Jakość Obsługi

PEPCO

( 3.86 )

PEPCO to europejska sieć dyskontów, która w swojej ofercie posiada odzież dla całej rodziny oraz produkty do domu w najniższych cenach. Firma funkcjonuje od kilkudziesięciu lat, a pierwsze sklepy pojawiły się w 2004 roku w Poznaniu, Bydgoszczy i Gdańsku. Jest najpopularniejszym sprzedawcą odzieży dla dzieci oraz artykułów dekoracyjnych. Misja firmy jest zapewnienie klientom najłatwiejszego dostępu do wszystkich produktów codziennego użytku. Sklepy PEPCO znajdują się w 11 krajach w Europie.

Opinie (4953)

Średnio

Uwielbiam sklepy Pepco jednak ta konkretna placówka wypada słabo. Sklep jest mały, przejścia miedzy regałami ciasne. Asortyment okrojony względem innych Pepco. Obsługa nieprzyjemna.

kontakt onilne bardzo profesjonalny

Forma i szybkość kontaktu online w tak dobrej formie jak obsługa i poziom jej standardów w sklepie stacjonarnym.

Dlaczego nie ma pepco online?

Dlaczego nie ma pepco online w tych czasach przecież teraz wieksza część sklepów prowadzi takie uslugi, przecież firmom zależy na dużej sprzedaży A Ty jesr taka możliwość więc dlaczego tego nie wprowadza??

Miła atmosfera!

Moje ostatnie zakupy przebiegły w miłej atmosferze. Jestem pozytywnie zaskoczona dokładną i profesjonalną obsługą. Na sali sprzedaży zachowany jest porządek, wszystko poukładane na swoim miejscu. Panie ekspedientki na bieżąco poprawiają wystawy, dokładają towary i w razie potrzeby służą pomocą. Obsługa przy kasie dokładna, panie sprzedające polecają konkretne produkty i są w stanie doradzić przy zakupie. Ogólnie oceniam, bardzo dobrze, na pewno często będę tam robić zakupy.

Miła obsluga

Obsługa sklepu chętnie służyła pomocą. Towar ładnie wyeksponowany . Na sklepie porządek.

Przyjemność z zakupów

Sklep Pepco jest jednym z tych, do którego zawsze z przyjemnością wracam. Asortyment, co prawda nieco odbiegający jakością od tego, który możemy znaleźć u znanych marek specjalizujących się w wystroju wnętrz, jednak jak najbardziej zdający egzamin w trakcie użytkowania. A co najważniejsze - w bardzo przystępnych cenach!

Polecam

Polecam, rozsądne ceny, miły personel, dużym minusem jednak jest mało miejsca między regałami i ciężko się jeździ wózkiem...

Super obsługa!

Byłam miło zaskoczona obsługą w tym sklepie. Ekspedientka bardzo grzecznie udzieliła mi informacji dotyczących dostępności interesującego mnie towaru. Ponadto w tej placówce prawie nigdy nie czeka się w kolejce, ponieważ jak tylko taka się tworzy, natychmiast pojawią się sprzedawczyni przy kolejnej kasie. Jestem bardzo zadowolona z usług.

Tanio ale

Ceny dosyć dobre jednak często brak produktów promocyjnych

Świetny sklep!

Pepco w Bierutowie warto odwiedzić,zawsze jest czysto, sklep jest wietrzony,obsługa w czasie pandemii dba o to aby koszyki zakupowe były przecierane po każdym kliencie,płyn do dezynfekcji jest napełniony . Wszystkie rzeczy wiszą na swoich miejscach,a obsługa jest sympatyczna ,zawsze pomocna .

Pozytywnie

Bardzo miła obsługa. Były miejscami puste półki ale obstawiam że to przez zmianę kolekcji. Sklep w miarę czysty miałbym kilka uwag.

Nie najgorzej

Obsługa bardzo sympatyczna i pomocną, ile razy bym tam nie była tyle razy Panie ekspedientki z rękami pełnymi pracy. Poproszone o pomoc chętnie udzielają niezbędnych informacji, bez przewracania oczami (jak to niestety się zdarza w innych tego typu sklepach). Asortyment bogaty, ceny zróżnicowane dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie. W sklepie zawsze czysto i schludnie, nawet w trakcie rozkładania nowego towaru. Jedyny, ale poważny minus, to zagospodarowanie przestrzeni. Bardzo wąskie alejki pomiędzy wieszakami i regałami to spora przeszkoda przy swobodnym dokonywaniu wyboru wśród produktów. Wcześniej wymienione zalety sprawiają że w sklepie tym jest zawsze dość duża ilość klientów, a dodatkowo szeroki asortyment produktów dla dzieci, skutkuje obocnoscią wielu rodziców ze swoimi pociechami, niejednokrotnie w wózkach, co przy wąskich alejkach, stanowi duże utrudnienie i może zniechęcać.

brak zainteresowania klientem

sprzedawcy wogole nie interesuja sie klientem. na sklepie panuje balagan.

brak zainteresowania klientem

sprzedawcy wogole nie interesuja sie klientem. na sklepie panuje balagan.

Miła obsługa

Podczas zakupów potrzebowałam pomocy personelu, Pani , blondynka, ok 38 lat bardzo uprzejma, z przyjemnością pomogła mi w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru ubrań dla niemowląt, dodatkowo doradziła co jeszcze warto wziąć, przedstawiła ofertę promocyjną.

Sklep jak sklep

Wybór towarów duży aczkolwiek nic ciekawego dla siebie nie znalazłem. Dostępność pracowników bardzo mała ciężko jest znaleźć kogoś do pomocy. Sklepie panuje porządek ale jest trochę ciasno między alejkami - w niektórych miejscach ciężko jest przejść co utrudnia zakupy. Ogólnie wszystko w porządku

Promocja i wyprzedaż

W dniu wczorajszym odwiedziłam sklep PEPCO i przy dziale z bielizną zobaczyłam, że Panie metkują towar. Zapytałam, czy te figi, które wybrałam też będą za chwilę przecenione. Otrzymałam, że nie wie i że ta promocja/przecena obowiązuje dopiero od jutra.

Odwiedzałeś ostatnio PEPCO?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • lampy
  • odzież wierzchnia
  • dekoracje wnętrz
  • akcesoria sypialniane
  • buty dziecięce
  • odzież sportowa
  • zabawki
  • akcesoria kuchenne
  • odzież damska
  • odzież męska
  • akcesoria do domu

Podobne firmy w okolicy

Agata

(4.53 )

Black Red White

(1.31 )

Bodzio

(3.70 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem