Niestety muszę wystawić negatywną opinię o obsłudze w salonie Play. Przyszedłem zapytać o przedłużenie umowy i możliwość zmiany telefonu, ale pracownik od początku był mało zainteresowany rozmową. Zamiast doradzić, cały czas patrzył w komputer i odpowiadał zdawkowo, jakby chciał jak najszybciej zakończyć rozmowę. Kiedy poprosiłem o wyjaśnienie różnic między ofertami, usłyszałem niechętne „to wszystko ma Pan w aplikacji”. Czułem się zbywany i zupełnie ignorowany, mimo że byłem jedynym klientem w salonie. Na koniec, gdy zapytałem o termin dostawy konkretnego modelu, sprzedawca wzruszył ramionami i powiedział, że „nie ma pojęcia, proszę sprawdzić sam w internecie”. Takie podejście do klienta jest naprawdę rozczarowujące – zamiast pomocy, dostałem obojętność i zniecierpliwienie.
Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla ponad 15 milionów abonentów indywidualnych oraz firm, na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Od czasu rozpoczęcia działalności w 2007 roku Play konsekwentnie rozwijał swoją sieć i pozyskiwał klientów, by w 2017 roku stać się liderem rynku usług mobilnych w Polsce. Posiada największą sieć salonów stacjonarnych i najczęściej odwiedzany sklep internetowy operatora telekomunikacyjnego. Dzięki spójnej strategii komunikacji i udanym kampaniom reklamowym Play zbudował najbardziej rozpoznawalną na polskim rynku markę telekomunikacyjną.
Dane firmy
Warszawa
Warszawa, Taśmowa 7
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.