Towary w sklepie są poukładane. Wnętrze sklepu jest czyste. Towary promocyjne raczej niewidoczne. Napisy promocja sprawiają wrażenie, że nie są zmieniane i są tam na stałe. Z kolei towary promocyjne na stanowisku mięs i wędlin są skutecznie oznaczone. Na tablicy są zawsze wypisane. Ekspedient ze stanowiska mięs wskazuje towar. Przy dziale mięs mogą wystąpić kolejki nawet do 5 klientów. Obsługuje 1 ekspedient. Będąc w dziele owoców (początek sklepu) poprosiłem o towar alkoholowy (po drugiej stronie sklepu), pracownik hali (kobieta z krótkimi blond włosami w wieku około 40 lat, ok. 170 cm wzrostu) przerwał pracę i wskazał mi towar na półce. Na hali czytnik ceny był sprawny. Kasa przyjmuje płatności kartą. W przypadku wystąpienia kolejki (4 klientów) otwarto kolejna kasę. Pracownik (kobieta w wieku ok. 25 lat, blond włosy) - obsłużyła kulturalnie, jednak nie zaproponowała żadnej promocji. Pożegnanie również bardzo kulturalne.
Polo Market to zbudowana wyłącznie na Polskim kapitale sieć supermarketów. Pierwsze sklepy pojawiły się w 1997 roku, gdy sieć rozpoczynała swoją działalności było zaledwie 27 sklepów, dzisiaj jest ich 280 i znajdują się na terenie całego kraju. Sklepy Polo Market odwiedza miesięcznie prawie 9 mln konsumentów. Firma dąży do osiągnięcia statusu ulubionego polskiego supermarketu oraz aby ich pracownicy byli najbardziej lubianym personelem, pragnie również dostarczać przyjemności poprzez zawsze świeże produkty oraz komfortowe zakupy.
Zdecydowanie mój ulubiony sklep!! Panie zawsze miłe i uśmiechnięte, nigdzie nie kroją tak cienko wędliny. Asortyment ciekawy, ceny atrakcyjne. Zakupy szybkie
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.