Jakość Obsługi

LIDL

( 4.04 )

LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.

Opinie (6088)

Obsługa ponizej dopuszczalnego poziomumu

Pani siedząca w kasie nr 4 to zdumiewajacy popis braku kultury i agresji. Nie wiem jaką pracę mogłaby wykonywać ale z pewnoscia to wstyd dla Lidla, ze ma takich pracowników. Wtorek ok. godz.16.40-16.50

Jestem zadowolona z obsługi

Przede wszystkim chciałabym podziękować menadzerowi sklepu 1979 i całej obsługi taki sklep to nie tylko miła obsługa ci ludzie którzy pracują ciężko to nie tylko pracownicy to tez ludzie którzy mają rodzinę Ale chciałabym powiedzieć ze gdy nie wiem gdzie co znalez zawsze jest ktoś kto mnie tam zaprowadzi odpowie na pytanie które zadam tak samo panie w piekarni tez odpowiedzą na pytanie o chlebie choć jest taka lista Panie z kas za każdym razem pytają o lidl plus są mile uprzejmie życzliwe Byłam ostatnio i nie widzialam jednej pani z kas która zawsze siedziała na 1 kasie uśmiechnięta całą obsługa lidla zasługuje na dodatkową premie czytam inne opinie i po prostu ludzie są zawistne to oni w tym czasię kiedy mamy pandemię narażają siebie i swoje rodziny taki sklep jak warszawska powinno być więcej

Niemiecka jakość

Robiąc zakupy w Lidlu nie napotkałem żadnych problemów. W sklepie jest czystko i łatwo się odnaleźć w szerokiej ofercie sklepu. Na półkach sklepowych niczego nie brakuje - personel bardzo dobrze sobie radzi z wykładaniem towaru. Świeże pieczywo jest rano i wieczorem. Zazwyczaj jest otwarta jedna kasa, ale gdy jest większy napływ klientów są otwarte nawet cztery kasy. Personel pracujący na kasie działa sprawnie. Podsumowując, do Lidla chodzi się na szybkie i przyjemne zakupy.

Duża dbałość o czystość

Przed sklepem czysto. Brak możliwości wrzucenia monety przy wózku. Płyn dezynfekujący dostępny. Czysto na sklepie. Brak przedatowanych produktów. Wystawione produkty w promocji. Kasjerka posiadała maseczkę ochronną oraz rękawiczki. Obsługa przeciętna. Brak kontaktu wzrokowego i uśmiechu. Brak pożegnania. Paragon wydany.

Czuję się niesprawiedliwie potraktowana przez Lidla

Dzień dobry, w gazetce 21.09 2020 były w promocji ciasteczka francuskie makaroniki w trzech sklepach Lidl niestety nie było tych ciasteczek następującego dnia również, klejonego dnia też nie było, i tak jeździłam przez parę dni bez skutku, Dramat!!!!! (Opinia została zmodyfikowana przez administratora z uwagi na treść)

Poleca, świetna obsługa

Czesto robię zakupu w Państwa sklepie, obsługa jest zawsze miła, pomocna i profesjonalna a sama czystość sklepu zachęca do powrotu. Jakość oferowanych produktów zadowoli najbardziej wymagającego klienta

Ekstra!

Nowy sklep, półki zawsze zapełnione towarem, warzywa i owoce zawsze świeże! Co uważam za duży plus. Ceny rozłożone odpowiednio, obsługa rewelacyjna, miła, aż chce się wracać do tego sklepu. Transakcja przebiegła szybko, miło i bezpiecznie.

Dobry w swoim standarcie supermarket

Wszystko jest utrzymane na poprawnym, bądź bardzo dobrym poziomie. Warzywa i owoce są świeże, nie zdarzają się odchylenia od normy. Sklep jest uporządkowany. Nie ma możliwości żeby spotkać produkt przeterminowany. Promocje są atrakcyjne. Są również przeceny -50%. Obsługa pracuje sprawnie i bezproblemowo z klientem.

bardzo dobra obsługa , ,jest reakcja na problem

na zwróconą uwagę ze na produkcie brak ceny ,natychmiast pytanie do obsługi dlaczego nie ma ceny

Dobrze

Sklep dobrze wyposażony miła obsługa kolejki do kas raczej - raczej nie ma chociaż czasem dość wyraźne braki towarów na polkach do 2 dni

Dobrze

Sklep dobrze wyposażony miła obsługa kolejki do kas raczej - raczej nie ma chociaż czasem dość wyraźne braki towarów na polkach do 2 dni

Super zakupy

Szybkie, łatwe i bezproblemowe zakupy. Całkiem sporo promocji, w miarę porządek na sklepie, w ciągu dnia nie brakuje pieczywa. Młody i zgrany zespół.

średnia obsługa

personel mało zorientowany by odpowiedzieć na zadane pytanie czysto ceny aktualne szeroki asortyment

Polecam

Duży plus dla sklepu za duży parking oraz miłą obsługę, która chętnie odpowie na pytania. Gdy zapomniałam telefonu z aplikacją zostałam poproszona o numer telefonu za co wieli plus dla obsługi, która poinformowała o takiej możliwości.

Szybka dostawa

Zamówiłam pościel przesyłka dotarła szybko towar zgodny z opisem dobrze zapakowany

Sprawne zakupy

Bez problemu miejsce parkingowe, większa ilość klientów a zakupów dokonałem sprawnie, na regałach dużo dostępnych promocji, w dziale przy produktach sezonowych nie poukładane niektóre produkty, według mnie bierac pod uwagę wszystkie sklepy Lidla zdecydowanie powyżej średniej

Sklep do którego chcę się wracać

Odwiedzony przezmnie dziś sklep jest zawsze czysty, produkty dobrze wyeksponowane, owoce, warzywa świeże. Kasjerka była uprzejma, uśmiechnięta, widać było, że lubi swoją pracę.

wszystko super, niestety zawsze kolejka

Sklep pod względem wyposażenia, produktów, czystości jak i zachowania i obsługi personelu na 5. Niestety pomimo pięciu kas otwarte zazwyczaj dwie i zawsze stoi się w kolejce.

Jakościowo, dość tanio

Bardzo lubię LIDL. Zawsze dostępne produkty, minus - ciągle kolejki, kasy samoobsługowe czasami się zacinają. Polecam pobrać aplikację, oferują zniżki na produkcję zależnie od daty.

Odwiedzałeś ostatnio LIDL?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • biuro podróży
  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.32 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem