Rodeo Drive

(4.61)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (13 z 14)

Po wejściu do...
Po wejściu do restauracji przywitała nas pani i zapytała czy życzymy sobie stolik dla dwojga osób (bo byłem ze swoją dziewczyną). Następnie zaprowadziła nas do miejsca dla niepalących, gdyż takie sobie zażyczyliśmy. Po chwili otrzymaliśmy menu i usłyszeliśmy pytanie od kelnerki czy napijemy się czegoś. Po wybraniu sobie pozycji z menu kelnerka od razu to zauważyła i podeszła do Nas. Szybko i sprawnie przyjęła zamówienie, głównie dzięki temu, że jej wiedza na temat tego co posiadają w ofercie była perfekcyjna. Na każde pytanie odpowiedziała wyczerpująco, przez co w pewien sposób doradziła nam co tak na prawdę chcemy zjeść. Jedzenie podano ciepłe i w odpowiednim czasie. Nie musieliśmy czekać długo ani na przystawki ani na danie główne. Po posiłku zaproponowano nam deser i również podany był odpowiednio szybko. Jedynym minusem był czas oczekiwania na rachunek, którego ostatecznie nie zobaczyłem i pani wyliczyła nam kwotę do zapłaty w pamięci.

zarejestrowany-uzytkownik

13.10.2010

Placówka

Wrocław, ul. Rynek 28

Nie zgadzam się (5)
Bardzo fajna knajpka...
Bardzo fajna knajpka - mają dobre jedzonko i bardzo miłą obsługę - kelnerzy i kelnerki zawsze uśmiechnięte - i co mi się bardzo podoba przy wejściu wszystkich gości wita Pani, która zaprasza do aktualnie wolnego stolika - nie trzeba się przeciskać między stolikami i szukać czegoś wolnego:) Jedyne co mnie trochę zdziwiło - to że przyniesiono nam najpierw jedzenie a dopiero później napoje - ale to mały szczegół do całej reszty.

zarejestrowany-uzytkownik

27.06.2010

Placówka

Wrocław, ul. Rynek 28

Nie zgadzam się (15)
bardzo dobra jakosc...
bardzo dobra jakosc oblugi-sympatyczni kelnerzy-usmeichajacy sie mimo, ze czesto maja bardzo duzo pracy. Jestem w tym lokalu 2 razy w tygodniu w różnych porach i moge stwierdzic, ze: do godziny popoludniowych jedzenie jest podawane w wielszej ilosci niz w czasie wieczornym. To jest jedyny munis jesli chodzi o samo pozywienie-poza tym zawsze jest świeze, dobrze zrobione i podane cieple. Ceny mogluby byc nieco nizsze bo za hamburgera z frytkami trzeba zaplacic ok 24zl ale porcje sa duze i sycace. Dla niektorym problemem moze byc fakt, ze nie ma dwoch osobych sal dla palacych i nie-jest tylko rozgraniczenie, ze na lewo od wejscia sie pali, a na prawo nie. Kelnarzy doradzaja przy wyborze posilku i zawsze znajda czas na chwilke rozmowy

Krystyna_25

13.04.2010

Placówka

Wrocław, ul. Rynek 28

Nie zgadzam się (25)
szybka reakcja na...
szybka reakcja na moje wejście do restauracji, uśmiech z daleka, pewny krok w moim kierunku, jasne pytania dotyczące moich preferencji dot. miejsca, otwarta postawa i gestykulacje, uśmiech i przywitanie również ze strony pozostałego personelu spotykanego "w drodze" do stolika. W trakce pobytu zainteresowanie moją osobą - kilkukrotne podejście "czy wszystko w porządku", miła notatka na rachunku "dziękujemy i miłego wieczoru" napisana odręcznie przez kelnera. Miłe i otwarte pożegnanie. Nieschodzący z twarzy, subtelny uśmiech.

Ewa_656

28.01.2010

Placówka

Wrocław, ul. Rynek 28

Nie zgadzam się (20)
W sobotę razem...
W sobotę razem z mężem udaliśmy się do restauracji Rodeo Drive na wrocławskim Rynku. W restauracji był umiarkowany ruch, nie musieliśmy czekać na miejsce. Po wejściu do lokalu stanęliśmy czekając na osobę z obsługi. Po chwili, mniej niż minucie, pojawił się opiekun sali. Zapytał się czy chcemy stolik dla palących, czy nie palących, po czym zaprowadził nas do miejsca, mogliśmy sobie wybrać jeden z dwóch wolnych. Stoliki były nakryte, czyste. Pan poczekał moment, aż ściągniemy okrycia i zapytał nas, czy życzymy sobie coś do picia. Zamówiliśmy herbatę. Po około 4 min. przyszła kelnerka z herbatą. Przedstawiła się i powiedziała, że będzie nas dzisiaj obsługiwać. Była ubrana w firmowy T-shirt, dżinsową spódniczkę, rajstopy i płaskie buty. Podała nam karty i oddaliła się. Wróciła w czasie, kiedy już odłożyliśmy karty i byliśmy gotowi na złożenie zamówienia. Ja zamówiłam łososia z pieczonym ziemniakiem i fasolką szparagową w sosie serowym, a mój mąż żeberka, frytki i surówki. Pani zapisała i poszła. Po ok. 5 min pojawiła się z napojami. Przekąski otrzymaliśmy po jakichś 10 min. (trochę długo). Danie główne zostało wniesione, gdy kończyliśmy nasze skrzydełka. W czasie konsumpcji podeszła do stolika i zapytała się czy wszystko nam smakuje i jest ok. Tak było. Zjedliśmy spokojnie. Jedzenie było smaczne, choć łosoś mógł być dłużej smażony, aby być bardziej kruchym i delikatnym. Pod koniec zamówiliśmy rachunek. Nie mieliśmy problemu z oczekiwaniem na niego. Obsługa sympatyczna, miejsce dobrze urządzone, personel ubrany w firmowe rzeczy, sala czysta.

Olimpia_11

29.10.2009

Placówka

Wrocław, ul. Rynek 28

Nie zgadzam się (14)
W restauracji rodeo...
W restauracji rodeo drive byłem pierwszy raz. Kelner nie zaproponował nic, sam musiałąem dopytywać się o pozycje z menu. Czas oczekiwania nie był długi, ponadto zostało podane"czekadełko". Pani która prowadziła nas do stolika skrzywiła się bardzo na moe pytanie czy możemy usiąść przy innym stoliku niż zaproponowała. stąd tak niska ocena zachowania personelu. Ceny w lokalu są dość wysokie, a potrawy nie do końca dobrze przyprawione. Lokal Wygląda ciekawie - panuje w nim fajny klimat.

Krzysztof_379

19.07.2009

Placówka

Nie zgadzam się (21)
Długo czekałam na...
Długo czekałam na Rodeo Drive w Warszawie. Znałam ją z Wrocławia i trochę wrocławianom zazdrościłam. Nie rozczarowałam się. Jedzenie bardzo dobre - szczególnie steki, a obsługa? Obsługa - bardzo dobrze wyszkolona. Dania i napoje podane szybko, kelnerka dobrze doradza, jest na każde skinięcie, miła grzeczna i kompetentna. Polecam

Ewa_198

05.07.2009

Placówka

Warszawa, chmielna 2 2

Nie zgadzam się (22)
Wczoraj wieczorem byłam...
Wczoraj wieczorem byłam z przyjaciółmi na koncercie i zarazem na kolacji w Rodeo Drive. Muzyka oczywiście dopisała, ponieważ jest to już sprawdzony przeze mnie zespół. W kwestii kolacji: obsługiwał nas kelner bardzo energiczny, umiejący nawiązać kontakt z klientem. Złożyliśmy zamówienie i zaczął się czas oczekiwania. Niestety – kolację dostaliśmy niemal po godzinie! Przed nami złożyła zamówienie dość liczna grupa klientów i to dla nich chyba w pierwszej kolejności pracowała kuchnia. Na podziw zasługuje sprawność i umiejętności kelnera, który na olbrzymiej tacy nosił sporo talerzy a w drugiej ręce stolik, który rozkładał jedną rękę i na nim ustawiał tę tacę. Ponieważ ta grupa osób siedziała nieopodal, widziałam ilość zamawianego przez nich jedzenia. Szkoda tylko, że kelner nas obsługujący nie poinformował nas o czasie oczekiwania na otrzymanie posiłku. Nasze niezadowolenie potęgował jeszcze zapach unoszących się potraw podanym tymże klientom. Po godzinie dostaliśmy nasze jedzenie, wówczas dopiero kelner przeprosił za zwłokę. Na szczęście smak potraw jak i przyjemna muzyka nieco zrekompensowały czas realizacji zamówienia.

Snoopy

27.05.2009

Placówka

Wrocław, ul. Rynek 28

Nie zgadzam się (25)
Postanowiłem napisać to...
Postanowiłem napisać to co zaobserwowałem w Rodeo Drive. Nigdy wcześniej w żadnej restauracji nie spotkałem się z taką obsługą klienta. Na dzień dobry każdy pracownik czy to kucharz, menedżer, kelner czy kelnerka z uśmiechem na twarzy mile wita się z każdą wchodzącą osobą. Na wejściu podstawowe i najważniejsze dla mnie pytanie w jakiej strefie życzę sobie stolik. Tak być powinno wszędzie, pod tym względem jestem bardzo wybredny wręcz uczulony (co z tego, że jest strefa dla niepalących skoro aby do niej wejść trzeba się przedostać przez kłęby dymu strefy dla palących :/ , albo nie jest niczym oddzielona :?) na stoliku czekają już sztućce - jednakowe na każdym i z głową dopasowane m.in. nóż wiadomo, że w restauracji typu American Grill & Bar steki w różnym stopniu wypieczone to można rzec podstawowe danie więc po co zamęczać klienta (jak to w wielu innych restauracjach bywa) nożami nadającymi się tylko do smarowania chleba. Nie zdążyłem się rozebrać a przy stoliku czekał już kelner z menu w dłoniach, przedstawił się imieniem i poinformował, że w dzisiejszego wieczoru będzie Nas obsługiwał. Nie minęła chwila od momentu kiedy się zdecydowałem co zjeść i zamknąłem kartę menu a Krzysiek (kelner) był już gotowy przyjąć zamówienie. Bardzo przydatne okazały się jego sugestie do zamówień, zaproponował małe zmiany, o których nie przeczytałem w menu, za co jestem ogromnie wdzięczny - widać, że ma pojęcie co w połączeniu z czym najlepiej smakuje. Do każdego zamówienia zanim otrzymamy danie główne na stole ląduje przepyszny ciepły chleb z masełkiem ziołowo - czosnkowym. Główne danie podane jednocześnie dla dwóch osób, naprawdę miałem wrażenie, że chwilę po tym jak skończyliśmy zajadać chlebek. I tu dochodzimy do sedna. Jedzenie było tak niewyobrażalnie pyszne, że nie znam słów którymi mógłbym opisać. (Dla porównania dodam, że po wyjściu zadzwoniłem do Mamy, która świetnie gotuje i oznajmiłem, że po 23 latach pojawiła się konkurencja w kuchni). Szczególną uwagę zwróciłem na zachowanie personelu, podczas spożywania posiłku kelner podszedł i zapytał czy smakuje, czy nie brakuje nam czegoś i czy wszystko co zamówiliśmy jest w porządku(może się wydawać, że to trochę natrętne, ale nawet przechodzący kelner czy kelnerka, który obsługiwał inne stoliki zauważył cokolwiek-śledzenie wzrokiem czy cokolwiek, od razu śmiało podchodzi i pyta czy czegoś nie brakuje). Po posiłku i krótkiej chwili, kolejny raz pojawił się kelner z propozycją deseru nie sposób było odmówić. Jak się okazało deser zwrócił na nas uwagę wszystkich gości - widowiskowe smażenie bananów w podpalonej Whisky przy stoliku. Ogólne wrażenie było bardzo pozytywne, wystrój charakteryzowany na dziki zachód, restauracja czysta (również toalety), przytulna, fantastyczna profesjonalna obsługa znająca menu. Miłym gestem w Dniu Kobiet był prezent- kwiatek jaki otrzymywała każda pani przy wejściu. Cena mimo, że jest trochę wyższa niż u konkurencji nie jest wcale przesadnie wygórowana, za tak smaczne jedzenie, atmosferę i obsługę naprawdę warto.

J-cob

13.05.2009

Placówka

Wrocław, ul. Rynek 28

Nie zgadzam się (25)
Po wejściu na...
Po wejściu na piętro w restauracji do klienta podchodzi kelner, lub już stoi i czeka przy wejściu. Pyta: sala dla palących czy nie. Prowadzi do stolika i wręcza menu. Kelner podchodzi i pyta o zamówienie, podpowiada, doradza. Zamówienie realizowane jest w miarę szybko, jedzenie jest przepyszne. Podczas posiłku, kelner podchodzi czasami klika razy i pyta czy wszystko w porządku, czy coś sobie życzymy jeszcze. Kelnerzy są bardzo sympatyczni, żywiołowi, otwarci, bezpośredni. Cały czas są do dyspozycji. Nie trzeba długo czekać na zamówienie, gdy chce się coś domówić natychmiast podchodzą. Żartują, są weseli. Wystrój, iście kowobojski, odpowiedni do klimatu lokalu. Szybko podają rachunek, gdy o to zostają poproszeni. Dzięki temu, że cały czas są do dyspozycji klienta, klient nie musi na nic czekać, niecierpliwić się. Wychodząc z lokalu, klient jest żegnany przez wszystkich kelnerów, którzy stoją przy wejściu. Są uśmiechnięci.

Dim

10.05.2009

Placówka

Wrocław, ul. Rynek 28

Nie zgadzam się (23)
..lokal przyciągający uwagę...
..lokal przyciągający uwagę ,zarówno dodatkami jak i ciekawym rozmieszczeniem pomieszczeń.Trzy poziomy, ładnie i gustownie urządzone, toaleta, w piwnicy ( niestety jedyna na cały lokal ) trzeba schodzić po krętych schodach..jedzenie ładnie podane i smaczne ,ceny zróżnicowane od najtańszych do drogich ,typowo restauracyjnych, , generalnie czysto ,nie licząc braku papieru w toalecie..Obsługa zupełnie nieprzygotowana ( dziewczyny ) do obcowania z klientem ( kaszlenie w talerz ,opieranie się o stół, podawanie najpierw mężczyźnie , brak obeznania z menu ) ogólnie można przyjąć ,że miejsce przyjemne i estetyczne.

Izabela_77

12.01.2009

Placówka

Warszawa, chmielna 2 2

Nie zgadzam się (17)
Od razu po...
Od razu po wejściu do lokalu obsługa zaproponowała do wyboru 2 stoliki, uwzględniając preferencje (palący - niepalący), podane zostały również karty. Kelner najpierw się przedstawił i poinformował, że będzie nas obsługiwał, a także zaproponował napoje, przyniesione bardzo szybko, następnie przyjął zamowienie dania głównego. Danie podane dość szybko (po ok. 10 minutach), dobre w smaku, estetycznie podane. Kelner po ok. 5 minutach zapytał czy wszystko jest ok, czy smakuje i poinformował, że gdybym czegoś potrzebowała mam dać znać. Po skończonym posiłku talerze zostały posprzątane po upływie ok. 5 minut. Kelner zaproponował również kartę deserów. Na rachunek również nie trzeba było długo czekać. Kelner poinformował również o aktualnej promocji, wręczył kartę z pieczatką i zaprosił na ponowną wizytę.

zarejestrowany-uzytkownik

16.12.2008

Placówka

Wrocław, ul. Rynek 28

Nie zgadzam się (30)
Wybrałam się z...
Wybrałam się z moim partnerem na obiad do Rodeo, ponieważ jakiś czas temu byliśmy tam i obiecano nam, że jak przyjedziemy następnym razem, to już takiej porażki kucharz nie odczyni. (Zamówiłam soczyste(!) żeberka, a dostałam wyschnięte na wiór, że nawet nie szło ich pokroić). Postanowiliśmy dać im drugą szansę. Od samego wejścia uśmiechnięta kelnerka w przebraniu za kowbojkę zaproponowała nam stolik, szybciutko sprzątnęła po gościach, którzy właśnie od niego wstali i podała nam karty menu. Po kilku minutach podeszła zapytać, czy już może odebrać zamówienie, czy może też pomóc w wyborze potraw. Zapisała dokładnie uwzględniając nasz indywidualizm bez mrugnięcia okiem (jesteśmy dość wymagający - nie lubię cebuli i zawsze z niej rezygnuję, jeśli tylko to możliwe, natomiast lubię dostać samo mięso bez dodatków typu ryż, czy frytki, z kolei partner lubi dostać podwójną porcję sosu czosnkowego na "dzień dobry", a nie czekać, aż skończy się jedna i dopiero wtedy wołać kelnera o drugą porcję). Trochę dłużyło nam się w oczekiwaniu na danie główne (zupki podane były ekspresowo), ale podane dokładnie tak, jak chcieliśmy wynagrodziło to. Naczynia były bardzo szybko zabierane, gdy tylko były puste lub też odstawione na bok. Po obiedzie kelnerka podała nam jeszcze karty deserowe i też szybciutko byliśmy obsłużeni. Pragnę zaznaczyć, że choć odpowiedzialną za nasz stół była jedna kelnerka, jednak, gdy przechodził jakikolwiek inny kelner/-ka i zauważył np. pusty kufel, brał go pytając, czy jeszcze jedno piwo sobie życzę. Mięsko wysmażone było tak, jak sobie zażyczyłam, herbata tak podana, jak poprosiłam. Jestem po prostu zachwycona atmosferą i obsługą w tym lokalu. Kucharz zrehabilitował się w 100%.

zarejestrowany-uzytkownik

13.09.2008

Placówka

Poznań, Półwiejska (Stary Browar)

Nie zgadzam się (20)

Rodeo Drive

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Rodeo Drive?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.