Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

( 3.50 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (5254)

Nie polecam

Zamówiony towar krążył po Warszawie do ostatniej minuty czasu dostarczenia. Człowiek uziemiony cały dzień w domu bez jakiejkolwiek możliwości zdobycia informacji w jakim chociaż dwugodzinnym przedziale czasowym pojawi się dostawa. Na infolinii twierdzą, że kontakt z logistyką jest zakazany i tajny przez poufny. To jest jakaś kpina nie móc się dowiedzieć we współczesnych realiach, gdzie znajduje się zakupiony i opłacony towar. Ostatni mój zakup w tej firmie!

Brak zamówionego towaru

Zamówiłem telefon przez internet, dwa dni oczekiwania i nic. Dzwoniłem do obsługi klienta i okazało się że telefonu nie ma na stanie i niewiadome kiedy będzie chociaż pod czas zamówienia dostałem info że dostarczą telefon do sklepu na następny dzień. Na moje zapytanie co mam robić dalej dostałem odpowiedz czekać na zmianę statusu zamówienia że może w ciągu tygodnia telefon pojawi się na stanie. Zarąbisty sklep!!! Nikomu nie polecam i nigdy już nie będę robił tam zakupy!!!

REKLAMACJA - obsługi brak SZOK !!!!!

Dzisiaj udałam się do sklepu w celu złożenia reklamacji. mikro wieży DENON. Przy punkcie obsługi klienta, stała sprzedawczyni, powiedziałam że ja z reklamacją, odpowiedział - proszę tu czekać.Choć na samym stoisku były dwie panie, żadna z nich się mną nie zajęła. Podchodzili kolejni sprzedawcy do koleżanek w punkcie obsługi klienta, ale tematem najważniejszym nie było zapytanie do klienta, tylko uzgadnianie co zamawiają dziś na obiad!!!! Na sali sprzedaży kilku sprzedawców, chodzących bez celu ale nikt nie interesuje się klientem przy punkcie obsługi. W końcu zabrałam kartony ze sprzętem i wyszłam ze sklepu. MASAKRA!!!!! Niestety sprzed muszę reklamować więc czeka mnie kolejna wizyta w RTV EURO AGD. Na pewno nie zrobię już tam zakupów!!!!!

Najgorszy sklep elektroniczny w Polsce

Pierwszy raz miałem okazję zamówić coś w RTV EURO AGD i pierwszy raz doznałem takiego zniesmaczenia, gdy w domu zobaczyłem stan zamówionego produktu. Pudełko z jednej strony było zupełnie zniszczone, otwarte. Można pomyśleć, że ktoś oddał wcześniej ten produkt i Sklep tenże produkt mi wysłał. Nie polecam RTV EURO AGD. Lekceważące podejście do klienta.

Tragedia !

Obsługa przez Panie na infolinii to jakaś tragedia. Bardzo niemiłe, wręcz opryskliwe. Raz dowiaduje się że moja reklamacja powinna być rozpatrzona w ciągu 14 dni a przy następnym telefonie że reklamacja z tytułu rękojmi nie ma ograniczenia czasowego na rozpatrzenie.. (Mija miesiąc od reklamacji zepsutego sprzętu, który notabene miał tylko 3 tygodnie! ) Bardzo niemiła obsługa, ciągłe zbywanie i brak konkretów. NIE POLECAM !

Żenada

Telefon za 3.5 tysiąca w oryginalnym pudełku włożony do wysyłki w samą folię bez zabezpieczeń

Tragedia, sklep nie ma szacunku do klienta!!!

Zamówiną zmywarkę w sklepie przywieźli uszkodzoną do domu. Niestety uszkodzenia nie było widać, bo było pod steropianem zabezpieczającym. Nie pozwolili zrobić zwrotu bo zwrot tylko u kierowcy. Musiałam zrobić reklamacje. Do sklepu mam 40min autem ale kazali przyjechać, bo bedzie szybciej. Dzisiaj miał być odbiór uszkodzonej zmywarki a jutro dopiero mogłabym jechać znowu do sklepu po pieniądze, niestety nikt nie przyjechał i nawet nie byli łaskawi zadzwonić, że nikogo nie będzie. Od 11 rano czekałam w domu do 16 tej. Jutro będzie tydzień jak mają moje pieniądze a ja zepautą zmywarkę. Nigdy nie zrobię już u nich zakupów i definitywnie nie polecam sklepu nikomu !!!

Dramat

Sklep oszukuje klientów w bardzo prosty sposób. Wystawia w internecie świetne ceny produktów wychodzących z użycia i dostępnych jedynie w wybranych sklepach stacjonarnych. Nie można się dodzwonić bezpośrednio do sklepu, a na infolinii informują, że towar jest dostępny, ale prawdopodobnie jest z ekspozycji. Na miejscu okazuje się, że towaru jest niekompletny albo nie mogą znaleźć na magazynie. Na moje zapytanie o skorygowanie stoku i nie wprowadzanie klientów w błąd odpowiadają, że tylko ktoś s DOK na infolinii może takie korekty wprowadzać. Na infolinii twierdzą, że tylko sklepy są autoryzowane... kiedyś tak przejechałem 50 km po słuchawki i myślałem, że mam pecha i taka sytuacja jak niezgodność stoku się zdarzają. Kupiłem wtedy inny polecany w tym samym sklepie produkt. Ostatnio zwiedziłem kilka sklepów we Wrocławiu w poszukiwaniu soundbara Samsunga. Złożyłem reklamację, w której opisałem dokładnie kiedy i z kim rozmawiałem na infolinii oraz jakie mają różnice w asortymencie z prośbą o skorygowanie ich. Dodatkowo poprosiłem o usunięcie mojego konta, ponieważ nie mam zamiaru wykonywać więcej zakupów w tym sklepie. Cała odpowiedź ze sklepu poniżej: Szanowny Kliencie, informuje, że posiada Pan kilka kont czy wszystkie usunąć. W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt. Zero przeprosin za stracony czas i paliwo. Zero poczucia odpowiedzialności za wprowadzanie klienta w błąd w mojej ocenie celowe (jak już jesteś w sklepie to prawdopodobnie kupisz inny droższy/podobny produkt). Dodam, że towar dalej widnieje na stronie jako dostępny. Unikać jak ognia

Tragedia, fatalna obsługa, bezduszne traktowanie kienta

Towar (kuchenka gazowa) opłacony, niedostarczony, brak informacji kiedy i czy go otrzymam. Zapłaciłem 19.90 za " Usługę zawężenia - opcja do 5h" i właśnie otrzymałem telefon, że "towaru nie ma i nie wiadomo kiedy będzie (może jutro albo pojutrze, kto wie? Pracowniczka z infolinii "uprzejma inaczej" prosi o "chwilę cierpliwości" po 3 godzinach oczekiwania na jakąkolwiek reakcję sklepu. Ręce opadają.

Jakość obsługi tragedia

Podejście do obsługi klienta pani kierownik (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) jest poniżej jakiejkolwiek skali. Brak znajomości przepisów, którymi się zasłania. Odmowa udzielenia jakiejkolwiek informacji. Wszystko okraszone szyderczym uśmiechem i wyśmianiem klienta. Nie zdążyłem odejść dobrze od kasy, to słyszałem komentarze na mój temat. Nie polecam tego sklepu pod każdym względem.

Fatalna obsługa posprzedażowa

Fatalny kontakt, mailowy i telefoniczny, Nie kompetentni ludzie, nie potrafiący załatwić sprawy od początku do końca. Moja sprawa ciągnie się już prawie 4 tygodnie, nikt nie odpowiada na maile, telefonicznie nikt sprawy nie jest w stanie załatwić -przekazują dalej i cisza. Nie polecam tego sklepu!!!

Fatalnie

[ ] Pralka została dostarczona z defektem - co zostało stwierdzone i zgłoszone 2 minuty po wyjściu pracownika. Mimo że był dopiero pod blokiem nie wrócił aby zabrać sprzęt. Od tego momentu procedura wymiany trwała 14 dni!? Dostawcy powinni zostać przeszkoleni pod kątem kultury osobistej i szacunku do klienta. Widać że chcą w wielkim pośpiechu "odchaczyć" zlecenie i jechać dalej. Narzekają gdy chce się dokładnie obejrzeć sprzęt i z pretensją w głosie odpowiadają na każde zadane pytanie. Usługa montażu wykonana szybko i byle jak, wypoziomowanie pominięto. To mój ostatni zakup w Euro mimo że było ich bardzo wiele. Sklep niestety stara się tylko do momentu otrzymania zapłaty i gdy wystąpi jakikolwiek problem klient jest spławiany a usługa reklamacji jest maksymalnie odwlekana w czasie.

Masakra, takiej obługi nie ma nigdzie!!!

Otrzymałem wybrakowaną zmywarkę, a od ekipy montażowej słyszałem, na zgłaszane uwagi: Nie da się. Panowie wstawili zmywarkę, która wystawała poza obrys szafek i poszli sobie. Następna ekipa montażowa, która miała poprawić montaż, niestety nie posługiwała się językiem polskim w stopniu komunikatywnym. Panowie coś stwierdzili i wyszli. Od dwóch dni nie mogę dodzwonić się na infolinię RTV AGD. Życzę firmie RTV AGD szybkiego upadku.

Żałosny proces reklamacyjny

Zgłoszona została reklamacja z tytułu rękojmi na telewizor marki Philips na podstawie wady fabrycznej matrycy. Urządzenie zostało odebrane przez pracownika serwisu w ciągu kilku dni. Dostarczyłem dokumenty w celu przyspieszenia procesu zgodnie z zaleceniami. Następnie, pomimo licznych prób usiłowania poznania chociaż statusu sprawy, kontakt z serwisem RTV euro AGD urywa się na ponad miesiąc. Dopiero po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zgodnie z art. 560 § 1 k.c., i prośbie zwrotu kilkunastu tys. zł za sam telewizor RTV euro AGD wykazuje inicjatywę. Po niedługim czasie uzyskuję informację od biura obsługi klienta, że naprawione urządzenie jest w drodze powrotnej. Jednak umowa została już prawnie rozwiązana i wykazuję wolę rozwiązania sprawy polubownie. RTV euro AGD bezczelnie stwierdza, iż urządzenie zostało naprawione i oddala odstąpienie od umowy. Warto zaznaczyć, iż serwis poinformował o zrealizowanej naprawie około 2 tygodnie po powyższej informacji z biura obsługi klienta, niedługo po wysłaniu z mojej strony wezwania do zapłaty. Przesłanka ku temu, iż BOK zwyczajnie kłamał w tej kwestii. Podsumowując, w tym przypadku, RTV euro AGD potraktował klienta w sposób karygodny, olewczy i niepoważny. Nie da się tego usprawiedliwić sytuacją związaną z covid-19. Prawie najniższy poziom jakości obsługi klienta po zakupie jaki można sobie wyobrazić.

Dno.

Pralka zakupiona (przez internet) w listopadzie, w czerwcu przestaje prać. Serwis (dla uściślenia sytuacja ma miejsce w Toruniu) i związana z tym cała procedura reklamacji to istna żenada nie mająca nic wspólnego z profesjonalnym podejściem do klienta. Po trzech tygodniach czekania na "Pana technika", wizyta ta zakończyła się tym iż pralka działa tak samo jak w momencie zgłaszania usterki czyli nie pierze, nie została naprawiona i aby było weselej nie znam czasu kiedy naprawiona zostanie, zaznaczam że mija właśnie miesiąc zgłoszenia usterki a Pani w telefonie uprzejmie informuje mnie że się odezwą jak coś będą wiedzieć. Pomijam czekanie niemalże miesiąc czasu na "Pana technika", naprawdę przełknęłam to, ale tego że po takim czasie przyszedł, podłubał coś, coś wymienił, a pralka zachowuje się dokładnie tak samo jak przy zgłaszaniu usterki, a Pani w telefonie nie jest mi w stanie powiedzieć kiedy w ogóle przyjdzie "Pan technik" ponownie, to tego już przełknąć nie mogę. Mam swoje prawa jako konsument i nie podoba mi się takie podejście do klienta. Przypuszczam że nie zostawię tak tej sprawy, jestem zbyt zbulwersowana olewaniem klienta. Z mojej strony odradzam a nawet przestrzegam zakup towarów w tym sklepie. Był to mój pierwszy i ostatni zakup.

PORAŻKA

RtvEuroAgd to naciągacze, jak już otrzymają zapłatę za towar to mają już gdzieś klienta. Infolinia oraz kontakt online to jakaś fikcja i nieporozumienie - brak po prostu słów, trzeba by było używać j.łacińskiego ale to nie wypada na poważnych klientów. Więcej można sobie samemu dopowiedzieć. UWAŻAĆ i NIE POLECAM Z DALEKA OD TEJ firmy RTVEUROAGD.

Nie dość dobra obsługa

Sklep bardzo dobrze zaopatrzony. Obsługa mimo tego że widziała mnie kręcącego się przy laptopach, nie podszedł żaden pracownik aby zaproponować doradztwo. Natomiast w sekcji AGD, a dokładnie przy ekspresach do kawy, Pani od razu podeszła i zaproponowała pomoc. A jej wiedza była dużo. Bardzo miła.

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.63 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem