Żabka

( 3.60 )

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Opinie (2493)

Świetna obsługa, pełen asortyment.

Moja wizyta w Żabce przebiegła bardzo szybko. Otwarte były dwie kasy, więc kolejka była krótka. Asortyment był pełen. Jestem wegetarianką, Żabki teraz mają dużo towaru wegetariańskiego, więc przychodzę tam też po jedzenie.

Super obsługa

Bardzo profesjonalna obsługa kasjera zaproponował dodatkowy produk przy kasie .

Obsługa klienta

W sklepie jest czysto, duża dostępność towaru, ciągi komunikacyjne zachowane. Obsługa jest bardzo miła. Kasjer przywitał mnie i pożegnał. Pani zaproponowała zakup drugiego produktu, żeby zakup był dla mnie bardziej korzystny.

Czysty sklep, przeciętna obsługa

-Towar na półkach uzupełniony - Pełna lodówka z napojami - Czysty sklep,brak kurzu na półkach, czysty roller,czysta lada kasowa -Brak chęci nawiązania kontaktu z klientem -Brak zwrotów grzecznościowych "Dzień dobry","dziękuję","zapraszam ponownie" - Brak zastosowania aktywnej sprzedaży

Super takiej obsługi nie ma nigdzie

W żabce w Wałbrzuchu na ul. Słowackiego 15a super obsługa i super sklep

Miła obsługo oraz duży asortyment

Obsługa sklepu bardzo miła, poleca produkty. Ubrana w firmowe stroje. Sklep czysty. Półki pełne, towaru nie brakuje. Wybór asortymentu zadowalający.

Fatalna Obsługa

W sklepach żabka obsługa pozostawia wiele do życzenia. Nie usłyszysz tam takich zwrotów grzecznościowych jak Dzień dobry, Proszę czy Dziękuje. Większość ze sklepów pozostawia wiele do życzenia, pod wzgkędem obsługi jak i zatowarowania.

Szybkie i bezpieczne zakupy

Na drzwiach wisi kartka przypominająca o założeniu maseczki. Po wejściu do sklepu od razu można zauważyć dostępny płyn do dezynfekcji. Obsługa bardzo miła i energiczna, wita klientów, nosi maseczki. W sklepie jest czysto. To wszystko przyczyniło się do tego, że te zakupy były sprawne, miłe i bezpieczne.

Beznadziejna obsługa

Zgłaszam beznadziejną obsługę w jednym z Waszych sklepów, Gdańsk Żwirki i Wigury 10. Po pierwsze sprzedawca (prawdopodobnie najemca) nie miał pojęcia o nowej możliwości płatności jaką jest zappka pay i przez to nie zrobiłam zakupów. Po drugie pan był bardzo niegrzeczny i gburowaty. Na koniec kiedy zwróciłam uwagę na to że nie przyciąga klientów swoim zachowaniem, usłyszałam: nie musi pani tu kupować. ... Monika

Zero profesjonalizmu

Chodzę do tego sklepu kilka razy w tygodniu i zawsze jest ta sama sytuacja: braki w towarze i niemiła obsługa. Pani Kasjerka o ile już jest na sklepie nie odpowie nawet "dzień dobry". Na jakiekolwiek moje pytanie nie zna odpowiedzi lub odpowiada z niechęcią. Wieczne problemy z kasą. Albo towar się nie nabija wcale albo nabija się dwa razy. Zasady reżimu sanitarnego i kultury osobistej to w tej żabce rzadkość.

Codzienne zakupy sprawnie i miło

Uwielbiam sklepy z sieci Żabka za to że sa zawsze blisko, i w każdej chwili można wyskoczyć po coś, na co akurat ma się ochotę lub coś potrzeba. Chociaż nie zawsze obsługa mi się podoba w Żabkach tak w tej naprwde lubie robić zakupy. Dziewczyny są zawsze mile i uśmiechnięte, co jest dla mnie bardzo ważne i wpływa to na atmosfere w jakiej robię zakpy. Sklep jak na Żabkę jest naprawde dobrze wyposażony, szeroki asortyment, duzy wybór, i zawsze jest czysto w tym sklepie. Zawsze można dostać świeżego hot doga, lodówka z przekąskami i słodkimi bułkami jest pełna, ekspres do kawy czysty i przygotowany do zrobienia kawy, którą czesto tam biore idąc do pracy rano. Dlatego lubie odwiedzac te Żabkę, mimo iż mam do niej trochę dalej niż do Żabki tuż pod blokiem, ale obsługa w tamtej niestety pozostawia wiele do życzenia. Polecam zakupy w tej Żabce.

Bardzo miła obsługa

Miła obsługa Strój pracowniczy na plus Zaopatrzenie w maseczki Niestety brak rękawiczek

Zawodzi obsługa

Pewien ze sklepów sieci "Żabka" usytuowany w jednej ze spokojniejszych dzielnic Zabrza, Makoszowy, budzi przyjemne odczucia jeśli mowa o wygladzie, powierzchni oraz czystości sklepu. Niestety, często zmieniająca się kadra nie służy jakości obsługi, wręcz odwrotnie. Często zakłopotane, nierzadko niemiłe Panie burzą potencjalnie fajne dla szybkich zakupów miejsce.

Przeciętny lokal

Obsługa w standardzie Żabki, nic od siebie nie dodaje. Lokal bardzo mały, mimo, że na pętli tramwajowej stanowiącej węzeł przesiadkowy. Oferta mikra, brak alkoholu. Czystość w normie. Na szybkie zakupy przed wypadem do Parku Oliwskiego lub do Zoo jest punktem dobrym.

Brak zachowanych standardów

Sklep czysty,towar na półkach Brak polecenia dodatkowego produktu Brak pytania o aplikację Żappka

Wymaga poprawy

Panie jak z PRL, nigdy nic nie ma z promocji, nigdy nie ma drobnych i zaokrąglają ceny.

Obsluga klienta

Tragedua!!! Siwa, starsza Pani nie pptrafi wyjsc zza kasy i podac z zamrazarki lodow, gdyz nie ma ich na wierzchu. Bezczelnie odpowiada ze takich lodow noe ma!!!!

Odwiedzałeś ostatnio Żabka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(3.46 )

SDH Feniks

(2.75 )

Zatoka

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 5 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem