Pretty Girl

( 4.06 )

Opinie (187)

Super

Bardzo lubiłam ubierać się tam na różne okazje... Panie doradzały ale nie czułam nachalności. Ostatnio nie odwiedzałam sklepu ze względu na zaawansowaną ciążę a teraz już sklepu nie ma ... Szkoda

Obsługa rewelacyjna

Obsługa w sklepie Pretty Girl jest bardzo dobra, Panie zawsze doradzą, dobiorą kreację do osoby, rozmiar i kolor, zaproponują dodatki i przedstawią aktualne promocje. Zawsze ma się wrażenie, że Panie z obsługi chcą rzeczywiście doradzić aby kupujący czuł satysfakcję i zadowolenie z zakupu. Polecam gorąco!

Sklep jest mały ale swoją wystawą i sposobem ułożenia

Sklep jest mały ale swoją wystawą i sposobem ułożenia asortymentu zachęca klienta do wstąpienia i zrobienia zakupów. Towar jest ułożony schludnie i przejrzyście, klient od razu wie gdzie znajduję się nowa kolekcja a gdzie ubrania przecenione. Sklep jest czysty i zadbany. Jakość towaru jest bardzo dobra, obsługa dba o ubrania. Personel zawsze wita i żegna każdego klienta. Niestety po miłym przywitaniu jest on pozostawiony sam sobie. Obsługa nie proponuje swojej pomocy, jest zajęta utrzymaniem porządku w sklepie. Podczas mojej wizyty Pani kasjerka cały czas głośno rozmawiała ze swoim kolegą (sklep oferuje tylko kolekcje damskie). Pracownicy nie zwracają uwagi czy klient przymierza towar czy tylko przegląda aktualną ofertę. Nie informują również o bardzo atrakcyjnych promocjach ani nie oferuja pomocy w przymierzalni. Jednakże jeśli klient poprosi o pomoc to ją otrzyma. Personel jest kompetentny, wie jakie ubrania posiada w sklepie i chętnie informuje o zasadach promocji. Bez problemu sprawdzi również czy dany artykuł dostępny jest na stronie internetowej.

W sklepie było trzech sprzedawców

W sklepie było trzech sprzedawców. Po wejściu do sklepu klienta został nawiązany kontakt wzrokowy. Klient dostał kilka minut na rozejrzenie się po sklepie. Sprzedawca podszedł i zapytał, czy klient szuka sukienki (klient był przy stojaku z sukienkami). Zadał pytania otwarte: na jaką okazję, w jakim kolorze, jaką długość. Wybrał dla klienta trzy sukienki i zaprosił do przymierzalni. Powiedział, że będzie w pobliżu. Po chwili zapytał klienta w przymierzalni, czy sukienki pasują, czy doradzić. Klient wyszedł z przymierzalni,sprzedawca doradzał w wyborze, informował o zaletach materiału, bez problemu odpowiedział na obiekcje klienta. Zaproponował dodatkowo do sukienki marynarkę.Na koniec zapytał o decyzję.Jeszcze raz upewnił wahającego się klienta.Po usłyszeniu, że klient się jeszcze zastanowi - pozostał miły. Klient został w uprzejmy sposób pożegnany.

Bardzo sympatyczna Pani aktywnie zajęła się szukaniem

Bardzo sympatyczna Pani aktywnie zajęła się szukaniem rozmiarów i kolorów sukienki, którą byłam zainteresowana. Wykazała się znajomością produktów i ich rozmieszczeniem na sklepie. Podczas przymiarki dopytała się czy jakoś jeszcze pomóc i czy znaleziony rozmiar pasuje. W salonie zachowana była czystość i porządek. Razem z koleżanką zostałyśmy przywitane i pożegnane w miły sposób, a nasze zakupy zapakowane w torebki razem z paragonami. Zostałam również poinformowana o braku zwrotów i możliwości wymiany towaru na inny.

Panie z Pretty Girl nie były zainteresowane obsługą

Panie z Pretty Girl nie były zainteresowane obsługą. Po zapytaniu o pomoc, zaczęły pomagać. Minęło 10 minut od mojego wejścia,kiedy mnie zauwazyły. Jakośc obsługi klienta mierna.

Obsługa w tym sklepie=brak obsługi

Obsługa w tym sklepie=brak obsługi. Zaszłam do sklepu w poszukiwaniu sukienki. Na sklepie były dwie Panie, chyba obie z obsługi sklepu, przynajmniej takie sprawiały wrażenie (przez cały czas dyskutowały między sobą, razem chodziły na zaplecze i rozmawiały o odłożonych dla siebie ubraniach). Nikt się nie zainteresował mną jako klientką. Sama wybrałam chyba z 7 sukienek do przymierzenia. Jak mierzyłam ostatnią to jedna z Pań się zapytała czy coś wybrałam i kupuję. Nie zdecydowałam się na żadną, pomimo tego, że asortyment ubrań jest całkiem fajny, jednak nad obsługą klientów powinni trochę popracować.I jeszcze jedno-czystość-zdecydowanie do poprawy. W przymierzalni było po prostu brudno. Na podłodze było pełno kłaczków z kurzu-odrzucało to trochę mnie jako klientkę. Obawiałam się, ze pobrudzę tam swoje ubrania.

Bardzo miłe i kompetetntne sprzedawczynie

Bardzo miłe i kompetetntne sprzedawczynie, znają się na doradzaniu klientom a przy tym nie sa nachalne.Polcam!!!

Po wejściu do sklepu od razu zostałam zauważona przez

Po wejściu do sklepu od razu zostałam zauważona przez personel oraz miło powitana. Podczas przeglądania towaru sprzedawca sam zaproponował odniesienie wybranych rzeczy do przymierzalni. Po zbadaniu moich potrzeb zakupowych sam wybrał mi kilka ubrań do zaproponowania. W trakcie mierzenia całych czas był dostępny i służył radą. Poinformował mnie o dodatkowej obniżce cen.

Z obsługi w sklepie jestem zadowolona

Z obsługi w sklepie jestem zadowolona. Sprzedawca zauważa klienta od razu po jego wejściu do sklepu. Chętnie proponuje kolejne sztuki ubrań. Klient może zostać ubrany od stóp do głowy. Obsługa jest miła i uprzejma. Chętnie wrócę do tego sklepu kolejny raz.

Podczas wejścia do sklepu zostałam od razu zauważona i

Podczas wejścia do sklepu zostałam od razu zauważona i usłyszałam od sprzedawczyni słowa " Dzień Dobry, w Czym mogę pomóc". Konsultant doradził mi w wyborze sukienki. Podczas przymiarek mogłam liczyć na wymianę rozmiaru lub koloru. Przy płatności miałam zaproponowane dodatki pasujące do stroju. Przy pożegnaniu nie usłyszałam słów " Do widzenia i zapraszam ponownie "

Weszłam do sklepu rozglądając się za płaszczem

Weszłam do sklepu rozglądając się za płaszczem. Na sklepie był spory ruch. Szukałam odpowiedniego rozmiaru, jednak żadna ze sprzedawczyń nie zaproponowała mi pomocy. Myślę, ze to było powodem niedokonania zakupu.

Profesjonala

Profesjonala, bardzo miła obsługa. Ekspedientki chętnie pomagają Ubrania wywieszone kolorystycznie oraz tematycznie. Porządek oraz czystość.

Odwiedzałeś ostatnio Pretty Girl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(3.00 )

Bugatti

(4.33 )

BYTOM

(3.95 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem