Spring

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Sprawa dotyczyła rozpatrzenia...
Sprawa dotyczyła rozpatrzenia reklamacji w inny sposób, zgodny z ustawą. Buty popsuły się w ciągu miesiąca, nie można było ich naprawić ani wymienić na nowe takie same, dlatego próbowano mnie zmusić do wymiany na nowy model bez możliwości zwortu pieniędzy. Kierowniczka okazała się niekompetentną osobą w sprawie prawidłowego rozpatrywania reklamacji. Ważniejszy jest dla niej "regulamin firmy" niż ustawa o szczególnych prawach konsumenta. Niedoinformowana, bezczelna. Oprócz zmusznia mnie do wyboru innych butów usilnie wmawiała mi że rzeczoznawca nie zajmuje się oceną reklamowanego produktu ale również narzuca z góry sposób rozpatrzenia reklamacji. Na prośbę o nr tel do przełożonego lub bezpośredni telefon odmówiła. Teksty typu "idź sobie do innego obuwniczego i kupuj buty" albo "nie chcemy mieć kontaktu z takimi klientami jak Pani" również nie były na miejscu. Zwykli pracownicy perfidnie podsłuchiwali i wtrącali się nieproszeni do rozmowy. Obsługa sklepu na poziomie zerowym. Zachowanie kierowniczki - karygodne! Miejsce obsługi estetyczne, przyjemne, zachęcające do zakupów.

Joanna_109

20.05.2009

Placówka

Łódź, Karskiego 5

Nie zgadzam się (16)
W sklepie zostałam...
W sklepie zostałam miło przywitana, po chwili podeszła do mnie pani i zapytała, czy jestem zainteresowana przymierzeniem butów. Wybrałam jedną parę butów, otrzymałam dwa różne rozmiary, oraz dodatkową parę w tym samym numerze dla porównania koloru butów ( buty miały kwiatowy nieregularny wzór). Zapytałam o jakość butów, gdzie są produkowane i jeszcze jakie mogłaby mi pani polecić. Osoba, która mnie obsługiwała udzieliła wszystkich informacji dodatkowo wskazała buty, które sam nosi i z których jest zadowolona, dostałam również parę do przymierzenia. Bez mojego pytania, zostałam poinformowana o zasadach zwrotu jeśli nie będę zadowolona z zakupu o ewentualnych reklamacjach i pielęgnacji obuwia. Obsługa przebiegła szybko i sprawnie.

JW

10.05.2009

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (24)
Weszłam do sklepu...
Weszłam do sklepu w poszukiwaniu butów damskich. Na terenie sklepu nie było wtedy poza mną żadnych klientów. Na powitanie usłyszałam dzień dobry. Przez około 2 minuty rozglądałam się po sklepie. Gdy zatrzymałam się na chwilę przy półce, koło mnie pojawiła się sprzedawczyni z pytaniem "czy mogłabym pomóc lub doradzić?". Gdy przymierzałam pierwszą parę butów i rozmiar był nieodpowiedni, z zaplecza wyszła druga osoba obsługująca. Pani, która zajmowała się mną poszła natychmiast po odpowiedni rozmiar. Zrezygnowałam jednak z tej pary, zaproponowano mi inną, podobną. Starała się dowiedzieć jakiego typu buty mnie interesują, jaki fason, kolor itp. Mimo rezygnacji z zakupu, osoba obsługująca mnie była nadal uprzejma, nie odeszła, ale przy tym nie była nachalna. Wzbudziła we mnie zaufanie i sympatię swoim zachowaniem bardzo naturalnym i nie wymuszonym. W międzyczasie do sklepu weszły 2 inne osoby, którymi zajęła się druga osoba. W sklepie panował porządek, buty były równo poustawiane, nie było kurzu ani na półkach, ani na wystawionym towarze. Obie Panie ubrane były schludnie, czysto .

Marta_229

23.01.2009

Placówka

Łódź, Karskiego 5

Nie zgadzam się (27)

Spring

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Spring?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Sprawa dotyczyła rozpatrzenia...
Sprawa dotyczyła rozpatrzenia reklamacji w inny sposób, zgodny z ustawą. Buty popsuły się w ciągu miesiąca, nie można było ich naprawić ani wymienić na nowe takie same, dlatego próbowano mnie zmusić do wymiany na nowy model bez możliwości zwortu pieniędzy. Kierowniczka okazała się niekompetentną osobą w sprawie prawidłowego rozpatrywania reklamacji. Ważniejszy jest dla niej "regulamin firmy" niż ustawa o szczególnych prawach konsumenta. Niedoinformowana, bezczelna. Oprócz zmusznia mnie do wyboru innych butów usilnie wmawiała mi że rzeczoznawca nie zajmuje się oceną reklamowanego produktu ale również narzuca z góry sposób rozpatrzenia reklamacji. Na prośbę o nr tel do przełożonego lub bezpośredni telefon odmówiła. Teksty typu "idź sobie do innego obuwniczego i kupuj buty" albo "nie chcemy mieć kontaktu z takimi klientami jak Pani" również nie były na miejscu. Zwykli pracownicy perfidnie podsłuchiwali i wtrącali się nieproszeni do rozmowy. Obsługa sklepu na poziomie zerowym. Zachowanie kierowniczki - karygodne! Miejsce obsługi estetyczne, przyjemne, zachęcające do zakupów.