vitay.pl

( 0.50 )

Opinie (72)

Nie nabijają punktów chociaż ja dałem do nabicia!!!

Witam już nie jednokrotnie zostałem nieuczciwe potraktowany po zatankowaniu auta oczywiscie przy kasie dając kartę na punkty żeby nabić punkty nie zostały nabite !!!!!!nie jest to już pierwszy raz !!!!!

Polecam rejestrację w tym servisie dla kupujących paliwo na

Polecam rejestrację w tym servisie dla kupujących paliwo na stacjach Orlen. Można otrzymać punkty za rejestracje serwisu sms i newsletter, a ułatwieniem jest działająca od niedawna mobilna aplikacja Vitay dzięki czemu mamy na bieżąco dostęp do adresów stacji, katalogów z nagrodami, numeru karty oraz specjalnych promocyjnych kuponów. A na dodatek z okazji urodzin otrzymałem 1000pkt vitay. Polecam

Zaskoczył mnie przyjemnie Orlen

Zaskoczył mnie przyjemnie Orlen, a dokładniej Club Vitay, za pośrednictwem poczty @ - otrzymałam życzenia urodzinowe wraz z prezentem 1000 punktów do karty Vitay. To coś, co dotąd się nie zdarzało, a jestem w programie od niemal samego początku jego istnienia, gdy punkty Vitay doliczano za każdą wydaną złotówkę na stacjach paliw tej sieci. Treść @ krótka, zwięzła, w oprawie akcentów okazyjnych – kolorowe baloniki, wszystko w tonacji firmowych barw Orlenu i życzeniami ”Wszystkiego Najlepszego” Oferta punktowa nie jest całkiem niezależna, punkty otrzymam, jako gratis po dokonaniu transakcji na stacji paliw z użyciem kary klubowicza, to także zachęta do kolejnej wizyty na Orleni, choć, póki co, niezależnie od tego jestem klientem Orlenu. Nawet same życzenia urodzinowe, też byłyby miłym akcentem tej współpracy, załącznik punktowy jest sympatycznym dodatkiem. W portalu Vitay.pl mam swoje konto i mogę na bieżąco kontrolować stan punktowy, także historię jego naliczania, pozwala mi to także na reakcje, które bywają wynikiem różnych zdarzeń powizytacyjnych na stacjach Orlenu, nigdy nic nie pozostaje bez ”echa”, reakcja wyjaśniająca odbywa się na bieżąco. Tu mogę także wydrukować sobie kupony z dodatkowymi, ponadstandardowymi ofertami punktów, do realizacji na wszystkich stacjach paliw, sieci Orlen.

”Zbieraj punkty Vitay z Pepsi i Stop Cafe >>>i wygrywaj<<<”

”Zbieraj punkty Vitay z Pepsi i Stop Cafe >>>i wygrywaj<<<” to motto nowej zabawy z atrakcyjnymi nagrodami, trwającej kolejne 3 miesiące, każdy z nich to niezależny etap. Wszystko wyglądało fajnie i zachęcająco, ale organizacja niedopracowana w maksymalnym stopniu. Na koncie Vitay jest odrębna strona informująca o aktualnej ilości punktów, tyle tylko, że bardzo niejasno opracowana, powinny być wyszczególniane pozycje zaliczane do zabawy, wtedy każdy mógłby kontrolować przejrzyście, co mu zaliczono. Tymczasem mam taką dziwną sytuację, punkty mi się pojawiają, potem ich ubywa, mam paragony, wiem jakie zakupy były robione, jest dostępna lista pozycji z którą można skonfrontować dokonane zakupy i nijak ma się jedno do drugiego. Ktoś, czegoś nie-dopracował, zabawa jest reklamowana, pracownicy Orlenu/Stop Cafe zachęcają do udziału, na koncie Vitay jest informacja o tym, ile punktów brakuje do zdobycia nagrody głównej, jaka nagroda jest aktualnie w zasięgu i jest też dziwna ”manipulacja” punktami (dodawane, ujmowane nie wiadomo, dlaczego), nieadekwatna do listy, opublikowanej w regulaminie zabawy. Takie zachowanie zniechęca uczestnika/klienta, niezależnie od tego czy robi to system, czy osoby administrujące. Gdyby były wyszczególnione, zaliczone pozycje zakupów, można byłoby konkretnie się odwołać czy poprosić o wyjaśnienie. Bardzo niedopracowana oferta. Podobało mi się na początku, teraz coraz mniej.

Od bardzo dawna współpracuję jestem uczestnikiem Vitay

Od bardzo dawna współpracuję/jestem uczestnikiem Vitay.pl, programu Orlen-owskiej stacji paliw, można oceniać wysoko (moim zdaniem). To za sprawą bieżącej informacji o pojawiających się nowych możliwościach, które wielu klientów, zapewne wykorzysta. Pojawiła się możliwość wypłaty gotówki przy zakupach/tankowaniu samochodu, natychmiast otrzymałam informację na pocztę @, grzeczną, pełną kultury, z informacją o aktualnym stanie punktowym na koncie. Wcześniej informowano mnie za pomocą sms-ów o przekraczaniu progów punktowych wraz z zaproszeniem na kolejne wizyty na Orlenie. ”Jesteśmy w kontakcie”, tak określiłabym w skrócie ten stan. Z ostatniej oferty, wypłaty gotówki, raczej nie skorzystam, ale dobrze wiedzieć, ze jest to możliwe, administratorzy Vitay zadbali o tę wiedzę. Vitay wykorzystuje wszelkie możliwości kontaktu, robi to z zachowaniem kultury, w pełnym szacunku dla swego klienta.

W tym miesiącu zmieniono nieco w szacie zestawienia

W tym miesiącu zmieniono nieco w szacie zestawienia punktowe. Najpierw wcale mi to nie pasowało, ale, gdy wciągnęłam się/opatrzyłam z nowym ustawieniem, to doszłam do wniosku, że nawet lepszym jest rozwiązaniem niż poprzednia opcja. Teraz można każdą pozycję zakupową/punktową sprawdzić, łącznie z adresem stacji paliw Orlenu/Stop Cafe i dokonanymi tam transakcjami. Dobrze, że od razu nie ”rzuciłam” się na krytykę, bo teraz powinnością byłoby prostowanie. Konto na Vitay.pl jest jednym z tych, na które często zaglądam, sprawdzając czy doliczono mi kolejne punkty. Tu zawsze znajdę coś ciekawego i przydatnego. W tym miesiącu pojawił się kupon na dodatkowe punkty za tankowanie, nie mogłam go aktywować do wydruku, wysłałam info za pośrednictwem formularza, następnego dnia było już OK. -reakcja natychmiastowa, skorzystam, bo i tak tankuję, a dodatek jest tylko uzupełnieniem, więc warto go wykorzystać i warto mieć indywidualne konto na Vitay.

Ledwie nastał 1 maja

Ledwie nastał 1 maja , a już na koncie w portalu vitay.pl pojawiły się atrakcyjne punktowo kupony na zakupy w sieci Orlenu, tym razem dwa: na płyn do spryskiwacza i myjnię. Aktywowałam i wydrukowałam, zgodnie z zasadami postępowania. Coraz więcej zachęt ostatnio, coraz bardziej dba się o klienta, poza tym wyczytałam w portalu też, że weekendowe zakupy (1-4 V) to także kupony rabatowe na zakup paliwa z rabatem i kawy za 1 grosz po zakończeniu weekendu. Zajrzałam na konto aby sprawdzić czy naliczono mi punkty za ostatnio poczynione wizyty na stacjach orlenowskich, wszystko było w porządku, wszystko się zgadzało. Sam portal też coraz więcejinformacji zawiera, liczne zakładki je porządkują.

Koniec miesiąca

Koniec miesiąca (30 IV) to czas różnych podsumowań, m.in. punktowych na koncie Vitay.pl i o tym stanie mnie poinformowano sms-em, krótkim, miłym sympatycznym, z gratulacjami i zaproszeniem na kolejne wizyty na stacjach Orlenu, życząc szerokiej drogi. Chociaż stan punków skrzętnie kontroluję, to jednak miło jest otrzymać przyjemną wiadomość. Orlen wykorzystuje wszelkie formy kontaktu, udostępnione przez klienta, a wiadomości od nich są zawsze pełne taktu i kultury.

Kurczątko

Kurczątko, pisanki i zielona trawka – tak prezentował się nagłówek strony, już w dniu 19 IV (sobota) akcentujący Wielkanoc. Zalogowałam się tu do mojego konta, aby wprowadzić kod na dodatkowe punkty Vitay, jaki otrzymałam robiąc zakupy na stacji Orlenu. To taka sympatyczna oferta świąteczna dla klubowiczów Vitay. Kuponów z kodami miałam dwa, ale niestety tylko jeden mogłam wykorzystać, jednak 200 dodatkowych punktów od razu zasiliło moje konto. Tu tez znalazłam informację, że kupon ten dodatkowo uprawnia mnie do tankowania z 10 groszowym rabatem – takiej okazji nie przepuszczę. Dla pewności zaznajomiłam się też z regulaminem tej promocji/zabawy. Uważam, że jest udana i warta pełnego uczestnictwa w razie zakupów na Orlenie.

No wkurzyłam się za kwalifikacje punktów na moim koncie

No wkurzyłam się za kwalifikacje punktów na moim koncie, jak zawsze pochlebnie piszę o programie Vitay i kontakcie, tak tym razem nie będzie sympatycznie. Kilka dni temu na jednej ze stacji Orlenu system naliczył mniej punktów za dokonane zakupy i pracownik zrobił to drogą reklamacji. W dniu 17 IV zobaczyłam na koncie dodane punkty ale nie jako zakupowe ale jako od PKN Orlen, a te nie wchodzą w sumę punktów miesięcznych kwalifikowanych do uzyskania kolejnych progów punktów i tym samym nie wliczają się w ewentualną premię miesięczną Super Vitay. To nie jest w porządku, przecież te punkty były należne za dokonane zakupy danego miesiąca. Klient nie powinien być dyskryminowany za niedoskonałości naliczeń którejkolwiek stacji paliw Orlenu, a reklamacje od pracowników powinny być dokładniej rozpatrywane i punkty powinny otrzymywać bardziej precyzyjny status. W tej sytuacji jedynie sprawność rozpatrzenia zasługuje na uznanie, no i jak zawsze - funkcjonalność konta na stronie.

Miło było otrzymać sms

Miło było otrzymać sms-a informującego o już zdobytych gratisowych punktach Vitay, jeszcze milej było gdy weszłam na moje konto w portalu i tu zastałam kupon zakupowy, premiowany dodatkowymi gratisami punktowym, tym razem nie tak bardzo atrakcyjnymi jak w ubiegłym miesiącu, ale godnymi wykorzystania i nie do pogardzenia. Klub Super Vitay daje wiele możliwości, ostatnio coraz więcej dzięki kuponom przypisanym do konta właściciela. W portalu wiele ciekawych informacji ze świata motoryzacji, możliwość sprawnego poruszania się między zakładkami tematycznymi i najważniejsze – kontrolowanie przyrostu punktów Vitay oraz bezpośredni kontakt z administratorem, w razie jakichkolwiek wątpliwości.

Odwiedzałeś ostatnio vitay.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Allegro.pl

(3.74 )

ceneo.pl

(3.74 )

Interia.pl

(1.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem