Stokrotka

( 3.49 )

Sklepy Stokrotka zostały oparte na polskim kapitale. W 1994 roku w Lublinie powstała firma EDEN, która po 6 latach zmieniła nazwę na Stokrotka. Od czasu otwarcia pieszego sklepu firma sukcesywnie się rozwija. Obecnie w Polsce znajduje się ok. 600 sklepów oraz trzy centra dystrybucyjne pod szyldem marki. Firma posiada własną sieć logistyczną. W sklepach można zaopatrzyć się zarówno w produkty spożywcze jak i chemii gospodarczej.

Opinie (1783)

Wszystko dobrze!

Duży wybór produktów, zawsze świeże warzywa i owoce, jedyne co bym zmieniała do podejście obsługi do klienta, więcej uśmiechu i zaangażowania.

Obsługa na medal

Wybrałam się do sklepu w celu zakupu kilku podstawowych produktów potrzebnych do przygotowana śniadania. Potrzebowałam wędliny, więc udałam się na stoisko z wędlinami. Z racji tego, że nie wiedziałam dokładnie jakiej wędliny potrzebuje poprosiłam sprzedawcę o pomoc w wyborze. Krótko sprecyzowałam swoje oczekiwania, po czym sprzedawca zaproponował mi dwa rodzaje wędlin. Poprosiłam o ukojenie obu dosyć cienko. Sprzedawca zastosował się do mojej prośby. Sprzedawca był bardzo miły i pomocny, uśmiechnięty. Obsługa na sali sprzedaży bardzo chętnie i z uśmiechem pomogła mi odnaleźć produkty, których potrzebowałam. W sklepie panował porządek. Przy pieczywie i warzywach byly dostępne woreczki i jednorazowe rękawiczki. Produkty były swierze i ładnie wyeksponowanie. Obsługa przy kasie była miła i bardzo sprawna.

Nic się nie zmienia

W sklepie od dłuższego czasu panuje nieporządek, a mianowicie towary nie są przypisane odpowiednimi cenami, przy kasie dowiadujemy się że cena jest inna. W dalszym ciągu problem nieświeżego towaru z lady mięso-wędliny występuję, wygląda to nieapetycznie, wędliny są nieświeże, mięso pomarszczone. Obsługa klienta przy stanowisku kasowym, daje wiele do życzenia : dzień dobry nie mówi żadna kasjerka, zdarza się powiedzieć dziękuję. Mimo tak wielkiej rotacji personelu w tym markecie, standardy nie są zachowane.

stokrotka na duży plus

Bardzo dobra obsługa klienta, czystość na sklepie. Stanowisko mięsne oraz sery i wędliny zawsze wszystko świeże i dobrej jakości. Ceny dobre. podstawowe produkty dostępne zawsze.

Dobra obsługa

Sprzedawcy są mili. Starają się aby obsługa klienta odbywała się płynnie. Są pomocni i w razie potrzeby doradzają. Plusem jest też to że gdy rośnie kolejka do kasy. To są otwierane następne kasy. Nikt nie czeka z tą decyzją aż klienci zaczną się upominać.

Stokrotka - średni poziom uslug

Sklep w centrum miasta, sporo miejsc parkingowych. Wejście dobrze oznaczone, jednak dla wózka inwalidzkiego lub też matki z wózkiem dziecięcym, nie do końca wygodne. Bramka wewnątrz sklepu też nie zawsze otwiera się jak powinna. Sklep uporządkowany, jednak nie wszystkie półki posiadają aktualne ceny o czym niestety się przekonalam. Na dziale z świeżym mięsem i wędlinami nie wszystkie produkty były świeże. Na pierwszy rzut oka było widać że część wędlin jest nadpsuta. Prosiłam o 0,5kg mięsa wieprzowego, a ekspedientka przygotowała mi porcje około 0,9kg. Zapytała czy może tak zostać i po mojej prośbie zmniejszyła wielkość porcji, jednak było to nie mile. Przy kasie został mi zaproponowany produkt z strefy przykasowej w grzeczny i nienachalny sposób. Otrzymałam paragon oraz naklejki na produkt promocyjny.

beznadziejna obsługa

kolejki kosmiczne, żeby mięso na obiad kupić trzeba stac 20 min w kolejce po mięso a potem z 10 przy kasie jak w ogóle czynna więcej niż jedna i masz szczęście

Lubię tam robić zakupy

Sklep spożywczy Stokrotka posiada szeroki wybór towarów, dużo tutaj świeżych owoców warzyw, surówek, duży wybór pieczywa i nabiału. Jest miła obsługa, zawsze pomocna i zyczliwa.

Bez rewelacji

Obsługa bardzo kompetentna i kulturalna. Sklep przechodzi obecnie remont, wiec jest troche brudno i obskurnie. Ceny wygórowane.

zła obsługa

Bardzo niemiła obsługa jednej z kasjerek. Mój syn kupował 1 rzecz, płacił banknotem 100 zł, napyszczyła przy wszystkich ludziach, że kupuje 1 rzecz i płaci banknotem 100 zł, a ona nie ma drobnych pieniędzy, aby wydać, poszła rozżalona do innej kasjerki rozmienić pieniądze i dalej na niego pyszczyła. W sobotę 08.02. historia się powtórzyła, tym razem z bardzo starszą kobietą. Kupowała kilka produktów, płaciła banknotem 100 zł, napyszczyła, że dobiero rozpoczęła pracę, nie ma drobnych i nie będzie leciała rozmieniać i niech czeka aż wszystkich obsłuży i może uda jej się zebrać jakieś pieniądze, kolejka z składała się może z około 12 ludzi. Odłożyła zakupy starszej Pani, pomieszała z zakupami kolejnej kupującej z czego znowu zrodziło się nieporozumienie, załatwiła kolejną osobę i w końcu poprosiła innego pracownika sklepu o zamianę pieniędzy. Kto jest odpowiedzialny za przygotowanie kasetek z pieniędzmi ? Czy takie sytuacje powinny mieć miejsce ? Kupujący nie są winni ani odpowiedzialni za złe przygotowanie kasjerek do pracy i nie powinni być powodem frustracji pracowników.

Super sklep i super obsługa

Po remoncie jest więcej miejsca , można spokojnie zrobić zakupy. Aczkolwiek zrobiłabym coś jeszcze w kierunku kolejek przy strefie z mięsem. Obsługa bardzo miła i pomocna :)

Idealne miejsce na codzienne zakupy

Fajnie zaopatrzony sklep, optymalny jeśli chodzi o wielkość. Można zrobić szybkie zakupy nie stojąc w kilometrowych kolejkach. Zawsze znajdzie się miejsce parkingowe, nie ma tłumów a obsługa jest energiczna, sympatyczna i bardzo pomocna.

Polecam zwracać uwagę na kupowane pieczywo

Niestety kupiłam bułki (z posypką z makiem) razem z larwami robaków... Okropne doświadczenie

Rozczarowanie!

Zacznę od tego, że w tym sklepie panuje jeden wielki bałagan. Pełno jest "wszystkiego" i "niczego". Sklep fakt faktem jest zaopatrzony aż za bardzo. Żeby znaleźć coś co nas interesuje trzeba przebrnąć przez wyspy rzeczy, a na półkach panuje bałagan. Ostatnio spotkałam się z spleśniałymi owocami... uważam, że taka sytuacja jest niedopuszczalna, firma powinna zwrócić na to uwagę bo truje swoich klientów... Zakupy w tym sklepie w moim przypadku to ostateczność, wolę wybrać jakiś miejscowy sklep gdzie jest drożej ale przynajmniej czyściej.

Niedbałość o wgląd

W sklepie tym często panuje chaos, nie ma wszystkich produktów wyłożonych, nie zawsze towar jest poukladany, co utrudnia zakupy. Co więcej, sklep nie zawsze jest czysty.

Tradycyjny większy sklep

W sklepie można kupić praktycznie wszystko i nawet nie drogo mają dobre wędliny polecam sałatki i surówki bo są akurat wyjadkowy dobre w sklepie łatwo znalesc to czego się szuka urządzony jest tradycyjnie jak byłem to były czyne tylko dwie kasy ale długo w kolejce się nie stoi kasjerka szybko obsługuje polecam ten sklep bo mają żeczywiscie dobre artykuły

Średnio

Stokrotka brudna i zaniedbana, przydalby sie remont lub chociaż generalny porządek. Asortyment jak najbardziej na +, ceny nie wygórowane. Kasjerki miłe, aczkolwiek nie znają kodów i czasami nabijają droższe produkty.

Szybko, sprawnie, profesjonalnie.

codzienne zakupy bez problemu. Sprawnie, szybko i dość tanio. Polecam.

Byli na poziomie

Asortyment zróżnicowany, fajne akcje promocyjne, obsługa fachowa i uczynna.

Odwiedzałeś ostatnio Stokrotka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.33 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem