Multimedia Polska

( 2.99 )

Multimedia Polska S.A. to dostawca usług multimedialnych, który funkcjonuje od 1991 roku. W ofercie firmy znaleźć można obecnie pakiety usług zawierające Internet, telewizję i telefon. W 2007 Multimedia Polska, jako pierwszy operator kablowy w Polsce, wprowadziły usługę VOD, PVR i HDTV. Firma bardzo dba o zadowolenie klientów i stałe poprawianie jakości oferowanych usług dlatego oprócz stacjonarnych Biur Obsługi Klienta, uruchomiono call center, gdzie konsultanci gotowi są służyć wsparciem i odpowiedzieć na wszelkie pytania.

Opinie (533)

OK

OK. Wcisnąć klientowi pełny pakiet filmowy mimo że on nie chce

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

03.12.2021
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Chciałam podziękować za ...

Chciałam podziękować za miłą i profesjonalną obsługę panią Anne Arkite .. Polecam..

Klient_MT4r

03.12.2021
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Pani Paula Helman ...

Pani Paula Helman w sposób zrozumiały i czytelny wytłumaczyła problem i podała możliwy sposób na jego rozwiązanie.

Klient_r46P

03.12.2021
Multimedia Polska Kontakt online
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszego pracownika. W celu weryfikacji pochwały, prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i naziwsko, adres świadczenia usługi oraz numer Klienta na adres jakoscpomoc@multimedia.pl.

Konsultant internetowy P.Paula ...

Konsultant internetowy P.Paula Helman , szybko i konkretnie

Klient_rnfN

03.12.2021
Multimedia Polska Kontakt online
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszego pracownika. W celu weryfikacji pochwały, prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i naziwsko, adres świadczenia usługi oraz numer Klienta na adres jakoscpomoc@multimedia.pl.

Wyrazy szacunku dla ...

Wyrazy szacunku dla Pani Moniki Krzywda bardzo konkretna osoba na stanowisku, dokładnie wszystkie Państwa wątpliwości na spokojnie wyjaśni, pomoże. Premia dodatkowa na pewno się należy za podejście do klienta. Moja wcześniejsza rozmowa z inną Panią nie była miła niestety. Ale jest promyk nadziei, że są jeszcze takie osoby rzetelne, sumienne jak Pani Monika. Pozdrawiam

Klient_f3at

03.12.2021
Multimedia Polska Kontakt online
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszego pracownika. W celu weryfikacji pochwały, prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i naziwsko, adres świadczenia usługi oraz numer Klienta na adres jakoscpomoc@multimedia.pl.

Kontakt mailowy z ...

Kontakt mailowy z p. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) był rzeczowy i rozwiązał moją sprawę. Pani bardzo szybko i na bieżąco odpowiadała na moje maile do późnych godzin wieczornych. Jestem bardzo zadowolona z tej pomocy, co w przypadku Multimedia jest rzadkie. Nie można się dodzwonić godzinami na infolinię, a dział reklamacji to chyba wcale nie pracuje, bo nokt nie odbiera tel. Pani na 5*

Klient_kObR

02.12.2021
Multimedia Polska Kontakt online
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszego pracownika. W celu weryfikacji pochwały, prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i naziwsko, adres świadczenia usługi oraz numer Klienta na adres jakoscpomoc@multimedia.pl.

Konsultantka (dane osobowe ...

Konsultantka (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) wyjaśniła mi wszystko, o co prosiłem; rozwiała moje wątpliwości

Klient_AJOB

02.12.2021
Multimedia Polska Kontakt online
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszego pracownika. W celu weryfikacji pochwały, prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i naziwsko, adres świadczenia usługi oraz numer Klienta na adres jakoscpomoc@multimedia.pl.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

02.12.2021
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Pomoc rzeczowa, bardzo ...

Pomoc rzeczowa, bardzo pomocna, polecam.

Klient_4y2u

01.12.2021
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. W celu weryfikacji pochwały oraz Działu, którego ona dotyczy, prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i naziwsko, adres świadczenia usługi oraz numer Klienta na adres jakoscpomoc@multimedia.pl.

Dobrze.

Dobrze.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

01.12.2021
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Super, bardzo miła ...

Super, bardzo miła i pomocna obsługa . Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)bardzo dziękuję.

Klient_ytx6

01.12.2021
Multimedia Polska Kontakt online
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszego pracownika. W celu weryfikacji pochwały, prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i naziwsko, adres świadczenia usługi oraz numer Klienta na adres jakoscpomoc@multimedia.pl.

Super obsługa, bardzo ...

Super obsługa, bardzo miła i pomocna Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Wszystko zostało w sposób jasny objaśnione.

Klient_inXn

30.11.2021
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

30.11.2021
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Świetna obsługa, szybko ...

Świetna obsługa, szybko rozwiązuje problem

Klient_rhGd

30.11.2021
Multimedia Polska Kontakt online
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. W celu weryfikacji pochwały oraz Działu, którego ona dotyczy, prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i naziwsko, adres świadczenia usługi oraz numer Klienta na adres jakoscpomoc@multimedia.pl.

Dziękuję Pani ...

Dziękuję Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) za miłą rozmowę i bardzo profesjonalne wykonywanie swojej pracy. Oby więcej takich pracowników.

Klient_o9Am

29.11.2021
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

(dane osobowe pracownika ...

(dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), profesjonalna konsultantka, jestem bardzo zadowolona

Klient_6mRP

29.11.2021
Multimedia Polska Kontakt online
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszego pracownika. W celu weryfikacji pochwały, prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i naziwsko, adres świadczenia usługi oraz numer Klienta na adres jakoscpomoc@multimedia.pl.

opinia dotyczy czatu z ...

opinia dotyczy czatu z panią (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Klient_PH8Q

29.11.2021
Multimedia Polska Kontakt online
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszego pracownika. W celu weryfikacji pochwały, prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i naziwsko, adres świadczenia usługi oraz numer Klienta na adres jakoscpomoc@multimedia.pl.

Mój wujek starsza ...

Mój wujek starsza osoba udał się do lokalnego Biura firmy Multimedia w Kaliszu i tam zbyto go proponując złe warunki umowy. Zadzwonił na infolinię i o dziwo pani z obsługi klienta pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) zaproponowała ofertę utrzymania kwoty bez narzucania zwiększenia opłaty. Wiadomo czasy ciężkie. Wujek szczęśliwy. Umowę przedłużył w czwartek 25 listopada na dwa lata. Jednak jest jeszcze trochę zrozumienia w stosunku do drugiego człowieka.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

29.11.2021
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszego pracownika. W celu weryfikacji pochwały, prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i naziwsko, adres świadczenia usługi oraz numer Klienta na adres jakoscpomoc@multimedia.pl.

Jestem bardzo zadowolony ...

Jestem bardzo zadowolony z kontaktu telefonicznego z firmą Multimedia, a konkretnie jej przedstawicielem, panią (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Osoba miła, kompetentna i komunikatywna. Oferta została przedstawiona zwięźle, przekonywująco i zgodnie z oczekiwaniami, co za skutkowało zawarciem umowy na dostawę usług.

Klient_rUr1

28.11.2021
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Prosimy o przesłanie danych abonenckich na adres e-mail jakoscpomoc@multimedia.pl. Przekażemy pochwałę.

Pani ( dane osobowe ...

Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) doskonale wyprostowała błędy jej poprzedników w salonie Multimedia we Wrocławiu, wykazała się profesjonalizmem, taktem i wiedzą.

Klient_63hu

26.11.2021
Multimedia Polska Kontakt online
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Prosimy o przesłanie danych abonenckich na adres e-mail jakoscpomoc@multimedia.pl. Przekażemy pochwałę.

Odwiedzałeś ostatnio Multimedia Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(2.37 )

Netia

(2.51 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem