naukowa.pl

(0.84)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (38 z 60)

Bardzo złe doświadczenie....
Bardzo złe doświadczenie. Po opłaceniu zamówienia przez ponad 5 tygodni brak wysyłki i jakiegokolwiek kontaktu. Gdy wreszcie odpisali, to poszukiwane książki stały się niedostępne. Zwrot środków idzie opornie. Nie polecam

Klient_xz2B8

15.09.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo złe doświadczenie....
Bardzo złe doświadczenie. Po opłaceniu zamówienia przez ponad 5 tygodni brak wysyłki i jakiegokolwiek kontaktu. Gdy wreszcie odpisali, to poszukiwane książki stały się niedostępne. Zwrot środków idzie opornie. Nie polecam

Klient_xz2B8

15.09.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
nie odpisują na...
nie odpisują na email status od kilku dni "Aktualnie oczekujemy na potwierdzenie transakcji." pieniążki poszły i maja w D

bubumagik_6Rc8

13.11.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Trzeba się samemu...
Trzeba się samemu upominać o zamówienie. Po opłaceniu czekałam na jakiekolwiek informacje dotyczące realizacji - na stronie napisane że 72 h. Czekałam 10 dni w końcu napisałam maila, na co dostałam odpowiedź że książki niestety nie ma i że zwrócą pieniądze na konto. Od tego momentu napisałam kolejnego maila ponaglajacego, bo mijają 4 tygodnie od wpłaty, a ja nie mam ani książki ani pieniędzy. Przestrzegam!!!

Niezweryfikowany Klient_DFv9

02.02.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie wiem, skąd...
Nie wiem, skąd takie złe opinie, ja zamawiam już kilka lat, w razie problemów dzwonię i bardzo szybko wszystko jest wyjaśniane, często korzystam z różnych kodów rabatowych i ogólnie jest super, polecam

Niezweryfikowany Klient_prGA

19.01.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
Zamówienie złożone 3.11,...
Zamówienie złożone 3.11, dostawa powinna dotrzeć do paczkomatu maksymalnie 9.11. do 9.11 zero kontaktu ze strony sklepu, brak informacji o dostawie. Po zapytaniu o status zamówienia dostałam informacje, że jednego produktu nie ma i pytanie czy mają wysłać pozostałe produkty. Z tak kiepska obsługa klienta nie spotkałam się w życiu. Przez tydzień z innego l, normalnego sklepu internetowego dostałabym już dwie przesyłki. Nie polecam!!!!!

Niezweryfikowany Klient_vBZi

10.11.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie wiem jakim...
Nie wiem jakim cudem ta księgarnia ma tyle pozytywów na ceneo, chyba te opinie zostały podkupione. Nie polecam, podobnie jak inne osoby, które zamieściły tutaj swoje negatywne opinie i ja musialam borykać się z tą firmą. Szkoda czasu i nerwów

Niezweryfikowany Klient_ZWvz

12.09.2020

Placówka

Lublin, ul. Nałęczowska 109

Nie zgadzam się (0)
Z żalem muszę...
Z żalem muszę przyznać, że i ja padłam ofiarą nierzetelnego wywiązywania sie z zobowiązań przez sklep internetowy naukowa.pl. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM nie warty ten sklep jest nerwów i czasu!!!

Niezweryfikowany Klient_8HwJ

25.08.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Żałuje że wcześniej...
Żałuje że wcześniej nie przeczytałem tych wszystkich negatywnych opinii o tym ''sklepie'', w moim przypadku także wielkie komplikacje z zamówieniem a następnie z oddawaniem pieniędzy. Nie polecam

zarejestrowany-uzytkownik

10.08.2020

Placówka

Lublin, ul. Nałęczowska 109

Nie zgadzam się (0)
Nigdy więcej nie...
Nigdy więcej nie zrobię tu zakupów, brak zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówienie, na nic dzwonienie i dopominanie się o SWOJE pieniądze! Mam nadzieję, że w końcu ta oszukańcza firma upadnie!!!

Niezweryfikowany Klient_8HwJ

28.07.2020

Placówka

Lublin, ul. Nałęczowska 109

Nie zgadzam się (0)
Sprzedają towar, którego...
Sprzedają towar, którego nie mają na stanie, anulują zamówienie po 3 dniach, nie oddają pieniędzy w regulaminowym 14-dniowym terminie. Po wykonaniu telefonu i zapewnieniu przez pracownika, że pieniądze "dziś będą na koncie" sklep nie wywiązuje się ze swojego przyrzeczenia, pieniędzy dalej brak! NIE POLECAM!

Niezweryfikowany Klient_CmGO

25.07.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dokonałem u nich...
Dokonałem u nich zakupu, zapłaciłem, po czym dostałem e-maila, że znacznej części zamówionych pozycji nie mają na stania… Nie mają a sprzedają… ciekawe… Ale nie szkodzi, e-mailowo doszliśmy do porozumienia, że anulujemy całe zamówienie a należność zwrócą na konto i nie ma sprawy. Pieniądze jednak na konto nie wróciły więc się po jakimś czasie o nie upomniałem. Przeproszono mnie i zapewniono, że w trzy dni pieniądze będą oddane. Po około tygodniu sytuacja się powtórzyła (pieniędzy dalej nie było więc e-mail, przeprosiny, zapewnienie o zwrocie pieniędzy i na tym koniec). Towaru nie ma, kasy nie ma… moja cierpliwość się skończyła. ODRADZAM zakupy w NAUKOWA.PL !!!

Klient_Iejm

11.05.2020

Placówka

Lublin, ul. Nałęczowska 109

Nie zgadzam się (0)
Chętnie wracam do...
Chętnie wracam do tej księgarni - szeroka oferta tematyczna, zachęcające ceny, realizacja zamówienia bardzo szybka, przesyłka odpowiednio zabezpieczona. Miły i pomocny kontakt telefoniczny z Personelem. Polecam tę księgarnię internetową.

Niezweryfikowany Klient_8YFN

05.05.2020

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Jestem bardzo zadowolona...
Jestem bardzo zadowolona z zakupów w księgarni " naukowa" drogą internetową, zakupiłam interesujące mnie pozycje w bardzo zachęcających cenach, realizacja zamówienia bardzo szybka, przesyłka odpowiednio zabezpieczona na podróż.

Niezweryfikowany Klient_8YFN

21.04.2020

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Tragedia, czekanie na...
Tragedia, czekanie na książki prawie miesiąc, nikt nie wysyła e-maili, trzeba dopytywać co dzieję się z zamówiłem. Kłamią z terminami wysyłek strasznie. Żałuję, że tu zamawiałem. Nigdy więcej!!!!

Niezweryfikowany Klient_5fM1

30.01.2020

Kontakt online

Lublin, ul. Nałęczowska 109

Nie zgadzam się (2)
Tragedia, czekanie na...
Tragedia, czekanie na książki prawie miesiąc, nikt nie wysyła e-maili, trzeba dopytywać co dzieję się z zamówiłem. Kłamią z terminami wysyłek strasznie. Żałuję, że tu zamawiałem. Nigdy więcej!!!!

Niezweryfikowany Klient_5fM1

30.01.2020

Kontakt online

Lublin, ul. Nałęczowska 109

Nie zgadzam się (0)
Książki, które zamówiłam...
Książki, które zamówiłam miały być dostępne w ciągu 48h, zamówienie złożyłam 2 stycznia, na stronie była informacja, że wszystkie zamówienia będą realizowane po 6.01 i ok, tylko jest 22.01 a ja nadal nie otrzymałam wiadomości o możliwości odbioru zamówienia ani maila z odpowiedzią na moje ponaglenie

Niezweryfikowany Klient_9zpg

22.01.2020

Placówka

Lublin, ul. Nałęczowska 109

Nie zgadzam się (0)
Witam. Niestety moje...
Witam. Niestety moje zamówienie nie zostało zrealizowane. Okazało się że w hurtowni nie ma jednej rzeczy. Oczywiście nikt nie raczył poinformować o sytuacji. Pani zaproponowała zwrot pieniędzy i okaże się czy zwrócą. Ogólnie nie polecam.

Niezweryfikowany Klient_HGX5

22.01.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W październiku złożone...
W październiku złożone zamówienie,jednej książki nie było,ale do tej pory pieniędzy nie odesłali,mimo wielokrotnych interwencji.

Niezweryfikowany Klient_blKE

13.01.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nikomu nie polecam...
Nikomu nie polecam , sprzedali mi towar, którego nie bylo na stanie, przeprosili, że nie mogą zrealizować mi zamówienia ale kasy mi nie zwrócili. Czekam juz miesiac na zwrot

Niezweryfikowany Klient_2dGx

02.01.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

naukowa.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż naukowa.pl?

Ktoś 6 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Bardzo złe doświadczenie....
Bardzo złe doświadczenie. Po opłaceniu zamówienia przez ponad 5 tygodni brak wysyłki i jakiegokolwiek kontaktu. Gdy wreszcie odpisali, to poszukiwane książki stały się niedostępne. Zwrot środków idzie opornie. Nie polecam
Zgadzasz się?