VISTULA

( 4.10 )

Vistula to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek z odzieżą męską w Polsce. Produkty marki charakteryzuje najwyższa jakość materiałów i wykonania. Vistula posiada w swojej ofercie trzy linie, a każda z nich skierowana jest do innego typu mężczyzny. Kolekcja Lantier i Vistula skierowana jest do mężczyzn, którzy zobowiązani są do bardzo formalnego dress code. Drugą linią jest Vistula Red jako mniej formalna forma osadzona w aktualnych trendach. Najbardziej wymagający klienci mogą skorzystać z oferty -Made to Measure, czyli szycia na miarę.

Opinie (689)

Bardzo dobrze.

Elegancję czuć w tym sklepie od samego progu. Można poczuć się tutaj na prawdę bardzo luksusowo dzięki wysokiej jakości galanterii oraz odzieży, szkoda tylko że perosonel nie jest milszy.,

Sklep godny polecenia

Obsługa przemiła, profesjonalna. Kupując nawet niedrogie drobnostki/ t-shirt czujemy, że Panie tam pracujące starają się nam doradzić szczerze i z uśmiechem.Sam sklep bardzo czysty. Polecam!

Profesjonalna i miła obsługa

Sklep Vistula znajduje się na 1 piętrze. Dotarcie do niego nie stanowi problemu również dla osób o ograniczonych możliwościach ruchowych. Po wejściu do butiku zacząłem rozglądać się i przeglądać ubrania wiszące na wieszakach. Są one rozwieszone w sposób uporządkowany, uprasowane. Koszulki i t-shirty były ułożone równo na półkach. Odstępy między wieszakami i półkami nie utrudniały poruszania się po sklepie. W ciągu ok. 30 sekund od wejścia do sklepu osoba z obsługi podeszła do mnie pytając, czy może mi w czymś pomóc. Chciałem kupić spodnie. Asystentka pomogła mi dobrać rozmiar i uwzględniła moje potrzeby, takie jak kolor oraz styl. Pani ta pomogła mi zabrać spodnie do przymierzalni. W międzyczasie zapytała czy potrzebuję czegoś. Poprosiłem o większy rozmiar. Dostałem go nie musząc wychodzić z przymierzalni. Po przymiarkach zdecydowałem się na zakup spodni. Zostałem zaprowadzony do kasy. Kolejki nie było. Przed dokonaniem zapłaty przedstawiono mi aktualnie obowiązującą ofertę zniżkową i drobny produkt z oferty promocyjnej – skarpety. Po dokonaniu zapłaty otrzymałem produkt zapakowany w papierową torbę. Obsługa życzyła mi miłego dnia. Zakupy przebiegły w profesjonalnej i miłej atmosferze. Obsługa sklepu cały czas przebywała w maseczkach. Przy wejściu do sklepu stał płyn do dezynfekcji rąk.

Doskonała obsluga

Lokal bardzo czysty i przejrzysty. W środku pachnie bardzo przyjemnie.Towar należycie wyeksponowany. Obsługa bardzo profesjonalna i przemiła.Oboje z mężem wyszliśmy bardzo usatysfakcjonowani.Miło wspominając te zakupy. Bardzo polecam

Fatalnie

Byłam dzisiaj z chłopakiem na zakupach, po to by kupić garnitur. Pani sprzedawczyni z laską podeszła by pomóc, podawała towar tak jakby musiała zniechęcając klientów, robiła miny i patrzyla z ironia. Przez niemiłą obsługę mój chłopak zrezygnował z zakupu.

Świetna obsługa do czasu zamknięcia galerii

Byłam stałą klientką salonu Vistuli we Włocławku. Zawsze była tam swietna obsługa do czasu zamknięcia galerii. Po otwarcia galerii odwiedziłam wraz z mężem salon Vistuli we Włocławku i tak szybko jak weszliśmy do salonu tak szybko z niego wyszliśmy. Obecnie obsługa w tym salonie fatalna. Okropny bałagan, którego nigdy tam nie było wcześniej. Myśleliśmy z mężem, że spotkamy jak zawsze te Panie, które tam od zawsze pracowały. Niesety póki co tych Pań nie ma. Mamy nadzieję, że te Panie tam wrócą. Póki co wybraliśmy salon konkurencji z odzieżą męską we Włocławku.

Bardzo kompetenta obsługa

Obsługa jest zawsze bardzo uprzejma. Pracownicy potrafią świetnie doradzić.

Super obsługa

Kupując ostatnio dla męża prezent robiłam zakupy w Vistuli we Włocławku.. Zaskoczyła mnie przesympatyczna obsługa. Doradca był miły, uprzejmy i bardzo kompetentny. Wnikliwie przeprowadził analizę potrzeb. zaproponował kilka modeli interesującego mnie asortymentu. Prowadził przy tym lekką niezobowiązująca rozmowę. Każdemu polecam zakupy w tym salonie.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

03.11.2019
VISTULA Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Tak sobie.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

03.11.2019
VISTULA Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

03.11.2019
VISTULA Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

03.11.2019
VISTULA Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

03.11.2019
VISTULA Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio VISTULA?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(3.00 )

Bugatti

(4.33 )

BYTOM

(3.96 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem