Żabka

( 3.58 )

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Opinie (3684)

Wzorowa obsługa

Sprzedawca odnosi się do klienta z szacunkiem i pełnym profesjonalizmem. Obsługuje klienta w sposób błyskawiczny, co wpływa na zadowolenie klienta. Sklep jest wyposażony we wszystkie potrzebne do życia produkty spożywcze. Miejsce jest bardzo zadbane. Jestem zawsze zadowolony z zakupów w tym miejscu. Polecam.

Obsługa na wysokim ...

Obsługa na wysokim poziomie, kulturalna. Używa zwrotów grzecznościowych. Czas obsługi mógłby być nieco szybszy. Duża dostępność produktów. Lokal czysty i zadbany.

Ocena placówki to ...

Ocena placówki to 5/5. Żabka znajduje się w dogodnej dla mieszkańców lokalizacji. Pod żabką znajduje się również parking co ułatwia szybkie zakupy "po drodze". Sklep jest mały, ale dobrze zorganizowany. Szeroki wybór produktów. Dostępne są również produkty dietetyczne. Sklep zawsze otwarty w godzinach podanych na drzwiach. Obsługa bardzo miła.

Sklep utrzymany w ...

Sklep utrzymany w czystości, zarówno w środku jak i na zewnątrz. Towar na półkach wyłożony, lekkie braki w kanapkach i daniach na wynos. Obsługa mila, pyta o aplikacje oraz wita każdą osobę która wchodzi do sklepu .

Sklep czysty i ...

Sklep czysty i dobrze zaopatrzony. Obsługa zawsze dostępna i chętna do pomocy. Zawsze przy kasie jestem informowana o ewentualnej promocji na artykuł który akurat kupuję, zawsze Pani pyta o aplikację żabki. Czasami zdarza się, że Panie z obsługi nie mają maseczki i za to jedyny minus.

Obsługa w ww. ...

Obsługa w ww. sklepie Żabka była niezabezpieczona w podstawowe środki ochrony osobistej, uprzejmość była jednak na najwyższym poziomie. Ekspedientka sama zaoferowała pomoc i znalazła niezbędne produkty. Minusem jest ułożenie na grillu jednak dwóch rodzajów kiełbasek, pomimo że menu sugeruje wybór spośród wielu więcej opcji. Asortyment nie jest obszerny, jednak z uwagi na powierzchnię sklepu wystarczający do podstawowych zakupów. Oko przyciąga estetyczny i zadbany dział z wypiekami. Czystość sklepu była bez zastrzeżeń.

Obsługa była bardzo ...

Obsługa była bardzo nie miła,już na samym wejściu do sklepu popatrzyła na mnie z góry na dół... no nie przyjemne to było. Ani dzień dobry,ani zapytania czy posiadam aplikację.. no cóż,widocznie Pani miała zły dzień,nie powinno to się odbijać na klientach

Termin 13.09.2021. Start ...

Brak kolejki w sklepie. Obsługa w maskach, W sklepie czysto, widać, że asortyment jest dołożony, nie widać braku na półkach. Sprzedawca zapytał o aplikacje, zaproponował dodatki z oferty gastro. Miła obsługa. Polecam.

Jedyny sklep gdzie ...

Jedyny sklep gdzie idę i wiem, że zostane miło powitana. Wszyscy pracownicy mówią dzien dobry na powitanie i do widzenia na pożegnanie. Jedna z Pan za kazdym razem zyczy miłego dnia/wieczoru. Hot dogi najlepsze właśnie u nich. Sklep pełny nowości.Owoce warzywa świeże aż czuć zapach. Każdy porozmawia uśmiechnie się aż miło wejść i zrobić tam zakupy. Zawsze gdy polecają produkt biorę bo czemu nie sprawić im tej przyjemności. Jedyny minus to taki, że widać,że jedna osoba tylko na zmienie i nieraz ciężko im się wyrobić. Robię tam zakupy prawie codziennie wracając z pracy mimo iż mam żabke u siebie na osiedlu. Pozdrawiam :)

Na wejściu do ...

Na wejściu do sklepu obsługa paliła papierosy. Sklep kiepsko zatowarowany, jedynie lodówka z piwem była pełna. Bardzo dużo brakujących cen na półkach. Mały wybór gorących przekąsek oraz wypieku własnego. Na ekspozycji pod kasami było mnóstwo kurzu i braków w towarach. Pomieszane daty w ladzie chłodniczej(nabiał)Ekspedientka z tatuażem była nie miła.

Bardzo miła i ...

Bardzo miła i szybka obsługa(Mężczyzna na kasie)Ekspozycja półek pełna,zróżnicowany towar.W sklepie panował porządek.Duży wybór hot-dogów. Ceny zgodne z ekspozycją.

Raczej nie zdarza ...

Raczej nie zdarza mi się oceniać tego typu lokali, ale ostatnio sprzedawczyni bardzo miło mnie zaskoczyła, Pani w blond włosach i tatuażu na prawej dłoni okazała się Idealnym doradca klienta. Pomogła mi w doborze odpowiedniego alkoholu z partnerką a także zaznajomiła z najnowszymi promocjami żabki. Obsługa na naprawdę wysokim poziomie. Polecam

Kasjer w czasie ...

Kasjer w czasie obsługi rozmawiał przez telefon. Przywitał się, lecz nie polecił dodatkowego produktu. Banery reklamowe były wyeksponowane, niewielkie braki w półkach z towarem. Brak pożegnania.

Bardzo lubię sklepy ...

Bardzo lubię sklepy Żabka,obsługa jest bardzo miła. Mimo iż widzę że praca w takich sklepach jest ciężka bo towar bo ludzie bo ktoś chce hot doga,personel zawsze uśmiechnięty mnie obsłuży

Bardzo sympatyczna obsługa. ...

Bardzo sympatyczna obsługa. Czysto, ceny przejrzyste do danych produktów. Zawsze duzo asortymentu

W sklepie jeśli ...

W sklepie jeśli chodzi o same zakupy nie było żadnych problemów. Towaru pełno i znalazłam wszystko co chciałam. Mały kłopot pojawia się jeśli chodzi o obsługę - bardzo głośne rozmowy pracowników, wygłupy. Wiadomo miło jest gdy obsługuje cie ktoś uśmiechnięty i pozytywny, ale myślę, że nie koniecznie robi się przyjemnie zakupy gdy jest się obsługiwanym przy kasie i zamiast pracownik rozmawiać z tobą - rozmawia głośno z współpracownikiem a ty jesteś obsłużony tak żeby jak najszybciej miał cie z głowy. Takie mam odczucia, ale wiadomo może akurat była taka sytuacja :))

Odwiedzałeś ostatnio Żabka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(3.58 )

SDH Feniks

(3.77 )

Zatoka

(2.79 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem