Smyk

( 4.00 )

Smyk jest polską marką oferującą produkty dla dzieci. Firma posiada ponad 200 sklepów w Polsce, sklep internetowy oraz niemal 40 punktów poza granicami kraju. W ofercie sklepów znajduje się szeroki wybór odzieży, obuwia, zabawek, akcesoriów niemowlęcych i innych produktów dla dzieci w wieku od 0 do 14 lat. Firma posiada produkty pod markami własnymi, takimi jak: „COOL CLUB” i „SMIKI”.

Opinie (3199)

Dobrze zaopatrzony sklep dziecięcy

W smyku znajdziemy duży wybór ubrań dziecięcych, zabawek, czy także słodyczy. Od czasu do czasu warto zajrzeć, jeśli szukamy czegoś na prezent dla dziecka. Czas obsługi mógłby się trochę poprawić- długie kolejki. W sklepie panował porządek.

Obsługa to totalne ...

Obsługa to totalne dno , wprowadzają klienta w błąd , po wskazany terminie zamówienie nadal nie zrealizowane, nie polecam

Rewelacyjna obsługa

Pracownice sklepu są uśmiechnięte i chętne do pomocy. Potrafią doradzić w zakupie. Asortyment jest równo ułożony, można z łatwością znaleźć to czego się szuka. Częste akcje promocyjne zachęcają do zakupu, a jakość oferowanych produktów jest na wysokim poziomie. W sklepie panuje porządek, dzięki pracownikom dbającym na bieżąco o odpowiednią ekspozycję.

Dno i 4 metry mułu

Nie polecam. Kontakt z klientem to przeklejanie szablonów bez czytania ze zrozumieniem. Wysyłają, co maja pod ręką, tzn. pakują mylnie zamówienia, później dramatyczny kontakt z obsługą klienta, marne szanse na wymianę błędnie wysłanej rzeczy na zamówioną, bo już jej nie mają. Plus 14dni na rozpatrzenie. Ogólnie po zapłaceniu też nie wiadomo, co przyjdzie nie tylko przez byle jak pakowane zamówienia, ale też bo na stronie są rzeczy, których nie mają. Dopiero po zapłaceniu klient dowiaduje siw o anulowaniu zakupów.. A człowiek zostaje przed imprezą z pustymi rękami..

Zakup internetowy

Ostatnio zamowilam pościel dla noworodka, pomijam fakt że zamowilam z tygodniowym wyprzedzeniem, na drugi dzień od zamówienia dostalam buciki chłopięcie tak na 5 latka... Zostałam wielokrotnie wprowadzona w błąd przez konsultantów, ponieważ między innymi zostałam poinformować iż wystarczy jedynie wysłać zdjęcie towaru jaki otrzymałam, tak też zrobilam niestety nie wystarczyło musiałam kolejny tydzień czekać aż przyjedzie pan kurier ponieważ sklepy były zamknięte... Oczywiście minęło prawie 4 tygodnie, otrzymałam informację że reklamacja została rozpatrzona a ja otrzymuje zwrot środków, czego oczywiście nie chcialam ponieważ chcialam otrzymać zamówiony przedmiot... Błąd oczywiście z winy pracowników na magazynie, a ja musze ponosić jego konsekwencje.... Dbanie o klienta na prawdę na bardzo wysokim poziomie...

Sklep powinien nazywać się PORAŻKA

Nie polecam zakupów w sklepie internetowym Smyk. Stacjonarnie może ok ale na pewno nie online. Niestety to już kolejne rozczarowanie zakupami. Zamówiłam buty dla dziecka a otrzymałam klocki. Po zgłoszeniu reklamacji pani obsługująca zgłoszenie prosiła mnie o wysłanie kodu tego, co zamówiłam (mimo że miała nr zamówienia) Mam wrażenie, że wysyłają to, co mają pod ręką- taki oto panuje tam bałagan. Tuż po zgłoszeniu reklamacji byłam zapewniana o jak najszybszym rozwiązaniu problemu jednak nic bardziej mylnego. Po ponowym kontakcie po dwóch dniach odpowiedź była już taka, że mają 14 dni na rozpatrzenie zgłoszenia. Po żądaniu zwrotu pieniędzy zupełny brak kontaktu. Na infolinię dodzwonić się trudniej niż do samego papieża. Poziom tego sklepu to dno i wodorosty. Przestrzegam przed zakupami- chyba, że ktoś lubi dostawać takie niezbyt miłe "niespodzianki". Chcesz mieć pewność swojego zamówienia, to nie korzystaj ze sklepu Smyk.

FATALNIE!!!!!

Jakiś czas temu zamówiłam ubranka za niemałą kwotę. paczka dość szybki przyszła bo po tygodniu, oczywiście głupia zapłaciłam z gory....nie było trzech rzeczy łaczna kwota 70zł pisałam dzwoniłam prosząc o zwrot. Zero odpowiedzi. Totalne dno.nie polecam nikomu tego sklepu, pogodziłam się z tym ze tych pieniędzy juz nikt mi nie zwroci

Fatalna obsługa

Robiłam dzisiaj zakupy w smyku. Pani, która mnie obsługiwała rzucała wszystkim, była arogancka i opryskliwa do tego stopnia, że zwróciłam jej uwagę. Więcej razy tam nie pójdę. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Tragedia

Nie polecam nikomu zakupy w sklepie internetowym sieci. Obsługa jest na tragicznym poziomie. Zero profesjonalizmu, zero kompetencji. Produktu o wartości 600 zł nie otrzymałam od 2 miesięci. Nie można otrzymać żadnych informacji. Nie polecam i bardzo żałuję zakupu w tym sklepie.

Ostrzegam!

Wystawiaja towar ktorego nie maja!!! A pieniazki biora!!! Omijac szerokim łukiem!!!!

Wielki zawód jeśli chodzi o obsługę online

Mimo, że jestem klientem sklepu od dawna dziś strasznie się zawiodłam. Zamówiłam spodnie narciarskie, zapłaciłam za nie za pomocą Payu i niestety dziś dostałam zwrot pieniędzy. Podobno taki sposób płatności nie jest rezerwacja produktu i okazało się że spodnie są już niedostępne, dodam że gdybym zrobiła płatność przy odbiorze spodnie byłyby dla mnie zarezerwowane. Dlaczego więc mam możliwość wyboru sposobu płatności?

Skandal i brak jakości

Ostrzegam wszystkich przed działem obsługi smyk. Dno i całkowity brak jakości skandal!!!! Paniusie tam pracujące Nic nie mogą Nic nie potrafią itd I sedno ich odpowiedzi.... Musical sobie jakoś radzić Dotyczy fotelika dziecięcego BabySafe który po trzech miesiącach od zakupu zaczyna piszczeć latać zadanie wymiana na nowy. Wraca po +/- usterka jeszcze większą. Następuje czas covidowych zamknięć i braku możliwości zwrotu. Zgadzam temat wielokrotnie do infolini i Echo bo sklepy po zamykane. Na pytanie jak mam wodzie dziecko.... Trzeba sobie radzić jakoś i czekać na otwarcie sklepów. Skandal

Na NIE

Przed świętami zamówiłam 3 lalki za które zapłaciłam tego samego dnia, dostarczono tylko dwie a pieniędzy za brakujący produkt nie zobaczyłam do dziś. Konsultanci ignorują moje @. Nigdy więcej nie skorzystam z usług SMYKA. Zawsze nazwa kojarzyła mi się z dobrą jakością i profesjonalizmem jednak sieć z tymi cechami nie ma nic wspólnego.

Tragedia!

Ubrania może i są dobre jakościowo, ale reszta to jakaś porażka! Chciałam złożyć zamówienie, więc z wygody musiałam się zarejestrować, dodałam wszystkie dane itp, więc pokazał mi się komunikat, że na mojego e-maila wysłano link aktywacyjny, jednak linku jak nie było tak nie ma! A zakupy, które miałam w koszyku w większości zostały wykupione! Porażka i tyle!!! do tej pory czekam na link...

Pozytywnie

Sklep bardzo dobrze zatowarowany,fajne ubranka dla dzieci mile i pomysłowe. W sklepie trochę bałaganu ale główni klienci to dzieci więc nie ma się co dziwić. Ronosza zabawki z miejsca na miejsce. Trudno to ogarnąć. Obsługa przyzwoita

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

29.12.2020
Smyk Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio Smyk?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kącik zabaw dla dzieci
  • książki dla dzieci
  • markowa odzież dziecięca
  • buty dziecięce
  • zabawki

Podobne firmy w okolicy

5.10.15

(4.06 )

BARTEK

(4.18 )

Coccodrillo

(4.28 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem