Wizyta w oddziale PZU, w celu wykupu ubezpieczenia samochodu
Wrażenia ogólne
Placówka PZU mieści się w bocznej uliczce, prowadzącej do rynku, tak więc jest umieszczona w centrum miasta, co w mojej ocenie jest atutem, częstym problemem jest jednak znalezienie wolnego miejsca parkingowego, w bezpośredniej bliskości placówki. Otoczenie wokół oddziału jest czyste i zadbane. Wewnątrz znajduje się umiarkowanie przestronne pomieszczenie, z dwoma stanowiskami do przyjmowania klientów. Ponadto, w przypadku większej ilości oczekujących, możemy skorzystać z dodatkowych krzesełek i poczekać na swoją kolej. Wystrój wnętrza sprawia pozytywne wrażenie, kolorystyka nawiązuje do ogólnego wizerunku kreowanego przez firmę, całość daje poczucie kontaktu z firmą poważną i długo istniejącą na rynku. W pomieszczeniu, mimo ograniczonych rozmiarów, panowała odpowiednia temperatura.
Wrażenia na podstawie obsługi klienta
W momencie wejścia do oddziału, oba stanowiska były zajęte. Czas oczekiwania na obsługę, w moim przypadku, wyniósł około 10 minut. Po podejściu do stanowiska, doradca okazał postawę życzliwą i otwartą na potrzeby klienta. Jego zachowanie było uprzejme i jednocześnie nienatarczywe. Szybko udało się dobrać odpowiedni pakiet ubezpieczenia. Ubiór konsultanta współgrał z wizerunkiem profesjonalizmu, tworzonym przez firmę. Dodatkowo można było zauważyć, że doradca ubezpieczeniowy jest biegły w tematyce, którą się zajmuje, co dodatkowo wzmocniło pozytywne wrażenie. Po skończonej wizycie, wyszedłem z oddziału usatysfakcjonowany produktem i obsługą.
Grupa Grupa PZU jest największą instytucją finansową w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Na jej czele stoi PZU SA, którego tradycje sięgają aż 1803 roku, kiedy to powstało pierwsze w Polsce towarzystwo ubezpieczeniowe. PZU może się pochwalić doświadczeniem nie tylko w ubezpieczeniach na życie i majątkowych, ale także w obszarze produktów inwestycyjnych, emerytalnych, ochrony zdrowia i bankowości. Strategią PZU jest nowe podejście do budowania relacji z klientem, które ma na celu integrację wszystkich obszarów działalności wokół klienta. Dzięki temu możliwe będzie dostarczanie produktów dopasowanych do klienta w odpowiednim dla niego miejscu i czasie, a także kompleksowe reagowanie na inne jego potrzeby.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Bardzo miła i pomocna obsługa. Ja potrzebowałam ubezpieczenia na praktyki, które niestety musze odrobić i niestety ubezpieczenie da się tylko wykupić na 90dni w przeszłość natomiast mi Pani pomogła i zrobiłs tak że dostane ubezpieczenie na poźniejszy okres, nie robiła z tego wielkiego problemu
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.