Żabka

( 3.67 )

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Opinie (4603)

Jestem stałym klientem ...

Jestem stałym klientem tego sklepu, Najbardziej cenię sobie jakość obsługi tego sklepu. Kasjerzy są zawsze mili i uprzejmi. Chętnie pomagają i doradzają jeśli potrzebuję pomocy. Uwielbiam przekąski z tego sklepu - mają pyszne Hot-Dogi. Stoisko z Warzywami i Owocami zawsze jest z pełną ofertą, mogę również liczyć na zakup świeżo wypieczonych bułek. Z rzeczy negatywnych które zauważam to czasami duże braki towarowe - zwłaszcza na napojach i lodówce z piwem. Zdarza się też często że nie działa prawidłowo kawomat. Ogólnie oceniam na 3+

Pracownik sklepu uprzejmy ...

Pracownik sklepu uprzejmy - zostałem powitany na wejściu. Sklep zachowany w czystości- brak zastawionych przejść. Na półkach nie występują braki towarowe. Wszystkie produkty, które mnie interesowały miały przywieszkę z ceną. Czas obsługi szybki. Sprzedawca zapytał o aplikację żabki oraz zaproponował produkt dodatkowy. Jedyny minus to za niska temperatura parówki w hot dog'u.

Płyn do dezynfekcji ...

Płyn do dezynfekcji dostępny, łatwy dostęp do koszyczków, towar na półkach jest dostawiony, podłoga, jak i kawomat czyste, więc sklep wygląda schludnie, przy pieczywie są rękawiczki, ale brak woreczków, przy zakupie zostałem przywitany, poproszony o aplikację, zaproponowano hot-doga, po opłaceniu zostałem pożegnany i zaproszony ponownie. Roller był w połowie zapełniony.

Nie polecono dodatkowego ...

Nie polecono dodatkowego produktu oprocz kawy Sklep nie mial cen pod niektórymi towarami

Po wejściu do ...

Po wejściu do sklepu zostałem miło przywitany słowami „Dzień dobry”, czystość podłogi oceniam na dobry, tak samo widoczny na wejściu kawomat był czysty, cukier, jak i dodatki były dostępne, płyn do dezynfekcji rąk dostępny, dostęp do koszyczków na zakupy trochę utrudniony, ale wystarczyło się rozejrzeć, owoce i warzywa są świeże, dostęp do torebek, jak i rękawiczek zapewniony, więc wszystko w porządku. Sklep schludnie prowadzony, towary ładnie poukładane, przy kupnie produktu zostałem jeszcze raz powitany, zapytany zostałem o aplikację i został mi polecony produkt z koszyczka kawa lub hot-dog, po zapłaceniu za produkt zostałem pożegnany i zaproszony ponownie, grill był pełny, więc raczej każdy możliwy rodzaj parówki był dostępny.

Z usług Żabki ...

Z usług Żabki pod tym adresem mam okazję korzystać kilka razy w tygodniu, w drodze na uczelnię, przede wszystkim zależy mi wtedy na czasie zakupów, na który w tym miejscu nie mogę narzekać, ponieważ zawsze wszystko przebiega bardzo sprawnie. Ekspedienci zawsze są mili i kulturalni wobec klienta. Sam sklep jest dość spory, a rozmieszczenie towaru bardzo intuicyjne i nigdy nie odnotowałam pustek na półkach spowodowanych nie dołożeniem towaru przez pracownika, również czystość lokalu jest na wysokim poziomie. Nie mogę również narzekać na jakość "świeżego" towaru, czyli owoców i pieczywa. Dodatkowym atutem lokalu jest możliwość płatności samoobsługowej, co bardzo ułatwia zakupy w biegu.

Bardzo nieuprzejma obsługa. ...

Bardzo nieuprzejma obsługa. Bezczelne odpowiedzi na pytanie czemu sklep był nieczynny przez przynajmniej 40 minut ( dłużej nie czekałam, a miałam do odbioru paczkę) w godzinach otwarcia, na drzwiach nie było żadnej informacji o zamknięciu. Kiedy wspomniałam, że można by wywiesić informacje usłyszałam tylko głupie odpowiedzi. Zero szacunku dla klienta ale kasę to ma zostawiać w sklepie. Mimo iż miałam zamiar kupić jeszcze kilka rzeczy odebrałam tylko przesyłkę. Więcej tam się nie pojawię.

Kiedy weszłam do ...

Kiedy weszłam do sklepu przy kasie była mała kolejka. Porozglądałam się więc chwilę po placówce, która wyglądała na czystą i dobrze zaopatrzoną. Poczekałam aż kolejka się zmniejszy i podeszłam do kasy. Pani ekspedientka nie powitała mnie, ani nie odpowiedziała na moje "dzień dobry". Zapytała natomiast "co będzie". Zamówiłam małe cappuccino, pani nie zapytała o aplikację Żabki, więc sama poinformowałam, że ją posiadam. Następnie powiedziałam, że chciałabym zapłacić kartą. Sprzedawczyni nie podała mi ceny jaką muszę zapłacić, ani nie powiedziała w jaki sposób mogę przygotować kawę. Wiedziałam jednak jak to zrobić, bo kupowałam już ten napój wcześniej, w innej placówce. Przed wyjściem ze sklepu powiedziałam "do widzenia", ale nie usłyszałam odpowiedzi. Ogólnie, jeżeli chodzi o asortyment byłam zadowolona — kubeczków do kawy, cukru (były 3 rodzaje: biały, brązy i cynamonowy) i mieszadełek było dużo (jedynie małą przykrywkę wzięłam ostatnią, inne jeszcze były). Mam jednak zastrzeżenia co do obsługi — jedyne zdanie jakie usłyszałam od pani to "co będzie".

Sklep dobrze zatowarowany, ...

Sklep dobrze zatowarowany, w środku oraz na zewnątrz zachowana czystość. Jakość obsługi na dobrym poziomie kasjer był bardzo miły zapytał mnie czy posiadam aplikacje oraz zaproponował mi hot doga.

Nie zbyt przyjemna ...

Nie zbyt przyjemna zabka obsługa opryskliwa i nie miła brak zapytania o aplikacje i hod doga jak w innych żabkach do tego czułem się jak bym miał opuścić jak najszybciej sklep bo pani chciała wyjść na papieroska

Sklep w środku ...

Sklep w środku oraz jego teren dookoła czysty i schludny. Oferta sklepu jest bogata (jak na powierzchnię sklepu) i interesująca, jednak występują częste braki na półkach. Brak cenówek przy kilku pozycjach na półkach. Personel oceniam z perspektywy kilku wizyt w tym sklepie - niektóre pracownice nie używają zwrotów grzecznościowych i nie odpowiadają na nie, pytanie o uczestniczenie w programie lojalnościowym pada wyjątkowo rzadko. Klient obsługiwany jest raczej sprawnie, nie tworzą się długie kolejki.

Sklep jest zaniedbany, ...

Sklep jest zaniedbany, widać brak cenówek przy niektórych produktach, braki towaru, półki z racji braku tzw wyfejsowania produktów wyglądają niechlujnie, panuje ogólny bałagan w produktach na półkach. Zauważyłam braki niektórych produktów, personel jest mało uprzejmy, brak propozycji produktów promocyjnych, obsługa na niezbyt wysokim poziomie. Czas oczekiwania na dojście do kasy stosunkowo krótki

Po wejściu do ...

Po wejściu do sklepu zostałem powitany uśmiechem z użyciem słów "Dzień Dobry" przeszedłem się po sklepie i zwróciłem uwagę, że jest strasznie brudna podłoga. Pani, która mnie przywitała w tym czasie robiła Hot-Doga dla innego klienta. Gdy wziąłem napój i podszedłem do kasy, zauważyłem, że na boksie kasowym są brudne półki, gdzie powinny znajdować się batony. Musiałem poczekać aż pani skończy robić Hot-Doga. Po chwili pani do mnie podeszła, zapytała o aplikacje i poleciła zakup Pepsi z koszyczka. Zapłaciłem gotówką, sprawnie wydała resztę, podała paragon i zaprosiła mnie ponownie do sklepu po zakończeniu transakcji.

Bardzo fajny i ...

Bardzo fajny i bardzo dobrze zatowarowany sklep, spotykam się z Żabką na co dzień ale tak pełnych półek i tak czystej Żabki jeszcze nie widziałam. Sklep leży na uboczu a jednak cieszy się dużym powodzeniem, szeroki wybór produktów i niezmiernie miła obsługa są zdecydowanie atutem tego miejsca. Produkty zawsze oznaczone ceną (co w Żabkach nie jest spotykane) zawsze świeże warzywa i co zadziwiające sklep radzi sobie fajnie pomimo obecnego zaraz obok marketu.

Obsługa bardzo miła, ...

Obsługa bardzo miła, sklep zadbany towar dołożony, bezproblemowa komunikacja ze sprzedawcą, Jestem zadowolony z wizyty w tym sklepie i wróciłbym tak na zakupy

Miła obsluga. Kasjerka ...

Miła obsluga. Kasjerka zapytała się o aplikacje oraz zaproponowała dodatkowy produkt w postaci hot doga. Na minus świeżość warzyw, które powinny być już wyrzucone.

Sklep zadbany pod ...

Sklep zadbany pod względem czystości , personel miły który zawsze doradzi kupna dla niezdecydowanych klientów, ceny przeważnie zgodne z towarem czy też ułożony na półce. Brak towaru po terminie oraz ułożony towar data wcześniejszą. Polecam sklep miło do niego wracać

Odwiedzałeś ostatnio Żabka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(3.73 )

SDH Feniks

(3.77 )

Zatoka

(2.79 )

Poradnik jakości obsługi

Najlepiej oceniane platformy zakupowe i ogłoszeniowe! Sprawdź nasz nowy RANKING!

Wielu z nas korzysta z portali internetowych, aby m.in. zakupić jakiś produkt, sprzedać niepotrzebną rzecz, czy sprawdzić najlepszą cenę danej usługi. Portali, serwisów i stron internetowych jest cała masa, a my wybieramy te, które są łatwe w użytkowaniu, bezpieczne i dopasowane do naszych upodobań. Zobaczcie sami, jakie strony są najchętniej odwiedzane przez polskich konsumentów. Dlaczego właśnie te portale są najpopularniejsze i wybrane mianem najlepiej ocenianych wśród użytkowników portalu? Przekonajcie się już teraz! Użytkownicy portalu często zwracali uwagę na wygodę (łatwość rejestracji i logowania, szeroki asortyment, bezproblemowa płatność) podczas zakupów, ale również darmową wysyłkę czy wydłużony czas na zwrot, który stał się kluczowym wyznacznikiem udanych zakupów w trakcie niepewnej sytuacji epidemiologicznej.„Na Zalando każdy klient może czuć się pewnie. Dlaczego? W dzisiejszych pandemicznych czasach, gdy prawie wszystko było zamknięte był to idealny sklep do zakupów online, ponieważ Zalando wyszło naprzeciw wszystkim oczekiwań klientów! Znajdziemy tam wszystko czego tylko potrzebujemy, strona jest przejrzysta - jasna i zrozumiała dla każdego. Dodatkowo Zalando oferuje darmowy i wydłużony czas na zwrot, jeśli którykolwiek z produktów nam nie odpowiada.” ~ Klient_j7rP Użytkownicy strony empik.com zwracają uwagę również na szybkość pomocy w razie występowania jakichkolwiek problemów podczas transakcji.„Rewelacja! W razie problemów szybki kontakt z obsługą i sprawna pomoc.” ~ Klient_QnI4 Dodatkowo, użytkownicy w swoich opiniach poruszają kwestię bezpieczeństwa - jest dla nich szczególnie ważne, aby transakcja przebiegła bezpiecznie, a strona była wiarygodna – zwróciła na to uwagę klientka allegro.pl:„Bardzo dobrze zorganizowany portal kupna i sprzedaży. Pełne bezpieczeństwo transakcji zapewnione przez serwis dla kupującego i sprzedającego.” ~ Klient_arp9 Tak prezentuje się Top10 najlepiej ocenianych platform zakupowych i ogłoszeniowych!Zgadzasz się z tym rankingiem? A może masz inne zdanie na temat wymienionych portali i stron internetowych? Koniecznie podziel się z nami swoją opinią!

Pracujemy nad letnią sylwetką! Sprawdź ranking TOP 5 siłowni

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że wielu z nas rozpoczyna aktywne plany treningowe w walce o wymarzoną sylwetkę na lato! Odwiedzamy kluby fitness, baseny, dietetyków lub samodzielnie staramy się zadbać o zdrowy wygląd, m.in. wykonując ćwiczenia w domu lub biegając.  Siłownie mogą nam skutecznie pomóc, ponieważ dostarczają kompleksowych usług. Pracownicy nie tylko doradzą, jak stworzyć skuteczny plan treningowy, ale również dobiorą dla nas odpowiednie ćwiczenia, biorąc pod uwagę stosowane diety, tryb życia, czy nasze możliwości. Z opinii klientów, jakie otrzymujemy na portalu jakoscobslugi.pl wynika, że niestety nie w każdym klubie fitness spotykamy kompetentną obsługę. Niejednokrotnie pracownicy nie chcą poświęcić odpowiedniej ilości czasu na stworzenie właściwego planu treningowego i nie potrafią dobrać odpowiednich ćwiczeń, traktując klientów ogólnikowo, według jednego, przyjętego schematu.  Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie komu zaufać?Sprawdźcie ranking TOP 5 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

RANKING! Sprawdź TOP10 drogerii i perfumerii

Za nami Walentynki, przed nami Dzień Kobiet. Dwa święta, przed którymi drogerie i perfumerie przechodzą wyjątkowe oblężenie. Aby podpowiedzieć Wam, gdzie najlepiej się udać, na podstawie opinii konsumentów stworzyliśmy listę najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwracają uwagę podczas obsługi. Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii." Klientka z Suwałk, również doceniła personel. W opinii na temat firmy Douglas wspomina cierpliwość i uśmiech pracownic." Przesympatyczna i pomocna obsługa. Panie potrafią doradzić i zachęcić. Są cierpliwe, a przy tym uśmiechnięte. Profesjonalne doradztwo to ich wyróżnik. Polecam!" Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi, czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultantki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się również negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas, są niekompletne lub pomylone:„Podkład przyszedł otwarty (nieoryginalnie zapakowany). Widać, że już był używany przez inną klientkę. Przypuszczam, że otrzymałam tester, albo coś w tym stylu. Patrząc po opiniach problem jest nagminny.” ~ Klient_ieqF„Moje zamówienie zostało anulowane w całości bez konsultacji ze mną, ponieważ brakowało w magazynie "jednego lub więcej produktów". Nigdy się z czymś takim nie spotkałam…” ~ Klient_9G0z  Zgadzasz się z tym rankingiem? A może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinię i oceń drogerie, w których robisz zakupy!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem