Jakość Obsługi

LIDL

( 3.88 )

LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.

Opinie (6638)

W sklepie zawsze ...

W sklepie zawsze jest czysto, pracownicy są mili i skorzy do pomocy. Na dziale z pieczywem nigdy nie doświadczyłem sytuacji, że zabrakło moich ulubionych bułek. Ceny nie odstraszają oraz często są dostępne atrakcyjne promocje dla użytkowników aplikacji Lidl Plus. Jedynym problemem bywają długie kolejki do kas gdy w sklepie jest wielu klientów.

Będąc na zakupach ...

Będąc na zakupach w Lidlu-środek tygodnia czekam w kolejce okolo 5 minut , za mną ustawiają sie juz ludzie, kasjerka nie teaguje na kolejke, dopiero starszy Pan poprosił o otwarcie nastepnej kasy. Stalam w kolejce 15 minut gdzie moj czas jest cenny, a obsługująca mnie Pani nie mila, bez usmiechu, nie zapytała o aplikacje Lidla, kasowala szybko nawet nie nadążałam pakować zakupow. Wyszlam niezadowolona napewno tam nie wrócę. szyszuniapatrycja@gmail.com

Kilka dni temu ...

Kilka dni temu w godzinach wieczornych byłem w dużym sklepie spożywczo-przemysłowym znanej sieci handlowej. W przedsionku gdzie zazwyczaj są kosze do mniejszych zakupów tym razem nie było ani jednego. Stojący tam automat do spryskania dłoni płynem do dezynfekcji mimo trzymania dłoni przez kilkanaście sekund nie zadziałał. Po wejściu do sklepu moim głównym celem było kupno jabłek po promocyjnej cenie wymienionych w gazetce. W skrzyni z jabłkami z promocji towaru było bardzo mało. Jabłka były pogniecione a niektóre nawet nadgnite. Z zakupu takich jabłek zrezygnowałem. Na pozostałych półach z owocami było podobnie. Przeszedłem dalej w głąb sklepu chcąc przyjrzeć się innym towarom. Moją uwagę zwrócił komplet akcesoriów do obróbki drewna ( frezy i wiertła ) opisane ma " cenówkach " jako komplet narzędzi 5 lub 7 elementów. Na " cenówkach" widniała cena 16,99 PLN. Ponieważ w pojemniku z tymi akcesoriami były też komplety z 4, 6 czy 9 elementami postanowiłem sprawdzić czy wystawiona cena jest prawdziwa. Na czytniku cen wyświetliła się cena 24.99. Zapytałem napotkanego pracownika która cena jest prawdziwa dla kompletu który ma 5 elementów. Odpowiedź z jej strony informowała mnie że ważna jest cena z czytnika. Aby wyjaśnić sprawę poprosiłem o spotkanie z kierownikiem lub osobą decyzyjną. W odpowiedzi usłyszałem że nikogo takiego nie ma bo mieli poranną zmianę. Z tego zakupu także zrezygnowałem. W tym dniu zakupów w tym sklepie nie zrobiłem.

Dzień dobry,Lidl Kraków ...

Dzień dobry, Lidl Kraków ul Borkowska 1. Okropnie niemiła obsługa, czepianie się o krojenie pieczywa, kierowniczka również niemiła trzymająca stronę aroganckiego pracownika, ogromne kolejki, brudno w sklepie nie polecam

odwiedzony sklep oceniam ...

odwiedzony sklep oceniam dość wysoko , sala sprzedaży czysta , towar na półkach i regałach poukładany , etykiety przy produktach czytelne i uporządkowane , obsługa pomocna i życzliwa , udzieliła mi informacji na zadane pytanie. jedyny minus to zbyt długie klolejki do kasy a co za tym idzie dość długi czas oczekiwania.

Witam. Wczoraj kupiłem boczek ...

Witam. Wczoraj kupiłem boczek 9.99 Zł Tak naprawdę to trudno ten produkt nazwać boczkiem !!!!!! Jest po prostu nie zjadliwy ! Tak twardy po usmażeniu w żaden sposób nie można tego zjeść ! Dziwie się jak siec Lidl może w ogóle cos takiego proponować do sprzedaży !!!!!!

Obsługa w porządku, ...

Obsługa w porządku, było pytanie o aplikację. Przy kasach samoobsługowych trzeba dość długo czekać na pracownika.

Duży sklep w ...

Duży sklep w art. spożywcze bardzo dobrze zaopatrzony. Gorzej z konfekcją. Brak art. reklamowanych w telewizji, gazetkach, banerach reklamowych. Mało obsługi na sklepie. Otoczenie czyste, Obsługa przy kasach miła.

Bardzo lubię produkty ...

Bardzo lubię produkty z Lidla dlatego robię tu zakupy ale coraz mniej chętnie ze względu na obsługę. Strasznie irytuje mnie, gdy podchodzę do kasy a tam panie kasjerki klachają i podśmiechują sobie przez słuchawkę (chyba z koleżanką z pracy),a klient gdy o coś się spyta to od razu uśmiech znika i odnoszę wrażenie, że robią łaskę, że odpowiadają. Mam wrażenie, że ten sprzęt miał chyba nie po to służyć paniom kasjerkom ? Gdy idę do każdego innego sklepu panie skupione są na kliencie a nie na pogaduszkach na prywatne tematy. Nie należę do osób przewrażliwionych ale, gdy po raz kolejny przeszkodziłam w rozmowie robiąc zakupy, odnoszę wrażenie, że jestem intruzem.

Bardzo profesjonalna obsługa. ...

Bardzo profesjonalna obsługa. Służą pomocą w każdej sprawie. Zakupy robi się przyjemnie i szybko. Bardzo dobry rozkład produktów na półkach. Wszystko czyste i eleganckie. Sprawna obsługa przy kasach.

Podczas mojej ostatniej ...

Podczas mojej ostatniej wizyty w sklepie Lidl, byłam bardzo zadowolona, a jednocześnie zaskoczona wysokim poziomem świadczenia usług. Zaskoczona z tego względu, że zwykle do zakupów spożywczych wybieram inną znaną sieć sklepów spożywczych, nie zaglądając do sieci sklepów Lidl. Pierwszym na co nie sposób było nie zwrócić uwagi była czystość i porządek panujący w sklepie. Wszystkie produkty, po które przyszłam, znalazłam na półkach. Sklep był dobrze zaopatrzony i widać, że niedawno zatowarowany. Początkowo miałam trudność ze znalezieniem jednego produktu, tj. wegańskiego mięsa mielonego. Poprosiłam więc o pomoc pracownika sklepu, po czym bez problemu zostałam zaprowadzona do lodówki w której znajdowało się mięso którego szukałam. Oprócz tego dało się zauważyć, że owoce które zakupiłam, okazały się świeże. Pod koniec zakupów, przy kasach zostałam szybko i miło obsłużona. Jestem zadowolona z zakupów.

Plusy: ogólny porządek ...

Plusy: ogólny porządek w sklepie, dział pieczywa z pełnym asortymentem (brak pustych miejsc na półkach), szybkie i dokładne kasjerki Minusy: brak płynu do dezynfekcji rąk w automacie na wejściu do sklepu, pełny kosz ze śmieciami przed wejściem do sklepu

Placówka ma jagielońskiej ...

Placówka ma jagiellońskiej jest blisko mojego miejsca zamieszkania, jest dobrze zaopatrzona. Zaopatruję się w niej z tego względu przede wszystkim w wodę i inne napoje, czasami również z uwagi na bliskość i z braku wolnego czasu praktycznie we wszystkie produkty potrzebne w danej chwili w moim gospodarstwie domowym. Ceny są umiarkowane lecz nieco wyższe od konkrecji typu biedronka. Posiadają program lojalnościowy czyli aplikację w telefonie - bardzo prosta w obsłudze. Zawszę pozwala mi to zaoszczędzić parę złoty. Sklep ma miłą obsługę zawsze pomocną nigdy nie spotkałem się z ignorancją zawszę uzyskałem informację np.: gdzie znajduje się dany produkt. Sklep co jest bardzo korzystne posiada kasy samoobsługowe, duży parking i rzadko jest zatłoczony, posiada też własną piekarnie. Niestety nie ma stoiska z wędlinami na wagę i lodówek na piwo. Ogólnie oceniam sklep na 4 z plusem

Moim zdaniem najlepsza ...

Moim zdaniem najlepsza strona internetowa jeśli chodzi o sklepy spożywcze. Jest przejrzysta a dostawy są na czas i w dobrej cenie

Chaos,okropne kolejki przy ...

Chaos,okropne kolejki przy 5ciu możliwych kasach zawsze są tylko dwie otwarte a co za tym idzie że ludzie stojący w kolejkach zajmują pół sklepu,jest ciężko przejechać wózkiem dziecięcym jak i na zakupy.

Odwiedzałeś ostatnio LIDL?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • biuro podróży
  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Biedronka

(3.80 )

Billa

(3.40 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem