Smyk

( 4.00 )

Smyk jest polską marką oferującą produkty dla dzieci. Firma posiada ponad 200 sklepów w Polsce, sklep internetowy oraz niemal 40 punktów poza granicami kraju. W ofercie sklepów znajduje się szeroki wybór odzieży, obuwia, zabawek, akcesoriów niemowlęcych i innych produktów dla dzieci w wieku od 0 do 14 lat. Firma posiada produkty pod markami własnymi, takimi jak: „COOL CLUB” i „SMIKI”.

Opinie (3200)

Rewelacyjna obsługa

Pracownice sklepu są uśmiechnięte i chętne do pomocy. Potrafią doradzić w zakupie. Asortyment jest równo ułożony, można z łatwością znaleźć to czego się szuka. Częste akcje promocyjne zachęcają do zakupu, a jakość oferowanych produktów jest na wysokim poziomie. W sklepie panuje porządek, dzięki pracownikom dbającym na bieżąco o odpowiednią ekspozycję.

Chciałam kupić prezent dla mojego chrześniaka

Chciałam kupić prezent dla mojego chrześniaka. Nie wiedziałam do końca czy ma to być zabawka, czy też ubranko. Postanowiłam tę kwestię przedyskutować z obsługą. Niestety nie udało mi się tego zrobić. Było za mało w koresie przed Mikołajem z obsługi. Podjęłam więc decyzję że kupię mu grę edukacyjną. I gdy już znalazłam coś ciekawego okazało się ze pudełko jest uszkodzone (zerwana folia). Wzięłam kolejne do ręki,a tu ten sam defekt. Ku mojemu zdumieniu wszystkie pudełka wyglądały podobnie:-( Ostatecznie kupiłam mu auto, które z założenia nie miało opakowania foliowego.

W sieci SMYK poszukiwalam konkretnej zabawki dla mojego

W sieci SMYK poszukiwalam konkretnej zabawki dla mojego dziecka, ponieważ nigdzie nie mogłam jej znaleźc poprosilam obslugę o pomoc. Pani wykazala sie zainteresowaniem, najpierw poszła ze mna na dział gdzie powinna byc ta zabawka, później poszla do magazynu a na koniec jeszcze szukala jej w komputerze. Ze sklepu wyszłam bez zabawki ale za to z poczuciem,że obsługa wykonała swoja pracę bez zarzutu, i że zostałam dobrze potraktowana a moja potrzeba była dla obslugi pierwszorzędna.

Pierwsze wrażenie po wejściu do sklepu to niezwykle

Pierwsze wrażenie po wejściu do sklepu to niezwykle przyjazna atmosfera, to prawdopodobnie zasługa wystroju, zabawek. Towar był starannie poukładany. Wyraźnie zaznaczone nowe kolekcje oraz przeceny. Obsługa bardzo miła. W kasie mimo kolejki, obsługa odbywała się sprawnie.

Obserwacja dotyczyła doradztwa przy zakupie

Obserwacja dotyczyła doradztwa przy zakupie. Już po krótkiej chwili od wejścia podeszła do mnie sprzedawczyni, która pomogła mi znaleźć piżamę w odpowiednim stylu i rozmiarze. Była uprzejma i pomocna, bez zbędnego narzucania się z pomocą.

wcześniejsza wizyta w sklepie smyk opisana przez mnie była

wcześniejsza wizyta w sklepie smyk opisana przez mnie była pozytywna ale dzisiejsza juz nie.Dokonywałam zwrotu wczesniej zakupionego towaru i na przyjecie go i zwrot gotowki czekalam az 20 min.Pani przy kasie przywolywala "magicznym przyciskiem"pod kasa pania kierownik i nic,a po zwroceniu uwagi pani stwierdzila ze juz pare razy dzwonila.W miedzyczasie kolejka sie umniejszala,co mnie nie dziwi bo byly czynne wszystkie kasy i szlo to dosyc sprawnie a ja nadal tkwilam przy kasie!!! Rozumiem ze teraz jest tzw. goracy okres przedswiateczny,ale szacunek do klienta powienien byc zawsze, a w szczegolnosci szanowac jego czas!!!Moze trzeba bylo sie pofatygowac po p.kierownik osobiscie co skrociloby czas mojego oczekiwania pod kasa!! Ale co tam niech se kobita stoi i czeka, ma czas poczeka:-( Ostatnio bylo o wiele lepiej!!!

bardzo miła obsługa

bardzo miła obsługa,chętnie służy poradą i pomocą w znalezieniu lub w wyborze produktu,zarówno zabawek jak i odzieży!!

Przed wejściem do salonu można poczuć magię Świąt

Przed wejściem do salonu można poczuć magię Świąt, Z głośników wydobywają się kolędy a na wystawie przystrojone choinki. Przed wejściem do środka zwróciłem uwagę na witryny sklepowe. Wszystkie były czyste a całość ekspozycji na wystawie była starannie ułozona. Po wejściu do środka można było zauważyć dość duży ruch - około 50 klientów - oraz 4 sprzedawców. Dwoje z nich obsługiwało klientów na sali na następna dwójka obsługiwała przy kasie. Po kilku minutach oglądanie oferty zdecydowałem się uzyskać pomoc od sprzedawcy. O pomoc porposiłem najbliższego pracownika salonu Smyk. Była to kobieta, pani Ania, wzrost ok 160 cm, włosy jasne do ramion, wiek ok 29 lat. Poinformowałem panią ANie, iż poszukuję prezentu dla chrześniaka. Przed zaprezentowaniem produktów, sprzedawczyni zapytała się o wiek chrześniaka oraz czym się interesuje. Po uzyskaniu tych informacji, sprzedawczyni zaprezentowała 6 różnych produktów, które w danej chwili mają największe "wzięcie" wśród klientów. Każdy z tych produktów został dokładnie omówiony przez sprzedawcę. Podczas opisu prezentowanych produktów, pani Ania odpowiadała na pytanie stawiane przez innych klientów, którzy się do niej zwrócili. Pani Ania zaproponowała się zastanowić nad wyborem prezetu a gdybym jeszcze czegoś potrzebował to chętnie służy pomocą. Podziękowałem za informację oraz udzieloną pomoc i skierowałem się w stronę wyjścia.

Szukałam prezentu dla pięcioletniego dziecka

Szukałam prezentu dla pięcioletniego dziecka. Sklep zapraszał ładnie przygotowaną witryną - czysto, wystawa przyciągała oko, była kolorowa i robiła dobre wrażenie. Oglądałam zabawki, gry i dział z ubraniami. Niestety żaden z pracowników do mnie nie podszedł i nie zapytał czy może mi w czymś pomóc. Zabawki i gry były poukładane natomiast na stoisku z ubraniami panował rozgardiasz chociaż Panie ekspedientki próbowały nad nim zapanować. Obsługa przy kasie miła i przyjazna. Bardzo sprawne pracownice szybko podliczyły całość zakupów. Pożegnano i zaproszono mnie ponownie. Paniom przez cały czas towarzyszył uśmiech. Otrzymałam również ulotkę informacyjną.

Niedziela przed Świętami

Niedziela przed Świętami, w sklepie tłumy rodziców szukających prezentów gwiazdkowych dla swoich dzieci.Byłam zainteresowana zakupem zabawki Scooby Doo - Tajemnicza Spółka + do tego zestaw potworów.Niestety sklep nie posiadał już w swym asortymencie jednego z zestawów figurek, choć w innych sklepach tej sieci były oba produkty w dużych ilościach.Plusem sklepu jest obsługa - miła pani poszła na zaplecze i tam szukała dla mnie zabawki - co prawda z negatywnym skutkiem. Duży minus dla sieci natomiast za godziny pracy sklepu przy ul. Kruczej - byłam tan o 16.10 i niestety przykra niespodzianka - sklep był już zamknięty.

Szukałam z córką prezentu dla dziecka

Szukałam z córką prezentu dla dziecka. Pani z obsługi bardzo miło i konkretnie doradziła co można kupić dla dziecka w określonym wieku. Podeszła z nami do konkretnych półek i wskazała odpowiednie zabawki. Nie zbyła nas krótką i mało precyzyjną odpowedzią, wręcz przeciwnie. Również przy stoisku kasowym Pani szczegółowo poinformowała mnie o terminach i zasadach ew. zwrotu, czy wymiany, zachęcała do ozdobnych opakopwań i dodatków.

Cel wizyty

Cel wizyty: zakup świątecznego prezentu dla dziecka. Wchodząc do sklepu widzi się plakaty i naklejki informujące o aktualnych promocjach czy specjalnych ofertach. Plakaty powieszone poprawnie, nie odklejają się i nie są pomarszczone. Szyby czyste. Wewnątrz - mimo relatywnie wczesnej godziny - bardzo dużo klientów. Co rusz trzeba uważać, aby na kogoś nie wpaść. Dość trudno dostrzec pracownika w takim tłumie. Kiedy wreszcie go napotkałem zapytałem o konkretny produkt, ponieważ jestem już zdecydowany na określony zakup. Początkowo obsługiwała mnie młoda dziewczyna, ubrana w jasnoniebieski strój firmowy z identyfikatorem wpiętym w koszulkę polo. Moja sytuacja była trudna o tyle, że nie wiedziałem, jak nazywa się ten produkt, lecz potrafiłem zwięźle i dokładnie opisać jego zastosowanie (gra planszowa, rodzinna). Dostrzegłem, że moje pytania sprawiają pani trudność, więc grzecznie mnie przeprosiła i poprosiła o chwilę cierpliwości. Po kilkudziesięciu sekundach pojawiła się znowu w towarzystwie młodego ekspedienta, który również ubrany był w koszulkę polo z wpiętym identyfikatorem. Młody człowiek okazał się znacznie bardziej zorientowany. Po moich wyjaśnieniach dotyczących przedmiotowej gry błyskawicznie skojarzył jej nazwę, zaprowadził do stoiska z tego rodzaju asortymentem, przy czym zastrzegł, że w chwili obecnej wspomnianej gry nie ma. Zapytałem jeszcze o przypuszczalną cenę, a moje pytanie spotkało się z konkretną odpowiedzią. Cała moja wizyta trwała około 5 minut, co przy takim natężeniu klientów postrzegam pozytywnie. Wizyta zdecydowanie na plus. Przy kolejnej potrzebie zakupów z tego asortymentu z pewnością zawitam do sieci tych sklepów.

Dzień przed Mikołajkami kupowałam w sklepie SMYK zabawkę

Dzień przed Mikołajkami kupowałam w sklepie SMYK zabawkę. Kolejka bardzo długa. Za kasą stała Pani, która na piersi miała etykietkę z napisem "UCZĘ SIĘ". Mimo napisu sprawiała wrażenie osoby bardzo kompetentnej. Obsługiwała z pewnością i uśmiechem mimo długiej kolejki. Zaproponowała do zabawki torebkę ozdobną a później foliową torbę (ze względu na pogodę i rozmiar zabawki. Miła, uprzejma i fachowa obsługa - wyczuwało się w jej słowach przebyte szkolenie, które jednak w niczym nie raziło kupującego.

Wybrałam się na zakupy w mikołajki

Wybrałam się na zakupy w mikołajki. W sklepie było bardzo dużo osób kupujących i oglądających. Obsługa sklepu była widoczna, pomagała w wyborze oraz doradzała. Kolejka do kasy była sprawnie i szybko obsługiwana. Towar porozkładany po sklepie był poukładany. Zabawki były czytelnie oznaczone której grupy wiekowej dotyczą. Panowała miła świąteczna atmosfera.

Posiadanie sześcioletniego brata nakłada na mnie obowiązek

Posiadanie sześcioletniego brata nakłada na mnie obowiązek odwiedzenia sklepu z zabawkami przed przyjściem świętego Mikołaja. Zakupy w sklepie Smyk w C.H. Galeria Krakowska pozostawiają we mnie mieszane uczucia. Z jednej strony sklep jest całkiem spory, podzielony odpowiednio na cześć dla chłopców i dziewczynek. Oferta jest różnorodna, ale niektórych produktów jest stanowczo za dużo. O ile rozmaitość klocków lego jestem w stanie zrozumieć, tak nie pojmuję po co w sklepie jest kilkanaście rodzajów zestawów młodego mechanika, które różnią się między sobą jedną lub dwiema cześćmi (jeden śrubokręt lub śrubka więcej). Także poziom obsługi jest zróżnicowany mężczyzna, którego zapytałem, czy posiadają reklamowany w programie Disnay Channel zestaw Spidermana, nie tylko odpowiedział i pokazał gdzie jest, ale opowiedział jak działa i jak należy go używać. Natomiast kobieta, która stała przy kasie, zapytana przeze mnie czy produkt posiada gwarancje opryskliwie odpowiedziała "A co miałoby się niby zepsuć". Spora kolejka do kasy przesuwała się jednak szybko i sprawnie. Klientów obsługiwały 3 kasjerki.

Przybyłam z synem

Przybyłam z synem (4lata) do w/w sklepu w celu zakupu obuwia oraz kilku drobnych zabawek. Mimo dość dużej powierzchni sklepu, regały z zabawkami umieszczone były zbyt blisko siebie, tak,że utrudnione jest poruszanie się między nimi. Trzeba nieustannie zwracać uwagę, by czegoś nie zrzucić, nie zahaczyc torebką itp.Część z zabawek poukładanych jest zbyt wysoko, co uniemożliwia oglądanie ich przez dzieci. Poza tym personel sprawiał wrażenie "niewidzialnego", na terenie sklepu nie znajdował sie nikt, kogo mogłabym prosić o pomoc czy radę. Obsługa znajdowała się jedynie przy kasie.

Udałem się do sklepu w celu zakupu prezentu urodzinowego

Udałem się do sklepu w celu zakupu prezentu urodzinowego dla mojego 2-letniego chrześniaka. Nie jestem zorientowany w nowościach i popularnych zabawkach dla dzieci. Jak się okazało po chwili, z pomocą przyszła asystentka ze sklepu. Zapytała się, w czym może pomóc, po czym w pełni zaangażowana w profesjonalny i miły sposób przedstawiła kilka produktów, pokazała praktyczne zastosowanie oraz edukacyjne elementy dla dziecka. Jako klient poczułem się obsłużony zupełnie indywidualnie, zadawano mi dodatkowe pytania, doradzano, a w rezultacie zakupiłem prezent.

Wybrałam się z rodziną w niedzielne popołudnie do salonu

Wybrałam się z rodziną w niedzielne popołudnie do salonu Smyk w celu zakupu jakiejś drobnostki na prezent dla kilkumiesięcznego dziecka. Towarzyszyło mi własne, dwuletnie dziecko - trzymane za rękę z radością odwiedza sklep z artykułami dla dzieci. Wszyscy lubimy korzystać z usług tego sklepu, gdyż wybór artykułów jest tu duży, sklep przestronny a obsługa miła. Dziś jednak nasze zdanie co do obsługi zmienia się diametralnie. Po kilkuminutowej "wycieczce" po sklepie, ni z tego, ni z owego, rozlega się płacz mojego własnego dziecka. Próbuję opanować sytuację dochodząc powodu tej rozpaczy, gdy dostrzegam w bucie dziecka wbitą - na oko 4cm - szpilę, służącą do przyczepiania cen do ubrań. Szpila przebiła na wylot podeszwę buta i utknęła w stopie dziecka, przy każdym kroku i ruchu sprawiając ból. Po zdjęciu buta i wyjęciu szpili z podeszwy podchodzę do jednej z pań stojących koło kas i pytam, czy takie rzeczy powinny poniewierać się po podłodze, zwłaszcza w takim sklepie!? W sklepie, gdzie rodzice przychodzą na zakupy z dziećmi w różnym wieku, a dzieci oglądają zabawki i korzystają z "kącika malucha" również na podłodze. Pani wzięła ode mnie szpilę i zapytała, w którym miejscu to leżało. Ależ ja nie mam pojęcia, w którym miejscu, bo przyszłam do sklepu z zamiarem oglądania towaru na półkach a nie podłogi pod nogami, prawda? Koniec końców, zakupów już nie udało nam się zrobić, gdyż trzeba było wrócić do domu i opatrzyć obolałą nóżkę dziecka. Nie usłyszeliśmy żadnych przeprosin ani innych słów, choćby zainteresowania, czy dziecku nic się nie stało. Nikt też nie zainteresował się już nami jako potencjalnymi klientami sklepu.

Chciałam zgłosić obserwację działu odzież

Chciałam zgłosić obserwację działu odzież - dziewczynki 110 - 134. Zwykle trzeba walczyć o uwagę sprzedawców, a szczególnie wtedy kiedy wykładają towar, lub porządkują półki. Dziś zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona zachowaniem sprzedawcy, który sam podszedł do mnie i zapytał, czy może mi pomóc w poszukiwaniu. Przeglądałam wieszaki z zimowymi kurtkami dla mojej starszej córki. Sprzedawczyni zwróciła moją uwagę na wieszaki, które pominęłam, pokazała mi dodatkowe trzy modele, które mogłyby zainteresować dziewczynkę w tym wieku. Następnie stwierdziła, że "rozmiarówka" nie jest standardowa we wszystkich modelach i zaproponowała przyjazd z córką, zamiast dokonania zakupu w ciemno. Na moje obawy, że może braknąć rozmiaru i może zarezerwuję go sobie, pani odpowiedziała, że nie ma najmniejszego problemu, gdyż jest jeszcze bardzo dużo egzemplarzy na magazynie i to z każdego modelu. Następnie pożegnała mnie i zaprosiła do wizyty. Sam sklep jest bardzo rozsądnie zagospodarowany, nie ma problemów ze znalezieniem odpowiedniego towaru, gdyż wszystkie artykuły są odpowiednio pogrupowane i oznaczone.

Kupowałam w sklepie SMYK misia dla mojej chrześniaczki

Kupowałam w sklepie SMYK misia dla mojej chrześniaczki. Misie leżały ładnie na półkach. Gdy wybrałam odpowiedniego i udałam się do kasy, pani zaproponowała zakup opakowania na prezent do misia. Po zakupie, dała mi paragon, wydała resztę. Zachęciła do ponownych zakupów.

W sklepie byłam w celu zakupienia prezentu dla rocznego

W sklepie byłam w celu zakupienia prezentu dla rocznego chrześniaka. Zakupy rozpoczęłam od piętra pierwszego ale nie znajdując tam odpowiedniego prezentu, zjechałam na dół. Na pierwszym piętrze panował porządek, na TG powystawiane były zabawki i artykuły związane ze szkołą. Na parterze, wybierałam miseczki, sztućce itp. rzeczy. Na bidonie nie było ceny więc zapytałam o nią. Sprzedawczyni kazała mi iść na pierwsze piętro, znaleźć taki sam bidon i poszukać ceny! Rzeczy na tym dziale (akcesoria dla niemowląt) były pomieszane i poukładane bezładnie. Na dziale tuż obok ( z ubrankami) dwie sprzedawczynie prowadziły dość żywą konwersację, nie oferując mi pomocy. Kasjerka powitała mnie słowami "dzień dobry", jej koleżanka pakowała mi zakupy, podała torebkę.

Odwiedzałeś ostatnio Smyk?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kącik zabaw dla dzieci
  • książki dla dzieci
  • markowa odzież dziecięca
  • buty dziecięce
  • zabawki

Podobne firmy w okolicy

5.10.15

(4.06 )

BARTEK

(4.18 )

Coccodrillo

(4.28 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem