Żabka

( 3.62 )

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Opinie (4326)

Bogaty asortyment, powolna obsługa

Pod względem asortymentu sklep jest bardzo dopracowany - szeroki wybór pieczywa, słodyczy, napoi. Również bardzo duży wybór alkoholi, niedostępnych nigdzie indziej. Natomiast placówka bardzo traci przez powolną obsługę. Żabka znajduje się w centrum miasta, a zazwyczaj jest tylko jeden pracownik na kasie. Kolejka ciągnie się przez cały sklep. Jeśli zamówisz hot-doga, dostaniesz spalonego, ponieważ obsługa nie ma czasu wyjąć bułki na czas, gdyż kasuje kolejnych klientów.

Ekspedientka stoi rozmawia ...

Ekspedientka stoi rozmawia z koleżanką przed sklepem do sklepu wejść można ale po to żeby postać i poczekać aż się nagada.. O braku maseczki, zapytania o aplikację czy poleceniu czegoś można zapomnieć. Pani po 5 minutach mojego czekania weszła z pretensja ze ja pospieszylam. Nie wiem kto zatrudnił ta kobietę ale nie nadaje sie ona do obsługi ludzi. Żeby nie fakt że mam do tej zabki najbliżej, więcej bym tam nie przyszła

Jestem bardzo zadowolona ...

Jestem bardzo zadowolona z wizyty w sklepie. Towar wszędzie wyłożony, pracownicy i właściciel sympatyczni.

Sklep super,czysty zadbany ...

Sklep super,czysty zadbany zatowarowany. Obsługa i jakość na bardzo dobrym poziomie.

Zawsze miło. Obsługa ...

Zawsze miło. Obsługa mimo porannej pory pracuje z uśmiechem i tak wita klienta. Sklep zaopatrzony. Pachnie świeżymi wypiekami.

Miła oraz rzetelna ...

Miła oraz rzetelna obsługa, pieczywo świeże, owoce i warzywa najwyższej jakości brak jakichkolwiek zgniłych produktów.

Bywam w tej ...

Bywam w tej placówce zawsze gdy odwiedzam znajomych. Sympatyczna i sprawna obsługa sprawia, że zakupy robi się tam bardzo przyjemnie. Jedynym mankamentem jest to, ze sklep jest bardzo mały, przez co przy kilku klientach ciężko się tam swobodnie poruszać.

Bardzo czysty sklep, ...

Bardzo czysty sklep, ladnie wyeksponowany towar. Obsluga bardzo mila i pomocna. Bardzo pozytywne odczucia

Sklep w miare ...

Sklep w miare czysty, brudny kawomat i smieci przed sklepem. Obsluga mila i pomocna

Sklep czysty, ładne ...

Sklep czysty, ładne i świeże warzywa i owoce. Niestety brudny kawomat, widoczne śmieci przed sklepem. Obsługa całkiem miła i pomocna, polecam tę placówkę

Obsługa może być ...

Obsługa może być i hot dogi mogą być, ale zawsze dają za dużo sosu i przez to jadałam lepsze Hot dogi ale jak ktoś jest głodny to zje. A i raz zapłaciłam 100złotych to mi nie chcieli wydać reszty ..To jest skandal !!!

Miła obsługa, w ...

Miła obsługa, w sklepie czysto. Pracownik nie proponował podczas obsługi dodatkowych promocji, nie zapytał o aplikację żabki.

Sklep przemysłowo spożywczy ...

Sklep przemysłowo spożywczy jako sklep bardzo dobry punkt bardzo miła obsługa towar w półkach sklepowych widoczny i bardzo uporządkowany zawsze kasjer proponuję kawę hotdoga kawę i mówi o wszystkich promocjach

Rzadko spotyka się ...

Rzadko spotyka się w placówkach handlowych tak miłą i kompetentną obsługę. Każdy klient, w tym sklepie, jest mile widzianą osobą. Serwowane posiłki są wyśmienite a przy tym w przystępnej cenie.

Sklep jest w ...

Sklep jest w dobrej lokalizacji i dość widoczny. Wewnątrz lokalu jest czysto i przejrzyście. jest dobrze zatowarowany oraz towar widocznie opisany cenami. Ceny zgadzają się przy kasie z opisem na półce. Ekspedientki są uprzejme i przyjazne klientowi, uśmiechnięte oraz pomocne. Informują również o możliwości założenia aplikacji oraz polecają produkty. Teren wokół sklepu jest zadbany oraz czysty

Obsługa bardzo miła. ...

Obsługa bardzo miła. Jeśli chodzi o asortyment to brakuje dużo produktów lecz można wybaczyć gdyż to mały sklepik jest. Lubie tam raz na jakiś czas pójść by kupić coś słodkiego albo przekąske.

Odwiedzałeś ostatnio Żabka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(3.58 )

SDH Feniks

(3.77 )

Zatoka

(2.79 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem