Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

( 3.30 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (5843)

Profesjonalne podejście do ...

Profesjonalne podejście do klienta, świetna analiza potrzeb. Obsługa miła i pomocna, potrafili dobrać dla mnie produkt przy tym wszystkim ukazując cały wachlarz możliwości. Kiedy jedna z propozycji mi się nie spodobała, Pani która mnie obsługiwała znalazła idealne rozwiązanie.

Udałem się do ...

Udałem się do sklepu w celu sprawdzenia czy na stanie znajduje się suszarka, którą poszukiwałem dla żony. Po wejściu do sklepu od razu pojawił się doradca, który wskazał mi miejsce gdzie się ona znajduje. Doradca przedstawił mi alternatywny model jednak bez nachalnej sprzedaży. Jestem zadowolony, kupiłem sprzęt, którego poszukiwałem w dobrej cenie. Obsługa miła i kompetentna. Szybka realizacja. Salon trochę za mały, ale za to czysty i zadbany. Polecam.

Nie polecam, najgorszy ...

Nie polecam, najgorszy elektromarket z jakim miałem ostatnio do czynienia, takiej patologi nie widziałem jeszcze (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Szybka i sprawna ...

Szybka i sprawna obsługa. Sprzedawca w jasny sposób przedstawił zalety poszukiwanego przeze mnie artykułu

Reklamacja wymiana towaru ...

Reklamacja wymiana towaru to porażka dwa miesiące czekam na wymianę lodówki która przyjechała zepsuta potwierdzenie jest że mają ją wymienić na tym to tyle zero kontaktu dwa razy byłam w sklepie lodówka jest dostępna nie umieją jej wymienić nie polecam najlepiej omijać szerokim łukiem!

Zostałam obsłużona od ...

Zostałam obsłużona od razu po zgłoszeniu się po odbiór towaru który zakupiłam na stronie internetowej. Został mi zaproponowany dodatkowy produkt do mojego zakupionego produktu. Mała powierzchnia sklepu do użytku.

Towar zakupiony z ...

Towar zakupiony z express dostawa dnia 28.10.2021 miał być dostarczony w tym samym dniu w godz. 18-22 niestety nie został dostarczony. Usługa jaką oferuje euro agd nie istnieje i firma celowo wprowadza w błąd klientów aby kupowali towar z expressową dostawą przez kuriera X-Press Couriers Sp. z o.o. Firma kurierska nie dostarczyła przez 8 dni mego zakupionego i opłaconego towaru. Na infolinii euro agd brak pomocy, zbywają klienta ciągłymi formułkami ze zostało zgłoszone i trzeba CZEKAĆ, NA CO >>>??NA ZBAWIENIE CHYBA!! dzwoniłem przez 7 dni na ich infolinie za każdym razem inny konsultant obiecywał ze dostawa będzie na już i co? zero paczki. Firma X-Press Couriers Sp. z o.o. nie świadczy usługi z dostawa express brak kontaktu z infolinia i zero pomocy klient został sam sobie. Kupiłeś twoja sporawa, tak firma euro agd dba o klienta. NIE POLECAM NAJGORSZEMU WROGOWI KORZYSTAĆ Z TEJ USŁUGI I ZAKUPÓW W TEJ FIRMIE!!! Musiałem jechać aż 40 km osobiście na ulice mineralna 15A Warszawa do siedziby firmy X-Press Couriers Sp. z o.o. i odebrać osobiście mój towar i to jest usługa expressowej dostawy w firmie euro agd. Nie smak pozostanie mi na długo i na pewno nie zakupie nic więcej od tej firmy a wam NIE POLECAM ROBIC TAM JAKICH KOLWIOEK ZAKUPÓW!!

Zamówiłam przez internet ...

Zamówiłam przez internet ekspres z odbiorem w sklepie chciałam zwrócić. Przez pracownika innej placówki zostałam poinformowana, że jest taka możliwość. Po przedstawieniu sytuacji w sklepie usłyszałam od jednej z pracownic, że nie ma takiej opcji. Odezwał się ktoś inny z personelu, że jednak można. Sprawa miała być rozwiązana następnego dnia, miały czekać na mnie dokumenty do podpisania tylko. Po przyjściu na miejsce okazało się, że pracownika, który się tym zajmował nie ma, że nic nie jest załatwione w tym temacie i spędziłam w sklepie kolejne godziny w celu rozwiązania problemu. Ostatecznie się udało. Natomiast kierowniczka sklepu komentowała na głos do innego klienta, że zamawia się coś przez internet, a później problem trzeba na miejscu rozwiązać. Takie zachowanie kierownika sklepu jest niedopuszczalne.

Wizytę w sklepie ...

Wizytę w sklepie oceniam bardzo dobrze. Pani z obsługi klienta wykazała się dużą pomocą i zaangażowaniem. Dzięki niej zakupiłam telewizor i ekspres w korzystnej ofercie.

sklep pobiera opłate ...

sklep pobiera opłatę za usługi, których nie wykonuje, przestrzegam przed wykupem usługi max usługa, która polega na wniesieniu, podłączeniu i wypoziomowaniu urządzenia, a kończy się jedynie na dostarczeniu towaru, sklep na podstawie nieprawdziwego potwierdzenia wykonania usługi przez dostawce nie uznaje reklamacji, zatem pieniądze pobrane przez sklep to jakby wyrzucone w błoto

Beznadziejnie. Nigdy więcej!!! ...

Beznadziejnie. Nigdy więcej!!! Towar nie dostarczyny, wpłatę 2K+ zwrócą, jak...odzyskają towar od kuriera. A co mnie obchodzą ich relację z kurierem??? Nie zawieralam z nim żadnej umowy. Zawarłam umowę z Euro j nie dostałam towaru i niezbyt mnie obchodzi jaki ich podwykonawca jest temu winny.. Złożyłam skargę do UOKiK. Piszecie skargi nie tylko w necie to może się wreszcie ogarną.

Sklep dosyć mały ...

Sklep dosyć mały jak na sklep ze sprzętem RTV i AGD wejścia sa z dwóch stron co usprawnia wejście do sklepu. Lokalizacja sklepu jest dogodna. Tuż obok jest duży parking co pozwala ustawić auto tak aby widzieć je ze sklepu.

Wspaniała obsługa! Kilka ...

Wspaniała obsługa! Kilka dni wcześniej zakupiłam mikrofalówkę Samsung, która przyszła do mnie...z dwoma prawymi uchwytami do montażu.... Centrala EURO AGD poinformowała mnie, że oczywiście należy zgłosić reklamację, oni mają 14 dni na rozpatrzenie, potem skierują sprawę do Samsunga i dopiero będziemy działać dalej. W tym czasie jednak już dawno ekipa remontowa opuściłaby moje mieszkanie... Podjechałam do sklepu RTV EURO AGD na Bemowie zapytać czy da się może zrobić coś więcej niż mc czekać na załatwienie sprawy. Kierownik sklepu w 1 dzień załatwił sprawę. Wspaniała obsługa i przede wszystkim nastawienie na Klienta, a nie na wielotygodniowe procedury. Dziękuję i polecam!!!

Bardzo odradzam zakupy ...

Bardzo odradzam zakupy w tym sklepie. Jeśli chce się coś zakupić to latają koło ciebie jak koło Boga a już że zwrotem bubla gorzej zakupiłam tam kuchenkę elektryczną z amiki, która nie działa i nie można jej zwrócić każą pisać odwołanie od odwołania masaaakra sklep utrudnia odmowę i wniesioną reklamację

Najgorsza obsługa jaka ...

Najgorsza obsługa jaka miałam w życiu. 5 sprzedawców i nikt nie raczył podejść. Na pytanie czy kobieta która kręciła się w prawo i lewo może mnie obsłużyć odpowiedziała że nie i mam czekać w kolejce do kasy bo może mnie ktoś z łaski swojej obsłuży, a 3 osoby chodziły bez celu. Warto było by aby kierownictwo sklepu pilnowało co robi personel. Na zmianie w dniu 13.10.2021 była Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) która była opryskliwa.

Nie polecam zakupów ...

Nie polecam zakupów w Euro AGD. Otrzymałam uszkodzony ekspres I niestety nie mogę go zwrócić tylko zareklamować. Pan na infolini poinformował mnie , że mogłam wypróbować ekspres w sklepie. Po zakupie próbowałam wystawić negatywną opinię o produkcie, ale niestety została odrzucona. Czyli nie warto czytać opinii, bo publikują tylko pozytywne.

Po miesiącu użytkowania ...

Po miesiącu użytkowania telefonu.Musialam oddać do reklamacji. Miesiąc byłam bez telefonu. Usunęli mi folię zabezpieczającą ekran,która zakupiłam u nich w sklepie plus zapłaciłam za usługę naklejenia owej foli. Odebrałam telefon niekompletny.Gdy zwróciłam się o naklejenie foli za którą poniosłam koszty ,usłyszałam że moje roszczenia są niezasadne. Bezczelni,nie biorą odpowiedzialności.

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.67 )

DOMAR

(3.13 )

Electro World

(3.10 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem