Oysho

(4.15)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (52 z 116)

Ok
Ok

SzymonL

21.07.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najlepsi! Tylko tutaj...
Najlepsi! Tylko tutaj mam wszystko czego potrzebuję! Polecam!

zarejestrowany-uzytkownik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra firma,...
Bardzo dobra firma, często korzystam. Polecam!

Roman_158

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacja! Polecam!
Rewelacja! Polecam!

zarejestrowany-uzytkownik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacja! Polecam!
Rewelacja! Polecam!

zarejestrowany-uzytkownik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacja! Polecam!
Rewelacja! Polecam!

zarejestrowany-uzytkownik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacja! Polecam!
Rewelacja! Polecam!

Marzena

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Polecę firmę ze...
Polecę firmę ze względu na jakość produktów

Anna_5562

03.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
nie polecam
nie polecam

Hanna_116

02.09.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super
Super

Klient_dqW0

21.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Zawsze byłam zadowolona...
Zawsze byłam zadowolona z zakupów w sklepie Oysho, jednak do dziś. Moje zamowienie do dziś nie dotarło (powinno dotrzeć 15/16.12.2021). Nie dostałam żadnej informacji co się dzieje. Płatność została zrealizowana, otrzymałam maila z potwierdzeniem zamówienia. Wykonałam kilka telefonów na infolinie, pisałam maile oraz na czacie Oysho i do tej pory nie otrzymałam informacji co się dzieje z moim zamówieniem (Pani z infolinii powiedziała, ze ktoś się ze mną skontaktuje). Kontakt trudny, zero wyjaśnień. Jestem zawiedziona i pierwszy raz opadły mi ręce. Zawsze staram się być wyrozumiała w takich kwestiach. Jednak dzisiaj czara goryczy się przelała. Jeśli sprawa nie zostanie rozwiązana w trybie pilnym będę zmuszona zgłosić to do Rzecznika Praw Konsumenta. Ponieważ takie obojętne podejście do drugiej osoby jest po prostu przykre..

Niezweryfikowany Klient_XY0o

20.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie otrzymałam zwrotu...
Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy na konto w wyznaczonym wg regulaminu terminie. Codzienne telefony i maile kończą się zdaniem "już zgłaszamy tę sprawę, ktoś się z Panią skontaktuje". Oczywiście są to jedynie puste słowa, ponieważ pieniędzy nie dostałam do dzisiaj (28.06) a czekam od 02.06.

Niezweryfikowany Klient_GN7t

28.06.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Brud, Panie nic...
Brud, Panie nic nie robią, nic nie pomogą, zero płynu do dezynfekcji, syf w przymierzalni, proszę zwolnić te towarzystwo bo wstyd

Niezweryfikowany Klient_tdS1

26.06.2021

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka, C.H. GALERIA BAŁTYCKA

Nie zgadzam się (0)
Nie można się...
Nie można się z nikim z Oysho skontaktować, a ktoś ukradł mi cześć rzeczy z paczki ze zwrotem.

Niezweryfikowany Klient_VSpv

25.01.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Drogie konsumentki uważajcie...
Drogie konsumentki uważajcie na zwrot pieniędzy. Ja już czekam 4 tydzień na zwrot i nikt ani Panie W sklepie ani kontakt online nie są w stanie odpowiedzieć co jest że zwrotem już nqpisalam do rzecznika. Mało tego w sklepie kłamią jak z nut. Jednego dnia pani mówi że faktycznie widzi że nie ma zwrotu druga mówi że nic nie może sprawdzić. Telenowela trwa. ODRADZAM TEN SKLEP I ZAKUPY W NIM.PILNUJCIE WSZYSTKICH PARAGONÓW

niezalogowany-uzytkownik

20.10.2020

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (2)
Każda wizyta w...
Każda wizyta w tym sklepie była dla mnie przyjemna. Miłe panie ekspedientki służą pomocą, nie ma problemu ze sprowadzeniem potrzebnego rozmiaru. Ubrania i bielizna zawsze są ułożone estetycznie. Podłogi i meble są czyste. Nie mam żadnych złych wspomnień z tym miejscem.

Niezweryfikowany Klient_xGih

19.10.2020

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (0)
Bardzo słaby kontakt...
Bardzo słaby kontakt ze sklepem. Informacja o wysyłce dawno po dostarczeniu paczki. Opóźniona wysyłka. Odpowiedz BOK kilka dni od wysłania wiadomości. Pierwsze zakupy i od razu takie złe wrażenie. Na pewno więcej nie skorzystam z tego sklepu.

zarejestrowany-uzytkownik

14.05.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Od miesiąca, dzwonię...
Od miesiąca, dzwonię piszę maile, że nie dostałam zwrotu pieniędzy za nieodebrany towar( zamknięta galeria przez rozporządzenie ministra). Na początku Panie twierdziły z infolinii że nie mają mojego numeru konta, po 2 tygodniach i moim telefonie rzekomo dopiero wysyłają informację do odpowiedniego działu, dzisiaj mija miesiąc po drodze kilka telefonów, i brak pieniędzy na koncie. Dzisiaj Infolinię obsługuje Pan który twierdzi że nie mówi po polsku a infolinia polska jest nieczynna. Sądzę że firma ma problemy z płynnością. Ostrzegam wszystkich przed zakupem.

Niezweryfikowany Klient_oqNt

15.04.2020

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (1)
Zacznę od tego,...
Zacznę od tego, że na złożone zamówienie czekałam tydzień. Firma nie widzi żadnego problemu. Bardzo utrudniony kontakt mailowy. Brak Odpowiedzi na pytania, stałe ignorowanie klienta. Kłamstwa na temat prób kontaktu których nie było. Telefonicznie bo wykonałam kilka połączeń- jeszcze gorzej. Stękająca konsultantka powtarzająca stale ojjj nieee, nieee, nie mogę. Brak pomocy, odrzucenie zgłoszenia, ignorowanie klienta. Z takim podejściem jeszcze się nie spotkałam. Nie polecam.

Niezweryfikowany Klient_v02I

30.07.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pomocna obsługa, ładne...
Pomocna obsługa, ładne ubrania dobrej jakości, czysto na sklepie, spokojna atmosfera.

Klient_mthG

02.05.2019

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka, C.H. GALERIA BAŁTYCKA

Nie zgadzam się (0)

Oysho

Oysho – marka odzieżowa, oferująca przede wszystkim bieliznę. Należy do hiszpańskiej firmy Inditex. Powstała w 2001 roku. W Polsce pierwszy sklep powstał w 2006 w Krakowie. W Oysho odnawiamy kolekcje tak szybko, jak zmieniają się trendy w modzie. Firma z każdym dniem ulega powiększeniu, starając się przybliżyć do swoich klientek.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Oysho?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.