Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

( 3.31 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (5806)

Średnia obsługa, słaba wiedza nt sprzedawanych produktów

Wizyta w RTV Euro AGD Bonarka mogła wyglądać nieco lepiej, w dobie COVID zamiast usprawnień w obsłudze, Pracownicy wydaje się , że traktują klienta powierzchownie oferując ewidentnie tylko te produkty które muszą polecać (z gazetki). Niestety czas oczekiwania na obsługę czyli wolnego pracownika mocno wydłużony, od momentu wejścia do salonu było to ok. 15 minut (pomimo iż dużo wcześniej zakończono obsługę innego klienta). Wiedza nt. sprzedawanych produktów powinna być lepsza tzn. po zapytaniu o szczegóły, parametry urządzenia (kawiarka) sprzedawca musiał zasięgnąć informacji z internetu, a rzekomo obsługiwał ten dział.Polecał jedynie produkty które znajdowały się w strefie wyprzedaży - co mnie nie interesowało. Podsumowując, słaba obsługa .

Kupuje się pełnowartościowy towar a dostaje się uszkodzony.

Kpiny. Otrzymałam lodówkę z dziurką, rysami i popackaną farbą, klejem. Od razu zgłosiłam się do sklepu i czekam już 7 dzień na odzew na reklamację z rękojmi. Jest koniec lipca, upały a w domu trójka dzieci i osoba chora, która powinna przechowywać leki w lodówce.Marnująca się codziennie żywność, leki!!!! ILE JESZCZE BĘDĘ CZEKAĆ?

Totalne dno i chaos przy reklamacji

Zamówiłam telefon, który przyszedłgo szkodzony więc oddałam go do reklamacji. Reklamacja była chaotyczna. Powiedziano mi, że mam czekać 2 tygodnie i albo dostanę nowy telefon lub zostanie on naprawiony. Minęło 2 miesiące, w trakcie których dzwoniłam na infolinię i mówiono mi, że albo trwa naprawa, albo przychodzą części. Ostatecznie okazało się, że nie podjęto nawet próby naprawy telefonu, a mnie trzymano w niepewności przez 2 miesiące, gdzie pozostalam bez telefonu na ten czas. Obsługa naprawdę sama nie wie co się u nich dzieje, na dodatek większość była zwyczajnie niemiła.

Fatalna obsługa

Pojechałem do sklepu zdecydowany na zakup jednego z 2 laptopów, niestety arogancja, wręcz zniechęcanie mnie do kupna przez sprzedawców spowodowało że zrezygnowałem z zakupu w tym sklepie. Miałem wrażenie że przeszkadzam sprzedawcy. Następnego dnia zakupilem laptop w konkurencyjnej firmie

Realizacja zamówienia

30 czerwca zamówiłem i zapłaciłem w sklepie internetowym za lodówkę z dostawą umówioną na 12 lipca. Dostawy nie zrealizowano bez podania przyczyny. Autorytarnie ustalono nową datę dostawy na 19 lipca. Formularz kontaktowy to lipa - "dziękujemy za zgłoszone uwagi, postaramy się załatwić sprawę ...", kontakt na infolinię to całkowita porażka - panie nic nie mogą, odmawiają kontaktu z osobami decyzyjnymi. Całkowita bezsilność jak za czasów PRL-u i teksty jak z filmów Barei. Efekt: 7 dni na działce bez lodówki przy temperaturach powyżej 30 stopni. Odradzam zakupy dużych AGD - transport realizowany transportem sprzedawcy.

Reklamacja dla picu

Nie polecam zakopów w sklepach RTV euro AGD,gdyż uciekają się od przyjęcia najprostszej gwarancji pisząc że jest to wina mechaniczna. Nigdy nie miałem problemów w innych sklepach z gwarancją . + Dokupienie dodatkowej gwarancji to wydanie pieniędzy w błoto. Przestrzegam was że gwarancji żadnej nie ma jak przyjdzie co do czego to martw się sam.

TRAGEDIA!!!!

Zakupiony ekspres ciśnieniowy dotarł bez filtra wody, reklamacja uznana, propozycja rekompensaty finansowej i wyrażona zgoda. Wszystko się zgadza oprócz salda. Od 25 czerwca dostałam już kilka informacji odnośnie zwrotu gotówki(w kolejności chronologicznej) -że pieniądze już zostały przelane - informacja telefoniczna -że dostanę w ciągu 3 dni roboczych ( informacja z 1.07 mail) -że realizacja przelewu zaplanowana zostałą na 12-13.07 (sms z 9.07) -że została złożona dyspozycja na 12 i pieniądze mogą być za 5 dni (mail z 9.07). Mam wrażenie że im dalej, tym bardziej termin przelewu się oddala. Najlepsza była Pani z infolinii, która poinformowała mnie że pieniądze już dawno zostały przelane, tylko w moim banku będą je księgować ok. 2 tygodni?! Szczerze odradzam jakiekolwiek zakupy w tej firmie.

Jeśli czeka Cię reklamacja, to uzbrój się w stalowe nerwy

Zakupiłem drukarkę, która w okresie gwarancyjnym przestała działać. Złożyłem reklamację 08 maja 2021r. Dziś mamy 06 lipca 2021r. w międzyczasie trzykrotnie odbierałem i znów zawoziłem sprzęt i do dzisiaj cisza. Ale, żeby nie być totalnie na "nie": obsługa miła i cierpliwa, choć nie do końca wierzę, że rozkładają bezradnie ręce twierdząc, że na bieg sprawy nie mają wpływu . A FIRMA? W kontekście w/w faktów, to DZIADOSTWO! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM! i ONI COŚ BREDZĄ NA TEMAT "JAKOŚCI OBSŁUGI"??? KPINA!

BEZCZELNE KRĘTACTWO!!! USZKODZONY EKSPRES SAECO

Przez stronę internetową zakupiony został NOWY ekspres Saeco. Przesłany został USZKODZONY!! Od miesiąca nie można się doprosić wymiany na nowy (albo zwrot gotówki)!! Specjalista od obsługi klienta (TYLKO KONTAKT MAILOWY!!!) nie widzi podstaw do wydania nowego EKSPRESU lub zwrotu gotówki! Tylko NAPRAWA Ekspresu USZKODZONEGO wchodzi w grę!!!! NIE POLECAM!!!!! Wciskają uszkodzony lub używany towar w cenie nowego!!!! Jak można WCISKAĆ naprawę towaru, którego nawet nie zdążyło się użyć??!!!!! Jakość obsługi klienta FATALNA!!!! Radzę PRZEDSIĘBIORSTWOM unikać RTV EURO AGD szerokim łukiem! P.S. Pół gwiazdki to za dużo!

Super sklep On-line POLCAM :)

Następne zamówienie dostarczone w ciągu 5 dni. Sprzęt działa.

Fajna obsluga

Obsługa jest okey w tym sklepie ale minusem jest wielkość sklepu i dostępność towarów na nim, ponieważ większej części towaru który chciałem zobaczyć był niedostępny na sklepie, No ale to nie wina pracowników tylko wielkości sklepu. Plusem było ze towar został mi zamówiony już na drugi dzień

Fajna obsługa ale

Pracownicy znają się na sprzęcie, ale minusem sklepu jest brak klimatyzacji ponieważ było w nim bardzo gorąco. Drugi minus to schody ruchome w sklepie, które utrudniają poruszanie się po sklepie z towarem.

Przyjazny sklep

Miałem okazje robic tam zakupy jakiś czas temu i obsługa była bardzo miła i kompetentna. Na zamówienie nie musiałem długo czekac bo zaledwie jeden dzień! Pracownik był dobrze wyszkolony ze sprzedawanego sprzętu.

Masakra

Jesteśmy szczerze niezadowoleni z zakupu. Ekspres kupiony 4 tygodnie temu. Od początku był niesprawny. Od 2 czerwca, czyli od samego dnia otrzymania ekspresu walczymy z reklamacją i jesteśmy szczerze niezadowoleni z jakości sklepu i informacji nam podawanych. Dzwoniąc pod numer 855 855 855 otrzymaliśmy informacje, że nie można skontaktować się w tej sprawie telefonicznie tylko mailowo. Otrzymałam wiadomość email, że "Z przykrością informujemy, iż na obecnym etapie sprzedawca nie znajduje podstaw do uznania oczekiwania wymiany towaru na nowy". Jak to możliwe, że przedsiębiorca nie podchodzi pod ochronę konsumenta i nie posiada swoich praw. Mam na myśli to, ile można czekać na wymianę towaru na nowy i sprawny i ciągłe przeciąganie się z jednym produktem. Towar, który sprzedają powinien być sprawny, a nie zepsuty i odsyłany do naprawy. Nie będę polecać tego sklepu, tak samo jak wszyscy współpracownicy w firmie. Uznają bezzasadnie, że nie wymienią towaru na nowy, więc zażądałam zwrotu gotówki, by móc kupić towar, który będzie nam służył. Nie uznaję wymiany rzeczy na naprawianą w serwisie, która nie jest fabrycznie nowa tylko rozkręcana.

Bardzo słabe podejście do klienta po sprzedaży

Wykupione usługi nie są realizowane przez dostawce, jeśli jest reklamacja to maja to totalnie gdzieś. Nie polecam, obsługa posprzedażowa leży u tego sprzedawcy, daleko im do Marek typu Amazon, Media Markt, szkoda bo firma z PL. Nie polecam!!

Miła obsluga

Miła, szybka i konkretna obsługa. Czas zamówienia tez był szybki i dostawa pod sam dom.

Super obsługa

Kupowałem telewizor PHILIPS i zostałem super obsłużony, wiedza osoby doradzającej była ekstra i kompetentna. Zostałem szybko i sprawnie obsłużony.

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.67 )

DOMAR

(3.13 )

Domex

(3.49 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem