Żabka

(3.82)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5352 z 8509)

Uważam, że ten...
Uważam, że ten sklep ma potencjał. Jest w nim wszystko co najważniejsze. Cały czas sklep Żabka zaskakuje swoich klientów nowościami co jest na ogromny plus. Personel zazwyczaj jest miły i uprzejmy, ale to zależy od sklepu.

JD 123

11.07.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo profesjonalna i...
Bardzo profesjonalna i kompetentna obsługa. Zawsze pytają o aplikację, oraz proponują produkt znajdujący się przy kasie wraz ze wskazaniem korzyści. Obsługująca mnie Pani użyła zwrotów grzecznościowych, powitała, pożegnała się oraz życzyła miłego dnia. Bardzo miło wspominam tę wizytę i będę częściej odwiedzał to miejsce.

9703

11.07.2025

Placówka

Leszno, Władysława Jagiełły 8c/10

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w Żabce...
Obsługa w Żabce jest najczęściej miła i uprzejma. Martwi fakt, że bardzo często jest pomijane pytanie o aplikację, lub w przypadku jej braku wskazanie korzyści ( np. wymiana punktów na hot-doga lub kawę). Sprzedawcy czasami zapominają o zaproponowaniu na koniec transakcji konkretnego produktu ze wskazaniem korzyści ( np. polecam coca colę w zestawie z hot-dogiem, zaoszczędzi Pan/Pani wtedy 4 złote).

9703

11.07.2025

Placówka

Leszno, ul. Mickiewicza 3

Nie zgadzam się (0)
Lubię ten sklep,wszystko...
Lubię ten sklep,wszystko w nim jest co potrzebuję. Dania gotowe,produkty food to go zawsze na wyjazdach zdają egzamin. Polecam!!!

Mona824

11.07.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dostępność owoców. Porządek...
Dostępność owoców. Porządek na sklepie. Sprzedawca przywitał się, zaproponował produkt, pożegnał. Obsługa miła chociaż trwała długo. Nie wszystkie hot dogi dostępne.n

Placówka

Gdańsk, Toruńska 22

Nie zgadzam się (0)
Wareckie Żabki, modelowe....
Wareckie Żabki, modelowe. Dwie z nich są naprawdę okazałej wielkości a ta mniejsza nadrabia jakością obsługi. Ekspedienci dbają o klientów, stosują wszystkie wymagane kroki standardu obsługi a w połączeniu z naprawdę bogatym asortymentem, są to świetne lokalizacje do weekendowych bądź świątecznych natychmiastowych zakupów

JaneBee

10.07.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zostałam powitana przez obsługę. Utrzymana była czystość i porządek, półki były w pełni zatowarowane. Wybrałam kilka rzeczy, po czym udałam się do kasy. Po chwili podeszła do mnie ekspedientka. Zapytała o aplikację, zachęciła do jej założenia. Transakcja przebiegła sprawnie i bez problemów, zostałam pożegnana i życzono mi miłego dnia. Z chęcią ponownie odwiedzę to miejsce.

Martyna Maria

10.07.2025

Placówka

Poznań, Dąbrowskiego 56

Nie zgadzam się (0)
Sklepy Żabka to...
Sklepy Żabka to wygodne i łatwo dostępne punkty handlowe, które można znaleźć niemal na każdym rogu w większych miastach i wielu mniejszych miejscowościach. Ich największą zaletą jest długi czas otwarcia – wiele z nich działa od wczesnego rana do późnego wieczora, a część nawet 7 dni w tygodniu, co sprawia, że są świetną alternatywą w nagłych przypadkach. Asortyment jest dobrze dopasowany do szybkich zakupów, a oprócz zwykłych produktów dostępnych w wielu sklepach dostępne są także produkty gotowe do podgrzania. Dodatkową zaletą są usługi dodatkowe, jak odbiór paczek, doładowania telefonu, płatności rachunków czy możliwość wypłaty gotówki przy kasie. Z drugiej strony, ceny w Żabce są zazwyczaj wyższe niż w supermarketach czy dyskontach. Oferta promocyjna jest ograniczona, a obsługa klienta nie zawsze jest na najwyższym poziomie - zdarza się, że czas oczekiwania na obsługę jest dość długi a pracownicy nie są odpowiednio wyszkoleni. Wybór produktów świeżych, głównie pieczywa oraz warzyw i owoców również często jest dość skromny. Wnętrza sklepów są przejrzyste, z logicznym układem półek i estetyczną ekspozycją produktów, jednakże zdarza się, że właściciele nie dbają o porządek.

Klient_CP9PS

09.07.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W sklepach żabka...
W sklepach żabka zawsze spotykam miłą i pomocną obsługe. Jedzenie jest smaczne, tanie, a kawa zawsze ciepła. Nigdy nie napotkałem żadnego problemu w tych sklepach.

Klient_wNWln

09.07.2025

Placówka

Kielce, Paderewskiego 40

Nie zgadzam się (0)
W sklepach sieci...
W sklepach sieci żabka zazwyczaj spotykam miłych i pomocnych ekspedientów. Na miejscu można zjeść dobry i szybki posiłek, a kawa zawsze jest smaczna ;) Nigdy nie napotkałem żadnych problemów w sklepach sieci żabka

Klient_wNWln

09.07.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w lekceważący...
Obsługa w lekceważący sposób podeszła do obsługi klienta nie witając ani żegnając klienta.Sprzedawca Julia wykazała się chamskim a nawet bezczelnym nastawieniem do klienta. Nie poleciła produktów z koszyczka promocyjnego, nie zapytała o aplikację, siedziała za karę. Nie popieram takiego zachowania w tego typu sklepach.

Stalowy

09.07.2025

Placówka

Opalenica, Mickiewicza 5

Nie zgadzam się (0)
Szybkie zakupy w...
Szybkie zakupy w żabce, bardzo czysty sklep i dobrze zatowarowany, jak na żabkę. Kasjer przemiły, przywitał się, ubrany był w strój firmowy, posiadał identyfikator. Podczas zakupów kasjer poinformował mnie o promocji na artykuły, które kupuję i polecił mi picie w promocji oraz zapytał o aplikację, którą posiadam. Gdy wychodziłem, kasjer pożegnał się.

Placówka

Olsztyn, Grunwaldzka 18a

Nie zgadzam się (0)
Żabka to wygodny...
Żabka to wygodny sklep osiedlowy, który sprawdza się idealnie, gdy trzeba coś szybko kupić. Godziny otwarcia to ogromny atut – większość sklepów jest czynna wcześnie rano i późnym wieczorem, a niektóre nawet w niedziele niehandlowe. To duże ułatwienie dla osób pracujących lub zabieganych. Asortyment jest ograniczony, ale dobrze przemyślany – można znaleźć podstawowe produkty spożywcze, napoje, gotowe dania, a także artykuły pierwszej potrzeby. Dużym plusem są usługi dodatkowe, takie jak odbiór paczek (Żabka Jush, Orlen Paczka, itp.), możliwość opłacenia rachunków czy zakup biletów komunikacji miejskiej. Ceny bywają nieco wyższe niż w dużych marketach, ale płaci się tu głównie za wygodę i dostępność. Obsługa zależy od konkretnego sklepu – w większości przypadków jest uprzejma i pomocna, choć zdarzają się wyjątki. Podsumowując: Żabka to idealne rozwiązanie na szybkie zakupy „na już”. Nie zastąpi dużego supermarketu, ale świetnie spełnia swoją funkcję jako sklep osiedlowy.

Stalowy

08.07.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sympatyczna obsługa, ...
Sympatyczna obsługa, porządek, czysto schludnie. Bogaty asortyment

MM_shx7

07.07.2025

Placówka

Gdańsk, Chłopska 24A

Nie zgadzam się (0)
Małe sklepy, z...
Małe sklepy, z szybką obsługą, która potrafi zawsze mnie przekonać na zakup dodatkowego produktu, dużo promocyjnych cen.

MateuszSz

06.07.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Wygodny sklep, który...
Wygodny sklep, który można spotkać prawie na każdym rogu i zrealizować wiele usług, takich jak opłacenie rachunków, czy zakup ciepłego posiłku. Firma oferuje duży wybór asortymentu, czasem jednak brakuje świeżych produktów. Obsługa zazwyczaj miła i skora do pomocy. Sklep czysty i jasno oświetlony, jednak intensywnie atakuje kolorowymi kartkami z promocjami i kuponami, przez co czasem ciężko się odnaleźć. Wielką zaletą firmy jest na pewno wysoko rozwinięta aplikacja mobilna.

Klient_ZOoGu

06.07.2025

Placówka

Kraków, Nawojki 4

Nie zgadzam się (0)
Wygodny sklep, który...
Wygodny sklep, który można spotkać prawie na każdym rogu i zrealizować wiele usług, takich jak opłacenie rachunków, czy zakup ciepłego posiłku. Firma oferuje duży wybór asortymentu, czasem jednak brakuje świeżych produktów. Obsługa zazwyczaj miła i skora do pomocy. Sklep czysty i jasno oświetlony, jednak intensywnie atakuje kolorowymi kartkami z promocjami i kuponami, przez co czasem ciężko się odnaleźć. Wielką zaletą firmy jest na pewno wysoko rozwinięta aplikacja mobilna.

Klient_ZOoGu

06.07.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Polecam
Polecam

Placówka

Kartuzy, Bursztynowa 3

Nie zgadzam się (0)
Żabka ul. 11...
Żabka ul. 11 listopada 11/9 Olsztyn 10-103. Dwukrotnie zrobione zakupy u jednego sprzedawcy płci męskiej,zakończone nie miłą atmosferą,ze względu na niestosowne komentarze . Mężczyzna nie daje dojść do słowa,aby dokończyć składanie zamówienia,wyprzedza pytanie, przerywa w trakcie, twierdząc, że to jego obowiązek.Na zapytanie o rodzaj sosu, twierdzi, że to nie moje zamówienie i mam czekać na swoją kolej . Tłumacząc mu, że nie wiedziałam do kogo sie zwraca z pytaniem,reaguje uśmieszkiem, komentując, że przyjdzie moja kolej. Wcześniej mówiąc sprzedawcy,jakie sosy chcę do hot doga, zwraca uwagę, że Jeszcze nie zrobi,bo nie jestem tu jedyna. W sklepie znajdowała sie tylko jedna osoba,nie stojąca przy kasie. Gdy zapytany,czy już mogę złożyć zamówienie, odpowiada , że sie nie rozerwie. Gdy zaczął robić złożone zamówienie,nie zapytał o sosy, więc czekając kiedy zapyta stwierdził, że już mówiłam. W rezultacie podał złe sosy. Po zwróceniu uwagi, że nie dał mi powiedzieć twierdzi, że sama źle podałam. Po wizycie czując zdenerwowanie, staram się omijać tego sprzedawcę. Jedyna żabka,w której czułam zakłopotanie robiąc zakupy.Dodam, że nie potrafię zidentyfikować sprzedawcy, ponieważ nie zauważyłam identyfikatora z imieniem. W sklepie panował nieporządek, brakowało sporo towaru na półkach. Nie polecił żadnego produktu w promocji ,za to zapytał o aplikację 4 razy,co wydaję mi się trochę za dużo. Przy wejściu nie powiedział Dzień dobry,ani do Do widzenia,gdy już wyszłam.

Ms_i5Lq

03.07.2025

Placówka

Olsztyn, 11 listopada 9

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa...
Bardzo miła obsługa sklep ładnie dołożony,bardzo dużo towaru

JudytaSrutwa_1ud5

02.07.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Żabka

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Żabka?

Ktoś 6 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Uważam, że ten...
Uważam, że ten sklep ma potencjał. Jest w nim wszystko co najważniejsze. Cały czas sklep Żabka zaskakuje swoich klientów nowościami co jest na ogromny plus. Personel zazwyczaj jest miły i uprzejmy, ale to zależy od sklepu.
Zgadzasz się?