Stokrotka

( 3.61 )

Sklepy Stokrotka zostały oparte na polskim kapitale. W 1994 roku w Lublinie powstała firma EDEN, która po 6 latach zmieniła nazwę na Stokrotka. Od czasu otwarcia pieszego sklepu firma sukcesywnie się rozwija. Obecnie w Polsce znajduje się ok. 600 sklepów oraz trzy centra dystrybucyjne pod szyldem marki. Firma posiada własną sieć logistyczną. W sklepach można zaopatrzyć się zarówno w produkty spożywcze jak i chemii gospodarczej.

Opinie (2149)

Świetna obsługa sklep Stokrotka Warszawa

Zrobiłem dziś zakupy w sklepie sieci Stokrotka w Warszawie. Super sprzedawca, bardzo pomocny w zakupach. Szczególnie gdzy nie mogłem znaleść interesująćych mnie produktów. Bardzo rozmowy i konkretny. Polecam sklep.

Przeterminowane mięso

Jesteśmy stałymi klientami, często zadowolonymi z obsługi I jakości mięsa, wędliny. Jednak już dwukrotnie zdazyło się, że kupiliśmy wędlinę, mięso mielone oraz kiełbasę i po 2 dniach w lodówce stała się obślizgła lub sina. To niedopuszczalne. Przestajemy kupować w tym sklepie, zdrowie jest najważniejsze.

Bardzo przyjazny sklep dla klienta

Sklep bardzo duży, przestrzenny,dobrze zatowarowany. Jedyny minus to brak cen lub nieaktualne ceny. Poza tym obsługa bardzo miła

Wszystko jak w zegarku

Personel bardzo dobrze wykonuje swoją pracę, półki są zawsze dotowarowane. W sklepie panuje porzadek. Pracownicy są pomocni. Kiedy szukałem produktu pracownik zaprowadził mnie do półki ,na której szukany produkt się znajdował. Problemem w sklepie okazały się kasy samoobsługowe które przy każdym produkcie blokowały dalsze zakupy, jednak obsługa sklepu sprawnie pomogła dokończyć zakupy.

Świetna obsługa !

Jest to sklep, do którego mam na co dzień po drodze. Asortyment spory, sklep zadbany, pracownicy zawsze pomocni i uśmiechnięci. Odkąd powstały kasy samoobsługowe, można zdecydowanie szybciej zrobić drobne zakupy. Zdecydowanie polecam ten sklep !

Brak asortymentu i brak profesjonalnej obsługi klienta

W dniu 25.05.2021 o godzinie 19:05 robiłam zakupy w sklepie Stokrotka - niestety efekt wizualny sklepu nie był satysfakcjonujący. Przed sklepem stały puszki po piwie, a na wejściu pojawił się kosz z wysypującymi się papierkami, podłoga była brudna i na regałach przy wejściu nie było towaru. Poszłam kupić napój - coca cola 1l zero - niestety pomimo oferty promocyjnej, nie było towaru na półce. W kwestii zakupu bułek - zostało 5 sztuk, które były twarde i niedopieczone - nie było żadnych innych produktów na półce. Na regale z owocami, nie było jabłek, natomiast banany miały złą jakość poprzez plamki i i kolor czarny na skórce. Po wyborze 2 produktów, stałam w kolejce, w której znajdowały się 3 osoby + ja. Pani, która mnie obsługiwała nie miała stroju służbowego oraz nie odezwała się nic podczas obsługi, oprócz podania kwoty do zapłaty. Kasjer nie wydał również paragonu. Na koniec chciałam zakupić hot - doga, ale niestety Pani poinformowała mnie, że sprzęt jest już umyty i zaprasza następnego dnia. Poziom mojego zadowolenia w skali od 1 do 5 określam jako 0.5.

Dobra obsługa

Po wejściu do sklepu widać było duże kolejki do kas. Po wejściu na dział mięsny nie zostałem powitany. Pracownik spytał tylko co podać. Podczas robienia zakupów widać było, że w sklepie panuje porządek a na półkach nie widać żadnych braków w towarze. Warzywa, owoce oraz pieczywo są świeże. Po dojściu do kasy byłem piątym klientem w kolejce i musiałem czekać około 10 minut na obsługę. Gdy przyszła moja kolej to pracownik od razu mnie powitał i bardzo szybko obsłużył. Wizyta w sklepie była udana. Na minus zasługują duże kolejki do kas.

SUPER OBSŁUGA

OBSŁUGA KASJEREK JEST REWELACYJNA SŁUŻĄ RADA I POMOCĄ W RAZIE PROBLEMU DORADZĄ I POMOGĄ ZNALEŹĆ POTRZEBNY PRODUKT,MIŁE PANIE PRACUJĄCE NA DZIALE MIĘSNYM POMOGĄ WYBRAĆ ŚWIEŻE WĘDLINY POKROJĄ WEDLE UPODOBANIA KLIENTA.

Połowa gwiazdek

Są lepsze sklepy.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

05.05.2021
Stokrotka Inna forma kontaktu

Tak sobie

Jest tak sobie.

Całkiem dobrze

Całkiem dobrze

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

05.05.2021
Stokrotka Inna forma kontaktu

Całkiem dobrze

Całkiem dobrze

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

05.05.2021
Stokrotka Inna forma kontaktu

Całkiem dobrze

Całkiem dobrze

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

05.05.2021
Stokrotka Inna forma kontaktu

Nie najlepiej

Dość słaby sklep.

Odwiedzałeś ostatnio Stokrotka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Biedronka

(3.81 )

Billa

(3.40 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem