Jakość Obsługi

LIDL

( 4.08 )

LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.

Opinie (6013)

Pomoc na każdym kroku

Wszyscy pracownicy są pomocni . Jeśli jeden nie wie nie odsyła bez kwitka ale angażuje innych do pomocy . Kierownicy są bardo przyjemni i mili . Pomagają jak umieją .

Kasjera nr 21

Pani z Obsługi swoim zachowaniem zniechęca do robienia zakupów w Waszym sklepie. Nie mówi ani dzień dobry ani do widzenia. Obrażona na klienta wiecznie, w dodatku w dobie COVID-19 czeka aż poprzedzający klient zapakuje swoje zakupy, tylko od razu kasuję zakupy kolejnego klienta... !!!! Nie polecam zatrudniać takich ludzi... Proszę o interwencję, nie pierwszy raz taka sytuacja miała miejsce. Nie mogłam zaznaczyć prawidłowej lokalizacji sklepu, jest to sklep w Grudziądzu na Strzemiecinie.

Tragedia...

Jakość obsługi w sklepie od momentu pandemii pozostawia wiele do życzenia. Pracownicy dają do zrozumienia, iż oni mają ostatnie słowo, nie klient. Przy horrendalnej kolejce złożonej z kilkunastu osób działała raptem jedna kasa. Gdy klient poprosił o otwarcie drugiej kasy kasjerka oświadczyła, iż nie ma takiej potrzeby poza tym nie ma wystarczającej liczby pracowników... chodząc po sali sprzedaży zauważyłam jednak troje sprzedawców zajmujących się wykładaniem towaru. Ponadto estetyka produktów w warzywnisku jest kiepska. Warzyw i owoców nie segreguje się na bieżąco i kilka razy kupiłam spleśniałe pomidory czy marchewki... Tragedia!!

Super

Zawsze czysto ,obsługa przemiła, towar dobrze wyłożony , dobry asortyment w korzystnych cenach

Kilometrowe kolejki.

Sklepy Lidl słyną ze swoich kolejek, braku cen i ogólnym bałaganie. Na tyle razy co byłem w Lidlu, nigdy produkt nie leżał na swoim.miejscu. Obsługa lekceważy klientów rozmawiając sobie między sobą przez słuchawki. Nie spotkałem się jeszcze z miłą obsługą

Niebezpieczeństwo zarażenia koronawirusem

Od trzech tygodni podajnik płynu odkażającego zepsuty. Na nim, wysoko stoi jakaś butelka z płynem, której nikt nie zauważa, rękawiczek jednorazowych przy pieczywie brak. Dzisiaj 25.06 rano 7.00 w sklepie dość dużo ludzi, mężczyźni w sile wieku z okolicznych placów budowy (przy kasie naliczyłam 5, w sklepie drugie tyle). ANI JEDEN NIE MIAŁ MASECZKI. OBSŁUGA SKLEPU KOMPLETNIE NIE REAGUJE!!!! Strach kupować w tym sklepie na Wrocławskiej!!! Nie tylko nie polecam tam zakupów, ODRADZAM!!!

Schludnie i bez zarzutów!

Sklep spełnia wszelkie wymogi sanitarne. Na wejściu bezdotykowy płyn do dezynfekcji oraz regularnie odkażane wózki. Pieczywo zawsze świeże i niedrogie. Dostępne są jednorazowe rękawiczki. Ogromną zaletą jest krajalnica do chleba, którą jest również na bieżąco czyszczona. Towar zawsze równo ułożony jest na półkach. Produkty, które mają krótką datę ważności są oznakowane naklejką "kupuje nie marnuje -50%", aby nie wyrzucać jedzenia . Otwarcie nowej kasy następuje w chwili pojawienia się trzech klientów w kolejne za co wielki plus.

Oferty promocyjne a towaru brak .

Bywam w tym sklepie czasem, do dzisiejszych odwiedzin zachęciła mnie promocja w radiu i telewizji . Okazało się jednak, że reklamowanego produktu brak , a od personelu nie można uzyskać żadnych informacji dotyczących promowanego produktu . Moje odczucie jest takie ,że robią z klientów kretynów . Myślę że powinno im bardziej zależeć ,bo żeby coś zarobić to towar musi być dostępny na półce sklepowej a nie tylko w reklamie.

Dobra , sprawna obsługa

W sklepie asortyment i promocje jak w typowym sklepie sieci. Obsługa miła i sprawna,sklep położony w dość dogodnej lokalizacji w dzielnicy Ligota.

Obsługa klienta

1.Puste pułki 2.Wredna obsługa i niekompetentna 3. Brak szacunku dla klienta 4.Nie idzie przejść przez sklep 5. Towaru nie ma codziennie rano 6. Otwarta jedna kasa otwarta a ludzi pół pustego ( brak towaru na pułkach) sklepu

Puste pólki

W sobotę o godzinie 8 rano pulki puste brak wyłożonego towaru, nie miła obsługa. Na pytanie kiedy wyłożą towar padła odpowiedź może za pół godziny się Pani wyrobi. Ta sytuacja nie ma miejsca pierwszy raz .

Zawsze pomocna obsługa , bogaty asortyment.

Asortyment zawsze dołożony do pełna, na dziale warzyw i owoców zawsze wszystko ładnie poukładane. Szukając konkretnej rzeczy warto zapytać pracownika sali sprzedaży ,zawsze pomocni mimo pozostawania w trakcie rozkładania dostawy,polecam.

Wyjątkowo zaniedbany sklep.

Byłam bardzo negatywnie zdziwiona po wejściu w dn. 03.06.2020 r do tego sklepu ,gdyż jego wygląd tj czystość na sklepie, asortyment znacznie odbiegał od pozostałych sklepów Lidla ,w których zakupy robię bardzo często.Na stoisku z warzywami ciężko było wybrać jedną ładna marchewkę ,a kilka było nawet spleśniałych.Na sklepie mnóstwo kartonów z dostaw i nie było widać przy nich pracowników , dużo miejsc na półkach było pustych .

Brak kolejek do kas., są szybko rozladowywane

Sklep przyciąga duża ilość klientów. Nie jest to jednak problemem ponieważ kolejka jest bardzo szybko rozładowywana. Wystarczy że stanie parę osób a natychmiast podchodzi pracownik i otwiera kolejna kasę. Oprócz tego duzy asortyment, nie ma braków w towarze. Polecam

Obsługa sklepu

Bardzo lubię robić zakupy w tym sklepie, obsługa miła, pomocna, w razie potrzeby pracownik pójdzie, pokaże. Jak na tyle obowiązków ile mają te Panie to na prawdę podziwiam cierpliwość i postawe pracowników w tym sklepie.

Pogorszenie jakości

Niestety jakość zarówno obsługi jak i estetyki sklepu strasznie spadła. Podczas ostatnich zakupów przy dziale z warzywami i owocami alejki przy stoisku były tak zagrodzone, że nijak nie można było przejść na drugą stronę stoiska. Warzywa leżały w kartonach rozrzucone byle jak na podłodze. Często zastaję pracowników przy kasie z telefonem podczas pisania smsów czy grania i tak było i tym razem... Podsumowując ogólne wrażenie z estetyki jaki obsługi pozostawia wiele do życzenia. Pandemia spowodowała, że pracownik robi co chce nie bacząc w ogóle na jakość obsługi.

Mega pozytywnie

Jestem mega zadowolona,zakupy w 100%udane. Zakupy robiło sie miło i przyjemnie.Panie pracujące służą pomocą i przedewszystkim uśmiechnięte a to duzy plus. Napewno tam wrócę i to nie raz.

Duże promocje i szybka obsługa

W sklepie można znaleźć duży asortyment z typowymi promocjami oraz atrakcyjne oferty. Sklep blisko osiedla Kukuczki oraz z dużym parkingiem. Obsługa na solidnym poziomie.

Brak informacji że nie przechodzą aplikacje lidla

Kupiłem dzisiaj schab który z aplikacja miał kosztować ok 10 zł taniej za kilogram, niestety przy kasie pani poinformowała mnie ze moja aplikacja nie wchodzi i rabat nie został naliczony,. Powinna zostać wywieszona informacja ze taka sytuacja ma miejsce, inaczej jest to celowe wprowadzanie w błąd klienta.

Gliwice, ul. TARNOGÓRSKA

Obsługa wciąż bez maseczek zarówno na kasie, jak też układająca towar. Biorąc pod uwagę wzrost zakażeń na Śląsku to skrajna odpowiedzialność nie tylko ze względu na własne zdrowie, ale przede wszystkim na klientów. Podczas gdy z głośników słychać nagranie jak sieć dba o klientów i pracowników, obsługa przeczy tym zasadom.

Odwiedzałeś ostatnio LIDL?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • biuro podróży
  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.33 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem