Jakość Obsługi

LIDL

( 4.14 )

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje około 10.500 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 630. Sklepy w swojej ofercie posiadają nie tylko produkty spożywcze, ale również szeroką gamę produktów non-food, w skład której wchodzą m.in. takie produkty jak: pościele, odzież, zabawki, galanteria skórzana, produkty z kategorii dom i ogród oraz hobby. Od ponad roku Lidl Polska oferuje również podróże, działając jako multi-agent turystyczny w ramach platformy lidl-podroze.pl. Lidl współpracuje z polskimi producentami, między innymi: Tarczyński S.A., Animex, Superdrob, Mlekovita czy Sokpol.

Opinie (5870)

Duże przestrzenie, pomocni pracownicy

Dnia 12.07.2019 robiłam zakupy w Lidlu w Legnicy. Sklep okazał się bardzo przestronny i co dziwne mało w nim było klientów. Poszczególne działy wyraźnie i czytelnie oznaczono, co ułatwiało lokalizację konkretnych produktów. Pracownik na sali sprzedaży chętnie pomógł mi odnaleźć poszukiwany produkt, choć przez to oderwał się od swoich obowiązków. Kasjer uprzejmy i miły; zakupy skanował pewnie i sprawnie, ostrożnie je przekładając. Resztę i paragon podał mi bezpośrednio do ręki, a nie rzucił na blat. W takiej atmosferze przyjemnie jest robić zakupy.

Solidna firma

Wysokiej jakości artykuły,świeżość,duży wybór,czystość w sklepie,obsługa bardzo zadowalająca,szybka obsługa ( uruchamianie dodatkowych kas),zorientowanie personelu,róznorodność towarów,atrakcyne ceny.

Dramatyczna obsluga

Panie na kasie bardzo nie miłe i notorycznie mylą się przy wydawaniu reszty, owoce i warzywa bardzo często są spleśniałe otoczone białym nalotem. Bardzo często brakuje pieczywa oraz sklep nie należy do najczęściejszych, aż szkoda bo w innych sklepach sieci Lidl takie problemy nie występują !

Super obsługa

Dziękuję za dobrą, profesjonalna obsługę, super zespół, zaangażowany kierownik.

zawiedziona

Niestety jest to już nie pierwszy raz przy zakupach w tym sklepie , więc zdecydowałam się napisać opinię - obsługa jest niegrzeczna, niezbyt chętnie otwierane są kady, dochodząc do kasy pracownik często odsyła do innej, mimo kolejki, Pani na kasie nie chciała podać swojego imienia.

Sklep w sam raz

Szeroki asortyment, szybka obsługa i dobra jakość produktów.

Nigdy więcej zakupów w LIDL Online

Jak wyżej:zero kontaktu,brak towaru,pieniędzy,a lidl sobie nimi obraca.Porażka chyba dekady.

Najlepszy Lidl w okolicy

Polecam! Pracownicy zawsze pomocni, łatwo znaleźć kogoś z obsługi. W sklepie zawsze pełno towaru i czysto. W kolejce nigdy nie stałam dłużej niż kilka minut, bo zawsze jak jest dużo ludzi to od razu otwierają nowa kasę.

w miarę ok

W strefie przy wózkach sporo śmieci, ulotek, foliówek co sprawiało wrażenie bałaganu. W samym sklepie porządek, personel uzupełniał braki na półkach. Ruch przy kasach płynny. Kasjer podczas obsługi zajęty rozmową chyba z kierownikiem zmiany.

Typowy supermarket

Często kupuję w LIDLU , ekspozycja asortymentu w porządku , obsługa miła , lecz kolejki często są o wiele za długie . Natomiast ostatnim razem kiedy tam byłam na półce z przecenionymi warzywami i owocami zauważyłam totalna masakrę. Bardzo mnie cieszy idea przeceniania produktów których termin ważności dobiega końca , ale nie wtedy gdy nadają się one jedynie do kosza . Sałata oraz ananas były totalnie w opłakanym stanie - zgnite . Nie wzięłabym ich nawet gdyby mi dopłacili . A chlebem można byłoby rozbić ścianę. Mam nadzieję , że żaden z klientów nie natknął się na to niedopatrzenie .

Kupuję wyłącznie w sklepach LIDL

Kupuję wyłącznie w sklepach LIDL i nie widzę powodu, by to zmienić PLUSY TO : Blisko, tanio, dobra jakość

mój ulubony

wszystko na miejscu przejrzyście ceny przy każdym artykule prawie są nie raz wyjątki pracownicy mili bynajmniej w łodzi co najważniejsze dużo miejsca

Świetnie się robi małe i duże zakupy.

Szeroki parking dla klientów. W sklepie ładnie eksponowane towary (brak luk towarowych).

super sklep

robię zakupy w w/w sklepie z kilku względów, przede wszystkim dlatego, że jest blisko mojego miejsca zamieszkania. Dodatkowo lubię tam kupować ponieważ jest czysto, obsługa bardzo miła, a sam sklep zawsze zatowarowany - niczego nie brakuje.

Wielkie promocje lidla

Witam podziwiam lidl za promocje np od 07.01.2020 ser żółty gouda 1kg za 12.99.W Warszawie lidl Grochowska147 sera nie ma.Nie ma nawet kartki z ceną,czyli po prostu nawet go nie było.Byłem w poniedziałek rano i po południu we wtorek tak samo.Super promocja ładnie lidl zaczyna nowy rok.Pozdrawiam Robert

Ciągłe zamykanie przed czasem, nieuprzejmy ochroniarz

Nie polecam, zamykają sklep przed czasem , po wielkich prośbach i pokazaniu godziny na smartfonie ochroniarz z wielką łaską otworzył drzwi i krzyknął biegiem !!! Wielki łaskawiec...brak słów, nieuprzejmość i notoryczne zamykanie przed czasem. Najgorszy market w Chojnicach. Lidl ul. Bytowska, Chojnice, 7 stycznia 2020 r. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Zakupu on-line, nie polecam

Zrobiłam zakupu 27.12.2019 na Lidl on-line.. wyprzedaże... Za zakupy wydałam ponad 279 zl. Z konta pieniądze poszło. Zero odezwu. Brak maili. Wchodzę w zamówienie on-line.. komunikat: że względów technicznych twoje zamówienie może być widoczne z opóźnieniem. Napisałam wiadomość do bok. Dostałam odpowiedź, że moje zamówienie nie zostało zrealizowane. Ale jeśli je opłaciłam,to mam się odezwać.. no wiecie co.. mam numer zamówienia, Lidl nadwyżkę pieniądzy i sprawę gdzieś . Ze swojej strony wszystko dopełniłam. Towar zamówiłam, opłaciłam, posiadam numer zamówienia. O co chodzi? Po co te durne wyprzedaże i mydlenie oczu? Gdybym dostała informacje, że zamówienie nie zostało zrealizowane to bym złożyła je jeszcze raz, bo zależało mi na kurteczkach dla dzieci. Nie polecam. Mam okazję iść do rzecznika praw konsumenta. Jeśli Lidl nie zrealizuje mojego zamówienia już nigdy więcej nic tam nie kupię. Ani on-line ani w Lidlu stacjonarnym!!!

Odwiedzałeś ostatnio LIDL?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • biuro podróży
  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.34 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem