Konsultantka w mało "ładny" sposób się wyrażała jakby rozmawiała prywatnie z koleżanką. Dodatkowo nie umiała do końca odpowiedzieć na moje zapytanie odnośnie kwoty do zapłaty oraz tego kiedy dostanę fakturę. W razie wątpliwości poleciła mi udać się do biura obsługi klienta.
Multimedia Polska S.A. to dostawca usług multimedialnych, który funkcjonuje od 1991 roku. W ofercie firmy znaleźć można obecnie pakiety usług zawierające Internet, telewizję i telefon. W 2007 Multimedia Polska, jako pierwszy operator kablowy w Polsce, wprowadziły usługę VOD, PVR i HDTV. Firma bardzo dba o zadowolenie klientów i stałe poprawianie jakości oferowanych usług dlatego oprócz stacjonarnych Biur Obsługi Klienta, uruchomiono call center, gdzie konsultanci gotowi są służyć wsparciem i odpowiedzieć na wszelkie pytania.
Czy te firmy wypadają lepiej niż Multimedia Polska?
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.