T-Mobile

(4.24)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 5511)

Pokaż wszystkie opinie

Rewelacyjnie. Salon odwiedziłem...
Rewelacyjnie. Salon odwiedziłem w celu oddania telefonu do naprawy w ramach gwarancji. Dzięki miłej i fachowej obsłudze szybko dowiedziałem się wszystkich informacji na temat naprawy i zostałem szybko obsłużony, mimo obecności innych klientów. Telefon został szybko i fachowo naprawiony a o zakończeniu naprawy zostałem poinformowany za pomocą sms. Na minus: sprawność obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1043

30.06.2013

Placówka

Wieruszów, Rynek 12

Nie zgadzam się (0)

T-Mobile

T‑Mobile funkcjonuje od 1995 roku i jest jednym z największych operatorów komórkowych w Polsce, obsługującym ponad 10 milionów klientów. Świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Klienci T-Mobile mają także możliwość korzystania z całej oferty usług finansowych w ramach T-Mobile Usługi Bankowe, czyli najbardziej zaawansowanego i innowacyjnego przykładu synergii banku i telekomu. T-Mobile stał się silną firmą dzięki pasji i zaangażowaniu pracowników, zaufaniu partnerów biznesowych, a także wysokiej jakości obsługi klientów.

Czy te firmy wypadają lepiej niż T-Mobile?

Ktoś 2 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Sympatyczny konsultant, cierpliwie...
Sympatyczny konsultant, cierpliwie odpowiadał na moje pytania oraz zaproponował wachlarz promocji i rozwiązań dla mojej sytuacji. Z chęcią wrócę do tego sprzedawcy.
Zgadzasz się?