Mam mieszane uczucia co do usług Poczty Polskiej. Z jednej strony, doceniam szeroką dostępność placówek i możliwość nadania przesyłki praktycznie w każdym mieście i mniejszej miejscowości. Z drugiej strony, czas dostawy często pozostawia wiele do życzenia – przesyłki priorytetowe potrafią iść kilka dni, a zdarza się, że paczki są opóźnione bez wyjaśnienia.
Obsługa klienta bywa różna – w niektórych placówkach pracownicy są bardzo pomocni i uprzejmi, ale zdarzają się też sytuacje, gdzie brakuje cierpliwości i zaangażowania.
Podsumowując, Poczta Polska spełnia swoje podstawowe zadania, ale zdecydowanie jest miejsce na poprawę – zwłaszcza w zakresie terminowości i jakości obsługi.
Poczta Polska to firma o ponad 460-letniej tradycji, największy operator na rodzimym rynku – zatrudnia ponad 70 000 Pracowników, sieć obejmuje 7600 placówek, filii i agencji pocztowych. Jest jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo – kurierskich i logistycznych oraz narodowym operatorem pocztowym, z którego korzysta ponad 90% Polaków. Koncentruje się na wzmacnianiu najbardziej perspektywicznych obszarów – paczek, logistyki, finansów, usług międzynarodowych i na rzecz administracji publicznej. W ostatnim czasie Poczta Polska zdobyła 1. miejsce w rankingu Rzeczpospolitej w kategorii najcenniejszych polskich marek działających w sektorze usług. W 2020 roku Poczta została laureatem konkursu TOP Marka zajmując pierwsze miejsce w kategorii firm kurierskich.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Mam mieszane uczucia co do usług Poczty Polskiej. Z jednej strony, doceniam szeroką dostępność placówek i możliwość nadania przesyłki praktycznie w każdym mieście i mniejszej miejscowości. Z drugiej strony, czas dostawy często pozostawia wiele do życzenia – przesyłki priorytetowe potrafią iść kilka dni, a zdarza się, że paczki są opóźnione bez wyjaśnienia.
Obsługa klienta bywa różna – w niektórych placówkach pracownicy są bardzo pomocni i uprzejmi, ale zdarzają się też sytuacje, gdzie brakuje cierpliwości i zaangażowania.
Podsumowując, Poczta Polska spełnia swoje podstawowe zadania, ale zdecydowanie jest miejsce na poprawę – zwłaszcza w zakresie terminowości i jakości obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.