Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

( 3.30 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (6304)

Beznadziejnie. Nigdy więcej!!! ...

Beznadziejnie. Nigdy więcej!!! Towar nie dostarczyny, wpłatę 2K+ zwrócą, jak...odzyskają towar od kuriera. A co mnie obchodzą ich relację z kurierem??? Nie zawieralam z nim żadnej umowy. Zawarłam umowę z Euro j nie dostałam towaru i niezbyt mnie obchodzi jaki ich podwykonawca jest temu winny.. Złożyłam skargę do UOKiK. Piszecie skargi nie tylko w necie to może się wreszcie ogarną.

Fatalny personel szczególnie ...

Fatalny personel szczególnie kierowniczka sklepu , która z jest niekompetentną osoba na tym stanowisku.Pani kierownik sporządziła umowę na dodatkowe ubezpieczenie sprzętu z moim zaznaczam piętnastoletnim synem.To jest karalne.

V Euro AGD ...

V Euro AGD wasza obsługa reklamacji to tragedia. W zakupionym odkurzaczu viomi zepsuła się płyta główna, która była naprawiana w ramach gwarancji przez miesiąc. Od oddania odkurzacza niekompletnego (!) bez wkładu odkurzająco-mopującego mija 2 miesiąc! Reklamacje były zgłaszane mailowo, telefonicznie. Obiecaliście odesłać część i dalej nic! Dostaliscie też informacje, że sprawa dotyczy osoby z niepełnosprawnością, która jeździ na wózku i to urządzenie jest niezbędne w utrzymaniu czystości w domu, bo sama nie jest w stanie tego robić.. Przedłużanie terminu, brak niezwłocznego oddania zaginionej przez Państwa części jest karygodne. I propozycja rekompensaty 30zl bon przy zakupie powyżej 31 zł to kpina. Może pokryjecie koszt zatrudnienia osoby do codziennego zmywania podłogi? Podłoga musi być ścierana codziennie, a osoba z zanikiem mięśni nie jest w stanie tego robić. W życiu nie spotkałam się z takim brakiem kompetencji, taktu, utrudnieniem i brakiem poszanowania klienta. Czekam na niezwłoczne reakcje z Państwa strony, oddanie zgubionej przez Panstwa cześci.

Kupiłem mikrofalówkę firmy ...

Kupiłem mikrofalówkę firmy samsung. Uszkodzona. Serwis samsunga uznał reklamację. W procesie wymiany na wolną od wad firma Euro-net wprowadziła mnie w błąd i nie dostarczyła nowej do sklepu, jak było uzgodnione. W korespondencji mailowej pracownicy nie widzą powodu aby przepraszać za tą sytuację.

Sprzedaż online przez ...

Sprzedaż online przez firmę EURO AGD - pomimo opisu, że szybka wysyłka i towar w magazynie - firma EURO AGD nie dostarcza towaru - tym samym moimi przedpłaconymi pieniędzmi obracają. Wprowadzają ludzi w błąd o terminie wysyłki. Nie ma możliwości płacić przy odbiorze - bo pewnie takich nieodebranych przesyłek mieliby dużo - skoro nie dostarczają na czas. Odradzam kupno w tych sklepach!! lepiej kupować u konkurencji! Przedpłaciłam za sprzęt, którego po 2 zmianach dat nie otrzymałam, i okazuje się, że zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu kolejnych 14 dni. Nie ma możliwości wyboru minus gwiazdek lub co najmniej pozostawienia nieoznakowania - i tylko dla tego wybieram połowę.

Miła obsługa w ...

Miła obsługa w sklepie. Pracownicy chętnie doradzają. Pani z punktu kredytowego bardzo sympatyczna.

Zamawiałam przez internet ...

Zamawiałam przez internet żelazko z odbiorem w placówce. Po wejściu do sklepu miłe powitanie przez pracowników. Gdy zaczęłam się rozglądać od razu zostałam zauważona i obsłużona. Odnaleziono przedmiot , który zamawiałam, poinformowano o możliwości wykupienia dodatkowej gwarancji. Podziękowano za zamówienie i zaproszono na ponowne zakupy. jestem bardzo zadowolona z obsługi.

Sprawdzajcie dokładnie towar ...

Sprawdzajcie dokładnie towar przy dostawie!!! Pralka uszkodzona mechanicznie pod styropianem, którego przecież nikt przy kurierze nie usuwa. Sklep nie chce uznać reklamacji! Nie polecam tego sklepu!!!

Obsługa fatalna, brak ...

Obsługa fatalna, brak możliwości uzyskania informacji o tym co zrobić gdy dostarczono nie działający sprzęt. Przyjęto zlecenie, wyznaczono godz. od 15 do 20, brak kontaktu nikt się nie zjawił, nie mówiąc o jakimś telefonie. Kolejne rozmowy przez infolinię, zero, nic nie dają. Nie ma możliwości skontaktowania się ze sklepem. Dwa dni zmarnowane na oczekiwaniu na kogoś, żeby sprawdzić dlaczego chłodziarka nie działa. Wyrzucone produkty żywnościowe (rozmroziły się). Nie polecam tego sklepu i obsługi infolinii.

Tragicznie.

Zakupy przez internet w tym sklepie - super, jednak obsługa w sklepie stacjonarnym to dla mnie męka. Mówienie do klientów którzy są dwukrotnie starsi od pracownika na "ty" jest według mnie co najmniej nie na miejscu.

Rewelacja!

Sprzęt wręcz natychmiast zmaterializował się w domu.

Słabo.

rekomenduję tą firmę jedynie za ceny. zamawiam online jedynie z odbiorem w sklepie ponieważ w sklepie trudno się doprosić o pomoc, doradzenie. Pracownicy są jedynie pierwsi wtedy gdy chcą odsprzedać ubezpieczenia dodatkowe do produktów.

Rewelacja!

Sprawnie, szybko, bezproblemowo.

OK

Obsługa uprzejma i pomocna, ale trzeba się czasem naszukać między regałami (sytuacja miała miejsce kilka razy).

Tragicznie.

Obsługa wprowadziła mnie w błąd podczas zakupów, na mailowy kontakt nie dostałem odpowiedzi, a podczas rozmowy telefonicznej, miałem wrażenie że rozmówca chce jak najszybciej zakończyć rozmowę

Rewelacja!

Wszystko było w porządku

Super!

Szeroki wybór asortymentu w promocyjnych cenach. Mila i pomocna obsługa.

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.67 )

DOMAR

(3.13 )

Electro World

(3.10 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem