Opinie użytkownika (4)

Sklep bardzo dobrze...
Sklep bardzo dobrze zorganizowany, towar przejrzyście poukładany, uporządkowany, duża przestrzeń. Obsługa sklepu widać, że jest i obserwuje klienta, aczkolwiek bez napastliwości, co mnie osobiście bardzo odpowiada. PRzy kasie zostałam obslużona sprawnie. Oceniam sklep na +5.

Agata_84

10.11.2009

Bershka

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (22)
Sklep przestronny, dobrze...
Sklep przestronny, dobrze zaopatrzony, towar estetycznie poukładany. Brak obsługi klienta. Weszłam do sklepu i nikt się mną nie zainteresował, chociaż klientów było niewielu. Personel zdawał się spać na stanowisku pracy. Poprosiłam o wskazanie mi miejsca, gdzie mogę znaleźć obuwie. Pracownica sklepu leniwie wyciągneła ręke i wskazała kierunek. Brak miejsca, gdzie można usiąść, aby zmierzyć buty. Sklep wygląda estetycznie, ale zdaje się być samoobsługowym.

Agata_84

27.10.2009

New Yorker

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 2

Nie zgadzam się (28)
Sklep mały, aczkolwiek...
Sklep mały, aczkolwiek bardzo dobrze zaopatzony. Minusem jest mała powierzchnia i spora ilość asortymentu i nie wszystko jest dobrze wyeksponowane. Jednak ten mankament świetnie tuszuje obsługa sklepu. Klient nie musi nic szukać. Już na wejściu zostałam zapytana co mnie interesuje i rzeczy po prostu były mi podawane. Przyszłam, aby kupić płaszcz. Zostałam mile obsłużona, a ponieważ miałam wątpliwośći co do wystarczalności płaszcza na warunki zimowe, to wszyto mi dodatkową podszewkę ocieplającą (bezpłatnie). Takie zakupy to przyjemność.

Agata_84

27.10.2009

Safari

Placówka

Wrocław, Pl. Dominikański 3

Nie zgadzam się (20)
Siedzieliśmy w restauracji...
Siedzieliśmy w restauracji czekając na podanie zamówienia. Przy stoliku obok siedziały 4 osoby - w pewnej chwili urwała się dekoracja, która wisi nad każdym stolikiem i spadła im na stolik, w tym jednej kobiecie na głowę (czarna duża deska o wymiarach około 1mX60cm, z przyczepionymi dwoma lampami i drewnianymi widelcami służącymi za dekorację). Upadek spowodował rozbicie talerzy, kubków, a deska zawisła na kablach od lamp opierając się o stolik. Reakcja obsługi - kelnerka przybiegła i zaczeła uspokajać klientów słowami:"to się nigdy wcześniej nie zdarzyło" - uwaga moim zdaniem kompletnie nie na miejscu. Zaczęła sprzątać bałagan, ale trzeba było ściągnąć deskę, która była podwieszona na kablach elektrycznych zasilających lampy. Przyszedł kelner z nożem i chciał je po prostu obciąć - silnie zaprotestowało paru klientów, że nie wolno metalowym nożem odcinać kabla pod napięciem, bo można spowodować zwarcie i porażenie prądem. Dopiero wyłączyli korki i klient!!! odciął kabel, bo obsługa nie mogła sobie z tym poradzić. Nie pojawił się manager ani kierownik restauracji, poszkodowani klienci zostali posadzeni spowrotem przy stoliku, jak został sprzątnięty. Na szczęście obrażenie głowy nie było duże, klientka skarżyla się na ból, ale nie bardzo poważny. Przyznaję ocenę -4, ponieważ uważam, iż zachowanie kelnerów było zupełnie nieporadne, i nagannym jest wg mnie brak reakcji ze strony właściciela, czy kierownika restauracji.

Agata_84

24.11.2008

Restauracja Cegielnia

Placówka

Wrocław, Więzienna 21

Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi