Jakość Obsługi

LIDL

( 3.89 )

LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.

Opinie (6566)

Kasy samoobsługowe z ktorych nie mozna korzystac

Zastanawiam się po co jest tyle zwykłych kas, skoro nie można z nich korzystać płacąc kartą. Super, że są kasy samoobsługowe, dla kilku rzeczy,ale nie jak mam. pelen koszyk za 200zl+. Następnym razem jak usłyszę o kasie samoobsługowej,. gdzie przy takiej ilości tracę czas to koszyk zostawię na środku.

Super

Szybka i sprawna obsługa. Przywitany i pożegnany słowami zapraszamy ponownie

Obsługa na wysokim poziomie.

Obsługa sklepu jest miła i pomocna. Starają się zawsze rozładować kolejki, otwierając kolejne kasy. Dbają o ułożenie towaru. Nie ma bałaganu, ani brudu.

Nieuprzejmosc

W Lidlu na kasach samoobslugowych jest bardzo niemiła pani . Proszę się zastanowić kogo zatrudniacie. Nakrzyczała na klienta aż innym było niesmak.

Sklep z krwi i kości

To najlepszy Lidl, w jakim byłem. Pracownicy uprzejmi i uśmiechnięci, teren sklepu zadbany i czysty, właściwie zatowarowane półki. świeży odpiek pieczywa bardzo często - zawsze przy zakupach bułki są ciepłe.

Doskonała jakość obsługi

Pracownicy w tym sklepie są bardzo chętni do pomocy, sklep jest zadbany i zatowarowany, nic tylko brać przykład.

Ogromny sklep, obsługa nieogarnięta

Sklep jest naprawdę wielki, duży wybór. Problemem jest obsługa, która wydaję mi się że sama się gubi i nie wie co robić. Wiele razy przez to czekałem w kolejce za długo. Sklep w środku wygląda dobrze, jest duża przestrzeń i w miarę ogarnięte wszystko.

Mam bardzo zła opinie o tym sklepie

Będąc rano na zakupach waszym sklepie w Katowicach na ul ligockiej 107 zostałem bardzo źle obsłużony była to moja ostatnia wizyta w waszych placówkach. Godzina 6 rano wchodząc do sklepu widzę bieganie waszych pracowników po sklepie wykładających dopiero towar na dziale warzywnym inne działy stoją prawie puste, pytając się kierownika zmiany kiedy uzupełnia inne towary z waszej promocji a chodziło mi o mięso i wędliny odpowiedział z łaską że ten rodzaj działu wykładają dopiero o 9 rano. Jak to jest że sklep jest otwarty od 6 rano a towar jest dopiero wystawiany ja też prowadzę działalność handlową i nie wyobrażam sobie że w taki sposób bym miał odpowiedzieć klientowi że po resztę towarów na przyjść o 9 jak mam sklep otwarty o 5 rano To jest bezczelne i karygodne potraktowanie klienta. Kierownik placówki odpowiada że brakuje mu ludzi do pracy i że to winna firma, nie to nie winna firma tylko zła organizacja pracy. Tak więc była to moja ostatnia wizyta waszych sklepach

Kręcenie z promocjami!

Kręcenie z promocjami! Produkty przy kasie mają inną cenę! (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Umiarkowanie...

Zakupy robiłam po południu , miejsca parkingowe były dostępne. Przed wejściem do sklepu został ustawiony potykacz z kolorową , dobrze zaprojektowaną reklamą z obecną promocją orzechów. Przy wejściu nie było koszyków (plastikowe o mniejszym gabarycie niż metalowe wózki ). Wybór pieczywa jeszcze był całkiem dobry. Warzywa i owoce poukładane - jedynie wysokie skrzynie z młodą kapusta na promocji zasłaniało stoisko warzyw. Wybrałam kasę nr 4 , niestety kasjerka nie miała widocznej plakietki ponieważ założyła softshsell z logo Lidla - kurtka była ubrudzona - nie wyglądała estetycznie. Taśma kasy była czysta , więc tu plus. Kasjerka przywitała się i rozpoczęła kasowanie. Miałam problem z obsługą czytnika kart na zbliżenie , kasjerka zareagowała dopiero po chwili. Paragon otrzymałam wraz z zakupami. Nie zostałam pożegnana. Sprawdziłam paragon , niestety został naliczony produkt bez ceny promocyjnej.

Normalna

W Lidlu w Polsce Produkty spożywcze są bardzo niskiej jakości konserwy mają mniejszą zawartość właściwego produktu a więcej wypełniaczy W Niemieckim Lidlu zdecydowanie jest lepiej nie polecam

bardzo dobrze

Niedaleko ode mnie otwarto nowy sklep Lidl, więc wybrałam się zobaczyć jak tam jest. Przed sklepem zastałam sporej wielkości parking. Wejście do sklepu wydało mi się nieco ciasne, ponieważ po lewej stronie ustawiono małe koszyki i klienci wchodząc rozglądali się i zatrzymywali, co trochę blokowało przejście. Jednak już po wejściu na sale sprzedaży można było poruszać się swobodnie. Sam sklep jest duży i długi. Alejki są dobrze rozplanowane, nie miałam kłopotu z poruszaniem się, choć przy dużej liczbie klientów (np. w sobotę) pewnie będzie tu ciasno. Wnętrze sklepu i zaopatrzenie wywarły na mnie pozytywne wrażenie. Znalazłam potrzebne produkty, a gdy nie mogłam ustalić lokalizacji bakalii, poprosiłam o pomoc pracownika i tę pomoc uzyskałam. Na koniec zakupów podeszłam do kas i tu było miłe zaskoczenie - oprócz tradycyjnych kas są też kasy samoobsługowe - 6 stanowisk i był przy nich pracownik, który pomagał klientom w razie potrzeby. Zakupy zrobiłam szybko i chętnie wrócę tu na kolejne.

Lidl na ul. Hynka (brak w lokalizacji)

25.05.21 kupiłem w sklepie róże. Po rozpakowaniu w domu okazało się, że 2 łodygi są bez pąków, łodygi kwiatów były bez liści (liście zostały wciśnięte pomiędzy łodygami aby wyglądało, że są) torebka z preparatem aby kwiaty dłużej stały była dziurawa i namoknięta wodą. Poza tym w sklepie, niestety nie było za czysto, na mleku zalegał biały proszek a obsługa nie reagowała. Zmorą jest towar na paletach zalegający na ścieżkach między regałami, nie można swobodnie przejechać wózkiem. Kiedyś kupiłem rybę (przeceniona ze względu na trzy dni do końca daty do spożycia) ale po otwarciu opakowania, zapach był nie do zniesienia, ryba poszła do śmieci. Wypełniłem ankietę dotyczącą sklepu (oczywiście opinia negatywna) i na końcu ankiety było pytanie czy chcę się skontaktować z pracownikiem. Wyraziłem taką chęć ale niestety 3 dni minęły i brak jakiejkolwiek reakcji ze strony sklepu. Żenada, taka wielka sieć sklepów a klientów mają w głębokim poważaniu, wystarczy, że interes się kręci. Jak nie ten klient to będzie następny, he, he, niestety nie tędy droga. Uważajcie proszę, co kupujecie. Data ważności, jakość produktu.

Polecam ten market

Sklep jest czysty, zawsze uprzejma obsługa . Duży wybór produktów. W sklepie mamy duży wybór produktów świeżych

Odwiedzałeś ostatnio LIDL?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • biuro podróży
  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Biedronka

(3.81 )

Billa

(3.40 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem