Subway

(3.94)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (390 z 463)

Miła obsługa
Miła obsługa

madziulaa

04.10.2022

Placówka

Poznań, Matyi 2

Nie zgadzam się (0)
Kupujac dwie zapiekanki...
Kupujac dwie zapiekanki liczyłem że bedą dobre i niestety zawiodłem się.Zapiekanki jedna cześć bułki 3 cm druga 1 cm.Nawet nie zapytano się jaki rodzaj pieczywa chcę.Sosu nawalone tyle ze się przelewał,dwa kawałki salami na każdą l sera w jednej więcej w drugiej prawie nic.podgrzane chwile.Mam do domu dwie minuty,niestety po odpakowaniu zimne.Aaaa i zapakować musiałem sobie sam przy kasie,Pani tylko podala pudełka i po zwróceniu uwagi że prosiłem na wynos dostałem torebkę.Do zapiekanki pepperoni Pani chciała dodać pomidora,serio?Podsumowując już nigdy więcej gumowych zapiekanek.Nie wrócę.

Niezweryfikowany Klient_PTQM

16.02.2022

Placówka

Bydgoszcz, gdańska 25

Nie zgadzam się (0)
Obsługa super, a...
Obsługa super, a w szczególności pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), który z uśmiechem i cierpliwością odpowiadał na każde moje pytanie, bo po raz pierwszy byłam w Subway. Dla całego punktu 5 gwiazdek, a dla Pana 10!

Niezweryfikowany Klient_zGfc

16.07.2021

Placówka

Dąbrowa Górnicza, ul. Piłsudskiego 15

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłam kanapkę która...
Zamówiłam kanapkę która bez dodatkowej opłaty mogła być zamieniona na sałatkę. Sprzedawczyni przygotowała sałatkę i dopiero pod koniec podała mi cenę o 5zł wyższą! Zwróciłam jej na to uwagę i zadzwoniła do kierowniczki, która pozwoliła nabić dla mnie rabat, ale nadal cena była wyższa o 2zł od tej którą reklamowali na banerze.

Klient_br3v

28.10.2020

Placówka

Szczecin, al. Wyzwolenia 18

Nie zgadzam się (0)
Wizyta od samego...
Wizyta od samego początku na najwyższym poziomie.Pani dokładnie wypadała moje upodobania,ponieważ powiedziałam ze jestem pierwszy raz.Bardzo wnikliwie wytłumaczyła co wchodzi w skład podstawowy a co jest płatne (co jest dla mnie dużym + ponieważ nie przestraszy mnie rachunek)Sama obsługa bardzo sympatyczna i otwarta,czyć dobrą atmosferę w pracy.Jedyna rzecz która zwróciła moja uwagę to wystające włosy na twarzy i opadające kosmyki na koszulce obsługujące oraz ubrudzoną koszulka co lekko obniżyło moja ocenę.Lokal zadbany,czysty,warzywa i pieczywo ułożone w sposób uporządkowany.Pani zaproponowała napój pod koniec wizyty,zgodziłam się.Wizyta udana

Niezweryfikowany Klient_2syZ

10.08.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jedzenie zawsze świeże...
Jedzenie zawsze świeże i smaczne :)

zarejestrowany-uzytkownik

31.07.2020

Placówka

Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 95

Nie zgadzam się (0)
Lubię kanapki Subwey....
Lubię kanapki Subwey. Kiedy się spieszę i mam ochotę na coś dobrego to po nie sięgam. Obsługa w tym punkcie jest miła i sprawna. Kanapki są zawsze bardzo dobre i ciepłe.

coc_5159

24.04.2020

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (0)
Bardzo smaczne kanapki...
Bardzo smaczne kanapki !!! Idealne na szybkie śniadanie. Duży wybór składników ! I co najważniejsze na ciepło !

Niezweryfikowany Klient_pRaW

31.03.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo często spotykam...
Bardzo często spotykam się z sytuacją, w której obsługująca mnie osoba jest burkliwa, albo niemiła. Dotyczy to między innymi oburzenia pracownika, gdy poprosiłam, by po zakończeniu sprawdzaniu stanu lodówek zmienił rękawiczki. Bardzo często też ilość dodatków na kanapkach jest śmiesznie mała, bo jeżeli mam zapłacić za kanapkę około 15/17 złotych oczekiwałabym, by kanapka składała się nie tylko z bułki i trzech rodzajów warzyw w małej ilości.

Klient_tTCD

24.03.2020

Placówka

Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 95

Nie zgadzam się (0)
W subwayu na...
W subwayu na puławskiej jest bardzo fajna obsługa, szybko i sprawnie robią twoje zamówienie, bardzo dużo nowy składników, czysto i schludnie. Polecam to miejsce

Klient_iLhW

13.09.2019

Placówka

Warszawa, Puławska 2

Nie zgadzam się (0)
Dzisn dobry. Wczoraj...
Dzisn dobry. Wczoraj kupowalam w Subwayu salatke. Pierwszy raz korzystal z Subwaya w Polsce bo przez 14 lat mieszkalam Zagranica i subway zawsze byl w moim menu chociazby dwa rqzy na tydzien. Bylam w wielkim szoku gdy zobaczylam wielkosc salatki. Plastik nawet nie zawierql pol Salatki. Do tego salata byla juz w zoltym kolorze. Jadlam W Anglii, w Niemczech w Holandii i tam Salatki sa nakladane az po przykrywke a tutaj ledwo salatka Wygladala za polowy plastika. Ser suchy parmezzan a nie swiezy starty. Prosilam o wszystkie warzywa otrzymalam tylko zolta salate, pare plastrow pomidora, ogorka, troche papryki i troche tunczyka a na to parmezzan. A gdzie kukurydza, xebulq oliwki....A cena ta sama co kanapki. Dlaczego standardy Polskie w Subwayu tqk bardzo odbiegaja od Zachodnich, przeciez Polacy powinni kochac Subwaya bo lubia swieze warzywa. Prosze jeszcze rwz przeszkolic swoj personel. Pozdrawiam

Niezweryfikowany Klient_z818

14.08.2019

Placówka

Poznań, Wielka

Nie zgadzam się (0)
Personel lokalu jest...
Personel lokalu jest bardzo dobrze zorientowany w aktualnej ofercie i promocjach. Obsługujący pomógł mi wybrać taki zestaw, aby cena była przystępna. Personel był życzliwy i kulturalny. Osoba przygotowująca posiłek zrobiła to bardzo sprawnie. W ofercie restauracji jest szeroki wybór kanapek i innych zdrowych posiłków. Wszystko przyrządzane jest na miejscu, wraz z wypiekiem pieczywa. Lokal jest przytulny i dość czysty, jednak stolik przy którym zamierzałem usiąść był zabrudzony.

Dominik_280

08.10.2018

Placówka

Lublin, Ul. Chodźki 19

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w restauracji...
Obsługa w restauracji jest bardzo dobra. Personel zawsze wymienia dostępne produkty, o wszystko pyta, nie ma sytuacji, gdzie klient mógłby czegoś nie wiedzieć. Jeśli jesteśmy w restauracji pierwszy raz i poprosimy o poprowadzenie, to osoba obsługująca wszystko wyjaśni. Personel służy także radą jeśli chodzi o wartości odżywcze. Zapytany, np. o to, które pieczywo jest najzdrowsze, śmiało wyjaśni które i dlaczego. To samo odnosi się do pozostałych produktów, podpierając się tablicą wartości odżywczych i kalorii potrafią podać dokładne wartości. Obsługa informuje przy zakupie na wynos o płatności za torebkę. Rozmowa z personelem jest przyjemna i bezkonfliktowa.

Urszula_531

28.08.2018

Placówka

Białystok, Jurowiecka 1

Nie zgadzam się (0)
W środku było...
W środku było czysto, można było odczuć przyjemny zapach oferowanych posiłków. Wszystko było na swoim miejscu, w lokalu panował porządek. Pracownik miał na sobie ubranie służbowe. Przywitał się z uśmiechem zaraz po wejściu i zaczął mnie obsługiwać. Kanapka z falafelem była świeża, ciepła i dobra. Nie brakowało żadnych składników. Przygotowanie zajęło dosłownie 3 minuty, więc szybko. Pracownik pożegnał się również przy moim wyjściu.

Paweł_2236

28.03.2018

Placówka

Gliwice, Bohaterów Getta Warszawskiego 12

Nie zgadzam się (0)
Obsługa miła i...
Obsługa miła i kompetentna, pracownicy odpowiadali na każde zadane pytanie. Na plus dla firmy, działał fakt, że artyści kanapkowi dobrze utrzymują kontakt z klientem. Miejsce czyste, pracownicy cały czas coś robią.

Natalia_1329

26.03.2018

Placówka

Toruń, Żółkiewskiego 15

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, da się nawet pożartować. Mimo sporej kolejki czas oczekiwania na kanapkę, był bardzo krótki.

Łukasz_2362

20.02.2018

Placówka

Warszawa, górczewska 218

Nie zgadzam się (0)
Subway w Galerii...
Subway w Galerii handlowej Jurowiecka.Osoby obsługujące bardzo młode. Przeszkolone z kolejności wykonywanych czynności robienia kanapek, uprzejme, jednak zupełnie nie skupione na wykonywanej pracy. Do zrobienia tylko dwie kanapki o różnych wielkościach, ale przez rozmowę ze współpracownikiem zamiast klientem pomylony został rodzaj "wsadu" do kanapki. Przez to wydłużył się czas obsługi, a także zmarnowany został produkt. Spytano o powiększenie zestawu o napój, brak pytania o ciastko.Duży potencjał wśród obsługi, jednak wymaga ona jeszcze odrobiny nadzoru.

Aga

05.01.2018

Placówka

Białystok, Jurowiecka 1

Nie zgadzam się (0)
Super. w ...
Super. w miare tez dobry bar obsługi Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Urszula_523

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Gabriela_200

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Kanapki na...
Super. Kanapki na ciepło są niezła alternatywa na zaspokojenie glodu. Szybka sprawna obsługa lokale mogły by wyglądać lepiej jednak nie ma odchyleń od normy . Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Sylwia_726

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Subway

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Subway?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?