Media Expert

(4.15)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 6186)

Pokaż wszystkie opinie

Wybrałam się do...
Wybrałam się do sklepu z AGD RTV, by zakupić express do kawy. Doradca klienta/Konsultantka przedstawiła mi szeroką gamę ofert, opisała ich zalety, porównała kilka ofert, profesjonalnie podeszła do zaprezentowanych ofert, starała się rozpoznać potrzeby klienta i dobrać odpowiedni produkt. Najbardziej podobała mi się miła, profesjonalna obsługa, brak oznak zniecierpliwienia, kontakt wzrokowy, skoncentrowanie na kliencie, zaoferowanie bonusów, wręczenie kuponu -Vouchera. Jeśli coś wymaga poprawy, to tylko czas prezentacji ofert - uważam, że trwało to trochę długo;) Jednak doceniam cierpliwość doradcy do marudnych klientów!!!

Marzena_316

01.05.2020

Placówka

Chełm, ul. Aleja 3 maja

Nie zgadzam się (0)
16.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Media Expert

Media Expert jest największą siecią elektromarketów w Polsce – w jej skład wchodzi 459 elektromarketów w 377 miastach na terenie całego kraju. Marka jest obecna na rynku od 2002 r. Elektromarkety Media Expert oferują najnowsze produkty w kategorii smartfonów, laptopów, multimediów, a także segmentu RTV i AGD i sprzętu fotograficznego. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

Czy te firmy wypadają lepiej niż Media Expert?

Ktoś 2 godziny temu dodał opinię na temat tej firmy

Ostatnio odwiedziłem sklep...
Ostatnio odwiedziłem sklep w celu zakupu słuchawek bezprzewodowych. Wybór asortymentu w sklepie był ogromny. Mimo, że posiadam wiedzę na temat szukanego przeze mnie towaru, Pan z obsługi klienta podszedł do mnie i zapytał w czym można pomóc. Odpowiadając na jego pytanie, wykazał się wiedzą na temat sprzedawanego produktu, jak i zachęcenia do zakupu. Oczywiście obsługa klienta była miła, a dodatkowo uzyskałem dzięki zakupu, bonus w postaci miesiąca darmowego na Spotify.
Zgadzasz się?