Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

( 3.53 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (5238)

Kompletne dno

22 kwietnia pracownik który zajmował się reklamacją napisał wiadomość że przekazuje numer mojego konta do działu rozliczeń w celu zwrotu pieniędzy za towar, dnia 05 czerwca nadal brak przelewu, dwa telefony na infolinię również nic nie dały pracownicy twierdzą że robią wszystko żeby pieniądze jak najszybciej znalazły się na koncie.

Żałosny proces reklamacyjny

Zgłoszona została reklamacja z tytułu rękojmi na telewizor marki Philips na podstawie wady fabrycznej matrycy. Urządzenie zostało odebrane przez pracownika serwisu w ciągu kilku dni. Dostarczyłem dokumenty w celu przyspieszenia procesu zgodnie z zaleceniami. Następnie, pomimo licznych prób usiłowania poznania chociaż statusu sprawy, kontakt z serwisem RTV euro AGD urywa się na ponad miesiąc. Dopiero po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zgodnie z art. 560 § 1 k.c., i prośbie zwrotu kilkunastu tys. zł za sam telewizor RTV euro AGD wykazuje inicjatywę. Po niedługim czasie uzyskuję informację od biura obsługi klienta, że naprawione urządzenie jest w drodze powrotnej. Jednak umowa została już prawnie rozwiązana i wykazuję wolę rozwiązania sprawy polubownie. RTV euro AGD bezczelnie stwierdza, iż urządzenie zostało naprawione i oddala odstąpienie od umowy. Warto zaznaczyć, iż serwis poinformował o zrealizowanej naprawie około 2 tygodnie po powyższej informacji z biura obsługi klienta, niedługo po wysłaniu z mojej strony wezwania do zapłaty. Przesłanka ku temu, iż BOK zwyczajnie kłamał w tej kwestii. Podsumowując, w tym przypadku, RTV euro AGD potraktował klienta w sposób karygodny, olewczy i niepoważny. Nie da się tego usprawiedliwić sytuacją związaną z covid-19. Prawie najniższy poziom jakości obsługi klienta po zakupie jaki można sobie wyobrazić.

Dno.

Pralka zakupiona (przez internet) w listopadzie, w czerwcu przestaje prać. Serwis (dla uściślenia sytuacja ma miejsce w Toruniu) i związana z tym cała procedura reklamacji to istna żenada nie mająca nic wspólnego z profesjonalnym podejściem do klienta. Po trzech tygodniach czekania na "Pana technika", wizyta ta zakończyła się tym iż pralka działa tak samo jak w momencie zgłaszania usterki czyli nie pierze, nie została naprawiona i aby było weselej nie znam czasu kiedy naprawiona zostanie, zaznaczam że mija właśnie miesiąc zgłoszenia usterki a Pani w telefonie uprzejmie informuje mnie że się odezwą jak coś będą wiedzieć. Pomijam czekanie niemalże miesiąc czasu na "Pana technika", naprawdę przełknęłam to, ale tego że po takim czasie przyszedł, podłubał coś, coś wymienił, a pralka zachowuje się dokładnie tak samo jak przy zgłaszaniu usterki, a Pani w telefonie nie jest mi w stanie powiedzieć kiedy w ogóle przyjdzie "Pan technik" ponownie, to tego już przełknąć nie mogę. Mam swoje prawa jako konsument i nie podoba mi się takie podejście do klienta. Przypuszczam że nie zostawię tak tej sprawy, jestem zbyt zbulwersowana olewaniem klienta. Z mojej strony odradzam a nawet przestrzegam zakup towarów w tym sklepie. Był to mój pierwszy i ostatni zakup.

PORAŻKA

RtvEuroAgd to naciągacze, jak już otrzymają zapłatę za towar to mają już gdzieś klienta. Infolinia oraz kontakt online to jakaś fikcja i nieporozumienie - brak po prostu słów, trzeba by było używać j.łacińskiego ale to nie wypada na poważnych klientów. Więcej można sobie samemu dopowiedzieć. UWAŻAĆ i NIE POLECAM Z DALEKA OD TEJ firmy RTVEUROAGD.

Nie dość dobra obsługa

Sklep bardzo dobrze zaopatrzony. Obsługa mimo tego że widziała mnie kręcącego się przy laptopach, nie podszedł żaden pracownik aby zaproponować doradztwo. Natomiast w sekcji AGD, a dokładnie przy ekspresach do kawy, Pani od razu podeszła i zaproponowała pomoc. A jej wiedza była dużo. Bardzo miła.

Porażka

Dzisiejsza obsługa w Kłodzku na galerii pokazała swój poziom w znakomity sposób. Pani ekspedientka w ciemnych długich włosach w ogóle nie zainteresowana swoją pracą. Jakby istniała taka możliwość mogłaby położyć się na ladzie. Opryskliwa i bardzo nie miła .... Pan sprzedawca sprzedaje w przenośni i dosłownie sprzęt tylko i wyłącznie z ubezpieczeniem... Po ponownej wizycie pani ekspedientka stwierdziła, że od 20.30 nie robią kalkulacji kredytowej... Była godzina 20.20... 40 minut to wystarczająco, żeby taka kalkulacje sporządzić... z taka obsługa ten oddział długo nie pociągnie...

Obsługa

Wiele sie zmieniło! KAŻDY pracownik witał mnie z uśmiechem, a Pani, która doradzała mi w kupnie produktu zrobiła to bardzo sprawnie i profesjonalnie. Dobre zmiany! Bez porównania z obsługą w MediaExpert.

Brak dobrego wychowania

Witam. Moja wizyta w sklepie w Radomiu przy ul.Żółkiewskiego miała miejsce w dniu 18 czerwca. Po zwróceniu się z prośbą o pomoc poinformowano mnie że jest trzech sprzedawców i trzeba czekać ponieważ obsługują klientów. To zrozumiałe, więc cierpliwie czekałem. Gdy zobaczyłem że jeden z panów skończył rozmowę z klientami liczyłem na to że podejdzie do mnie, jednak podszedł do drugiego sprzedawcy, który najwyraźniej miał jakiś kłopot z komputerem. Też rozumiem. I wreszcie się doczekałem, sprzedawca podszedł do mnie.. To że nie był w stanie powiedzieć niczego więcej poza tym co sam przeczytałem na informacji zamieszczonej przy towarze też jestem w stanie zrozumieć. Towarów jest dużo.Ale gdy już zdecydowałem się na zakup tego artykułu i pytałem o następny do sprzedawcy podszedł pracownik który miał problem z komputerem i zupełnie nas ignorując zaczął coś omawiać z kolegą, który nas obsługiwał. Panowie zajęli się rozmowa między sobą całkowicie mnie ignorując. Pomimo zwracania się do "pierwszego eksperta" nadal byłem całkowicie ignorowany. To nie chodzi o wiedzę tych ludzi ale o podejście do klienta. Nie oczekuję, że ktoś będzie "skakał" koło mnie ale jednak sprzedawca powinien interesować się klientem. Panowie wykazali się po prostu brakiem wychowania i arogancją. W efekcie zakupy zrobiłem w sklepie w Galerii Słonecznej gdzie wszystko odbyło się profesjonalnie i uprzejmie.

Niemiła obsługa.

Zostałam wyproszona z obiektu, gdyż nie miałam maseczki. Po wejściu do sklepu Pani podeszła do mnie i nagle powiedziała "ubieraj maseczkę, bo Cię wyproszę.". Zero szacunku do klienta, nie przypominam sobie żebyśmy były na Ty. A przyjechałam specjalnie aby kupić sprzęt AGD. Kiedy spytałam co z klientami którzy mają astmę i mają dokumenty, powiedziała że tacy ludzie mają zakaz wstępu i jak się jest chorym to się siedzi w domu. Niestety po takim traktowaniu poszłam do Media Experta po drugiej stronie ulicy i tam zakupiłam sprzęt jaki chciałam, dodatkowo Pan który odrazu podszedł mnie obsłużyć powiedział, że nie można klienta wyprosić ze sklepu ponieważ prawo jest niejasne i obsłużył mnie kulturalnie i z szacunkiem. Da się? Da. Nie polecam RTV EURO AGD w Raciborzu!!

niedostarczenie zakupionego smartfona

dnia 4.05.2020 kupiłem w sklepie internetowym xami redmi 7 /sprzedaż tzw. nocna-promocyjna/, otrzymałem po zapłacie potwierdzenie "błyskawicznej przesyłki,towar jest w magazynie" . Po 2tyg. cierpliwego oczekiwania na mój monit otrzymałem odowiedż ,że muszę czekać bo smartfon jest sprowadzany od dystrybutora,po3-cim tyg. oczekiwania,przekierowaniu sprawy do dz.reklamacji ,otrzymałem odpowiedż, że towar jest sprowadzany od PRODUCENTA! . po 28dniach na moją propozycję wysłania mi następnego modelu o tych samych parametrach /redmi8/ i znów oczekiwaniu kilka dni ,po prostu zwrócono mi pieniądze na konto . Jestem zszokowany takim tokiem załatwienia zakupionego towaru , bo przecież zawarłem umowę handlową ,kupując spodziewałem się normalnej dostawy towaru ,ponosłem duże niedogodności przez zwłokę w dostarczeniu towaru . pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło i nie spodziewałem się ,że to będzie działający od wielu,wielu lat EUROAGD

Zwrot towaru

Nie polecam. Niby jest możliwość zwrotu towaru w ciągu 30 dni a jednak.. Na Wilenskim pan kpiąco dopytywal się ile to dni stwierdzałam, że wzmacniacz do rutera mi nie odpowiada (5 z weekendem). Kazał czekać 14 dni na rozpatrzenie zwrotu, poprosiłam o kierownika-sam poszedł.. A potem wymyślił ze sprzęt był używany i zwrot jest niemożliwy.... poszedł do kierownika... a potem zachowywał się jak ktoś kto musi oddać pieniądze za zwracany towar z własnej kieszeni.

Nie polecam!!!

Czekałam 40 minut z dzieckiem na rękach na obsługę ratalną mimo, że byłam tylko ja do obsługi. Nie doczekałem się. Mnóstwo pracowników na sklepie, żaden nie był mną zainteresowany. Jeszcze w żadnym sklepie nie spotkałam się z taką ignorancją wobec klienta.

Masakryczna obsługa reklamacyjna, a w zasadzie jej brak.

Odradzam zakupy w tym sklepie. Zakupiłem w EURO RTV kody aktywacyjne XBOX GAME PASS ULTIMATE 3 miesiące + 3 miesiące gratis. Jeden z nich nie działał. Złożyłem 2 reklamacje w tej sprawie, jednej nie podjęto (pomimo monitów), drugą anulowano (po zaoferowaniu zwrotu kwoty 1 zł). Kilka telefonów później (często oczekiwanie 30-50 min), oraz rozłączeniu rozmowy przez konsultanta, po ponad 2 miesiącach od zakupu, jestem w punkcie wyjścia. Nie ma tam jak i z kim porozmawiać, cały czas jestem odsyłany na drogę mailową, którą nic się nie daje załatwić. Próbowałem kontaktu przez Facebooka - to samo. Sklep ma kompletnie "w nosie" klienta. Sprzedać i zapomnieć - to powinno być ich hasło. Dodam, że byłem ich stałym klientem. Do tego momentu.

Też nie najlepiej

Zamówiłam drobiazg w tej firmie, z odbiorem własnym, choć wszędzie mi daleko. Po tygodniu dostałam info żeby wybrać termin odbioru. Musiałam znowu podać wszystkie swoje dane i wybrać termin. Pojechałam na miejsce zgodnie z informacją że jest czynne od 8 do 21. Byłam około godziny 10. Pan odnalazł zamówienie , tak, jest na dziś, ale będzie od 14. Bo teraz system nie pozwoli wydać. Mówię że przyjechałam z innej części miasta, ale to na nic, bo system nie pozwoli i już. Pan proponuje mi abym w okresie epidemii " pochodziła do 14 po mieście i przyszła odebrać". Mówię że to niemożliwe. Oboje zapętlamy się. Pytam jakie jest inne rozwiązanie. Nie ma innego jak przyjść o 14. Wreszcie pytam czy mogę przyjść jutro. A mogę. Za chwilę pytam ile mam dni aby to odebrać. 3 dni. Ale to ja musiałam o wszystko dopytać, pan nie udzielił mi tych informacji mimo iż pytałam o inne rozwiązania. A kiedy dobrałam do domu ok godz 12 otrzymałam informację że zamówienie jest do odebrania.

Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem

Zbyt długo czekałem na rozmowę z konsultantem! Jak to możliwe, że jestem pierwszy w kolejce przez 55 min? Po ponad godzinnym czekaniu rozłączyłem się.

wyjątkowo nie polecam

gorąco odradzam zakup on line w rtv euro agd towar kupiłem tydzień temu, towar niby na stanie. pieniążki wysłałem natychmiast. teraz czekam naz skompletowanie jak to mówią przesyłki, zamówiłem tylko kartę graficzną. dzienni przychodzi sms z systemu bym ustalił termin dostawy, lecz system nie potrafi tego zrobić bo towaru niet. masakra

Super, najlepsza obsługa z jaką się dotąd spotkałam

Dokonałam w tym sklepie już kilku zakupów, personel sklepu na czele z jego kierownikiem i obsługą kredytową stają zawsze na wysokości zadania- pomóc przy zakupie jest rzetelna, fachowa i pełna profesjonalizmu. Każdy zakup, którego tu dokonałam jest w 100% trafiony i godny polecenia. Wszystkim należą się 6.

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.63 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 5 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem