Jakość Obsługi

PEPCO

( 4.09 )

PEPCO to europejska sieć dyskontów, która w swojej ofercie posiada odzież dla całej rodziny oraz produkty do domu w najniższych cenach. Firma funkcjonuje od kilkudziesięciu lat, a pierwsze sklepy pojawiły się w 2004 roku w Poznaniu, Bydgoszczy i Gdańsku. Jest najpopularniejszym sprzedawcą odzieży dla dzieci oraz artykułów dekoracyjnych. Misja firmy jest zapewnienie klientom najłatwiejszego dostępu do wszystkich produktów codziennego użytku. Sklepy PEPCO znajdują się w 11 krajach w Europie.

Opinie (4944)

Promocja i wyprzedaż

W dniu wczorajszym odwiedziłam sklep PEPCO i przy dziale z bielizną zobaczyłam, że Panie metkują towar. Zapytałam, czy te figi, które wybrałam też będą za chwilę przecenione. Otrzymałam, że nie wie i że ta promocja/przecena obowiązuje dopiero od jutra.

Tanio ale

Ceny dosyć dobre jednak często brak produktów promocyjnych

Świetny sklep!

Pepco w Bierutowie warto odwiedzić,zawsze jest czysto, sklep jest wietrzony,obsługa w czasie pandemii dba o to aby koszyki zakupowe były przecierane po każdym kliencie,płyn do dezynfekcji jest napełniony . Wszystkie rzeczy wiszą na swoich miejscach,a obsługa jest sympatyczna ,zawsze pomocna .

Pozytywnie

Bardzo miła obsługa. Były miejscami puste półki ale obstawiam że to przez zmianę kolekcji. Sklep w miarę czysty miałbym kilka uwag.

Nie najgorzej

Obsługa bardzo sympatyczna i pomocną, ile razy bym tam nie była tyle razy Panie ekspedientki z rękami pełnymi pracy. Poproszone o pomoc chętnie udzielają niezbędnych informacji, bez przewracania oczami (jak to niestety się zdarza w innych tego typu sklepach). Asortyment bogaty, ceny zróżnicowane dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie. W sklepie zawsze czysto i schludnie, nawet w trakcie rozkładania nowego towaru. Jedyny, ale poważny minus, to zagospodarowanie przestrzeni. Bardzo wąskie alejki pomiędzy wieszakami i regałami to spora przeszkoda przy swobodnym dokonywaniu wyboru wśród produktów. Wcześniej wymienione zalety sprawiają że w sklepie tym jest zawsze dość duża ilość klientów, a dodatkowo szeroki asortyment produktów dla dzieci, skutkuje obocnoscią wielu rodziców ze swoimi pociechami, niejednokrotnie w wózkach, co przy wąskich alejkach, stanowi duże utrudnienie i może zniechęcać.

brak zainteresowania klientem

sprzedawcy wogole nie interesuja sie klientem. na sklepie panuje balagan.

brak zainteresowania klientem

sprzedawcy wogole nie interesuja sie klientem. na sklepie panuje balagan.

Miła obsługa

Podczas zakupów potrzebowałam pomocy personelu, Pani , blondynka, ok 38 lat bardzo uprzejma, z przyjemnością pomogła mi w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru ubrań dla niemowląt, dodatkowo doradziła co jeszcze warto wziąć, przedstawiła ofertę promocyjną.

Sklep jak sklep

Wybór towarów duży aczkolwiek nic ciekawego dla siebie nie znalazłem. Dostępność pracowników bardzo mała ciężko jest znaleźć kogoś do pomocy. Sklepie panuje porządek ale jest trochę ciasno między alejkami - w niektórych miejscach ciężko jest przejść co utrudnia zakupy. Ogólnie wszystko w porządku

Bardzo dobrze

Sklep dobrze zorganizowany, na wejściu osoba pilnująca dezynfekcji. Ubrania na wszystkich wieszakach pokładane, w dziale z artykułami domowymi porządek. W strefie z zabawkami dla dzieci mały nieporządek, chyba kwestia godziny około południowej i dużo matek z dziećmi w sklepie. W całym sklepie czysto. Nie mogłam znaleźć albumów na zdjęcia-obsługa miła i pomocna.

obsługa nieuprzejma

Pani straszyła policja przez niezałożenie maseczki. Byla niemiła i opryskliwa przy dwójce małych dzieci. Ustawa wyraźnie zaznacza, że dla osób, którzy mają wskazania medyczne nie ma zalecenia nakładania masek. Inna Pani, która mnie grzecznie zapytała, również grzecznie jej odpowiedziałam i nie było problemu. Jednak kobieta następna wykazywała totalny brak kultury. Po wyjściu ze sklepu skupiły się trzy Panie i obawiały nasza rodzine jako klientów. Pierwszy raz spotkałam się z tak niemiłym zachowaniem w tym sklepie. Wiele wątpliwości można rozwiać z kultura i szacunkiem.

Bardzo brudno

Kasjer ogranicza się tylko do skasowania klienta i nie koniecznie grzecznie informuję o wzięciu koszyka. Duża ilość paragonów wcześniejszych klientów na stanowisku kasowym. Koszyki brudne, klejąca się maź w jednym z nich. Brudna podłoga, na półkach kurz. Personel zajęty dokładaniem towaru, nie zwraca uwagi na pytania klienta. Źle wydana reszta, brak 15 groszy.

Na wysokim poziomie

Mimo bardzo dużego ruchu i wielu utrudnień związanych z obecną sytuacją na świecie wszystko przebiega bardzo sprawnie. Asortyment jest na bieżąco uzupełniany, nie ma braków, obsluga zasługuje na nagrodę za gotowość do pracy i sympatię w stosunku do klientów. Polecam serdecznie!

Mało asortymentu

Sklep jest utrzymany w czystości jednak w oczy rzuciłymi się spore braki asortymentowe. Wiele regałów świeciło pustkami. Wprawdzie znalazłam produkt, który mnie interesował jednak praktycznie nie było możliwości wyboru pomiędzy kilkoma rodzajami tego samego produktu. Zwykle spędzam w Pepco trochę czasu a tu nie było w czym "buszować". Kasjerka obsługiwała klientów sprawnie każdorazowo zapraszając do kolejnej wizyty. Polecam jedynie ze względu na konkurencyjne ceny produktów.

Na plus!

Sklep ma sporą powierzchnię zatem łatwo mi było wykonywać zakupy. Przy wejściu można było sięgnąć po płyn do dezynfekcji rąk co jest istotne ze względu na pandemię. Mimo dłużej trwającej 30% promocji na cały asortyment sklep był niezłe zatowarowany. Widoczne były wprawdzie braki produktowe na regałach lecz jedna z pracownic zajmowała się na sali sprzedaży ich bieżącym uzupełnieniem. Sprzedawczynie chętnie pomagają klientom w zlokalizowaniu interesujących ich produktów. Bez problemu przerywają pracę by podejść z klientem do właściwego regału. Przy kasie obsługa przebiega sprawnie. Przy większej kolejce od razu pojawia się dodatkowy pracownik ze wsparciem. Polecam! Sympatyczna atmosfera udziela się klientom.

Mogło być lepiej...

Sklep ma dość sporą powierzchnię jednak przy większej ilości klientów zwłaszcza w jednym dziale trudno jest wykonywać zakupy. W dobie pandemii pracownice są bardzo rygorystyczne jeśli chodzi o liczbę klientów w sklepie oraz obowiązek sięgnięcia po wózek. Bez oporów wypraszają osoby, które chcą wejść przy mmaksymalym limicie klientów na sali sprzedaży. Przy wejściu na blacie znajduje się płyn do dezynfekcji, którego zaleca się użyć przed rozpoczęciem zakupów. Niestety asortyment jest tak przebrany że trudno cokolwiek zakupić. Półki świecą pustkami. Stale dotąd dostępne produkty jak choćby woreczki z suwakiem ostatnio podczas zakupów nie były dostępne. Pracownice są z reguły życzliwe. Jedne bardziej, drugie mniej. Gdy spytałam o podłużną foremkę jedna z pracownic zaproponowała weryfikację towaru w magazynie by sprawdzić czy te są. Z kolei druga pracownica poproszona o szybkie sprawdzenie owych foremek na magazynie stwierdziła, że na pewno ich nie ma... Warto zajrzeć ze względu na miłe dla kieszeni ceny ale szału nie ma.

Miłe zaskoczenie

Witam serdecznie, Zakupy w pepco to sama przyjemność. Towar poukładany, wymogi sanitarne spełnione, panie z obsługi chętne do pomocy. Miło robić zakupy wiedząc, że przestrzegane są zasady, aby się nie zarazić. Przyjemność sprawia wybieranie produktów, gdy są one poukładane, czyste i schludnie wyglądają.

Bardzo dobry sklep

Obsługa bardzo sympatyczna i pomocna. Sklep mógłby być lepiej zatowarowany bo jest promocja 30% na wszystko. Choć jest to wynikiem tej akcji i powinno ich w tym wydaniu byćwięcej i częściej. Świetny pomysł na przyciągnięcie klientów. Oby tak dalej

Odwiedzałeś ostatnio PEPCO?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • lampy
  • odzież wierzchnia
  • dekoracje wnętrz
  • akcesoria sypialniane
  • buty dziecięce
  • odzież sportowa
  • zabawki
  • akcesoria kuchenne
  • odzież damska
  • odzież męska
  • akcesoria do domu

Podobne firmy w okolicy

Agata

(4.11 )

Black Red White

(3.53 )

Bodzio

(3.70 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem