Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

( 3.29 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (5296)

Mały przytulny sklep

Fajna lokalizacja, zakupy bez tłumów, towar jeśli niedostępny od ręki to na drugi dzień do odbioru. Sklep ładny, duży wybór słuchawek pozwolił kupić w super cenie przy zakupie tv coś dla córki. Dziękuję za pomoc panom w pomocy przy wyborze. Polecam.

Kontakt na infolini

To był mój ostatni zakup w RTV AGD transport za który zapłaciłem nie wiadomo kiedy się zjawi (pobrano za to pieniądze) czas oczekiwania na połączenie infolinii aby uzyskać informacje o godzinie dostawy zakupionej pralki w dniu 15 -10 -2020 godz 19.37 już wynosi 28 minut i jestem 3 w kolejce ( byłem 10 ) czyli jeszcze min 10 minut. Bravo firma właśnie straciliście klienta i każdego kogo znam poinformuję o praktykach firmy.

Jasne komunikaty na infolinii

Obsługa na infolinii miła i kompetentna, czas oczekiwania na rozmowę nie jest krótki.

OBSŁUGA

obsługa w tym sklepie jest tragiczna, już nie pierwszy raz wchodzę do sklepu a na środku zgromadzeni zdaje się wszyscy pracujący sprzedawcy, impra na całego, śmiechy prychy, zajmują się sami sobą klienta mają daleko gdzieś, Aż głupio przeszkadzać..... ekipa musi mieć naprawdę wyrozumiałego kierownika co nie do końca sprawdza się w tym przypadku... (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Rtv euro agd

KONSULTANT (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) NA 5+ PO KILKU TELEFONICZNYCH I EMAILOWYCH PRÓBACH KONTAKTU I ROZWIĄZANIA MOJEGO PROBLEMU TYLKO TA JEDYNA OSOBA OKAZAŁA SIĘ KOMPETENTNA I SŁUŻYŁA POMOCĄ NIE ZBYLA MNIE DORADZAJĄC CO NAJLEPSZE DLA KLIENTA ŻYCZĘ WSZYSTKIM TAKICH PRACOWNIKOW

SUPER OBSLUGA

PAN (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) BARDZO KOMPETENTNA OSOBA SZYBKIE ZALATWIENIE SPRAWY ODE MNIE WIELKA 5+ OBY WIĘCEJ TAKICH PRACOWNIKÓW INFOLINII

Ulubiony sklep !

Obecnie jestem na etapie generalnego remontu w mieszkaniu wraz z wymiana wszelkiego sprzętu AGD i RTV. Wybieram sklep miko ze sprawdzam oferty konkurencji jednak zawsze trafiam tutaj. Świetna lokalizacja. Dobry dojazd do odbioru towarów większych gabarytów. Obsługa bardzo bardzo kompetentna. Nigdy nie bylo problemu żeby znaleźć „wolnego” pracownika i zapytać. Z reszta w większości moich wizyt sami z chęcią doradzenia. Pomogą, wybiorą, zamówią, zadzwonią. Znają się na wszystkim niezaleznie czy jest to zlewozmywak, worki do odkurzacza czy lodówka. Jedyny minus to pani zajmujące się kredytami i ratami. Raczej mało przyjazne i niemile osoby. Niestety. Ale poza tym. Ideał !

NIE POLECAM sklep internetowy

NIE POLECAM SKLEPU INTERNETOWEGO , Otrzymałam zamiast zamówionego odkurzacza nieistotne części: szczotki 2 szt i część stacji dokującej bez odkurzacza Jestem na etapie reklamacji ale jest to droga która zapewne do niczego nie prowadzi, będę musiała korzystać z pomocy rzecznika konsumentów. Na maile odpowiada się z automatu wklepaną formułą,(odpowiedzi nie pasują do konkretnie zadanego pytania), dodzwonić się nie można nikt nie odbiera telefonu słyszysz w słuchawce że jesteś pierwsza w kolejce następnie szósta , czwarta itd wytrzymałam bez efektu. 40 min bez efektu..

Beznadziejna obsługa reklamacji

żadnego kontaktu po zgłoszeniu reklamacji drugiej awarii tego samego sprzętu. Infolinia bezużyteczna. Odradzam zakupy - wszystko działa dopóki nie ma problemu z zakupem.

Sprawna obsluga

Łatwa lokalizacja. Sklep w centrum. Celem wizyty był zakup telewizora. Szybkie zainteresowanie klientem i jego potrzebami. Obsługa znała odpowiedzi na każde pytanie potrafiąc w łatwy sposób wszystko wytłumaczyć. Zaproponowanie ubezpieczenie i podanie korzyści z jego posiadania. W dziale ratalnym wszystko poszło sprawnie, dezycję kredytowa niemal natychmiastowa. Obsługa przygotowała telewizor i pomogła w jego transportowaniu. Sklep schludny. Wszystko było czytelne

Sprawna obsluga

Łatwa lokalizacja. Sklep w centrum. Celem wizyty był zakup telewizora. Szybkie zainteresowanie klientem i jego potrzebami. Obsługa znała odpowiedzi na każde pytanie potrafiąc w łatwy sposób wszystko wytłumaczyć. Zaproponowanie ubezpieczenie i podanie korzyści z jego posiadania. W dziale ratalnym wszystko poszło sprawnie, dezycję kredytowa niemal natychmiastowa. Obsługa przygotowała telewizor i pomogła w jego transportowaniu. Sklep schludny. Wszystko było czytelne

Brak zainteresowania klientem

Owy sklep posiada plusy i minusy. Niewątpliwie ma dobrą lokalizacje, spory asortyment i dobrze wygladajacy personel. Niestety podczas ostatniej wizyty w sklepie mimo tego, iż prosiłam Pana poradę względem kupienia sprzętu do kuchni, pan powiedział że zaraz przyjdzie i 30 min czekałam na to aż wroci po czym nie pamiętał ze miał do mnie wrócić, musiałam podejść i przypomnieć panu, ponieważ poszedl do komputera i rozmawiał śmiejąc się z drugą pracownicza sklepu.

nie polecam

sklep zaoferował towar niezgodny z opisem w efekcie otrzymałam zegarek ze zwrotu, uszkodzony ekran i ślady użytkowania w oprogramowaniu (liczba wykonanych krokow np) Po zgłoszeniu sprawy nie padło nawet przepraszam. Teraz przeciąga się kwestia zwrotu pieniędzy, bo BOK udaje, ze nie umie przeczytać maila z zapytaniem o prawdziwość procedury zwrotu platformą płatniczą w której chodzi o "kliknij w linka" Na koniec zablokowali możliwość wystawienia przeze mnie opinii

Brak profesjonalizmu i podejścia do klienta

Najgorszy sklep RTV EURO AGD w Krakowie! Obsługa ma klienta w nosie. To nasza koleją wizyta w tym sklepie i kolejne rozczarowanie. Obsługa nie interesuje się klientem. Byliśmy w sklepie jakieś 15 min ; oglądaliśmy odkurzacze a następnie Smartwatche. Nikt!.! Nie podszedł do nas - trzej panowie z obsługi stali sobie i rozmawiali ze sobą o teście tajemniczego klienta którego chyba nie przeszli. Rozmawiali również o swoich prowizjach.... Smutne. To kolejna wizyta w tym sklepie i wniosek jest ten sam :ZDECYDOWANIE NIE POLECAMY tego oddzialu. P. S. Po wyjściu z Galerii Kazimierz pojechaliśmy do RTV na Czyżynach i tutaj jak ZWYKLE szybko, miło i profesjonalnie zostaliśmy obsłużeni.

Uwaga na pracowników na kasie!!!

Uważajcie na panie na kasie. Kiedy złapie się je na niby pomyłce to przechodzą do ataku. Są kłótliwe i niekompetentne. (Opinia została zmodyfikowana przez Administratora z uwagi na treść)

Nie uczciwy czyżby sposób na zwiększenie obrotów

Jestem klientem Waszym od wielu lat, ale od dziś zmieniam pozytywna opinie na NIE. 21 września dokonałem przez internet w imieniu starszej sąsiadki zakupu kuchenki gazowej [ nr. 34269906/2020] i dodatkowych usług [montaż], dzisiaj przyjechali ja wymienić ale "wysokiej klasy specjalista" odmówił jej wymiany - powód brak NOWEGO wążą łączącego ! Informowałem jego że: zamontowany wąż był zamontowany przed 3 laty - podczas remontu kuchni, współpracownik specjalisty zbadał szczelność i wynik był pozytywny [szczelny] podobny wynik był w ubiegłym miesiącu kiedy to sprawdzenie wykonywane na zlecenie administracji. Zapytałem jaka jest podstawa prawna konieczności wymiany węża, padła odpowiedz - nie ma, ale ja nie wymienię kuchenki. Przypomnę: wężę gazowe mają od 60 m-cy, 5 lat do 10 lat gwarancji, a bezterminowy - do wykrycia nieszczelności okres użytkowania. Proponowałem; odłączenie starej kuchenki - montaż nowo zakupionej u Was kuchenki i sprawdzenie szczelności połączenia a wtedy dopiero wydania decyzji o ewentualnym zakupie/wymianie tez i nowego węża. Na taką proponowaną kolej działań nie zgodził się i stawał się coraz bardziej agresywny, zabrał zabawki i wyszedł. Czyżby to była Wasza strategia na zwiększenie obrotów sklepu, choć w ofercie nie zalecacie zakupu nowego węża lecz tylko proponujecie w zestawie z kuchenką, a może to indywidualna próba fachowca. Jestem inspektorem nadzoru robót w budownictwie i wiem, że nie wydaje się decyzji bez oparcia się o wyniki badań a nie na oko, czy widzi mi się. Jerzy Ratajczak tel 506043433

Dobrej jakości sprzęt, zaś mieszane uczucia co do obsługi

Od kilku lat decyduję się na sprzęt z RTV EURO AGD, ponieważ uważam, że mają konkurencyjne ceny i dobrej jakości produkty. Niestety, jeżeli ktoś nie zna się na technologii może łatwo ulec i zostać skłonionym do zakupu droższego produktu, niż w istocie jest mu potrzebny. Czasami pracownicy bywają wręcz nachalni, innym razem ciężko poprosić kogokolwiek o udzielenie opinii/pomocy. Lokal jest czysty i spełnia wymogi spowodowane przez sytuację wywołaną covid-19.

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.63 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem