topmarket.pl

(2.68)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 13)

Meble dotarły na...
Meble dotarły na czas, wszystko przebiegło bez problemów!

zarejestrowany-uzytkownik

18.07.2014

Placówka

Warszawa, instalatorów 7b

Nie zgadzam się (0)
Przestrzegam przed sklepem...
Przestrzegam przed sklepem TOPMARKET.pl i odradzam robienie w nim zakupów. Niestety zostałem oszukany na kwotę 2881,98 zł. W dniu 20.08.2013 złożyłem zamówienie nr TP99942 na lodówkę Bosch KGN 36 AI22. 23.08.2013 r. otrzymałem telefon, że są problemy z dostępnością i termin realizacji to 2 tygodnie. Podtrzymałem zamówienie, gdyż sądziłem, że w innych sklepach może być podobnie, a cena była dość atrakcyjna. Przelew wysłałem na konto podane w otrzymanej fakturze pro forma i czekałem cierpliwie. Gdy lodówka nie dotarła w obiecanym terminie, dowiedziałem się w rozmowie telefonicznej, że są nadal problemy w hurtowniach, bo producent ma wciąż przerwę wakacyjną, trwa sezon urlopowy i lodówka jeszcze nie wyjechała z fabryki. Kolejny prawdopodobny termin: za 2 tygodnie... Po 2 tygodniach znów to samo: problemy z dostępnością, ale pod koniec września to już na pewno będzie. 4.10.2013 wysłałem maila z pytaniem o aktualny stan zamówienia i pytaniem kiedy w końcu otrzymam lodówkę? Brak odpowiedzi. W końcu przyszedł dzień przeprowadzki do domu, a ja wciąż nie mam lodówki. Przytargałem starą lodówkę z bloku i wysłałem 14.10.2013 maila z pytaniem o możliwość anulowania zamówienia i zwrotu pieniędzy. 15.10.2013 odpisał mi Pan z obsługi klienta, że anuluje zlecenie i pieniądze zostaną zwrócone. Potwierdziłem więc mailowo rezygnację i poprosiłem o zwrot pieniędzy na konto. Taką samą lodówkę zamówiłem w innym sklepie i za 3 dni była u mnie!! 18.10.2013 wysłałem maila z pytaniem kiedy otrzymam zwrot kasy - bez odpowiedzi. 31.10.2013 wysłałem maila z wyznaczoną datą na zwrot pieniędzy do dnia 07.11.2013. otrzymałem odpowiedz, że temat został przekazany do właściciela i że otrzymam informację jak przelew wyjdzie. Kasa nie dotarła. Dzwonię do nich i dostaję kolejna obietnicę, że przypomną właścicielowi, że wciąż czekam, ale w ciągu kilku dni powinien być zwrot. Straciłem już resztki cierpliwości i 18.11.2013 wysłałem przedsądowe wezwanie do zapłaty całej przedpłaty wraz z odsetkami w terminie do 29.11.2013. Oczywiście też bez efektu. Wielokrotnie zdarzało mi się w innych sklepach internetowych rezygnować z zamówienia (nawet na większe kwoty) np. z powodu długiego terminu realizacji, ale kasa zawsze była zwracana w ciągu 7 dni. Do tych sklepów wracałem z innymi zamówieniami. W Topmarket na pewno już nic nie kupię , bo ewidentnie nigdy nie mieli zamiaru dostarczyć lodówki ani zwrócić gotówki i tylko grają na zwłokę żeby poobracać moimi pieniędzmi. Na dzień dzisiejszy sprawę zgłosiłem do rzecznika praw konsumenta oraz złożyłem na policji zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przywłaszczenia z art. 284 kodeksu karnego oraz oszustwa z art. 286. W poniedziałek wysyłam pismo do Inspekcji Handlowej. Jeżeli to nie pomoże, to mam już przygotowany przez prawnika pozew do sądu. Nie polecam sklepu Topmarket sp. z o.o. Pozytywne opinie na różnych porównywarkach cenowych chyba sobie sami piszą. Ja im zawierzyłem i zostałem oszukany. Jeżeli już ktoś was zmusi do zakupu w tym nieuczciwym sklepie, to zamawiajcie tylko za pobraniem i sprawdźcie przy kurierze czy nie przyszła cegła.

gonzo_5

08.12.2013

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Szukałem ostatnio pralki....
Szukałem ostatnio pralki. Jeden z moich znajomych polecił mi topmarket.pl. Sprawdziłem stronę i okazało się, że asortyment w tym sklepie internetowym jest tani a jego wybór jest ogromny. Wybrałem pralkę, złożyłem zamówienie i zadowolony czekałem. Otrzymałem maila z informacją, że następnego dnia roboczego skontaktuje się ze mną pracownik, który potwierdzi moje zamówienie. Czekałem... i nic. Nikt się nie kontaktował. Ponownie odwiedziłem stronę i sam postanowiłem zadzwonić do topmarketu. Odebrała miła pani, która z uśmiechem na ustach powiedziała, że aktualnie nie ma na stanie mojej pralki i zamówienie nie może zostać zrealizowane. Podziękowałem za informację i poprosiłem o wycofanie mojego zlecenia ponieważ pracownik nie był w stanie powiedzieć ile będę musiał czekać. Konsultantka już nie była tak uprzejma jak na początku ale ostatecznie wycofała moje zamówienie.

zarejestrowany-uzytkownik

10.10.2012

Placówka

Warszawa, instalatorów 7b

Nie zgadzam się (0)
Wybór towarów- OK,...
Wybór towarów- OK, Ceny- OK wiec postanowiłem kupic AGD. Zakup na 7000 (zmywarka, lodówka, płyta indukcyjna, piekarnik, pralka). Złożyłem zamówienie pod koniec grudnia 2010, w pierwszych dniach stycznia 2011 dostałem telefon, że nie ma lodówki i piekarnika i że producent nie wie kiedy będzie. Umówiliśmy się, że za 2 tygodnie do mnie oddzwonią z informacją czy wszystko już jest. Dostałem telefon, że nadal nie ma lodówki. Przypadkiem zauważyłem, że lodówka jest ale w innej, wyższej cenie, więc zadzwoniłem i zapytałem się czy jest dostępna- odpowiedzieli ze nie... Postanowiłem ją kupić, dokonałem zakupu on-line, po godzinie dostałem telefon, że mogą lodówkę przywieźć następnego dnia, po tym zapytałem dla czego nie chcą mi jej sprzedać w poprzednim zamówieniu (na ok 7000 zł) dostałem info, że producent zmienił cenę i nie sprzedadzą mi jej w poprzedniej cenie. W tej sytuacji najbardziej zdenerwowało mnie to, że nie powiedzieli mi o tym od razu (podwyżka ceny nie była ogromna) tylko kręcili i oszukiwali mówiąc ,że producent wycofał ten model z produkcji. Nie zaproponowali mi żadnego rozwiązania. Zraziłem się do tego sklepu i wszystkie produkty kupiłem w innym.

Paweł_102

02.03.2011

Placówka

Warszawa, instalatorów 7b

Nie zgadzam się (8)
Zamówienie zrealizowane nieco...
Zamówienie zrealizowane nieco później niz w opisie ale nie ze względu na problemy z dostawca dla sklepu, tak przynajmniej twierdził sklep. Informacja sklepu od zamówienia towaru do jego odbioru bardzo dobra, żadnych problemów cenowo produkt konkurencyjny. Pozytyw- cały czas byłem informowany na bieżąco o stanie realizacji mojego zamówienia

Grzegorz_710

14.02.2011

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Chciałby wszystkich ostrzec...
Chciałby wszystkich ostrzec przed tym sklepem. Zakupiłem lodówke (czwartek) sklep się zemną skontaktował że następnego dnia (piątek w godzinach wieczornych)dostarczą w tymże dniu zrobiłem przelew. Jednakże nie dostarczyli. Lodówka także nie "przyszła" w sobotę i poniedziałek. I mimo codziennych pytań mailowych co jest powodem braku dostawy, nie dostałem odpowiedzi. Dopiero we wtorek jak faksem zerwałem "umowę" i postraszyłem sądem "jeżeli nie zwróca wpłaty w określonym terminie"dopiero raczyli odpowiedzieć. że w tej chwili towaru nie posiadają w magazynie. TAKŻE STANOWCZO ODRADZAM TEN SKLEP.jednakże muszę przyznać że obsługa telefoniczna jest bardzo miła

jabla

14.07.2009

Placówka

Warszawa, instalatorów 7b

Nie zgadzam się (17)

topmarket.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż topmarket.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie.