Jakość Obsługi

LIDL

( 4.08 )

LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.

Opinie (6012)

Gliwice, ul. TARNOGÓRSKA

Obsługa wciąż bez maseczek zarówno na kasie, jak też układająca towar. Biorąc pod uwagę wzrost zakażeń na Śląsku to skrajna odpowiedzialność nie tylko ze względu na własne zdrowie, ale przede wszystkim na klientów. Podczas gdy z głośników słychać nagranie jak sieć dba o klientów i pracowników, obsługa przeczy tym zasadom.

Tragedia...

Jakość obsługi w sklepie od momentu pandemii pozostawia wiele do życzenia. Pracownicy dają do zrozumienia, iż oni mają ostatnie słowo, nie klient. Przy horrendalnej kolejce złożonej z kilkunastu osób działała raptem jedna kasa. Gdy klient poprosił o otwarcie drugiej kasy kasjerka oświadczyła, iż nie ma takiej potrzeby poza tym nie ma wystarczającej liczby pracowników... chodząc po sali sprzedaży zauważyłam jednak troje sprzedawców zajmujących się wykładaniem towaru. Ponadto estetyka produktów w warzywnisku jest kiepska. Warzyw i owoców nie segreguje się na bieżąco i kilka razy kupiłam spleśniałe pomidory czy marchewki... Tragedia!!

Super

Zawsze czysto ,obsługa przemiła, towar dobrze wyłożony , dobry asortyment w korzystnych cenach

Kilometrowe kolejki.

Sklepy Lidl słyną ze swoich kolejek, braku cen i ogólnym bałaganie. Na tyle razy co byłem w Lidlu, nigdy produkt nie leżał na swoim.miejscu. Obsługa lekceważy klientów rozmawiając sobie między sobą przez słuchawki. Nie spotkałem się jeszcze z miłą obsługą

Niebezpieczeństwo zarażenia koronawirusem

Od trzech tygodni podajnik płynu odkażającego zepsuty. Na nim, wysoko stoi jakaś butelka z płynem, której nikt nie zauważa, rękawiczek jednorazowych przy pieczywie brak. Dzisiaj 25.06 rano 7.00 w sklepie dość dużo ludzi, mężczyźni w sile wieku z okolicznych placów budowy (przy kasie naliczyłam 5, w sklepie drugie tyle). ANI JEDEN NIE MIAŁ MASECZKI. OBSŁUGA SKLEPU KOMPLETNIE NIE REAGUJE!!!! Strach kupować w tym sklepie na Wrocławskiej!!! Nie tylko nie polecam tam zakupów, ODRADZAM!!!

Schludnie i bez zarzutów!

Sklep spełnia wszelkie wymogi sanitarne. Na wejściu bezdotykowy płyn do dezynfekcji oraz regularnie odkażane wózki. Pieczywo zawsze świeże i niedrogie. Dostępne są jednorazowe rękawiczki. Ogromną zaletą jest krajalnica do chleba, którą jest również na bieżąco czyszczona. Towar zawsze równo ułożony jest na półkach. Produkty, które mają krótką datę ważności są oznakowane naklejką "kupuje nie marnuje -50%", aby nie wyrzucać jedzenia . Otwarcie nowej kasy następuje w chwili pojawienia się trzech klientów w kolejne za co wielki plus.

Oferty promocyjne a towaru brak .

Bywam w tym sklepie czasem, do dzisiejszych odwiedzin zachęciła mnie promocja w radiu i telewizji . Okazało się jednak, że reklamowanego produktu brak , a od personelu nie można uzyskać żadnych informacji dotyczących promowanego produktu . Moje odczucie jest takie ,że robią z klientów kretynów . Myślę że powinno im bardziej zależeć ,bo żeby coś zarobić to towar musi być dostępny na półce sklepowej a nie tylko w reklamie.

Dobra , sprawna obsługa

W sklepie asortyment i promocje jak w typowym sklepie sieci. Obsługa miła i sprawna,sklep położony w dość dogodnej lokalizacji w dzielnicy Ligota.

Obsługa klienta

1.Puste pułki 2.Wredna obsługa i niekompetentna 3. Brak szacunku dla klienta 4.Nie idzie przejść przez sklep 5. Towaru nie ma codziennie rano 6. Otwarta jedna kasa otwarta a ludzi pół pustego ( brak towaru na pułkach) sklepu

Puste pólki

W sobotę o godzinie 8 rano pulki puste brak wyłożonego towaru, nie miła obsługa. Na pytanie kiedy wyłożą towar padła odpowiedź może za pół godziny się Pani wyrobi. Ta sytuacja nie ma miejsca pierwszy raz .

Zawsze pomocna obsługa , bogaty asortyment.

Asortyment zawsze dołożony do pełna, na dziale warzyw i owoców zawsze wszystko ładnie poukładane. Szukając konkretnej rzeczy warto zapytać pracownika sali sprzedaży ,zawsze pomocni mimo pozostawania w trakcie rozkładania dostawy,polecam.

Wyjątkowo zaniedbany sklep.

Byłam bardzo negatywnie zdziwiona po wejściu w dn. 03.06.2020 r do tego sklepu ,gdyż jego wygląd tj czystość na sklepie, asortyment znacznie odbiegał od pozostałych sklepów Lidla ,w których zakupy robię bardzo często.Na stoisku z warzywami ciężko było wybrać jedną ładna marchewkę ,a kilka było nawet spleśniałych.Na sklepie mnóstwo kartonów z dostaw i nie było widać przy nich pracowników , dużo miejsc na półkach było pustych .

Brak kolejek do kas., są szybko rozladowywane

Sklep przyciąga duża ilość klientów. Nie jest to jednak problemem ponieważ kolejka jest bardzo szybko rozładowywana. Wystarczy że stanie parę osób a natychmiast podchodzi pracownik i otwiera kolejna kasę. Oprócz tego duzy asortyment, nie ma braków w towarze. Polecam

Obsługa sklepu

Bardzo lubię robić zakupy w tym sklepie, obsługa miła, pomocna, w razie potrzeby pracownik pójdzie, pokaże. Jak na tyle obowiązków ile mają te Panie to na prawdę podziwiam cierpliwość i postawe pracowników w tym sklepie.

Pogorszenie jakości

Niestety jakość zarówno obsługi jak i estetyki sklepu strasznie spadła. Podczas ostatnich zakupów przy dziale z warzywami i owocami alejki przy stoisku były tak zagrodzone, że nijak nie można było przejść na drugą stronę stoiska. Warzywa leżały w kartonach rozrzucone byle jak na podłodze. Często zastaję pracowników przy kasie z telefonem podczas pisania smsów czy grania i tak było i tym razem... Podsumowując ogólne wrażenie z estetyki jaki obsługi pozostawia wiele do życzenia. Pandemia spowodowała, że pracownik robi co chce nie bacząc w ogóle na jakość obsługi.

Mega pozytywnie

Jestem mega zadowolona,zakupy w 100%udane. Zakupy robiło sie miło i przyjemnie.Panie pracujące służą pomocą i przedewszystkim uśmiechnięte a to duzy plus. Napewno tam wrócę i to nie raz.

Duże promocje i szybka obsługa

W sklepie można znaleźć duży asortyment z typowymi promocjami oraz atrakcyjne oferty. Sklep blisko osiedla Kukuczki oraz z dużym parkingiem. Obsługa na solidnym poziomie.

Brak informacji że nie przechodzą aplikacje lidla

Kupiłem dzisiaj schab który z aplikacja miał kosztować ok 10 zł taniej za kilogram, niestety przy kasie pani poinformowała mnie ze moja aplikacja nie wchodzi i rabat nie został naliczony,. Powinna zostać wywieszona informacja ze taka sytuacja ma miejsce, inaczej jest to celowe wprowadzanie w błąd klienta.

Odwiedzałeś ostatnio LIDL?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • biuro podróży
  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.33 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 5 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem