Safari

(2.67)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (15 z 18)

spodobała mi sie...
spodobała mi sie na wystawie piekna duza torba. weszlam do sklepu zeby ja zobaczyc. faktycznie wybor okaząl sie duzy. nie tylko torebek. w sklepie było wszystko ładnie ułozone. pani z obslugi podala mi torbe. pokazala jakiema kieszonki w srodku. pani pokazala jeszcze inne torby z nowej kolekcji. obsługabardzo miła

zarejestrowany-uzytkownik

06.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
bardzo duzy sklep....
bardzo duzy sklep. przymierzyłam kurtke w kolorze czerwonym .syper wygladala, byla cienka ale miała kaptur i wygladała na ciepla. ladne były tez torebki. spodobała ki sie ciemna duza ale byla dosc droga i jej nie kupiałm. ceny przystepne bardzo miła obsluga. duze i czyste przymierzalnie. duzo miejsc parkingowych

zarejestrowany-uzytkownik

19.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
weszlam do sklepu...
weszlam do sklepu zeby poogladac ciuszki. wybor był duzy, ceny w sumie niskie. ogladalam rzeczy które wisialy na wieszaku. zobaczyłam ze dalej sa promocje wiec zaczelam ogladac rzeczy przecenione. kupiłam fajna czerwona bluzke i biała kamizelke do pracy. wyszłam bardzo zadowolona z zakupów. zostalam miło obsluzona

zarejestrowany-uzytkownik

16.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
spodobaly mi sie...
spodobaly mi sie spodnie rurki z tego sklepu. przymierzyłam i nie moglam zdecydowac sie na kolor. a kolorow bylo duzo. przymierzalnie duze i oswietlone. bardzo ładnie zrobiony ten sklep. kupilam spodnie w kolorze czerwonym i dokupilam bluzke przeceniona w tym samym kolorze. ceny umiarkowane, ciekawe kroje ciuszkow. polecam

zarejestrowany-uzytkownik

11.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sklep znajduje się...
Sklep znajduje się w widocznym miejscu, szyld jest najlepiej widziany na ścianie pośród innych sklepów. Znakomite oświetlenie, duże, czyste witryny. Wystawa sklepowa - średnio zachęcająca. Po moich obserwacjach odzież przyciąga trochę starsze Panie. Rzeczy w rozmiarach S i M również są dostępne w tym sklepie, wiec nie rozumiem, dlaczego nie są eksponowane. Kurtki/płaszcze damskie są rewelacyjne pod względem jakościowym. Ceny - wysokie. Można znaleźć jednak 1-2 kroje naprawdę tanie. Istnieje możliwość przerobienia płaszczyka i odebrania do w przeciągu paru dni. Jeśli danego rozmiaru w sklepie nie ma, to Panie dzwonią do drugiej galerii i pytają, czy jest na stanie. Jeśli natomiast zostanie materiał, kurtka może być dla nas specjalnie uszyta! Byłam w pozytywnym szoku, gdy Pani powiedziała mi taką informację. Polecam ten sklep. Panie z obsługi są kompetentne, potrafią doradzić klientkom rozmiary. Minus - nie zostałam przywitana.

zarejestrowany-uzytkownik

19.05.2012

Placówka

Wrocław, Pl. Dominikański 3

Nie zgadzam się (0)
Podejście do klienta...
Podejście do klienta zbyt nachalne, wpychanie na siłę towaru, który nie interesuje, jak gdyby ekspedientki miały dodatkowe bonifikaty za zdobytego klienta, bo słyszałam jak szeptały do siebie "to moja klientka, ja pierwsza do niej podeszłam" etc. Takie doradzanie na siłę w celu swojego zysku da się wyczuć. Poza tym towar uporządkowany, ceny widoczne. Brak jednak klimatu w tym sklepie, kojarzy się z konfekcją dla starszych pań, a mają też asortyment dla młodych kobiet. Wygląd wnętrza sklepu taki nijaki, nie przyciąga.

zarejestrowany-uzytkownik

27.11.2011

Placówka

Wrocław, Pl. Dominikański 3

Nie zgadzam się (6)
Kupiłam w sklepie...
Kupiłam w sklepie płaszcz, ponieważ były za długie rękawy zostawiłam w sklepie w celu dokonania poprawek. Dzisiaj miałam termin odbioru.Przyjechałąm o gdzinie 10.01 w sklepie siedzi panienka obsługa-żuje gumę i maluje rzesy dosłownie, zapytałam grzecznie czy nie przeszkadzam i chciałam odebrac płaszcz na to pani z oburzona miną,że niestety odbiory od godziny 11. ona jesta sama w sklepie są futra i nie wyjdzie do pomieszczenia po mój płaszcz. POwiedziałam,że nie ma nikogow sklepie w zasadzie te 3 minuty to popilnuję,żeby nikt nie wchodził.NIE usłyszłam kategprycznie.Wyszłąm no co miałam zrobić? Czy to byłoby ponad siły tej panienki,żeby przeszła się 2 metry i sięgnęła po mój płaszcz? coś strasznego, a tak dobrze zaopatrzony sklep ale obsługa fatalna

Danuta_174

14.10.2011

Placówka

Wrocław, Pl. Dominikański 3

Nie zgadzam się (0)
Zbyt duża nachalność...
Zbyt duża nachalność ekspedientek podczas wizyty w sklepie. Nie pozwalają zastanowić się klientowi, tylko zarzucają go pytaniami i propozycjami. podczas oglądania odzieży, ekspedientki ciągle przyglądają się klientowi. Dlatego każdy czuje się obserwowany. Wystrój sklepu bardzo ładny, duży wybór towaru.

Małgorzata_1431

10.05.2011

Placówka

Wrocław, Pl. Dominikański 3

Nie zgadzam się (8)
Przechodząc obok sklepu...
Przechodząc obok sklepu Safari Woman nie mogłam oprzeć się pokusie wejścia do środka. W sklepie było sporo klientek i obie pracownice były zajęte. w związku z tym nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał czy potrzebuje pomocy. Sklep w swojej ofercie posiada piękną kolekcję kurtek i płaszczy zimowych. Są one przecenione aż o 50 %. Jest to bardzo fajna okazja. Ogólnie płaszczyki firmy Safari bardzo przypadły mi do gustu. Głównie ze względu na soczyste kolory m.in amarantu. Nie zdecydowałam się na żaden zakup, lecz polecam innym skorzystanie z promocji w Safari Woman.

zarejestrowany-uzytkownik

16.11.2010

Placówka

Wrocław, Pl. Dominikański 3

Nie zgadzam się (2)
Moja mama kupiła...
Moja mama kupiła w tym sklepie żakiet, który zostawiła do poprawki krawieckiej. Żakiet miał byc do odbioru od piątku po 18:00. Przyjechałyśmy do Galerii w niedzielę po 10:00, niedługo po otwarciu sklepów. Akurat w Safari nie było żadnych klientów, tylko 1 pracownica. Mama powiedziała pani, że chciałaby odebrac swój żakiet po przeróbce. Pracownica sklepu odparła, że niestety w tej chwili nie może przynieśc tego żakietu, ponieważ ubrania z przeróbki są trzymane na zapleczu, a ona jest sama w sklepie i nie może pójśc teraz na to zaplecze. Pracownica dodała, że zaprasza od 12:00, bo wtedy będzie druga sprzedawczyni i jedna z nich będzie mogła pójśc na zaplecze i przynieśc ubranie. No cóż, trochę to nie w porządku wobec klientów, bo nikt nie uprzedził o takich trudnościach z odebraniem ubrania, a my specjalnie przyjechałyśmy po 10:00, żeby nie chodzic po sklepach razem z weekendowym tłumem klientów... Nie czekałyśmy do 12:00, tylko poszłyśmy sobie i mama musiała jeszcze raz przyjśc do tego sklepu innego dnia. Wtedy już się udało bez problemu odebrac żakiet.

klientka_7

05.09.2010

Placówka

Wrocław, Pl. Dominikański 3

Nie zgadzam się (28)
Lato w pełni,...
Lato w pełni, zdarzają się nawet rekordowe upały, wobec tego postanowiłam iść na zakupy w poszukiwaniu sukienki. Przeważnie ubieram się w sklepach z ubraniami dla kobiet w moim przedziale wiekowym i jak dotąd jakoś omijałam sklepy typu Safari, bo kojarzyły mi się z garsonkami, ewentualnie kreacjami na okoliczność wesel i innych takich..ogólnie jako sklep z ofertą nie specjalnie trafiającą w mój gust. No cóż jednak przechadzając się po sklepach, które przeważnie mnie nie zawodziły, tym razem niczego co by mnie zainteresowało i urzekło w nich nie znalazłam i musiałam szukać dalej. Chcąc nie chcąc akurat mijałam Safari i stwierdziłam "raz- nie wciąż, nikt mnie tam chyba nie zje:P". Przełamałam się i weszłam. Heh na początku tego troszkę pożałowałam bo dopiero jak weszłam przekonałam się, że jestem w tej chwili jedyną klientką na sklepie, a ponieważ na ogół sama zdaję się na swój gust ( i o dziwo jakoś sobie z tym radzę) to nagle automatycznie wobec panującej pustki napadły mnie myśli, że zaraz zacznie się wywiad i usilne próbowanie znalezienia czegoś odpowiedniego dla mnie... No i faktycznie długo nie trwało i podeszła do mnie jedna z dwóch obecnie znajdujących się na sklepie ekspedientek i zadała standardowe pytanie " w czym mogę Pani pomóc?". Odpowiedziałam, że szukam sukienki na lato, ale nie chciałabym żeby była zbyt elegancka ani wyjściowa. No więc zaczęła się "pomoc". Pani obsługująca mnie była owszem miła i uprzejma i zaczęła proponować mi sukienki zupełnie nie w moim guście nie pytając się nawet o kolor, szczegóły fasonu, ewentualne wzory, typ materiału, tylko sama według własnego "widzimisie" wybierała to co ona uważała, że mogło by mi odpowiadać. W końcu zdecydowałam, że może jak przymierze jakąś to będzie inaczej wyglądać niż na wieszaku i możliwe, że zmienię zdanie ale szczerze przyznam, że podeszłam do tego sceptycznie. Wzięłam dwie sukienki zaproponowane przez panią i już prawie na moment przed wejściem do przymierzalni wypatrzyłam sukienkę, która o dziwo bardzo mi się spodobała. Zatem w tej samej chwili kiedy ją wypatrzyłam, bez zastanowienia spytałam czy mogłabym przymierzyć i tę, gdyż ta podoba mi się szczególnie. Hah wtedy ekspedientka dziwnie się na mnie spojrzała, bo wybrałam coś czego ona by mi na pewno nie zaproponowała i z nijaką miną spełniła moją prośbę . W ogóle to muszę przyznać, że nie bardzo podoba mi się w sklepach Safari, że towaru jest naprawdę dużo i jest gęsto porozwieszany na wieszakach i tak naprawdę to klient nie ma za bardzo możliwości sam się na spokojnie rozejrzeć i znaleźć coś w swoim guście, tylko z góry jest skazany na propozycję sprzedającego, w tym przypadku pań obsługujących,które raczej nie są w stanie pokazać i zaprezentować całej oferty sklepu i od razu narzucają to w czym one widziałyby daną klientkę (w tym przypadku to nie obrażając nikogo żartobliwie można skojarzyć, że nazwa firmy oddaje stosunek sprzedawcy względem niepotrafiącego się odnaleźć klienta:P) . Tak więc wracając do moich zakupów to faktycznie obie sukienki zaproponowane przez panią absolutnie mi nie leżały, jednak kiedy założyłam tę, którą sama sobie wypatrzyłam to wybór okazał się strzałem w 10:), wyszłam nawet się pokazać paniom i obie stwierdziły "ślicznie wygląda".. heh jestem ciekawa czy podobnie skomentowałyby tamte hehe, no ale tego to się już nie dowiem i nawet nie żałuję. Po wyjściu z przebieralni pewnie podeszłam do kasy już w pełni wyluzowana, zadowolona i miałam płacić, kiedy to właśnie druga pani, która zajęła się formalnością sprzedaży dodała obsługując terminal "widzi Pani jak koleżanka Pani ładnie wybrała i doradziła!?Na pewno będzie Pani zadowolona". Sama obiektywnie mogę stwierdzić, że panie naprawdę były miłe i chciały pomóc, tylko szkoda, że to była jakby pomoc na odczepnego w sensie podeszła coś "doradziła" i swoje odbębniła. Ja tylko mogłam mieć tą satysfakcję, że ostatecznie końcówka owej wizyty w tym sklepie jest dla mnie szczęśliwa mimo nieciekawego startu. Zastanawiam się tylko jak to do końca jest z tą obsługą w sklepach odzieżowych. Otóż jak się przegląda ogłoszenia pracy- mam teraz na myśli szukanie i selekcjonowanie potencjalnych pracowników, od których się wymaga m.in zainteresowania modą oraz doświadczenia nie tylko w handlu ale i w branży odzieżowej. To wobec tego chciałabym wiedzieć na co to komu, skoro i tak ciężko natrafić na kompetentną ekspedientkę, która nie tylko pomoże wybrać i doradzi, ale i nie będzie chciała wcisnąć naiwnemu klientowi pierwszego lepszego towaru. Ogólnie to co do firmy nie mam zastrzeżeń jest szeroka oferta towaru, można przebierać w rozmiarach, sklep jest zadbany zawsze wysprzątany, wnętrze jest jasne, kolorystycznie harmonijne. Szkoda tylko, że nie zawsze odpowiednio dobrana obsługa.

zarejestrowany-uzytkownik

09.08.2010

Placówka

Wrocław, CH Borek, al. Hallera 52

Nie zgadzam się (22)
obsługa jest dobra;...
obsługa jest dobra; sprzedawczynie ubrane schludnie - w kostium, miłe i uśmiechnięte, nie pokazują swojego zniecierpliwienia wobec klientki, która jest nie zdecydowana, umieją dobrze doradzić począwszy od fasonu danej rzeczy i kończąc na kolorystyce; klientki dostają to o co proszą, nie spotkałam się w tym sklepie z natręctwem;

Joanna_1437

11.07.2010

Placówka

Wrocław, Pl. Dominikański 3

Nie zgadzam się (24)
Sklep mały, aczkolwiek...
Sklep mały, aczkolwiek bardzo dobrze zaopatzony. Minusem jest mała powierzchnia i spora ilość asortymentu i nie wszystko jest dobrze wyeksponowane. Jednak ten mankament świetnie tuszuje obsługa sklepu. Klient nie musi nic szukać. Już na wejściu zostałam zapytana co mnie interesuje i rzeczy po prostu były mi podawane. Przyszłam, aby kupić płaszcz. Zostałam mile obsłużona, a ponieważ miałam wątpliwośći co do wystarczalności płaszcza na warunki zimowe, to wszyto mi dodatkową podszewkę ocieplającą (bezpłatnie). Takie zakupy to przyjemność.

Agata_84

27.10.2009

Placówka

Wrocław, Pl. Dominikański 3

Nie zgadzam się (20)
Gdy po przymierzeniu...
Gdy po przymierzeniu i zakupie sukienki chciałam zmienić kolor na inny, pani sprzedawczyni powiedziała "Godzinę siedziała pani w przymierzalni i nie zauważyła pani jaki to kolor...". Wcześniej gdy byłam w przymierzalni i chciałam poprosić o coś ze sklepu, inna pani sprzedawczyni zaproponowała mi żebym sama zobaczyła (niekompletnie ubrana). Ogólnie widać, że sprzedawczyniom zależy żeby klientka kupiła cokolwiek szybko i sobie poszła (niezależnie od tego czy będzie z zakupu zadowolona czy nie - dość krótkowzroczna strategia sprzedaży).

zarejestrowany-uzytkownik

10.03.2009

Placówka

Wrocław, Pl. Dominikański 3

Nie zgadzam się (17)
Weszłam w celu...
Weszłam w celu znalezienia sukienki na wesele. Chodziłam po całym sklepie (metraż malutki)i czekałam, żeby któraś z trzech ekspedientek podeszła do mnie i zaproponowała pomoc. Nie doczekałam się. Sama podeszłam i zapytałam o konkretną sukienkę ale w innym kolorze, niż wisiała na wieszaku. Usłyszałam tylko niemiłe: NIE MA!. Źle się poczułam w tym sklepie i wyszłam. Liczyłam, że coś tam kupię a okazało się, że nawet mi nic nie zaproponowano. Szkoda, bo w innych galeriach w sklepach Safari obsługa jest świetna. Nigdy więcej tam nie pójdę.

Magdalena_186

03.09.2008

Placówka

Wrocław, Pl. Dominikański 3

Nie zgadzam się (26)

Safari

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Safari?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przeciętnie.
Przeciętnie.