Żabka

( 3.57 )

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Opinie (2540)

Przeciętny poziom usług

Odwiedziłam ten sklep 2.03.2020r Były widoczne braki w towarze na półkach oraz w pieczywie. Kasjer nie zapytał o aplikację i nie polecił dodatkowego produktu. Ekspress do kawy nie był czysty. Brakowało również hot dogów. Otoczenie dookoła sklepu było czyste. Ogólny porządek na sklepie.

Sklep bez kolejek.

Obsługa w tym sklepie bez zarzutów. Sprawne kasowanie z uśmiechem na twarzy, niemal zawsze powitanie słowami " dzień dobry". Nigdy w tej Placówce nie poczułam się jak intruz przeszkadzający Pracownikom w rozmowach na tematy prywatne. Asortyment uzupełniany na bieżąco, owoce świeże. Brak problemu z wybraniem gotówki.

Ładny, wszechstronny sklep z miłą obsługą.

Lokal zajmuje dużą powierzchnię, dzięki czemu zakupy robi się tu komfortowo - produkty są poukładane przejrzyście, bez ''upychania'' na siłę, a alejki szerokie. Personel dba o sprawną obsługę przy kasie, uśmiech towarzyszy przy każdnym kontakcie. Nie spotkałam się również z brakiem możliwości wybrania gotówki, co jest częstym problemem w innych punkach tej sieci.

Najgorsza!

Najgorsza Żabka w jakiej kiedykolwiek byłam! Pułki puste, podłoga pusta, ale alkohol w pełni zaopatrzony. W środku śmierdziało papierosami. Po wejściu do tej Żabki zastanawiałam się, czy nie pomyliłam sklepów.

Brudno.

W tej Żabce jest brudno. Niektóre opakowania produktów są podniszczone lub wyglądają jakby stały tak dłuższy czas, co niestety zniechęca do zakupów. Nie spotkałam się również z sytuacją, żeby relle z kiełbaskami był włączony, obojętnie o której godzinie bym nie przyszła pracownik zawsze tłumaczy się, brakiem towaru.

Duży sklep

Sklep jest duży przez co wygląda jakby brakowało w nim niektórych produktów. Dużym minusem jest też częsty fakt otwartych drzwi zimą.

Polecam ten sklep

Sklep jest czysty i dobrze zatowarowany. Pracownicy sprawnie obsługują klientów i są pozytywnie nastawieni. Jeśli pojawi się kolejka do kasy to jest ona szybko rozładowana.

Super obsługa

Pracownicy są bardzo uprzejmi i uśmiechnięci. Zostałam przywitana i pożegnana oraz pracownik zapytał o aplikację i zaproponował kawę. Mimo tylu elementów obsługa była bardzo sprawna i nie musiałam czekać w kolejce.

Uśmiechnięta, pomocna obsługa.

Obsługa na medal - dbająca o sprawne kasowanie i atmosferę w sklepie, zawsze dostrzegająca Klienta. W środku niestety jest niewiele miejsca, co utrudnia swobodne przemieszczanie się pomiędzy alejkami. Często brak możliwości wyjęcia gotówki. Otoczenie sklepu czyste, witryna sklepu zadbana.

Szybkie, przyjemne zakupy.

Miła obsługa, dbająca o sprawne kasowanie Klientów. Zatowarowanie na odpowiednim poziomie, jedynie częste luki widoczne w nabiale i pieczywie. Alejki pomiędzy asortymentem wystarczająco szerokie, umożliwiające swobodne przemieszczenie się.Czystość w sklepie i wokół sklepu na odpowiednim poziomie.

Szybko i sprawnie.

Szybka i miła obsługa - każdorazowo, kiedy wyjmuję gotówkę czy dokonuję drobnych zakupów. Sklep jest czysty, dobrze zatowarowany, oznaczenia cenowe widoczne. Jydynym minusem jest świeżość owoców - często wątpliwa i nie zachęcająca do zakupu. Otoczenie sklepu zadbane, niekiedy widać pojedyncze niedopałki papierosów przy śmietniku.

Wszystko dobrze!

W sklepie jest czysto, jest dużo towaru, personel w porządku. Placówka jest dość duża i jest spory wybór produktów, polecam.

Było OK

Byłam w sklepie Żabka na zakupach, zostałam bardzo miło obsłużona przez pracownika sklepu. Podczas obsługi Pani zapytała czy jestem zainteresowana zakupem kawy oraz chwile porozmawiała ze mną na temat pogody, w takich małych sklepach takie zachowanie jest żabko spotykane.

Jeden z lepszych sklepów

Sklep jest bardzo dobrze oświetlony, zawsze czysty, towar zapełnia półki, a obsługa jest bardzo miła.

Są lepsze sklepy.

Sklep jest zawsze dobrze zatowarowany, ale sama sala sprzedaży jest mała i przechodząc między półkami ma się wrażenie, że zaraz kolejny klient sklepu nie zmieści się w przejściu. Oprócz tego w samym sklepie jest dość ciemno.

Brawo !

Bardzo miła obsługa, świetna lokalizacja, zaraz obok dworca PKP. Zawsze porządek i pełne zatowarowanie ! Polecam !

Zawsze sprawnie i szybko.

Często robię drobne zakupy w tym sklepie i zawsze spotykam się z pełnym zatowarowaniem oraz odpowiednią jakością owoców i warzyw, co wyróżnia ten sklep na tle innych. Natężenie klientów jest duże, ale kolejki są szybko rozładowywane. Jedynym minusem jest niewielka powierzchnia lokalu, przez co poruszanie się pomiędzy regałami jest utrudnione. Latem klimatyzacja w mojej opinii działa zbyt intesywnie.

Więcej uśmiechu przy obsłudze.

Często robię zakupy w tym sklepie ze względu na dobre zatowarowanie i układ sklepu - szerokie alejki pomiędzy regałami, co nie jest często spotykane w tych sklepach. Właściciel powinien jednak zwracać uwagę na świeżość owoców i warzyw, ponieważ nie zawsze są zdatne do zakupu. Obsługa przy kasie jest sprawna i bez tworzących się kolejek, lecz przeważnie bez uśmiechu. Podczas jednej z wizyt Kasjerzy prowadzili rozmowę pomiędzy sobą, obsługując Klientów.

Żabka na medal!

Jedna z niewielu Żabek, w której nie spotkałam się z brakami towaru na półkach, pracownicy zawsze są bardzo mili, a przy tym swoją uwagę poświęcają klientowi, a nie rozmowom na prywatne tematy. Kawa, czy dania na ciepło są bardzo dobre, a sama sala sprzedaży czysta i widać, że pracownicy dbają o porządek.

Odwiedzałeś ostatnio Żabka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(3.48 )

SDH Feniks

(2.75 )

Zatoka

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem