Alior Bank

( 3.91 )

Alior Bank, który działa na polskim rynku od 2008 roku, jest bankiem uniwersalnym, które swoje usługi kieruje zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. W swojej działalności łączy zasady tradycyjnej bankowości z innowacyjnymi rozwiązaniami, dzięki którym systematycznie wzmacnia pozycję rynkową i wyznacza nowe kierunki rozwoju polskiej bankowości. Nowatorskie produkty i usługi oraz najwyższa jakość obsługi w Alior Bank, zapewniły mu uznanie i zaufanie ponad 4 milionów klientów.

Opinie (1863)

Celem mojej dzisiejszej obserwacji była ocena

Celem mojej dzisiejszej obserwacji była ocena korespondencji z Alior Banku. 17 grudnia wnioskowałam o założenie konta w Alior Banku i kartę płatniczą maestro z Alior banku.Karta przyszła na ostani moment. Korespondencja zawierała jasny i logiczny sposób aktywacji karty.

Założyłem dzisiaj konto w banku Alior

Założyłem dzisiaj konto w banku Alior. Pani nie zapytała się o to czy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. Przy podpisywaniu ubezpieczenia do karty debetowej nie zostały mi udostępnione warunki ubezpieczenia. Dopiero po zapytaniu się o warunki ubezpieczenia Pani zaczęła szukać ich w komputerze. Wydrukowała mi jakiś dokument zupełnie nie związany z ubezpieczeniem i dała do przeczytania. Po mojej reakcji powiedziała, że nie potrafi znaleźć i poszła poprosić koleżankę o pomoc. Dopiero wówczas dostałem proszony dokument.

Celem mojej dzisiejszej wizyty było założenie konta

Celem mojej dzisiejszej wizyty było założenie konta oszczędnościowego z lokatą nocną..Zostałam bardzo mile obsłużona. Obsłużyła mnie i wyjaśniła wszystkie moje wątpliwości najsympatyczniejsza doradczyni z jakąkolwiek miałam kontakt. Na koniec dostałam teczkę i długopis. Lokal był przestronny, profesjonaly i estetyczny. Bankierzy schludni i profesjonalni

Celem mojej dzisiejszej obserwacji był kontakt telefoniczny

Celem mojej dzisiejszej obserwacji był kontakt telefoniczny ze strony Alior Banku. Kontakt był trochę późny. . Ja miałam słaby zasięg i kazałam przedzwonić konsultance w godzinach popołudniowych.

Celem mojej wizyty na stronie Alior Banku było wysłanie

Celem mojej wizyty na stronie Alior Banku było wysłanie zapytania do konsultanta czy możliwe jest założenie konta osobistego nie dowód , ale na paszport i odpowiedź dostałam od konsultanta dopiero dzisiaj o godz 11:18 a wysyłałam to zapytanie dnia 11.12.2008 w godzinach wieczornych. Za kilka dni w tej sprawie odezwał się konsultantka, ale ja oczekiwałam najpierw odpowiedzi on-line.

Wizyta związana była z otwarciem konta ROR i podpisaniem w

Wizyta związana była z otwarciem konta ROR i podpisaniem w tym celu umowy o prowadzenie konta. Wniosek został wcześniej wysłany drogą internetową co znacznie skróciło czas zawierania umowy. Mimo późnej pory petenci byli obsługiwani we wszystkich "okienkach", co znacznie skracało kolejkę. W kolejce czekałem ok. 5 minut.

Po wejściu do lokalu nie da się nie zauważyć estetycznego

Po wejściu do lokalu nie da się nie zauważyć estetycznego, przyjemnego i dość przestronnego wnętrza. Moja wizyta w Alior Banku wiązała się z podpisaniem umowy o prowadzenie konta. Pani wcześniej telefonowała, a na miejscu miała już przygotowane dokumenty, była bardzo grzeczna, uprzejma, udzielała konkretnych i zrozumiałych informacji. Szybko zostałam obsłużona a nawet...otrzymałam upominek w postaci długopisu. Jestem zadowolona z wizyty.

Odwiedziłam Alior Bank w celu założenia prywatnego rachunku

Odwiedziłam Alior Bank w celu założenia prywatnego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego. Brałam wcześniej udział w konkursie przeprowadzonym przez bank w ramach akcji promocyjnej przed otwarciem polskich oddziałów, więc ze względu na przysługującą mi nagrodę byłam zdecydowana na otwarcie konta. Na kontakt ze strony banku, którego oczekiwałam po wypełnieniu internetowego formularza, czekałam dość długo - parę dni. Zadzwoniła do mnie pani z innego oddziału banku pytając, czy mogę założyć u niej konto. Odmówiłam, gdyż placówka mieści się w nieodwiedzanym przeze mnie rejonie miasta. Wtedy próbowała mnie przekonać, że to wcale nie tak daleko od mojego miejsca zamieszkania, a w bliższej placówce jest strasznie wielu chętnych. Mimo wszystko zdecydowałam się nie zmieniać wcześniejszej decyzji. Próbowano się ze mną skontaktować przez następny tydzień dzwoniąc zawsze w godzinach pracy, mniej więcej o tej samej porze, kiedy nie mogłam przeprowadzić prywatnej rozmowy. W końcu sama zadzwoniłam do banku i nagrałam wiadomość z prośbą o telefon w wyznaczonych godzinach na poczcie głosowej. Następnego dnia zadzwonił do mnie pracownik. Umówiłam się z nim na spotkanie. Mimo że wcześniej mowa była o dostarczeniu dokumentów pod wyznaczony adres pracownik poinformował mnie, że duże miasta nie są obsługiwane przez kurierów. Wiem, że to nieprawda, gdyż mój przyjaciel również założył konto i kurier przyjechał do niego z dokumentami do podpisania. W dniu wizyty otrzymałam SMSa z przypomnieniem oraz godziną spotkania. Bardzo miły akcent. Jedyny problem stanowiło to, że pracownik pomylił godzinę. To musiałam sprostować już sama. Kiedy przyszłam do banku musiałam parę minut poczekać na umówioną rozmowę, pana trzeba było wywołać z zaplecza. Kiedy już się zjawił byłam nieco zniecierpliwiona. Nie potrzebowałam przedstawienia warunków umowy, gdyż przeczytałam je wcześniej w internecie. Pracownik spisał więc moje dane - niezmiernie wolno, tzw. metodą polującego orła. Był przy tym bardzo miły, jednak gdy chciał przedstawić mi sposób korzystania z internetowego interface'u banku poczułam się trochę głupio. Powiedziałam mu, że sobie poradzę, nie potrzebuję szkolenia. Zgodził się, że tego typu pomocy potrzebują raczej starsze osoby, po czym... Wytłumaczył mi dokładnie, co i gdzie mam kliknąć. Wizytę zakończyłam po około 15 minutach spędzonych na obserwowaniu wystroju wnętrza, w czasie gdy pracownik przepisywał moje dane z dowodu osobistego. Dostałam na pożęgnanie umowę i uścisk dłoni, po czym szybkim krokiem wyszłam z banku. Dzień później zadzwoniła do mnie pani z tego samego banku pytając, czy możemy umówić się na rozmowę w sprawie założenia rachunku. Była niezmiernie zdziwiona, gdy poinformowałam ją, że już to zrobiłam...

O godzinie 16

O godzinie 16.26 zadzwoniłam do infolinii Alior Bank w celu uzyskania odpowiedzi na pytanie dotyczące konta z lokatą nocną. Po niecałej minucie automat wyraźnie i z odpowiednią głośnością poinformował mnie o menu infolinii. Tuż po wybraniu odpowiednich klawiszy telefonu zostałam poinformowana, że wszyscy konsultanci są zajęci, oraz o nagrywaniu rozmów przez bank. Już po chwili mój telefon odebrała konsultantka, wyraźnie przedstawiła się z imienia i nazwiska. Rzeczowo odpowiedziała na moje pytanie oraz przedstawiła mi plusy i minusy sytuacji którą jej przedstawiłam. Na koniec rozmowy podziękowała za telefon i życzyła mi miłego dnia. Zostałam obsłużona szybko i sprawnie, nie czekałam na połączenie z konsultantem, podjęcie przez obsługującą tematu ale bez zbędnego przeciągania rozmowy. Jestem bardzo zadowolona z tej rozmowy.

Obserwacja dotyczy pierwszych chwil współpracy z bankiem

Obserwacja dotyczy pierwszych chwil współpracy z bankiem Alior. Zachęcony reklamą telewizyjną postanowiłem zostać klientem Alior Banku. W tym celu złożyłem wniosek internetowy o otwarcie rachunków. I tu pojawiła się pierwsza niedogodność - potrzebowałem poza rachunkiem złotowym rachunków w walucie EUR i CHF. Niestety takiej możliwości nie dawał mi wniosek internetowy o rachunki bankowe. Zdecydowałem sie więc o rachunek w EUR rezygnując tymczasowo z rachunku w CHF, który postanowiłem założyć następnym razem. Poza wyżej opisaną niedogodnością (nie wiem z czego wynikającą bo informacji na ten temat nie znalazłem) cały proces składania wniosku o rachunek przebiegał prawidłowo. Okres oczekiwania na przesyłkę kurierską z dokumentami do podpisu był bardzo krótki (2 dni). Po przejżeniu dokumentów okazało się, że bank nie założył mi rachunku w EUR nie informując mnie dlaczego. Zawiodła mnie również jakość informacji na stronie WWW dotycząca zakładanych rachunków. Dotyczy to głównie opłat i prowizji pobieranych przez bank (większość usług miała być za darmo - okazuje się, że tak nie jest, np. tylko 49 pierwszych przelewów jest bez opłat, ponadto bank pobiera 30 gr za każdy wysłany SMS do potwierdzenia zleceń na rachunku więc okazuje się, że każda operacja na rachunku wymagająca autoryzacji jest płatna.) Na chwilę obecną jestem więc posiadaczem rachunku w PLN w Alior Banku choć liczyłem, że bedę mógł skorzystać również z innych usług i spotkam się rzeczywiście z "inną kulturą bankowości".

Dużo ostatnio reklamowano w Telewizji i internecie o nowo

Dużo ostatnio reklamowano w Telewizji i internecie o nowo powstałym banku o nazwie - Alior Bank. Chciałem spróbować z ich usług bo konto jest bezpłatne i nie ponosze za nic koszta.Po wypełnieniu danych w internecie dostałem dokumenty w pare dni (dokumenty kurierem DPD, a karte do bankomatu pocztą Polską - w ten sam dzień). Po lekkien niekompetancji kuriera dostałem papiery z numerem konta, dane osobiste i regulamin korzystania z konta. Niestety, Dużym mankamentem tego konta jest BARDZO mała ilość placówek bankowych, by np. wpłacić pieniądze na konto czy zrobić inne operacje. Małym mankamentem jest to, że niestety troche za późno dowiedziałem się że trzeba płacić za karte do bankomatu M - Może i jest to symboliczne 3zł/miesiąc, ale jednak to jest 36zł/rok. Jednym dużym + tej karty jest że nie płace za wypłatę pieniędzy z bankomatu na terenie całego kraju. Szata graficzna o obsługa konta przez internet średnia, ale nie najgorsza - lepsza jest np. w Mbanku i WBK. Ale Ogólnie jestem zadowolony z ich usług, Płace tylko za kartę do bankomatu więc źle nie jest. Daje ocene +3 dla Alior banku za dobrą oferte dla Klienta, Bezpłatne konto bankowe (oprócz 3zł za karte/miesiąc), i Średnią szate graficzną.

Obserwacja dotyczyła infolinii Alior Banku 9502

Obserwacja dotyczyła infolinii Alior Banku 9502. Pod tym nr zgłasza się automat polecający tematy rozmów, które interesują klienta. W prosty sposób można połączyć się z konsultantem, który zajmuje się daną dziedziną. Wszystkie rozmowy są nagrywane dla większego bezpieczeństwa klienta. Po odczekaniu 2 min w słuchawce odzywa się miły głos konsultanta. Bez problemu odpowiada on na zadane pytania i dokładnie tłumaczy jak należy rozwiązać problem. Na koniec z pełną kulturą dziękuje za rozmowę i żegna się życząc miłego dnia. 5+ za całokształt.

Celem mojej obserwacji było sprawdzenie jakości obsługi w

Celem mojej obserwacji było sprawdzenie jakości obsługi w nowo założonym Alior Banku. Postanowiłam założyć reklamowane konto z lokatą nocną. Jak się okazało nic prostszego. Można założyć je na trzy sposoby: internet, telefon lub na miejscu w placówce. Wybrałam internet. Wypełniłam jedynie krótki formularz, a zajęło mi to nie dłużej niż 5 minut. Żadnych trudnych pytań, wszystko czytelne, a umowę dostarcza kurier. Ocenę jaką wystawiłam tłumaczę tym, że jeszcze nigdy tak łatwo i bez zbędnych formalności nie udało mi się założyć konta. Bez zastrzeżeń.

Dzwoniłam na infolinie Alior Banku w celu uzyskania

Dzwoniłam na infolinie Alior Banku w celu uzyskania informacji na temat kont bankowych dla osób indywidualnych oraz karty kredytowej. Dość długo czekałam na rozmowę, jednak tego można się spodziewać bo jest to nowość i każdy chce teraz zaciągnąć informacji.

Hasło

Hasło, którym promuje się nowy na polskim rynku bank - "Wyższa Kultura Bankowości" oraz wcześniej prowadzona promocja skłoniły mnie do sprawdzenia na sobie na czym polega owa wyższa kultura. Plusem na początku jest fakt, iż po wyrażeniu chęci (przez internet)założenia konta, po kilku dniach zadzwoniła konsultantka z oddziału informując o otwarciu oddziału tego a tego dnia. Pierwsza wizyta Pomieszczenia odwiedzanego oddziału zostały - moim zdaniem - niezbyt funkcjonalnie rozplanowane (biorąc pod uwagę powierzchnię lokalu). Klienta wchodzącego z ulicy dzieli od pierwszego kontaktu z pracownikiem dwie pary drzwi, pomiędzy którymi jest niewielki przedsionek uzbrojony w bankomat i coś jeszcze (jakiś terminal, ale brak informacji co to w ogóle jest). Sama sala - naprzeciwko drzwi prostopadle do lewej ściany kilka stanowisk z miejscami siedzącymi dla klienta, natomiast po prawej jakieś inne pomieszczenia (menedżerów?). Pierwsze spojrzenie ogarnia akurat te dwie ściany i z braku opisu stanowisku jest się zagubionym. Dopiero przy samych drzwiach wejściowych na prawo jest przejście do dwóch Pań konsultantek. Oddział jest otwarty od niedawna, więc i mało klientów (na razie), ale stan niepewności klienta, podyktowany pewnym brakiem orientacji w lokalu oddziału, rozwiewa siedząca przy drzwiach Pani konsultantka. Prosi usiąść i pyta w czym może służyć. Wyjawiam cel swojej wizyty - założenie konta i kolejne pytanie: czy pamiętam nazwisko konsultanta dzwoniącego do mnie. Powiedziałem nie pamiętam. Pani powiedziała, że zapyta inne konsultantki. Po ustaleniach prosi mnie, żebym ze stanowiska z krzesłami przeszedł do stanowiska, gdzie klient stoi. Zakładanie konta Żeby cokolwiek załatwić w banku, najpierw trzeba sie przygotować, czytając regulaminy oraz tabele opłat i prowizji - taką wyznaję zasadę. Toteż, po ustaleniu właściwej konsultantki i przejściu do jej stanowiska, zadałem kilka pytań dotyczących tego, czego nie było w reklamie banku, a można było dopiero wyczytać z dokumentów banku zamieszczonych na stronie banku. Konsultantka odpowiadała rzeczowo. Gdy zgodziłem się na założenie konta, przyszła pora na formalności. Spisanie danych z dowodu osobistego i wydrukowanie umowy przebiegły szybko, ale trzeba było dopytywać się, co wiąże się z przygotowywaną dla mnie umową ubezpieczenia karty debetowej - czyli tutaj klient znowu musiał dopytywać się co się w danej chwili dzieje. Po podpisaniu paru stron dokumentów, Pani stwierdza, że jej bank jest bankiem ekologicznym i nie używa papieru (co przeczyło niedawnemu podpisywaniu kilku "papierków") i prosi o podpisanie elektronicznie wygenerowanych na tablecie tych samych umów. Specjalny długopis do podpisywania na tym urządzeniu znajduje się w moim ręku niepewnie (pierwszy raz z czegoś takiego korzystam) i mój podpis za jego pomocą wychodzi niepewny. Umowa zostaje zawarta i na koniec Pani wyjaśnia mi jak otworzyć dostęp do konta przez internet. Wychodzę. O ile w Oddziale można było uzyskać pomoc, o tyle już przez Infolinię 95 02 już nie było tak różowo (trzeba było kombinować, żeby się dodzwonić).

Po wejście do Banku przywitała mnie uśmiechnięta

Po wejście do Banku przywitała mnie uśmiechnięta Pani.Podchodząc do biurka zapytała w jakiej sprawie przyszłam i bardzo miło odpowiedziała na każde zadawane przeze mnie pytanie.Następnie doszło do transakcji, po której otrzymałam upominek(smycz banku).

Poszedłem do placówki nowo powstałego banku AliorBank na

Poszedłem do placówki nowo powstałego banku AliorBank na ulicy Piotrkowskiej 43 w Łodzi. Teren chodnika przed lokalem był czysty. W witrynach były duże plakaty z nazwą banku.Kiedy wszedłem do pomieszczenia zauważyłem dwa stanowiska obsługi klienta, z których działało jedno. Przy nim stał jeden mężczyzna i właśnie otwierał sobie konto. Rozejrzałem się po pomieszczeniu. Na środku stał słup, w którym było przeznaczone miejsce na ulotki. Na podłodze nie było żadnych śmieci a witryny były czyste - nie było widać żadnych zacieków. Stanąłem w kolejce. Czekałem około 5 minut. Kiedy podszedłem do punktu pani przywitała mnie grzecznym "dzień dobry" oraz miłym uśmiechem. Nie zauważyłem u niej identyfikatora, ale na koniec otrzymałem wizytówkę. Obsługiwała mnie pani Aleksandra K. Była ubrana elegancko, bardzo podobnie do wizerunku przedstawianego w reklamach i na plakatach banku. Powiedziałem jej, że chciałbym otworzyć sobie konto. Poprosiła mnie o dowód osobisty. Cała procedura trwała ok. 10 minut. Musiałem podpisać 8 formularzy. Rozmowa z nią była przyjemna. Pracownica była bardzo kompetentna. Udzieliła mi wyjaśnień dotyczących prawie wszystkich moich pytań. O jedno z nich powiedziała, żebym napisał jej o tym w e-mailu. Po zakończeniu rozmowy dostałem od pani długopis. Na koniec zostałem poproszony o ocenienie jakości obsługi pracownika na ekranie dotykowym znajdującym się przy stanowisku obsługi.

Próbowałam skontaktować sie z telefonicznym centrum

Próbowałam skontaktować sie z telefonicznym centrum obsługii klienta, niestety nie udało się to ze względu na "przeciążenie lini", proszono mnie o probowanie wykonania kolejnego telefonu, jednak gdy probowałam dodzownić się jeszcze kilka razy w późniejszych godzinach,nie udało mi sie to. Muszę pilnie się skontaktować z biurem obsługi, i niestety nie mam możliwości zrobienia tego.

informacje szczegółowe dotyczące rachunku osobistego z

informacje szczegółowe dotyczące rachunku osobistego z lokatą nocną 11%

ZBUDUJ Z NAMI NOWY BANK Pod takim hasłem ponad pół roku

ZBUDUJ Z NAMI NOWY BANK Pod takim hasłem ponad pół roku temu ruszyła kampania reklamowa poprzedzająca wejście na polski rynek nowego banku. 17 listopada nastąpiło oficjalne jego otwarcie. Ponieważ brałam udział w tej akcji polegającej na rejestracji, a potem na odpowiadaniu na kolejne( w sumie 10) pytań postanowiłam sprawdzić w praktyce jak to wygląda. Udałam się do placówki na ulicy Wałbrzyskiej. Nie było kolejki podeszłam więc do najbliższego stanowiska mówiąc że chciałabym założyć konto ROR. Ponieważ już zapoznałam się z ofertą, tak więc nie byłam zbyt ,,pytającym się o wszystko,, klientem. Sukcesywnie podpisałam stosowne dokumenty, otrzymałam od razu nie spersonalizowaną kartę Maestro do rachunku. Konsultant wyczerpująco odpowiadał na moje pytania (bankowość elektroniczna szczególnie była akcentowana).Pewne problemy były z podaniem numeru infolinii banku dla dzwoniących z telefonu komórkowego, nie wiem także, a co jest niezmiernie dla mnie ważne jakie są pory księgowań przychodzących i wychodzących. Pomimo konsultacji z innymi pracownikami ta kwestia jest dla mnie nie wyjaśniona. Cała wizyta przebiegła w przyjaznej atmosferze. Pracownik był bardzo sympatyczny, komunikatywny i otwarty. Pewne niedociągnięcia można tłumaczyć tym iż bank funkcjonuje od niedawna. Wygląd placówki mile mnie zaskoczył. Bordowe dywany, na ścianach czarno białe zięcia. Na wprost drzwi w gablocie czarny melonik -motyw przewodni w reklamach telewizyjnych opisywanego banku. Pracownik ubrany w białą koszulę na którą włożona była czarna marynarka (rozpięta).Na szyji miał bordową apaszkę z logo i napisem ALIOR. Minusem były ślady po zmytym lakierze na paznokciach, czerwonym więc widocznym, także widoczne pudełko papierosów na bocznym biurku jest moim zdaniem do nieakceptowania przy profesjonalnym stanowisku obsługi. Opuszczając bank byłam zadowolona. Zostałam szybko i sprawnie obsłużona, dostałam nawet na powitanie w gronie klientów prezenty -długopis oraz tak popularną smycz na szyję ( z logo banku ALIOR)

Odwiedzałeś ostatnio Alior Bank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bank

Podobne firmy w okolicy

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.87 )

Bank Ochrony Środowiska

(3.28 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem