Jakub Daniel J.

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Dwa tygodnie wcześniej...
Dwa tygodnie wcześniej zakupiłem z żoną zestaw mebli "Haron" . Podczas montażu okazało się , że jeden front szuflady oraz front jednej z szafek jest uszkodzony. Złożyliśmy reklamację. Po ok. 2 tygodniach dwie uszkodzone części zostały dostarczone, do sklepu skąd je odebrałem własnym transportem. W domu okazało się , że front szafki jest ponownie uszkodzony. Ponownie udałem się do sklepu , gdzie złożyłem kolejną reklamację 10 czerwca. Zasugerowałem człowiekowi który, ją przyjmował aby została dostarczona do mnie do domu gdyż już i tak poniosłem dodatkowy koszty. Pan w ironiczny sposób poinformował mnie ,że wymiana frontu w szufladzie była tylko ich dobrą wolą i żebym nie szedł na"udry" z sklepem. Poczułem się jak intruz. Facet żyje z sprzedaży mebli a traktuje klientów jak zło konieczne. Zapłaciłem , czekaj cierpliwie aż łaskawie rozpatrzą twoją reklamację. Reklamacja została zakończona 30 czerwca , po 20 dniach. Podsumowując nie polecam tego sklepu a personelowi należy się szkolenie ze sposobów rozpatrywania reklamacji.

Alfredo

06.07.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)

Jakub Daniel J.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Jakub Daniel J.?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dwa tygodnie wcześniej...
Dwa tygodnie wcześniej zakupiłem z żoną zestaw mebli "Haron" . Podczas montażu okazało się , że jeden front szuflady oraz front jednej z szafek jest uszkodzony. Złożyliśmy reklamację. Po ok. 2 tygodniach dwie uszkodzone części zostały dostarczone, do sklepu skąd je odebrałem własnym transportem. W domu okazało się , że front szafki jest ponownie uszkodzony. Ponownie udałem się do sklepu , gdzie złożyłem kolejną reklamację 10 czerwca. Zasugerowałem człowiekowi który, ją przyjmował aby została dostarczona do mnie do domu gdyż już i tak poniosłem dodatkowy koszty. Pan w ironiczny sposób poinformował mnie ,że wymiana frontu w szufladzie była tylko ich dobrą wolą i żebym nie szedł na"udry" z sklepem. Poczułem się jak intruz. Facet żyje z sprzedaży mebli a traktuje klientów jak zło konieczne. Zapłaciłem , czekaj cierpliwie aż łaskawie rozpatrzą twoją reklamację. Reklamacja została zakończona 30 czerwca , po 20 dniach. Podsumowując nie polecam tego sklepu a personelowi należy się szkolenie ze sposobów rozpatrywania reklamacji.