Opinie użytkownika (10)

Wizyta w nowo...
Wizyta w nowo otwartej kawiarni Costa na gdańskim Przymorzu to miło spędzony czas. Podchodząc do kasy przywitała mnie uśmiechem młoda kasjerka. Pomogła wybrać produkt z bogatej oferty kaw i napoi. Kasjerka z pasją wypowiadała się o każdej kawie, mówiła jak dany napój jest przygotowywany. Ostatecznie zdecydowałem się na lemoniadę klasyczną, fajny orzeźwiający napój z posmakiem ogórka - ciekawy smak. Bardzo wygodne kanapy i fotele wśród Zielonej Ściany. Polecam tę kawiarnię.

Artan

01.09.2012

Costa Coffee

Placówka

Gdańsk, Obrońców Wybrzeża 1

Nie zgadzam się (1)
Wizyta w Tawernie...
Wizyta w Tawernie Sopockiej należy do jednej z udanych wizyt. Istnieje możliwość wyboru miejsca - ławy w lokalu, bądź też wygodne krzesła w letnim ogródku. Bardzo miła obsługa - pomocna w wyborze dań. Ceny jak na turystyczny Sopot w sezonie bardzo przystępne - natomiast drogi alkohol. Krotki czas oczekiwania na jedzenie. Obsługująca nas kelnerka poczęstowała nas specjalnością zakładu - miodówką - ciekawy smak. Polecam sałatkę z grillowanym łososiem, zupę pomidorową oraz pierogi.

Artan

01.09.2012
Nie zgadzam się (0)
Restauracja Cozii mieści...
Restauracja Cozii mieści się w centrum Gdyni przy ulicy Władysława IV. Wybraliśmy się tam większą grupką. Personel przyjazny, bardzo pomocny w wyborze dań. Wnętrze restauracji, czyste i schludne, pachnie fajnym jedzeniem. Na początku przystawka, napoje, bardzo szybka realizacja zamówienia. Porcje, spore i syte (ok 25-30 złoty porcja). Drogie wino butelkowe (55zł butelka) - akurat nie pod pasowało mi do gustu. Czyste i ładne toalety.

Artan

01.09.2012

Cozzi

Placówka

Gdynia, Władysława IV 49F

Nie zgadzam się (0)
Polecam Good Morning...
Polecam Good Morning Vietnam. Personel zawsze miły i uśmiechnięty, schludnie ubrany, zna swoją ofertę, pomoże w wyborze. Jeżeli chodzi o ceny - są dość wysokie, a po ostatniej wizycie mam wrażenie, że są jeszcze większe niż podczas ostatniej wizyty (ok 30 złoty danie). Dania są sporej wielkości, świeże apetycznie wyglądają, jakościowo nie można mieć do nich zastrzeżeń. Jedynym minusem za który odejmuje punkty to czas obsługi - w dniu wczorajszym oczekiwałem ok 20-30 minut na dwie przystawki (zupa + sajgonki - które polecam). Warto odwiedzić to miejsce.

Artan

01.09.2012

Good Morning Vietnam

Placówka

Gdynia, Świętojańska

Nie zgadzam się (0)
Postanowiłem wybrać się...
Postanowiłem wybrać się na zakupy. W tym celu udałem się do jednej z największych Galerii Handlowych w Trójmieście. Przypadkiem trafiłem do sklepu Cottonfield, rozglądając się za spodniami. Za kasą stał, miły uśmiechnięty młody chłopak, który od razu zaoferował swoją pomoc. Pomógł w odnalezieniu odpowiedniego rozmiaru. Sklep był czysty, asortyment ładnie poukładany. Zakupione spodnie są świetnej jakości, w przystępnej cenie i miłej atmosferze. Polecam ten sklep.

Artan

01.09.2012

Cottonfield

Placówka

Gdańsk, al. Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (0)
Postanowiliśmy wraz z...
Postanowiliśmy wraz z narzeczoną wybrać się do kina na środy z orange film pod tytułem "nad życie" w gdyńskim Multikinie. Seans powinien rozpocząć się punktualnie o 16:20. Kolejne minuty mijały, a my słuchaliśmy sobie muzyki - oczekując na film. W końcu ludzie zaczęli się niecierpliwić, gdyż mijały kolejne minuty i ok 16:40 ktoś z klientów postanowił dowiedzieć się u obsługi co się dzieje? Pracownik przyszedł powiedział iż mają nieprzewidziane problemy techniczne(swoją drogą powiedział to bardzo cicho) po czym krzyknął, że problem techniczny i seans niedługo ruszy. Po tych słowach w projektorni zapaliło się światło i film faktycznie ruszył. Szczęściem osób, które puściły film był fakt, iż został on wyemitowany bez reklam. Gdyby załoga Multikina zaproponowała jakąś colę i popcorn z baru w ramach rekompensaty moja opinia była by na +5 - za customer manię i przyznanie się do błędu w końcu każdy może czasem zapomnieć o puszczeniu filmu.

Artan

26.05.2012

Multikino

Placówka

Gdynia, Waszyngtona 21

Nie zgadzam się (0)
Prywatny serwis medyczny...
Prywatny serwis medyczny Medica Polska reklamuje się jako nowoczesne rozwiązania medyczne. Moja wizyta w przychodni na ulicy Starowiejskiej 45 rozpoczęła się o godzinie 7:30, udałem się do rejestracji by zweryfikować umówioną wizytę. Zaproszono mnie do gabinetu zabiegowego, następnie po konsultacji Pań w rejestracji do odpowiedniego gabinetu o umówionej godzinie.Najpierw oddałem materiał do badania(krew). Nie mam tutaj żadnych zastrzeżeń, czysto, schludnie, pełen profesjonalizm. Moja wizyta do specjalisty miała rozpocząć się o godzinie 8:30, więc po wizycie w gabinecie zabiegowym, usiadłem w poczekalni oczekując na swoją wizytę. Po przyjściu lekarki zaproszono pacjentkę, która była umówiona na godzinę 8.45. Po tym wydarzeniu niezwłocznie udałem się do rejestracji w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pani z rejestracji udała się do gabinetu lekarza, wychodząc rzuciła "potem Pan wchodzi". Ostatecznie moja wizyta rozpoczęła się o godzinie 9:00. W trakcie badania do gabinetu wpada inna Pani z rejestracji mówiąc "Pani doktor przyjmie Pani pacjentkę poza kolejnością (padło nazwisko) ważnej persony z ramienia szefostwa Medica Polska", lekarka zmieszana i zdegustowana całą sytuacją, odpowiedziała dyplomatycznie, że proszę poinformować pacjentów i zawołać kolejną osobę. Kobieta wychodząc oznajmiła kolejnym osobom oczekującym zgodnie z umówioną wizytą : "że to taka awaryjna sytuacja i ta osoba wejdzie poza kolejnością". Wydaje mi się, że jest to niepoważne traktowanie swoich klientów, nie po to płacę dodatkowe pieniądze za prywatny abonament medyczny, by być taktowanym w ten sposób. Jest to nie pierwszy raz kiedy przychodząc na umówioną wizytę w prywatnej placówce - jest poślizg, bądź też wchodzenie poza kolejnością. Rekord to godzinne oczekiwanie pod gabinetem lekarki. Totalna dezorganizacja i brak organizacji obsługi.

Artan

05.04.2012

Medica Polska

Placówka

Gdynia, Starowiejska 45

Nie zgadzam się (0)
Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu wyraziłem swoją opinię na temat firmy Play. Pracownicy firmy zadeklarowali się, że skontaktują się ze mną poprzez wiadomość prywatną. Do dziś takiego kontaktu nie było. Ostatnio opisywałem jak ciężko złożyć wypowiedzenie w sieci Play. Ostatecznie okazuje się, że wypowiedzenie można złożyć również mailowo(tu pozdrawiam wszystkich Panów z salonów Play w Gdyni, którzy twierdzą, że tak czynić nie można). Pracownicy tej firmy po raz kolejny wykazują się niekompetencją i nie znajomością własnych regulaminów. Dodatkowo na wyraźną prośbę w wypowiedzeniu nie życzyłem sobie kontaktu z firmą Play, ani przedkładanie nowych ofert. Widocznie ktoś ma problem ze zrozumieniem tekstu - gdyż kontaktowano się ze mną bagatela 5 razy. Zastanów się zanim podpiszesz z Nimi umowę na abonament!

Artan

01.04.2012

Play

Placówka

Nie zgadzam się (0)
14.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam serdecznie, niezmiernie nam przykro z powodu Pana negatywnych doświadczeń z naszą firmą. Bardzo zależy nam na tym, aby wszyscy nasi Klienci czuli, że są dla nas ważni, a personel, z którym się stykają wykazywał się najwyższymi kompetencjami i otwartością. Dlatego pozwoliliśmy się skontaktować z Panem bezpośrednio. Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności, jednocześnie wyrażamy nadzieję, że w przyszłości zechce Pan ponownie zostać naszym Abonentem.
Kawiarnia czysta, fajna...
Kawiarnia czysta, fajna muzyka dopełniała miło spędzonego czasu w Kawiarni Coffeeheaven w Gdyni. Zamówienie wydano stosunkowo szybko ok 2 minut od złożenia i rozliczenia. Jakość taka jak zawsze świetna, mango delight + ciasto z malinami(nie pamiętam nazwy) - polecam:) Dodatkowo Pani, która mnie obsługiwała, po moim pytaniu o wi-fi podała mi karteczkę z kodem dostępu.

Artan

01.04.2012

coffeeheaven

Placówka

Gdynia, Waszyngtona 21

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy udzielają sprzecznych,...
Pracownicy udzielają sprzecznych, błędnych informacji. Widać nieznajomość własnych Regulaminów. W zależności od miejsca są rzeczy które można zrobić w jednym miejscu, których nie można zrobić w drugim mimo iż dotyczą tej samej sprawy - WYPOWIEDZENIA! Mianowicie chcąc złożyć takowe na infolinii dowiedziałem się iż mogę to zrobić w formie zeskanowanego załącznika z odręcznym podpisem - co mija się z prawdą. Kierownik Salonu Play(Świętojańska) stwierdził, że w Biurze to nie można takiego dokumentu przyjąć, a już na pewno nie na "mojej" kartce. To musi być firmowy druk. Zatem dostałem firmowy druk, ale trzeba pocztą listem poleconym wysłać. Jakim zdziwieniem było, gdy idąc do kolejnego Biura (Starowiejska) można było wypowiedzenie przyjąć, bez najmniejszego problemu. Czyżby inny Play? Co na to Regulamin Świadczonych Usług ? No właśnie, ale który bo jest ich kilka... Z Play`em wszystko dobrze, do czasu. Bezkonkurencyjna oferta, przystępne ceny, niskie rachunki. Zgadza się do czasu, do czasu pierwszego błędnego naliczenia i "ekstra" promocyjnych pakietów, których się nie zamawiało, które potem są fakturowane, za które płacisz, bo jak nie to wyłączamy telefon. Oczywiście składajcie reklamację, bo przecież tak można zgodnie z polskim prawem, ale firma Play ma problem z przestrzeganiem ustawowej odpowiedzi na reklamacje. W końcu ustawowe 30 dni to za mało. W dodatku potrafią trzy reklamacje, rozpatrzyć raz negatywnie, raz pozytywnie, raz zasadnie, raz nie... Czyżby na zasadzie "zależy jak leży", jaki dzień miał pracownik korespondencji i reklamacji? Po roku doświadczeń z tą "wylansowaną" firmą nie chcę mieć nic wspólnego. Cieszę się, że moje wypowiedzenie będzie skuteczne z końcem kwietnia. Dlatego też, szczerze odradzam no chyba, że wysyłanie reklamacji, ciągła korespondencja z Play to Twoje hobby:)

Artan

16.03.2012

Play

Placówka

Nie zgadzam się (1)
13.04.2022
Odpowiedź firmy
Szanowny Panie, Odnosząc się do Pana doświadczenia, w imieniu Spółki P4 pragnę Pana serdecznie przeprosić za wszelkie zaistniałe niedogodności, na jakie natrafił Pan w kontakcie z naszą firmą. Jednocześnie dziękuję za przekazanie Pańskiej obserwacji na portalu www.jakoscobslugi.pl , pozwoli to nam na wyeliminowanie podobnych zdarzeń w przyszłości. Pragnę także zapewnić, że Spółka P4 dokłada wszelkich starań, aby stale i sukcesywnie podnosić poziom obsługi klienta. Pozwolimy sobie za kilka dni skontaktować się z Panem bezpośrednio za pośrednictwem portalu.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi