Opinie użytkownika (6)

Dwa tygodnie wcześniej...
Dwa tygodnie wcześniej zakupiłem z żoną zestaw mebli "Haron" . Podczas montażu okazało się , że jeden front szuflady oraz front jednej z szafek jest uszkodzony. Złożyliśmy reklamację. Po ok. 2 tygodniach dwie uszkodzone części zostały dostarczone, do sklepu skąd je odebrałem własnym transportem. W domu okazało się , że front szafki jest ponownie uszkodzony. Ponownie udałem się do sklepu , gdzie złożyłem kolejną reklamację 10 czerwca. Zasugerowałem człowiekowi który, ją przyjmował aby została dostarczona do mnie do domu gdyż już i tak poniosłem dodatkowy koszty. Pan w ironiczny sposób poinformował mnie ,że wymiana frontu w szufladzie była tylko ich dobrą wolą i żebym nie szedł na"udry" z sklepem. Poczułem się jak intruz. Facet żyje z sprzedaży mebli a traktuje klientów jak zło konieczne. Zapłaciłem , czekaj cierpliwie aż łaskawie rozpatrzą twoją reklamację. Reklamacja została zakończona 30 czerwca , po 20 dniach. Podsumowując nie polecam tego sklepu a personelowi należy się szkolenie ze sposobów rozpatrywania reklamacji.

Alfredo

06.07.2011

Jakub Daniel J.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym udałem się do Brico w celu zakupu kołków wraz z wkrętami o rozmiarze fi 8. Na początku straciłem kwadrans na poszukiwaniu alejki z wkrętami (brak jakiegokolwiek oznakowania) a później gdy już ją znalazłem okazało się że nie ma dostępu do regału. Jeden z pracowników na podnośniku widłowym układał asortyment sprzedażowy na wysokiej górnej półce.Alejka była zagrodzona ze względu na bezpieczeństwo osób postronnych. Zrezygnowałem z zakupów bo pracownik nie potrafił określić czasu kiedy skończy. Straciłem czas i pieniądze. Musiałem udać się do innego sklepu . Dlaczego takiego przekładania towaru nie można robić przed albo po zamknięciu sklepu? Więcej tam nie wrócę i nie polecam .

Alfredo

04.12.2010

Brico Depot

Placówka

Stargard Szczeciński, Kościuszki 73

Nie zgadzam się (0)
W niedziele po...
W niedziele po spacerze poczułem głód i razem z moja partnerką postanowiliśmy zawitać do pizzerii Terrarium. Lokal znajduję się w przerobionych piwnicach DKK. Wystrój miły dla oka i zachęcający do skorzystania z oferty. Znajdują się tam 3 mniejsze loże oraz 2 w na nieco większą ilość osób. W rogu sali zauważyłem nawet specjalny fotelik dla dziecka.Po wybraniu i zajęciu miejsca. Miła , ładna , młoda kelnerka podała świetnie ułożone menu i pozostawiła czas do namysłu. W karcie znajdują się różne rodzaje pizze , makaronów, mięs z grilla oraz sałatek. Wybór napojów i alkoholów też jest spory.Wybrałem schab z grilla w sosie diabelskim z ćwiartkami ziemniaczków z sałatką wiosenną . Moja towarzyszka zdecydowała się na mała pizze Mafioso.Do picia wybraliśmy zimne piwko. Po 30 min oczekiwaniu otrzymaliśmy ładnie podane dania. Mój schab był doskonale przyprawiony a pasta z pomidorów, kukurydzy i ostrej papryczki wprost poezja.Pizza mojej towarzyszki również świetnie wypieczona i podana.Ogólnie obsługa , kuchnia i atmosfera zachęca do częstych odwiedzin tego miejsca. Dużym plusem jest możliwość zapakowania nie zjedzonego dania do domu. Ceny również są przystępne. Na minus zapisać można tylko konieczność płacenia za sok do piwa.Lokal obsługuję również karty płatnicze.

Alfredo

16.03.2010

Terrarium

Placówka

Stargard Szczeciński, Szczecińska 17

Nie zgadzam się (18)
Dziś wieczorem postanowiłem...
Dziś wieczorem postanowiłem razem z moją narzeczoną odwiedzić lokal sieci Da Grasso. Na lekki wieczorny posiłek wybraliśmy sałatkę z kebabem drobiowym. Kelnerka przyjmująca zamówienie była uprzejma i mila. Rozczarowal nas wybor alkoholi. tylko dwa rodzaje piwa. Danie było samczne aczkolwiek kawałki kurczaka zbyt mocno rozdrobnione. Wystrój sali nie odbiegający od standardów tej sieci. Mimo ,że lokal jest niewielki , lustra na ścianach optycznie go powiększają. Niewielki zgrzyt nastąpił podczas płacenia rachunku. Kelnerka chciała zabrać moją kartę i sama zrealizować transakcję. Mobilny terminal byłby tutaj jak najbardziej na miejscu.

Alfredo

31.01.2010

Da Grasso

Placówka

Stargard Szczeciński, Mickiewicza 2

Nie zgadzam się (26)
Zakup kolejnego biletu...
Zakup kolejnego biletu miesięcznego. Pani w okienku jak zawsze miła pomocna. Wyjaśniła wszystkie niejasności z nową ofertą PKP Przewozy Regionalne i pomogła wybrać najbardziej odpowiadającą. Niestety nie mogłem zapłacić kartą , gdyż stacja w moim mieście takowych nie obsługuje. Wstyd dla PKP , że w 65 tys. mieście na dworcu , który jest jednym z ważniejszych węzłów kolejowych nie obsługiwano kart płatniczych. Sceneria a zwłaszcza smród zniechęca z korzystania oferty PKP, niestety brak innych środków lokomocji ( prócz Busa) nie pozostawia wyboru.

Alfredo

30.01.2010

PKP Intercity

Placówka

Nie zgadzam się (34)
Chciałem kontynuować ubezpieczenie...
Chciałem kontynuować ubezpieczenie na życie z poprzedniego miejsca zatrudnienia. Niestety straciłem oryginał umowy i poprosiłem przez stronę internetową o przesłanie kolejnych blankietów wpłat podając numer polisy. Odpowiedź jaką otrzymałem rozczarowała mnie . Nakazano mi zgłosić się do oddziału z oryginałem umowy i tam załatwić formalności.

Alfredo

28.01.2010

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi