Medica Polska

(2.38)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 5)

Zarejestrowałam się w...
Zarejestrowałam się w Medice skuszona ofertą promocyjną dla klientów pewnego banku. Całe życie przyzwyczajona do korzystania z usług ubezpieczyciela państwowego, w Medice zostałam okropnie rozpieszczona - wizyty umawia się telefonicznie lub przez internet, a wszystko jest załatwiane szybko i sprawnie. To świetne rozwiązanie dla osób, które nie mają czasu, żeby godzinami czekać na korytarzu, bo "może pan doktor przyjmie..."! Kolejnym plusem jest także zupełnie inne traktowanie pacjenta podczas wizyt - obsługa rejestracji widząc, że jestem "ta prywatna", zawsze stara się obsłużyć mnie jako pierwszą (lub przynajmniej jedną z pierwszych). No i wyniki wszystkich badań dostaję od ręki - i do ręki!Jednak jest jeszcze wiele wad, które przemawiają na niekorzyść ubezpieczeniu Medica. Przede wszystkim, podczas telefonicznego kontaktu z konsultantem zdarzają się osoby mało kompetentne, którym nie dość, że brakuje wiedzy na temat oferowanych usług, to jeszcze - co najgorsze - ich podejście jest dalekie od profesjonalnego. Co więcej, czasami kontakt zwrotny dotyczący umawianych wizyt odbywa się tak późno, że zapracowany i zabiegany klient ma problem z wpasowaniem terminu wizyt w swój harmonogram. Ostatnim gwoździem do trumny jest podwyżka cen od stycznia 2014 - biorąc pod uwagę zakres ubezpieczenia, Medica po prostu nie wytrzymuje konkurencji innych, znacznie tańszych firm, których coraz więcej pojawia się na rynku. A szkoda, bo podstawy działalności bardzo mi odpowiadały.Podsumowanie:+ system telefonicznego lub internetowego planowania wizyt+ możliwość dokładnego określenia daty i godziny wizyty+ lepsze traktowanie w placówkach zdrowia+ wyniki badań do ręki- CENA- czasami niekompetencja pracowników infolinii- opóźnienia w informowaniu klientów o umówionych wizytach- ograniczony zakres usług (w zależności od wybranego pakietu)

Maria_413

31.12.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Mam w pracy...
Mam w pracy wykupione świadczenia medyczne w firmie medica i jestem zachwycona, co prawda ciężko jest się do nich dodzwonić, ale ludzie pracujący tam są bardzo mili i pomocni.Starają się znaleźć najbardziej odpowiedni termin. Podoba mi się również bardzo system informowania smsami i terminach wizyt i nazwiskach lekarzy.

Joanna_301

20.09.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Prywatny serwis medyczny...
Prywatny serwis medyczny Medica Polska reklamuje się jako nowoczesne rozwiązania medyczne. Moja wizyta w przychodni na ulicy Starowiejskiej 45 rozpoczęła się o godzinie 7:30, udałem się do rejestracji by zweryfikować umówioną wizytę. Zaproszono mnie do gabinetu zabiegowego, następnie po konsultacji Pań w rejestracji do odpowiedniego gabinetu o umówionej godzinie.Najpierw oddałem materiał do badania(krew). Nie mam tutaj żadnych zastrzeżeń, czysto, schludnie, pełen profesjonalizm. Moja wizyta do specjalisty miała rozpocząć się o godzinie 8:30, więc po wizycie w gabinecie zabiegowym, usiadłem w poczekalni oczekując na swoją wizytę. Po przyjściu lekarki zaproszono pacjentkę, która była umówiona na godzinę 8.45. Po tym wydarzeniu niezwłocznie udałem się do rejestracji w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pani z rejestracji udała się do gabinetu lekarza, wychodząc rzuciła "potem Pan wchodzi". Ostatecznie moja wizyta rozpoczęła się o godzinie 9:00. W trakcie badania do gabinetu wpada inna Pani z rejestracji mówiąc "Pani doktor przyjmie Pani pacjentkę poza kolejnością (padło nazwisko) ważnej persony z ramienia szefostwa Medica Polska", lekarka zmieszana i zdegustowana całą sytuacją, odpowiedziała dyplomatycznie, że proszę poinformować pacjentów i zawołać kolejną osobę. Kobieta wychodząc oznajmiła kolejnym osobom oczekującym zgodnie z umówioną wizytą : "że to taka awaryjna sytuacja i ta osoba wejdzie poza kolejnością". Wydaje mi się, że jest to niepoważne traktowanie swoich klientów, nie po to płacę dodatkowe pieniądze za prywatny abonament medyczny, by być taktowanym w ten sposób. Jest to nie pierwszy raz kiedy przychodząc na umówioną wizytę w prywatnej placówce - jest poślizg, bądź też wchodzenie poza kolejnością. Rekord to godzinne oczekiwanie pod gabinetem lekarki. Totalna dezorganizacja i brak organizacji obsługi.

Artan

05.04.2012

Placówka

Gdynia, Starowiejska 45

Nie zgadzam się (0)
Miejsce zimne, ciemne...
Miejsce zimne, ciemne i mało przytulne. Nie ma, gdzie się przebrać, aby zachować intymność. W trakcie zabiegu wchodzi sobie jakaś osoba i to w momencie, gdy człowiek jest w trakcie zabiegu dość intymnego, ani nie powie kim jest, ani przepraszam. Bardzo nieprofesjonalne i niekulturalne. Pani chyba recepcjonistka bardzo miła i uprzejma i dlatego nie daję - 5. Generalnie nie pójdę tam więcej.

robinhood

22.02.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)

Medica Polska

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Medica Polska?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.