Jakość Obsługi

LIDL

( 3.89 )

LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.

Opinie (7151)

Dużo świeżych produktów ...

Dużo świeżych produktów w rozsądnej cenie. Można kupić bardzo dużo rzeczy zarówno spożywczych jak i elektronicznych. Szybka i miła obsługa.

W sklepie czysto, ...

W sklepie czysto, obsługa miła. Sklep dobrze zaopatrzony, sporo promocji. Zawsze można coś kupić w dobrej cenie. Po remoncie znacznie lepszy układ regałów. Można by poprawić czystość koszyków.

Kolejny czysty ,przejrzysty ...

Kolejny czysty ,przejrzysty i poukładany sklep.Bardzo lubię robić w nim zakupy bo jest przejrzyście i mogę bez problemu odszukać potrzebny mi produkt .Obsługa szybka i bardzo miła

Witam W Ostatnią niedzielę ...

Witam W Ostatnią niedzielę byłam zmuszona zrobić zakupy.Postawa Pani obsługującej klientów poprostu mnie zażenowała.Tekst z ust Pani kasjerki do słuchawki że niedziela to dzień leżenia w domu a nie łażenia po sklepach poprostu mnie zdenerwował ani dzień dobry ani nic mało tego szybkie skanowanie i przesuwanie towaru sprawia że pieczywo ucieka z opakowania na brudna taśmę.Po raz kolejny jestem zniesmaczona po wizycie w kolejnym Lidlu.

duża oferta artykułów ...

duża oferta artykułów przemysłowych, bez problemowe zwroty , duży parking

Czysty sklep. Pracownicy ...

Czysty sklep. Pracownicy ubrani w stroje firmowe. Na półkach porządek. Nie zwracają uwagi na osoby bez maseczek. Szybka i miła obsługa przy kasach.

Bardzo miła i ...

Bardzo miła i fachowa obsługa klienta. miałam kłopot z znalezieniem produktu, jeden z pracowników zauważył moje zamieszanie i postanowił mi pomoc. Było to bardzo miłe cieszę się ze czasem trafiają się tak zaangażowani pracownicy.

Sklep bardzo przejrzysty ...

Sklep bardzo przejrzysty a towar dobrej jakości natomiast obsługa jest wiecznie zajęta rozmowa przez słuchawki. Śmieją się sami do siebie albo wykrzykują.

Sklep duży. Dostępne ...

Sklep duży. Dostępne czyste koszyki na kółkach. Duży wybór pieczywa. Bałagan przy owocach i warzywach ponieważ ludzie wybierają sobie i rozrzucają skrzynki z owocami. Porządek na półkach. Miła i sprawna obsługa przy kasach. Dobra lokalizacja i przestronny parking.

Duży ruch, większość ...

Duży ruch, większość kas zamkniętych. Mimo tego czas w kolejce płynął szybko i sprawnie

Ogólnie trochę bałaganu ...

Ogólnie trochę bałaganu w sklepie, szczególnie na dziale z warzywami, jakieś palety stojące w przejściu, kolejka do kasy, chociaż były otwarte dwie. Na szczęście były dostępne produkty, po które specjalnie wybrałam się do tego sklepu.

Miła obsługa na ...

Miła obsługa na hali sprzedażowej. Pracownik zapytany o produkt doprowadził mnie do regału z oferowanym towarem. Wysoką jakość obsługi potwierdziła kasjerka, która szybko skasowała zakupiony towar, uśmiechała się, a jej słowa nie przypominały wyuczonych, obowiązkowych zwrotów w relacji pracownik - klient.

W dniu 07.01.2022 ...

W dniu 07.01.2022 r. dokonywałem zakupów w Lidlu w Świebodzinie. Poprosiłem o pomoc pracownicę na kasie samoobsługowej. Zaznaczone jabłka nie ukazały się w promocji, po 1,49. Ponadto nie było można zeskanować czytnikiem aplikacji. Przez pracownicę zostałem potraktowany obcesowo i dość nieprzyjemnie. Nie było wytłumaczenia tylko odezwanie się: "źle pan wbił, aplikację tu się przykłada," Odczułem to jak zwrócenie mi w gniewie uwagi, a nie pomoc. Tym bardziej, że zawsze aplikację skanowałem branym do ręki czytnikiem, który znajduje się przy tych kasach. Chciałem to powiedzieć pracownicy, ale nie zdążyłem nawet odezwać się, bo szybko odeszła.

Obsługa sklepu bardzo ...

Obsługa sklepu bardzo uczynna w sklepie czytelnie rozłożone artykuły, w sumie dobrze. Problem świąteczny związany z zaopatrzeniem w karpie w sklepie dostępne tylko do środy rano. Wigilia w piątek. Karpie nie doszły, jak za poprzedniego systemu ponad 30 lat temu. Inne ryby też nie doszły a szkoda.

Mógłby być dłużej ...

Mógłby być dłużej czynny i mieć bardziej nowoczesne wnętrze np. Kasy samoobsługowe.

Duzy wybór towarów. ...

Duzy wybór towarów. Niski koszt dostawy, bezpłatne zwroty.

Odwiedzałeś ostatnio LIDL?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • biuro podróży
  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Biedronka

(3.80 )

Billa

(3.40 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem