Reserved

( 3.84 )

Reserved jest polską marką odzieżową należącą do LPP S.A. czyli największej polskiej firmy odzieżowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Reserved posiada 25 lat doświadczenia w branży. Jest obecny na 30 rynkach i posiada 460 salonów na świecie. Produkty marki są połączeniem klasycznych fasonów z oryginalnymi inspiracjami, jest to odpowiedź marki na potrzeby klientów. W swojej ofercie posiada produkty z działów: kobieta, mężczyzna, dziecko. Tworząc nowe kolekcje marka wielokrotnie współpracowała ze światowej sławy gwiazdami takimi jak: Kendall Jenner czy Cindy Crawford.

Opinie (3817)

Cos sie popsulo

Strona internetowa reserved zawsze dzialala bez zarzutu,mogla byc przykładem dla innych sklepów, az tu klopsssss godzinę poswiecilam na przegladniecie rzeczy, wybralam dwie i co sie okazało....ze przy zamówieniu towar byl juz niedostępny....mega sie wkurzylam...stracilam czas.Noooo cos trzeba z tym zrobic.

Salon firmowy Reserved w Dębicy to istna porażka

Salon firmowy Reserved w Dębicy to istna porażka ... wieszaki porozwalane, ciuchy "walają się po podłodze", brakuje cen na metkach, wszędzie kurz a co najlepsze chcąc uzyskać jakąś pomoc w odnalezieniu poszukiwanej rzeczy nie udało mi się w całym salonie odnaleźć nikogo kto by tam obsługiwał. Gdyby trafiło na nieuczciwego spokojnie mógłby wynieść dużo towaru ponieważ zabezpieczenia też nie są dostatecznie dobre. Jedynie do kolekcji nie mam zastrzeżeń. bo gdyby była dobrze wyeksponowana była by całkiem ciekawa.

Moja obserwacja dotyczy działu męskiego i jestem zaskoczony

Moja obserwacja dotyczy działu męskiego i jestem zaskoczony ,że personel wcale nie podchodzi do potencjalnych klientów w celu pomocy zakupu danego towaru.W innych sklepach czasami jest to nagminne a zarazem uciążliwe dla kupującego, ale tu mi tego zabrakło ponieważ nie mogłem znależć spodni mojego rozmiaru. Może nie było spodni w moim rozmiarze, ale spedawcy w tym że sklepie mogliby mnie uświadomić w tym stwierdzeniu.Drugą rzeczą która mi się nie podobała to ulokowanie spodni jeansowych na wieszakach na ścianie bardzo wysoko. Mam 176 cm wzrostu dla jednych to mało dla drugich w sam raz ale nie moglem zdjąć pary która mi się rzuciła w oczy.Chciałbym zaznaczyć ,że jak sie personel poprosi to służą pomocą, ale tak sami z siebie to nie bardzo są wyrywni. Inny asortyment jest dobrze widoczny i dostępny w tym sklepie.Mogłoby być o jedną przymieżalnie więcej ale i tak nie jest żle. Wystrój sklepu podobał mi się a jeśli chodzi o spodnie to zdecydowanie będe szukał ale innej marki.

Na pierwszy rzut oka sklep wyglądał dobrze

Na pierwszy rzut oka sklep wyglądał dobrze, po głębszej analizie dopatrzyłam się takich niedociągnieć: - brud , kurz na podłodze i między wieszakami - kurz w przymierzalni - bałagan na wieszakach i pułkach - brak ceny na niektorych towarach - obsługa nie była w stanie sprawdzić ceny towaru na ktorym brakowało kodu - obsługa bardzo obojętna.

Będąc na zakupach

Będąc na zakupach, wszedłem zobaczyć męską odzież w sklepie Reserved. Na witrynach znajdowały się manekiny ubrane w odzież z nowej kolekcji w ciekawy sposób wyeksponowane. Po wejściu na pierwszy rzut oka wszystkie rzeczy były poukładane, posortowane. Rzeczy bardziej młodzieżowe znajdowały się po lewej stronie, a oficjalne, bardziej eleganckie po prawej. Personel trzech chłopaków, chodzili i poprawiali zauważone przez nich rzeczy, które były rozłożone przez klientów. Dziewczyna znajdowała się blisko kasy i obsługiwała klientów. Podszedłem do jednego ze sprzedawców, miał na imię Michał. Ubrany był cały na czarno. Zapytałem, gdzie znajdę rzeczy przecenione. Sprzedawca zaprowadził mnie w tylną część sklepu, gdzie znajdowały się rzeczy wyprzedaż-owe. Spytał, czy może w czymś pomóc, podziękowałem, i rozejrzałem się po asortymencie. Moim zdaniem sklep jest zadbany, czysty i bardzo dobrze zorganizowany. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie, gdyż sklep jest jasno podzielony na działy dla młodzieży i bardziej eleganckie.

Ogólne wrażenie po wejściu do sklepu

Ogólne wrażenie po wejściu do sklepu, nie jest najlepsze. Pomieszczenia ponure, rzeczy na wieszakach pogniecione i raczej w tonacji ciemnej. Obsługa niezauważalna, zajęta raczej sobą. Przemieszczałem się po tym lokalu sporo czasu, nie zauważony przez żadną z Pań obsługi. Asortyment jest dość bogaty i można znaleźć coś dla siebie. Jedak cała ta sytuacja nie nastrajała mnie pozytywnie, więc nie dokonałem zakupu.

Poszedłem do salonu marki Reserved w CH Sadyba Best Mall na

Poszedłem do salonu marki Reserved w CH Sadyba Best Mall na Powsińskiej, aby oddać kupioną wcześniej bluzkę i rozejrzeć się za koszulą dla siebie. Gdy wszedłem, rozejrzałem się za personelem, ale zauważyłem tylko jedną osobę przy kasie. Dwie dodatkowe znajdowały się na samym końcu sklepu, ukryte za rogiem (układały ubrania, zupełnie nie zainteresowane około dwudziestką klientów, która odwiedziła sklep). Ostatnia znajdowała się, co prawda, blisko wejścia, jednak zajmowała się czymś innym kucając i zupełnie nie zwracając uwagi na klientów. Obszedłem sklep, który był całkiem nieźle zaopatrzony, choć nie mogę powiedzieć, aby wybór był niesamowity - ubrania były zazwyczaj do siebie bardzo podobne, można było polubić wszystkie albo żadnej. Ceny są przystępne, jak na markowy sklep, jednak jakość wykonania niektórych ubrań pozostawia nieco do życzenia - materiały są kiepskiej jakości, szwy nieco nierówne. Przez kilka minut przechadzałem się po sklepie, bezskutecznie poszukując czegoś, co by mnie zainteresowało, jednak żaden z pracowników nie zaoferował mi pomocy, choć na pewno jej potrzebowałem. Kiedy w końcu wybrałem koszulę, nie było mojego rozmiaru. Podszedłem do kasy, aby oddać kupioną wcześniej bluzkę i zapytać o dostępność mojego rozmiaru koszuli w innych punktach sprzedaży. Na swoją kolej czekałem około 2-3 minut, ponieważ otwarta była tylko jedna kasa, a przede mną stały jeszcze dwie klientki. Dodatkowo, kasjerka miała problem z wydaniem reszty, ponieważ w kasie brakowało drobnych pieniędzy. Kiedy już doszedłem do kasy i powiedziałem, że chcę oddać bluzkę, kasjerka zaczęła coś mamrotać niezrozumiale i bez słowa wyjaśnienia odeszła, szukając kogoś. Przez cały ten czas nie użyła żadnego grzecznościowego zwrotu w stylu "Dzień dobry" czy "przepraszam". Na powrót kasjerki czekałem 2 minuty. Druga pracowniczka była już nieco lepiej zorientowana, ale dalej nie wykazywała żadnej ochoty do nawiązania chociażby grzecznościowego kontaktu ze mną. Szybko przyjęła zwrot i wydała mi pieniądze (ponownie pojawił się jednak problem z brakiem drobnych pieniędzy). Gdy przedstawiłem problem z koszulą (brakowało mojego rozmiaru) i poprosiłem o sprawdzenie, czy taka koszula w moim rozmiarze jest dostępna, dowiedziałem się, że gdzieś powinna być, jednak ja nie mogłem jej znaleźć. Kasjerka zaoferowała, że poszuka w magazynie, ale szanse są nikłe. Poprosiłem tylko o sprawdzenie w pozostałych punktach i szybko dostałem informację na interesujący mnie temat. Kiedy odchodziłem, żadna z obsługujących mnie kobiet, choć nie czekał na nie żaden klient, nie odezwała się do mnie ani słowem (brakowało "Dziękujemy, do widzenia" czy czegoś w podobnym tonie). Obsługa w tym sklepie nie należy do najlepszych - trudno ją znaleźć, z własnej woli nie interesuje się klientami, a kiedy poprosiłem o pomoc okazało się, że jedyna osoba na kasie nie potrafiła zrobić tego, o co ją prosiłem (zresztą, nawet nie wiem dlaczego, bo niczego mi nie wyjaśniła).

Zwrot butów nastąpił bezproblemowo

Zwrot butów nastąpił bezproblemowo. Niemniej musiałam czekać kilka minut na osobę, która będzie kompetentna w tym zakresie, przy czym nikt nie poinformował mnie, że za chwilę przyjdzie odpowiednia osoba. Zapytałam wprost: czy ktoś mnie obsłuży. Przy zakupie ww butów zostałam wprowadzona w błąd w sprawie zabezpieczenia znajdującego się w obcasie. Sprzedawczyni poinformowała mnie, że zabezpieczenie się samo rozmagnesuje, tak się jednak nie stało.

Sklep zlokalizowany w Rynku Głównym w samym centrum

Sklep zlokalizowany w Rynku Głównym w samym centrum starówki. Przed sklepem są miejsca parkingowe lecz wchodzą w obszar strefy płatnego parkowania. Witryna jak i drzwi wejściowe do sklepu są estetyczne, drewniane - wkomponowane w styl starego miasta. Po wejściu do sklepu zauważalna jasność, która jest wynikiem połączenia właściwego oświetlenia z białymi płytkami na posadce. Obsługę sklepu stanowiły trzy młode osoby: dwie dziewczyny i sprzedawca, wszyscy ubrani byli w prywatne ubrania, jednak każdy na wysokości klatki piersiowej miał umieszczoną metalową wizytówkę z napisem "RESERVED". W czasie mojego pobytu, czyli przez około kwadrans żadna osoba z personelu nie przywitała się, ani nie podeszła w celu zaproponowania pomocy, doradztwa. Przymierzalnie umieszczone na końcu sklepu, mimo braku kolejki jedna z ekspedientek wręczała klientowi numerek i kontrolowała ilość wnoszonych ubrań. W przymierzalniach duże lustro i odpowiednia liczba wieszaków, jednak stopień oświetlenia zbyt mały - odczucie ciemności. Bardzo duży kontrast oświetlenia między sklepem a strefą przymierzalni. Asortyment ubrań dość bogaty, ceny bardzo atrakcyjne - związane z wyprzedażą posezonową, o czym informują duże plakaty umieszczone w witrynach. Każde ubranie zaopatrzone w dużą, czytelną metkę z informacja o cenie przed obniżką i po, czyli aktualnie obowiązującą. Przy kasie brak kolejek, obsługa przebiegała sprawnie, możliwość zapłacenia kartą. Brak darmowych reklamówek, dostępne torby papierowe (duży plus za podejście ekologiczne) jednak odpłatnie. W czasie mojego pobytu w sklepie miała miejsce dostawa towaru, który był umieszczony w plastikowych skrzynkach. Sklep nie posiada dodatkowego wejścia od zaplecza, dlatego towar był wnoszony tym samym wejściem, którym wchodzą klienci co powodowało zakłócenia w ruchu. Ocena wizualna sklepu, oferta asortymentowa i cenowa - bez zastrzeżeń. Wady: a) zbyt małe zaangażowanie personelu sklepu w wykonywane czynności a w szczególności kontakt z klientem, b) dostawa towaru odbywa się tym samym wejściem, które przeznaczone jest dla klientów - zakłócenia ruchu, c) zbyt słabe oświetlenia przymierzalni.

Po wizycie w Top Secret która mnie zdruzgotała czas na

Po wizycie w Top Secret która mnie zdruzgotała czas na dalsze zakupy, wiec wybrałam się do Reserved - wchodząc do sklepu nie spodziewałam się "fanfar" zwłaszcza po tym co widziałam w poprzednim sklepie, i byłam bardzo miło zaskoczona ponieważ zostałam miło przywitana tuż przy wejściu do sklepu. Po jakimś czasie podeszła do mnie Pani z obsługi i zaproponowała pomoc w wyborze odpowiedniej rzeczy, przy kasie młody pracownik (uczyła się obsługi kasy) miło mnie obsłużył mimo że wolno ale właściwie. Młoda dziewczyna zapytała czy życzę sobie torebkę na zakupy, zaproponowała dodatki do ubrań. Naprawdę sympatyczna obsługa. Sklep był już zaopatrywany w nową kolekcję, stara kolekcja wisiała niedbale, panował w niej nieporządek ale widziałam dwie dziewczyny które na bierząco starałby się uładać ciuchy , dwie inne wyjmowały na regały nową kolekcję. Podłoga była czysta, obsługa miła. Zakupy sprawiają radość. Panie doradzają służą pomocą.Są uśmiechnięte i nie traktują swej pracy jak "zła koniecznego". Aż miło bywać w takim sklepie.

Sklep z sieci Reserved odwiedziłam w niedzielne popołudnie

Sklep z sieci Reserved odwiedziłam w niedzielne popołudnie, zainteresowana wyprzedażą i obniżką cen. Towary przecenione były porozrzucane, znajdowały się pod wieszakami na podłodze - panował nieporządek. Poszukując odpowiedniego rozmiaru wybranej bluzki, poprosiłam o pomoc obsługę. Sprzedawczyni powiedziała, że mam szukać na wieszaku, jeśli nie znajdę, to znaczy, że najprawdopodobniej nie ma. Kolejna ekspedientka wskazała tylko regały z bluzkami, gdzie przypuszcza, że mogę się znajdować interesujące mnie rzeczy. W sklepie oprócz bałaganu spowodowanego nieuporządkowaną odzieżą była brudna podłoga a niektóre towary leżały w pośniegowym błocie.

Sklep jest dosyć duży

Sklep jest dosyć duży, po jednej stronie znajdują się ubrania męskie po drugiej damskie, mniej więcej w środku znajduje się bielizna, ana samym końcu dopiero ubrania dla dzieci. Przymierzalni mało naliczyłam tylko 4, dwie po damskiej i dwie po męskiej stronie. Ubrania trochę ściśnięte wiszą na wieszakach. Jednak są wyraźnie pogrupowane. np, "wszystkie spodnie od 49zl" itp. Uważam to za duży plus- od razu z daleka widać ile co kosztuje. Ceny ogólnie w tym sklepie nie należą do najniższych jednak przy okazji przecen można coś fajnego wybrać. Na obsługę w tym sklepie się nie natknęłam.

Przynajmniej raz w miesiącu zaglądam do tego sklepu w

Przynajmniej raz w miesiącu zaglądam do tego sklepu w poszukiwaniu ubrań. Sklep jest średniej wielkości i mimo, że posiada 2 piętra to zawsze panuje tam chaos nie do przyjęcia. Na parterze, gdzie z reguły jest moda męska jest zawsze mało miejsca, korytarzyki między półkami są bardzo wąskie a ubrania są powciskane na wieszaki oraz półki ile tylko się da, tak, że nie sposób je przeglądać. Dużym minusem jest również to, że ubrania nie są porządkowane i układane na bieżąco przez pracowników z powrotem na swoje miejsca. Często, zamiast na wieszakach leżą na podłodze, albo wszystkie, nieposkładane na jednej kupie, nie w tym miejscu co powinny a sklep, zamiast sprawiać wrażenie markowego wydaje się być sklepem z odzieżą używaną. Często brakuje też pracownika przy przymierzalniach by wydawał numerki oraz odbierał ubrania. Często do przymierzalni są ogromne kolejki- jest ich mało. Nie do przyjęcia jest fakt, że często w czasie przecen na metkach jest informacja o obniżonej cenie a przy kasie okazuje się coś zupełnie innego. Nie zdarzyło to się bezpośrednio mnie ale stojąc w kolejce do kasy nie raz obserwowałam takie sytuacje. Kasjerka nie przeprosiła klienta za taką sytuację a wręcz była niezadowolona gdy klient rezygnował z zakupu z powodu niezgodności ceny. Mimo fatalnej obsługi, kiepskiej organizacji sklepu i złej informacji cenowej zaglądam tam ponieważ zawsze znajdą się jakieś ciekawe ubrania. Ponadto sklep położony jest przy głównej ulicy miasta, więc bardzo dużo ludzi ciągle koło niego przechodzi, w tym ja.

Po wejściu do salonu spostrzegłem czterech pracowników

Po wejściu do salonu spostrzegłem czterech pracowników, którzy wykonywali prace związane z utrzymaniem sklepu w należytym porządku. Jeden stał przy kasie, drugi pilnował wyjścia i dwie panie układały ubrania przy wieszakach. Pracownicy byli ubrani dość schludnie. Ubrania były poukładane na półkach i wieszakach, w salonie było czysto. Jedna z pracowniczek po pewnym czasie sama zaproponowała pomoc w odnalezieniu interesującej rzeczy-wskazała gdzie może się znajdować. Ze względu na panujące przeceny kwoty na metkach były dość niskie, niska też była dostępność popularnych rozmiarów ubrań - dlatego przyznaję mało punktów za asortyment.

Zgłaszałam reklamację zakupionych kilka dni wcześniej

Zgłaszałam reklamację zakupionych kilka dni wcześniej spodni w innej placówce sklepu. Sam sklep jest położony w centrum handlowym galeria krakowskia. Sklep jest dośc przestronny, godzina mojej wizyty była dość wczesna więc klientów nie było dużo, co sprawiało komfort obsługi. Pani przyjmująca reklamację była miła, uśmiechnięta i chętna do pomocy. Moja reklamacja została uznana mimo że spodnie kupowałam w innym miejscu. Szybkość, sprawność i mało formalności sprawiły iż postrzegam ten sklep dobrze i będę w nim robiła w przyszłości zakupy. Co do sklepu: ubrania były nieporozrzucane Panie z obsługi zajmowały się układaniem rzeczy, ale po moim wejściu jedna z nich przerwała pracę, przywitała się i zaprosiła do obsługi. Jedyna rzecz jaka mnie zaniepokoiła, to fakt, iż trudno rozróżnić pracownika sklepu od klienta, bo często personel nie nosi identyfikatorów.

Wybrałam się do sklepu aby kupić coś z męskiej odzieży

Wybrałam się do sklepu aby kupić coś z męskiej odzieży. Przez 5 minut nikt nie zwrócił na mnie uwagi, mimo iż w sklepie nie było klientów. Kiedy potrzebowałam pomocy podeszłam do sprzedawcy a ten mnie zbył. Miałam ochotę wyjść ze sklepu, jednak zauważyłam że obsługuje jeszcze młoda dziewczyna. Kiedy do niej podeszłam udzieliła mi odpowiedzi na wszystkie moje pytania. Okazała się osobą bardzo pomocną, przy czym poprzedni sprzedawca mimo iż nie był pytany włączał się w rozmowę. A to już wywołało pewien niesmak. Ogólnie nie polecam kontaktu ze sprzedawcą - mężczyzną. Dzięki pomocy sprzedawczyni - kobiety dokonałam w sklepie zakupu.

Kilka dni wcześniej byłem w tym sklepie

Kilka dni wcześniej byłem w tym sklepie. Spodobał mi się sweter z wyprzedaży, były jednak za duże rozmiary. Zapytałem sprzedawcy czy mają mój rozmiar M. Powiedział, że jesli nie wisi na wieszaku to nie ma. Sprzedawca w trakcie mojego wejścia do sklepu nie przywitał mnie, a przy wyjściu nie pożegnał. Poszedłem tam jednak ponownie już 17.01 sprawdzić, czy nie przyszedł ten sweter w dostawie. Sprzedawcy byli zajęci pracą, w sklepie panował porządek. Nikt jednak mnie nie zauważył i nie podchodził, nie pytał czy może w czymś pomóc, czy poszukać rozmiaru. Poszedłem tym razem do innego sprzedawcy i zapytałem czy nie ma mojego rozmiaru ze swetra który mi się podoba. Sprzedawca tym razem sprawdził na zapleczu i okazało się, że ten rozmiar się jeszcze znalazł. Podziękowałem i kupiłem ten sweter. Nie podobało mi się jednak to, że poprzedni sprzedawca sam nie widział co jeszcze może mieć na zapleczu i nie zechciał nawet sprawdzić, czy na pewno produkt ten nie jest dostępny. W sklepach Reserved jest aktualnie prowadzona akcja ekologiczna i dostępne są tylko papierowe torby na zakupy, jednak płatne po ok. 50 gr. Bardzo mi się to nie podoba, że należy za nie płacić. Nie jest to wysoka suma, jednak jeśli firma ta chce zwrócić uwagę na ochronę środowiska i prowadzi taką akcje, to nie powinni za nią płacić przecież klienci.

Podczas dość długiego pobytu w sklepie żadna ze

Podczas dość długiego pobytu w sklepie żadna ze sprzedawczyń nie zapytała czy w czymś pomóc (wcześniej pytano podczas każdej wizyty). Podczas, gdy mąż mierzył sweter, ja chodziłam po sklepie i oglądałam towar- w miarę możliwości, gdyż mimo że do zamknięcia było jeszcze trochę czasu na podłodze leżało mnóstwo kartonów po towarze, jak również sztuki odzieży i skarpety. Przez to ciężko było poruszać się po sklepie. Przy kasie czekaliśmy dłuższą chwilę (2 min?) zanim ktoś podszedł, by nas skasować. Byłam tym bardzo zawiedziona, gdyż wcześniejsze wizyty przebiegały o wiele przyjemniej.

Moja wizyta w sklepie nie miała konkretnego celu

Moja wizyta w sklepie nie miała konkretnego celu . Towar dobrze wyeksponowany zarówno na witrynie, wieszakach,półkach i meblach wolnostojących. Jedynym minusem jest bałagan i ceny. Są one trochę wygórowane w stosunku do jakości niektórych artykułów. Do tego wszystkiego trzeba zapłaćić za torbę po zrobieniu zakupów. Zainteresowana jedną z koszul i poszukiwaniu potrzebnego rozmiaru chciałam odszukać kogoś z obsługi. Po spędzeniu 15 minut w salonie nie pojawił się nikt. Wnioskować można że ilość pracy w sklepie jest za duża do ilości pracowników gdyż po poszukiwaniach obsługi dostrzegłam Pania , która obłożona była stosem ubrań. Wyglądała na zmęczoną. Ponadto brak powitania klienta i nawiązania kontaktu z klientem.

Szukałem spodni dżinsowych

Szukałem spodni dżinsowych,udałem się w tym celu do sklepu Reserved mieszczącego się w centrum handlowym Alfa w Olsztynie.Bywałem w tym sklepie niejednokrotnie i zawsze coś potrafiłem tam znależć dlatego też i tym razem tam zajrzałem.Od wejścia od razu rzucają się w oczy niskie ceny,towar dobrze wyeksponowany,również od razu widać gdzie są spodnie,gdzie koszule,gdzie kórtki nie trzeba szukać.Duży asortyment,modne i ciekawe fasony. Na wieszakach ze spodniami dżinsowymi jest taki tłok,że ciężko cokolwiek zobaczyć trzeba wszystko zdejmować więc żeby obejrzeć wszystkie spodnie na jednym wieszaku potrzebowałbym kilka kilkanaście minut,za dużo tego,część nawet z braku miejsca wylądowała na ziemi,bardzo to utrudnia zakupy. Wnętrze sklepu jest stylowo urządzone,z głośników leci żywa muzyka pobudzająca do zakupów.W szatni znajduje się pięć kabin,jednakże nie bardzo widać która jest zajęta ponieważ wszystkie są zamykane drzwiczkami które się samoczynnie zamykają i trzeba uważać aby nie wejść do zajętej.W środku dwa duże lustra,można zobaczyć nasze potencjalne ubranie jak lezy z każdej strony,mała półka na której można usiąść i pare wieszaków.Na podłodze nie ma żadnego dywanika,a przydałby się bo pełno tam kłaczków i różnych paproszków które zaraz znajdą się na naszej stopie,niezbyt to przyjemne.Jedna kasa,natomiast obsdługa miła i sprawna,towar pakowany w firmową bezpłatną torebkę,która jest różna rozmiarowo w zależności do tego co kupujemy. Reserved jest to miejsce gdzie spokojnie każdy może znależć coś dla siebie,czy to dres czy garnitur,ciekawe fasony dobre gatunkowo w bardzo przystępnej cenie,polecam.

W niedzielę

W niedzielę, zachęcona wielkimi promocjami w nowootwartym sklepie Reserved, zdecydowałam się tam wybrać. Na samym wstępie zdziwiło mnie "włączenie" ruchomych schodów - wg ich zasady jest ruch lewostronny (wyjeżdża czy zjeżdża się schodami, które są po stronie lewej), a przecież z tego co ja się oreintuje, obowiązuje ruch prawostronny. Po wejsciu do sklepu można od razu powiedzieć, że wszystko się ładnie ułożone. Po jednej stronie rzeczy dla kobiet, po drugiej dla mężczyzn, a na końcu dla dzieci. Na półkach wszystko równo i schludnie ułożone. Pozytywną rzeczą jest ilość przymierzalni - dzięki czemu nie tworzą się kolejki. Ekspedientki bardzo miłe, chętne do pomocy (kilkakrotnie wskazywały mi miejsce konkrentej rzeczy). Dodatkową zaletą są torby ekologiczne, które są teraz wykorzystywane w sklepie zamiast foliowych siatek. Tylko jedna rzecz mi się nie spodobała - ilość towaru. Niby wszystkie półki zapełnione, ale jak pojechałam wieczorem do Zakopanego i tam udałam się do reserved to zobaczyłam jak wielka jest różnica w towarze. Niby rzeczy te same, ale w Nowym Targu jest o wiele mniejszy wybór choćby spośród kolorów. Druga sprawa: kilkakrotnie zdarzyło mi się, że spośród rzeczy, które chciałam kupić, nie było odpowiedniego rozmiaru - a to również zniechęca. Mimo wszystko uważam, że sklep jest godny polecenia!

Odwiedzałeś ostatnio Reserved?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(3.00 )

Bugatti

(4.33 )

BYTOM

(3.96 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem