Jakość Obsługi

PEPCO

( 4.09 )

PEPCO to europejska sieć dyskontów, która w swojej ofercie posiada odzież dla całej rodziny oraz produkty do domu w najniższych cenach. Firma funkcjonuje od kilkudziesięciu lat, a pierwsze sklepy pojawiły się w 2004 roku w Poznaniu, Bydgoszczy i Gdańsku. Jest najpopularniejszym sprzedawcą odzieży dla dzieci oraz artykułów dekoracyjnych. Misja firmy jest zapewnienie klientom najłatwiejszego dostępu do wszystkich produktów codziennego użytku. Sklepy PEPCO znajdują się w 11 krajach w Europie.

Opinie (4934)

Szybka obsługa= zadowolony klient

Robiąc zakupy związane z dekoracja, wyposażeniem i aranżacja kuchni, łazienki, sypialni czy pokoju dziecięcego chętnie wybieram sklepy, które dają możliwość wyboru dużego asortymentu, różnorodnosci i pomysłowości ich projektantów, stąd najchętniej wybieram sklep Pepco! Największym plusem tego sklepu jest duża wiedzą ekspedientow na temat produktów, promocji, zastosowania oraz pomoc w dokonywaniu wyborów, którym często towarzyszą emocje nie pozwalające racjonalnie odpowiedzieć sobie na pytanie "Potrzebuje tego na pewno?". Polecam gorąco Pepco w Bytomiu! Nigdy się nie zawiodłam a jestem częstym klientem!

Bardzo dobrze

Sklep dobrze zorganizowany, na wejściu osoba pilnująca dezynfekcji. Ubrania na wszystkich wieszakach pokładane, w dziale z artykułami domowymi porządek. W strefie z zabawkami dla dzieci mały nieporządek, chyba kwestia godziny około południowej i dużo matek z dziećmi w sklepie. W całym sklepie czysto. Nie mogłam znaleźć albumów na zdjęcia-obsługa miła i pomocna.

obsługa nieuprzejma

Pani straszyła policja przez niezałożenie maseczki. Byla niemiła i opryskliwa przy dwójce małych dzieci. Ustawa wyraźnie zaznacza, że dla osób, którzy mają wskazania medyczne nie ma zalecenia nakładania masek. Inna Pani, która mnie grzecznie zapytała, również grzecznie jej odpowiedziałam i nie było problemu. Jednak kobieta następna wykazywała totalny brak kultury. Po wyjściu ze sklepu skupiły się trzy Panie i obawiały nasza rodzine jako klientów. Pierwszy raz spotkałam się z tak niemiłym zachowaniem w tym sklepie. Wiele wątpliwości można rozwiać z kultura i szacunkiem.

Bardzo brudno

Kasjer ogranicza się tylko do skasowania klienta i nie koniecznie grzecznie informuję o wzięciu koszyka. Duża ilość paragonów wcześniejszych klientów na stanowisku kasowym. Koszyki brudne, klejąca się maź w jednym z nich. Brudna podłoga, na półkach kurz. Personel zajęty dokładaniem towaru, nie zwraca uwagi na pytania klienta. Źle wydana reszta, brak 15 groszy.

Na wysokim poziomie

Mimo bardzo dużego ruchu i wielu utrudnień związanych z obecną sytuacją na świecie wszystko przebiega bardzo sprawnie. Asortyment jest na bieżąco uzupełniany, nie ma braków, obsluga zasługuje na nagrodę za gotowość do pracy i sympatię w stosunku do klientów. Polecam serdecznie!

Mało asortymentu

Sklep jest utrzymany w czystości jednak w oczy rzuciłymi się spore braki asortymentowe. Wiele regałów świeciło pustkami. Wprawdzie znalazłam produkt, który mnie interesował jednak praktycznie nie było możliwości wyboru pomiędzy kilkoma rodzajami tego samego produktu. Zwykle spędzam w Pepco trochę czasu a tu nie było w czym "buszować". Kasjerka obsługiwała klientów sprawnie każdorazowo zapraszając do kolejnej wizyty. Polecam jedynie ze względu na konkurencyjne ceny produktów.

Na plus!

Sklep ma sporą powierzchnię zatem łatwo mi było wykonywać zakupy. Przy wejściu można było sięgnąć po płyn do dezynfekcji rąk co jest istotne ze względu na pandemię. Mimo dłużej trwającej 30% promocji na cały asortyment sklep był niezłe zatowarowany. Widoczne były wprawdzie braki produktowe na regałach lecz jedna z pracownic zajmowała się na sali sprzedaży ich bieżącym uzupełnieniem. Sprzedawczynie chętnie pomagają klientom w zlokalizowaniu interesujących ich produktów. Bez problemu przerywają pracę by podejść z klientem do właściwego regału. Przy kasie obsługa przebiega sprawnie. Przy większej kolejce od razu pojawia się dodatkowy pracownik ze wsparciem. Polecam! Sympatyczna atmosfera udziela się klientom.

Mogło być lepiej...

Sklep ma dość sporą powierzchnię jednak przy większej ilości klientów zwłaszcza w jednym dziale trudno jest wykonywać zakupy. W dobie pandemii pracownice są bardzo rygorystyczne jeśli chodzi o liczbę klientów w sklepie oraz obowiązek sięgnięcia po wózek. Bez oporów wypraszają osoby, które chcą wejść przy mmaksymalym limicie klientów na sali sprzedaży. Przy wejściu na blacie znajduje się płyn do dezynfekcji, którego zaleca się użyć przed rozpoczęciem zakupów. Niestety asortyment jest tak przebrany że trudno cokolwiek zakupić. Półki świecą pustkami. Stale dotąd dostępne produkty jak choćby woreczki z suwakiem ostatnio podczas zakupów nie były dostępne. Pracownice są z reguły życzliwe. Jedne bardziej, drugie mniej. Gdy spytałam o podłużną foremkę jedna z pracownic zaproponowała weryfikację towaru w magazynie by sprawdzić czy te są. Z kolei druga pracownica poproszona o szybkie sprawdzenie owych foremek na magazynie stwierdziła, że na pewno ich nie ma... Warto zajrzeć ze względu na miłe dla kieszeni ceny ale szału nie ma.

Miłe zaskoczenie

Witam serdecznie, Zakupy w pepco to sama przyjemność. Towar poukładany, wymogi sanitarne spełnione, panie z obsługi chętne do pomocy. Miło robić zakupy wiedząc, że przestrzegane są zasady, aby się nie zarazić. Przyjemność sprawia wybieranie produktów, gdy są one poukładane, czyste i schludnie wyglądają.

Bardzo dobry sklep

Obsługa bardzo sympatyczna i pomocna. Sklep mógłby być lepiej zatowarowany bo jest promocja 30% na wszystko. Choć jest to wynikiem tej akcji i powinno ich w tym wydaniu byćwięcej i częściej. Świetny pomysł na przyciągnięcie klientów. Oby tak dalej

Obsluga

Nie polecam sklepu i obsługi. Pani stojąca w drzwiach nie wpuszcza nikogo od 17:30, mimo że sklep był czynny jeszcze przez pół godziny. A w sklepie jakoś specjalnie tłumów nie było. Następnym razem nie wiem o której trzeba przyjść na zakupy, żeby zostać wpuszczonym. . Też pracuje w sklepie ( jestem zastępca kierownika) i taka sytuacja nie mogłaby mieć miejsca. Klienta wpuszczamy do końca, a nie pół godziny przed końcem Panie już nikogo nie obsługują. Porażka totalna i wielki minus dla tego sklepu.

Porządek i czystość ii chaos przy kasie

Byłem w tym Pepco niedawno, robiąc drobne zakupy do domu. Sklep generalnie przestrzega zasad związanych z pandemią. Jedna ze sprzedawczyń ma wybudowane stanowisko przy samych drzwiach, pilnując, by wszyscy mieli maseczki i zakładali rękawiczki, a do tego przeciera ciągle koszyki płynem dezynfekującym, wszystkich miło witając. W sklepie panuje wielki porządek i czystość, i to nawet podczas tych licznych promocji, jakie w nim obowiązują. Sprzedawczynie poprawiają towar na półkach i na nowo wieszają porzucone przez klientów ubrania na bieżąco. Nie podoba mi się jednak to, że nie pilnowały zupełnie zachowywania odstępów przy kasie, przy której ludzie wręcz ocierali się o siebie, ale dodam, że w sklepie było naprawdę sporo osób, a trzy sprzedawczynie, z których przy kasie są tylko dwie, nie są w stanie zapanować nad tłumem, który rzuca się na promocje, jednak one nawet nie próbowały zareagować. Do tego zrobił się bałagan i nie było wiadomo, kto jest pierwszy i następny w kolejce, klienci podchodzili ze wszystkich stron, a sprzedawczynie zupełnie nie interesowały się, kto w jakiej kolejności podchodzi i obsługiwały tych, co dopiero się pojawili przed kasą przed tymi, którzy już przed nią stali dłuższą chwilę. Do tego ceny aktualne nie są wyszczególnione na półkach, czyli widzimy te sprzed promocji i dopiero przy kasie informują, że odliczają 30%. Poszedłem do Pepco, nie wiedząc o tych promocjach i byłem trochę wściekły, że ceny były stare wszędzie, bo gdybym o tym wiedział, zrobiłbym grubsze zakupy, a tak to nie chciało mi się już drugi raz stać w ogromnej kolejce.

Lubię tu przychodzić

Lubię to miejsce, ponieważ znajduje się mojej najbliższej okolicy. Zaletą sklepów sieci pepco są korzystne ceny, na kieszeń studenta, dlatego też położony jest w miasteczku studenckim. To miejsce cechuje przemiła obsługa, ładnie poukładany towar i duży wybór asortymentu. Niedaleko znajduje się duży parking i mnóstwo innych sklepów w tym: apteki, sklepy spożywcze, fryzjer itp. co przyciąga wielu ludzi.

Są jeszcze dobrzy ludzie...

Byłam dziś w pepco bo jest super wyprzedaż więc pomyślałam warto skorzystać. Znalazło się kilka produktów godnych zakupu. Chciałam kupić koszulkę dla córki ale nie mogłam znalesc rozmiaru... Przechodziła obok pani z obsługi, spytałam czy jest taka koszulka rozmiar 134. Pani dość że dala mi koszulkę która chialalm to pomogła mi znalesc jeszcze kilka innych. Córka zadowolona a ja szczęśliwa że zdążają się takie życzliwe osoby ☺️ pozdrawiam

Fajne Pepco na Starołęce

Dobrze zaopatrzony sklep,nie ma tutaj tłumów.Można ze spokojem pooglądać,zdecydować i kupić.

LENIWA KIEROWNICZKA ! NIE SZANUJE KLIENTOW

Osoby pracujace w tym sklepie to kpina jakas ! Otwarty NIBY do 18 a „uprzejme panie kierowniczki” leniwe i Chcące oszukać swojego pracodawce zamykają o 17:40 i chowają się po katach udając ze nie widza ludzi próbujących wejść zrobic zakupy. WSTYD !

Super,mega i pozytywnie.

Zawsze wracam poniewaz zakupy przebiegają w miło,Panie pracujące zawsze służą pomocą...

Bardzo miła obsługa :) polecam ten sklep

Standard obsługi dobry , za każdym razem jak się wchodzi do sklepu słyszę powitanie -plus dla sklepu. Obsługa chętna w pomocy dla klienta. Polecam ten sklep !

Super

Na czas pandemii, Pepco wprowadziło ofertę promocyjną - 30% na cały asortyment sklepowy, to promocja "super", bo ta sieć ma wiele przydatnych, zróżnicowanych artykułów od wyposażenia wnętrz do odzieży i nie mówię, żeby wszystko kupować, jak leci, bo ja też takich zakupów nie dokonałam, ale mogę polecić kobietom rajstopy czy pończochy - są w bardzo dobrej cenie, a dodatkowe 30% to prawdziwa okazja zakupowa, warto zrobić mały zapas. Obsługa tej placówki to bardzo miłe i sympatyczne panie, gotowe doradzić, służą pomocą, jeśli klient tego potrzebuje. Na wejściu, na klienta czekają rękawiczki-jednorazówki i płyn do dezynfekcji, a ilość dostępnych koszyków jest równa maksymalnej obecności klientów, zgodnie z wytycznymi od władz. Jedyny mankament Pepco to tłok na wieszakach z ekspozycjami odzieży - towaru mają dużo, ale łatwo coś strącić, niestety.

Odwiedzałeś ostatnio PEPCO?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • lampy
  • odzież wierzchnia
  • dekoracje wnętrz
  • akcesoria sypialniane
  • buty dziecięce
  • odzież sportowa
  • zabawki
  • akcesoria kuchenne
  • odzież damska
  • odzież męska
  • akcesoria do domu

Podobne firmy w okolicy

Agata

(4.08 )

Black Red White

(3.59 )

Bodzio

(3.70 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem